פרטי משרה והגשת מועמדות

דרוש/ה מזכירה למשרד עורכי דין בתחום ההתחדשות העירונית בתל אביב!
(508493)

תיאור המשרה

למשרד עורכי דין בתל אביב דרושה מזכירה לתפקיד אדמיניסטרטיבי בתחום הנדל"ן עם תנאים מצוינים ויכולת התפתחות מקצועית בתחום מרתק! תיאור המשרה: ניהול משרד שוטף, מענה טלפוני, תיאום פגישות, אדמיניסטרציה ועוד. סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת עם צוות מקצועי. היקף משרה: ראשון עד חמישי, 08:00-17:00 יום קצר בשבוע, יום ארוך – ללא עבודה בשישי! שכר גבוה: 12K-13K תנאים מעולים: HAPPY HOUR, שוברים ומתנות לחגים, טיסות לחו"ל ועוד פינוקים שווים. אווירה משפחתית ותנאים מצוינים.

דרישות התפקיד

ניסיון כמזכירה – חובה ניסיון קודם בתחום הנדל"ן – יתרון וורבליות, אוריינטציה שירותית, יכולת עבודה תחת לחץ ויכולת תמרון גבוהה.

הגשת מועמדות

*שם מלא:
*טלפון:
*דוא"ל:
*קורות חיים:
להעלאה גררו את הקובץ לכאן
או
בחרו קובץ
הערות נוספות:
האם יש לך ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם?

שתפו את ההזדמנות הזאת עם חברים: