משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

מנהל/ת סניף לחברה בינלאומית מצליחה- שכר גבוה! איזור השרון
לחברה גלובלית מובילה באיזור השרון דרוש/ה מנהל/ת סניף מכירות – הפצה ומכירה לבעלי מקצוע בתחום דודים, קולטים ומערכות לחימום מים.
מחפשים אותך – מוביל/ת מכירות עם תשוקה להצלחה ורצון להתפתח!
תיאור התפקיד:
ניהול פעילות ההפצה והמכירה לבעלי מקצוע בתחום שירות והתקנת דודי שמש, קולטים ומערכות לחימום מים.
הובלת הסניף לעמידה ביעדי שירות ומכירה.
פיתוח והרחבת מאגר הלקוחות באזור.
ניהול מלאי, ביצוע הזמנות, הפקת דוחות וחשבוניות.
קידום מבצעים שיווקיים וניהול פעילות שיווק מקומית.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
ניהול והפעלת מחסנאי-מלגזן (בהמשך)
למה כדאי לעבוד איתנו?
חברה גלובלית מובילה בתחומה עם אופק מקצועי רחב.
סביבה משפחתית ותומכת.
הערכה אישית ותגמול על הצלחות.
יציבות תעסוקתית ואפשרויות קידום מקצועיות.
מיקום: אזור כפר סבא (אזור השרון) – חובה ניידות עם רכב.
כפיפות למנהל אזור המרכז.

מנהל/ת מחלקת משלוחים והפצה - חברה גלובלית ומובילה
דרוש/ה מנהל/ת מחלקת משלוחים והפצה לחברה גלובלית ומובילה!
אם יש לך ניסיון בניהול משלוחים, הפצה ולוגיסטיקה, ומחפש/ת אתגר חדש בחברה יציבה ומוכרת – זו ההזדמנות שלך!
תיאור המשרה:
דרוש/ה מנהל/ת מחלקת משלוחים והפצה לניהול כלל הפעילויות הקשורות במשלוחים והפצה בשוק המקומי והגלובלי יצוא ומכללות. המועמד/ת י/תנהל את צוותי העבודה ויתאם את כל שלבי הפעילות במחלקה, כולל ניהול הצי המשאיות, צוות נהגים, ועמידה ביעדי השירות והסדר הנאות במחסנים.
תחומי אחריות:
ניהול מחסני תוצרת גמורה ותחום האחסון
ניהול משלוחים והפצה – שוק ישראל, יצוא, מכלות ושילוח
ניהול צי משאיות ונהגים לעמידה ביעדי שירות ויעילות
ניהול קבלני משנה במידת הצורך
ניהול צוות מלגזנים
אחריות על מלאים, סדר וארגון במחסן, בטיחות ואיכות
מתן שירות למחלקות פנימיות ולקוחות החברה
למה שווה לעבוד איתנו?
יציבות וביטחון תעסוקתי – אנחנו חברה מבוססת ומובילה בתחומנו, עם אופק תעסוקתי ארוך טווח.
תנאים מעולים – שכר תחרותי רכב חברה ותנאים נלווים אטרקטיביים.
תנאים סוציאליים מלאים
קרן השתלמות, סיבוס
סביבת עבודה מקצועית – צוות איכותי, תהליכי עבודה מסודרים וטכנולוגיות מתקדמות.
השפעה אמיתית – הזדמנות להוביל תחום מרכזי בארגון, לקחת אחריות ולייצר שינוי.
פיתוח אישי ומקצועי – אפשרויות קידום, למידה והתפתחות בתחום הלוגיסטיקה, ההפצה והניהול.
אווירה משפחתית ויחס אישי – אנחנו מאמינים ביחסי אנוש מצוינים ועבודה בשיתוף פעולה.

מנהל/ת סחר ארצי - פארמים -מזון טואלטיקה-רכב צמוד
דרוש/ה מנהל/ת סחר ארצי לחברה מובילה בתחום מוצרי הצריכה, המזון והטואלטיקה! בדגש על פעילות מול רשתות הפארם ובראשן סופר-פארם!
תיאור התפקיד:
ניהול והובלת צוות של 3 מנהלי סחר, תוך קידום פעילות החברה בשוק הקמעונאי והפארם.
התמחות בניהול סחר מול סופר-פארם – ניהול הקשרים המסחריים, פיתוח אסטרטגיות סחר והובלת מהלכים עסקיים מול הרשת.
תכנון ויישום תוכניות עבודה שנתיות והתאמת פעילות הסחר לאסטרטגיה השיווקית.
זיהוי מגמות שוק ויצירת הזדמנויות להרחבת קטגוריות מוצרים ושיתופי פעולה מסחריים.
פתיחת לקוחות חדשים בשוק הפארם תוך מיקוד בצמיחה והגדלת נתח השוק.
אחריות על ניהול תקציבים, חוזים והסכמים מסחריים ובקרה שוטפת על ביצועים.
ניהול מו"מ וסגירת עסקאות אסטרטגיות עם רשתות המזון והפארם הגדולות.
למה להצטרף אלינו?
חברה מובילה וחדשנית בתחומי המזון והטואלטיקה.
השפעה עסקית משמעותית – ניהול קשרי סחר מול הרשתות הגדולות במשק, עם התמחות ייחודית מול סופר-פארם.
סביבה דינמית ומתפתחת, עם אפשרויות קידום וצמיחה מקצועית.
תנאים מעולים למתאימים!
שכר גבוה + רכב צמוד

מנהל/ת מחלקת ייצור -רכב צמוד- שכר גבוה!
לחברה מובילה בתחום העיצוב אנו מחפשים מנהל/ת מחלקת ייצור ותפעול כולל ניהול צוות מנוסה, בעל/ת ראייה מערכתית ויכולות ניהול גבוהות, להובלת תהליכי ייצור, שיפור מתמיד של תהליכים ופיתוח צוות מקצועי בסביבת עבודה מתקדמת.
תחומי אחריות:
ניהול והובלת קו הייצור תוך עמידה בתקני איכות, בטיחות ואיכות הסביבה
פיתוח והעצמת צוות העובדים תוך דגש על מצוינות מקצועית ואישית
אופטימיזציה של תהליכי הייצור והטמעת שיפורים תפעוליים
זיהוי וטיפול בחסמים תפעוליים, מתן פתרונות מקצועיים והובלת שיפורים
ניהול תהליכי הכשרה והדרכה לעובדים חדשים
עמידה ביעדי המחלקה תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של ביצוע
משרה מלאה, ימים א'-ה'
שעות עבודה: 07:00-16:00
נדרשת גמישות לשעות נוספות בהתאם לצורכי הייצור
שכר גבוה ומתגמל בהתאם לניסיון
תנאים סוציאליים מקיפים
רכב צמוד
ארוחות מסובסדות
סביבת עבודה דינמית, יציבה ומאתגרת
אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית בארגון מוביל
מעוניין/ת להצטרף אלינו? שלח/י קורות חיים

מנהל/ת צוות למוקד פיננסי חברה גלובלית מובילה- שכר גבוה
לחברה גלובלית ומובילה בתחום האנרגיה המתחדשת דרוש/ה ר"צ מוקד שירות ומכירה בק אופיס פיננסי.
מחפש/ת תפקיד ניהולי עם משמעות והשפעה? זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מקצועי ודינמי, ולהוביל את תחום הבק אופיס הפיננסי במוקד השירות והמכירה שלנו!
תיאור התפקיד:
ניהול והנעת צוות בק אופיס במוקד פיננסי תוך ליווי אישי ומקצועי של חברי הצוות
אחריות מלאה על תהליכים פיננסיים במוקד, לרבות: הזמנות רכש, רישום חשבוניות, סגירות חודשיות ובקרות
עבודה שוטפת מול לקוחות, ספקים חיצוניים ומוסדות פיננסיים
ייזום שיפורים וייעול תהליכים פיננסיים והטמעתם במערכות החברה
הפקת דו"חות פיננסיים שוטפים: גיול חובות, בקרות, החזרות ועוד
ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, תוך הקפדה על שירותיות ומקצועיות גבוהה
למה כדאי לעבוד איתנו?
סביבת עבודה משפחתית, תומכת ובינלאומית בתחום ירוק ומתפתח
אפשרות להובלה מקצועית ולהשפעה אמיתית על תהליכים
תנאים מצוינים כולל ארוחות מסובסדות, קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
תחבורה ציבורית נגישה וחניה בשפע
הטבות מיוחדות: מתנות בחגים, טיסות לחו"ל, ואפשרויות קידום נרחבות
היקף משרה:
משרה מלאה | ימים א'-ה' | שעות: 08:00–17:15 | ימי שישי לסירוגין
רוצה להיות חלק מצוות מנצח?
שלח/י קורות חיים עוד היום והצטרף/י אלינו לעשייה משמעותית בתחום העתיד של האנרגיה!

מנהל/ת שיווק בתחום התקשורת והאינטרנט –לחברת תקשורת גדולה
לחברת תקשורת המובילה בישראל דרוש/ה מנהל/ת שיווק מוביל להובלת תחום אינטרנט ו-TV. אחריות על הגברת הכנסות
אם יש לך יכולות אנליטיות גבוהות, הבנה עסקית רחבה וניסיון בהובלת תהליכים שיווקיים – אנחנו מחפשים אותך!
במסגרת התפקיד?
הובלת הפעילות השיווקית של שירות האינטרנט/ מנהל/ת שיווק נייד והגברת הכנסות בחברה, תוך ניהול הכנסות וייזום תוכניות חדשות ללקוחות.
ניהול הכנסות: אחריות על תמחור השירותים, תוכניות לקוחות קיימים ולקוחות חדשים.
הנעת פעילויות שיווקיות: ביצוע פעילויות פרסום ושיווק ישיר, תוך הנעה לפעולה והשגת יעדים.
הובלת פרויקטים חוצי חברה: שיתוף פעולה עם ממשקים שונים בארגון להובלת פרויקטים גדולים ורחבי היקף.
מדידה ובקרה: ניתוח פעילות עסקית, מדידה של תוצאות והכנסות, וביצוע התאמות במידת הצורך.
תכנון וביצוע: אחריות על בניית תכניות עבודה שנתיות, ניהול תקציב ועמידה ביעדים השיווקיים.
למה כיף לעבוד אצלנו?
היקף משרה: מלאה
מיקום: נתניה
למה כדאי לעבוד איתנו?
אפשרויות קידום רבות בחברה!
חברה גדולה עם מוניטין מעולה!
תנאים מעולים: חדר כושר, שני חדרי אוכל, שכר מתגמל ועוד...
איזון בין עבודה לחיים: שעות עבודה נוחות והבנה את חשיבות החיים האישיים של העובדים.
שעות עבודה: א'-ה' 08:00-17:00
נגישות תחבורתית: אנחנו צמודים לקו רכבת ותחבורה ציבורית נגישה, כך שההגעה אלינו נוחה ומהירה.

מנהל/ת מכירות שטח קבלנים +רכב צמוד-חברה גלובלית
לחברה גלובלית מובילה דרוש/ה מנהל/ת מכירות שטח למגזר הקבלנים.
תיאור התפקיד:
ניהול תיקי לקוחות בתחום הבנייה והתשתיות
איתור לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים
ניהול מו"מ וסגירת עסקאות
עבודה מול קבלנים, יזמים וספקים בתחום הבנייה
עמידה ביעדי מכירות וגבייה
תחומי אחריות:
ניהול ופיתוח קשרים ארוכי טווח עם קבלנים ולקוחות עסקיים.
איתור וגיוס לקוחות חדשים בשוק הקבלני.
ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים (רכש, לוגיסטיקה, שירות לקוחות).
עמידה ביעדי מכירות ודו"חות ביצוע.
הכוללים סגירת חוזים והסכמים, ניהול משא ומתן, וליווי כל התהליך המסחרי של הפרויקט עד סיום הגבייה.
זיהוי וגיוס לקוחות חדשים בתחום הבנייה.
תהליך מכירה ארוך ומורכב הכולל ניהול מו"מ, הובלת העסקאות ופתרון בעיות שוטף.
ליווי פרויקטים מתחילתם ועד סיום הגבייה.
תנאים:
משרה מלאה.
שכר גבוה ומתגמל.
תנאים סוציאליים מלאים + קרן השתלמות מהיום הראשון
רכב צמוד.
מגורים באזור מרכז-שפלה -דרום.
למה כדאי לעבוד איתנו:
חברה גלובלית יציבה שמובילה בתחום החדשנות.
הזדמנויות למידה והתקדמות מקצועית.
סביבה עבודה מאתגרת ודינאמית.
תנאים מצוינים ואיזון בין העבודה לחיים האישיים.
הצטרפות לצוות מקצועי ומנוסה.

דרוש/ה ראש צוות אחזקה לחברה מובילה בתחום העיצוב - שכר גבוה+רכב צמוד
דרוש/ה ראש צוות אחזקה למפעל ייצור – קריית גת
הזדמנות להצטרף לחברה תעשייתית מובילה ולנהל צוות אחזקה מקצועי!
אנחנו מחפשים ראש צוות אחזקה מנוסה למפעל ייצור מתקדם בקריית גת. מדובר בתפקיד משמעותי עם אחריות רחבה על מערך האחזקה, פתרון תקלות מורכבות והובלת צוות מקצועי.
מה כולל התפקיד?
ניהול והובלת צוות האחזקה במפעל
אבחון, טיפול ותחזוקה שוטפת של מערכות מכאניות וחשמליות
תכנון וביצוע שגרות אחזקה מונעת ושוטפת
עבודה עם מערכות אוטומציה, פיקוד ובקרה
מעקב אחר ביצועי מערכות, ייזום שיפורים וייעול תהליכי אחזקה
ניהול רכש טכני ומלאי ציוד אחזקה
למה כדאי לעבוד איתנו?
חברה יציבה ומובילה בתחומה עם אופק מקצועי לטווח ארוך
סביבת עבודה מתקדמת ומאתגרת עם טכנולוגיות חדשות
הזדמנות לקחת חלק משמעותי בפיתוח ושיפור מערך האחזקה
תנאים טובים למתאימים + קרן השתלמות ותנאים סוציאליים מלאים
קליטה כעובד חברה מהיום הראשון
עבודה 5 ימים בשבוע – א' ה' – 07:00 עד 16:00
הסעות - מקרית גת, אשקלון, באר שבע

רכז/ת גיוס ומשאבי אנוש לארגון מוביל בתחום עיצוב הבית
למשרדי ההנהלה של חברה מובילה בתחום העיצוב פנים
דרוש/ה רכז/ת גיוס ומשאבי אנוש (90% גיוס, 10% משאבי אנוש)
המיקום: משרדי החברה בראשון לציון
כפיפות: מנהלת משאבי אנוש
אנחנו מחפשים רכז/ת גיוס ומשאבי אנוש שיהיה חלק מצוות המונהג במקצועיות ושאיפה למצוינות. אם את/ה בעל/ת יכולת עבודה מול מספר ממשקים, עם תשוקה לגיוס עובדים והבנה בתחום משאבי האנוש, אנו מזמינים אותך להצטרף אלינו!
המשימה שלך בגיוס:
ניהול תהליכי גיוס למשרות מטה ושטח, עבודה עם מנהלים מגייסים, הבנת הצרכים הארגוניים והתאמת המועמדים למשרות.
פיתוח ותחזוקה של מקורות גיוס שונים, כולל רשתות חברתיות כמו לינקדין, פייסבוק
ניהול קשרים שוטפים עם חברות השמה לצורך קידום מועמדים מתאימים
פרסום משרות בערוצים השונים
(אתרי דרושים, קבוצות רשתות חברתיות, אתרי עבודה ועוד)
מיון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפוניים ראשוניים, ועד לשלב ראיונות פנים מול פנים
ביצוע שיחות ממליצים במידת הצורך
ליווי המועמדים בתהליך הגיוס, תוך שמירה על חווית מועמד חיובית
יצירת קשרים טובים ושוטפים עם מועמדים
במשאבי אנוש:
קליטת עובדים חדשים, החתמה על חוזי העסקה
טיפול בנוכחות עובדים, כולל ניהול טפסי מחלה וחופשה
אם את/ה מחפש/ת מקום עם אווירה חמה, עבודה משמעותית, ואת/ה פשוט אוהב/ת את תחום הגיוס ומשאבי האנוש – אנחנו המקום בשבילך! בוא/י להצטרף אלינו ולהיות חלק מצוות כיפי ומקצועי
מיקום נגיש עם קו רכבת קרוב, תחבורה ציבורית זמינה וחנייה בשפע!

רכז/ת שיווק לחברת עיצוב יוקרתית-שכר גבוה-אפשרויות קידום
לחברה מהמובילות בארץ בתחום עיצוב הבית דרוש/ה רכז/ת שיווק דינמי/ת, יצירתי/ת ומלא/ת תשוקה לעולם השיווק, שמחפש/ת את האתגר הבא לתפקיד מרתק ומשמעותי!
אפשרויות קידום ופיתוח קריירה בתוך החברה.
משרה מלאה במטה החברה ברמת גן.
תיאור התפקיד:
דגש משמעותי על שיווק אופליין: ניהול והפקת חומרים שיווקיים (קטלוגים, שילוט, תערוכות ואולמות תצוגה), עבודה מול ספקים ומעצבים גרפיים, אחריות על ניוזלטרים ומצגות, הפקת אירועים ועוד – תוך התמחות בניהול פרויקטים שיווקיים מקצה לקצה בסביבה דינמית ומרובת ממשקים.
הכנת תכנים שיווקיים לקטלוגים, שילוט חוצות.
ארגון אירועים, מתנות ללקוחות ואדריכלים.
ניהול תהליכי הורדה לדפוס של חומרים שיווקיים: פרוספקטים, קטלוגים ומודעות פרסום.
ביצוע ותיאום משימות שיווקיות שוטפות מול מחלקות החברה.
תמיכה בפעילות יחסי הציבור ואירועים שיווקיים.
הכנת מצגות שיווקיות ועסקיות לשאר המחלקות.
למה כיף לעבוד אצלנו?
*צמודים לקו רכבת קלה ותחבורה ציבורית*
היקף משרה מלאה בימים א’-ה’ ללא שישי!
סביבת עבודה איכותית, צעירה ומקצועית.
ליווי, חניכה והכשרה מקצועית לאורך הדרך.
עבודה עם מותגים מובילים בתחום עיצוב הבית.
אירועי חברה, מתנות והטבות מיוחדות לעובדים.
עבודה בצוות משפחתי ומגובש ואפשרויות קידום נרחבות !
פרויקטים מעניינים עם חיבור חזק לעולמות העיצוב והיצירה.

מנהל/ת מכירות ארצי/ת לרשת סניפים מובילה+רכב
לרשת קמעונאית מובילה דרוש/ה מנהל/ת מכירות ארצי/ת לניהול פעילות המכירות בסניפי הרשת ברחבי הארץ. התפקיד כולל אחריות כוללת להובלת אסטרטגיית המכירות, פיקוח על ביצועי סניפים, והנעת צוותי המכירה לעמידה ביעדים עסקיים.
תחומי אחריות:
גיבוש ויישום אסטרטגיית מכירות ארצית בהתאמה ליעדי החברה.
ניהול ופיקוח על ביצועי מנהלי הסניפים וצוותי המכירה בכל הארץ.
ניתוח דוחות מכירה, זיהוי מגמות וייזום פעולות לשיפור הביצועים.
אחריות על עמידה ביעדי מכירות, הגדלת הכנסות ושימור לקוחות.
הדרכה וליווי מקצועי למנהלי סניפים וצוותי מכירה.
פיתוח שיטות עבודה מתקדמות לשיפור חוויית הלקוח בסניפים.
עבודה בשיתוף פעולה עם מחלקות השיווק, התפעול והלוגיסטיקה.
מיקום: סניפים בפריסה ארצית.
היקף משרה: מלאה, כולל נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
כישורים אישיים:
אוריינטציה מכירתית חזקה ויכולת לפתור בעיות בזמן אמת.
אסרטיביות לצד יכולת הקשבה ושיתוף פעולה.
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול גורמים מגוונים בארגון.
כושר מנהיגות, אסרטיביות ויחסי אנוש מעולים.
מה אנחנו מציעים?
תנאים מעולים, כולל שכר מתגמל + בונוסים מבוססי ביצועים.
רכב חברה צמוד.
הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח בחברה מובילה ולצמוח יחד איתה.

אחראי/ת מחסן/ראש צוות-שכר גבוה!
לחברה מובילה בתחום העיצוב לבית דרוש/ה ראש/ת צוות / אחראי/ת מחסן
הזדמנות לעבוד בחברה המובילה שמייצרת את המותגים המוכרים והאהובים לבית.
משרה נוחה ותנאים מעולים.
המשרה בימי א'-ה' בשעות 07:00-16:00
תנאים סוציאליים מעולים!!
קרן השתלמות מהיום הראשון
ארוחות מסובסדות
במסגרת התפקיד:
ביצוע בדיקות איכות על חומרים וציוד המגיעים למחסן, וידוא עמידה בדרישות ובתקנים.
הכנת דוחות על מצב המלאי והתקדמות העבודות כולל זיהוי בעיות והמלצות לפתרונות.
התפקיד כולל אחריות על צוות עובדים.
ניפוק סחורה וטיפול בהזמנות.
עבודה על מחשב, קליטת סחורה, סידור המחסן, ניהול, מעקב מלאי, החזרות, הנפקה.
עבודה פיזית המחייבת סדר וארגון, ראש גדול ויחסי אנוש מעולים!
מתן שירות והתנהלות שוטפת מול מחלקת הייצור/התקנות.
יכולת התמודדות עם פתרון בעיות והבנת תהליכים - ראש גדול.
מה אנחנו מציעים:
גיוס ישיר לחברה, כל התנאים הסוציאליים, ארוחות מסובסדות ואווירה צעירה ומשפחתית!!!
הסעות - מקרית גת , אשקלון. החזרי נסיעות לתושבי/ות הסביבה הקרובה
ביטוח פנסיוני והפרשה לפיצויים מבוצע לאחר 3 חודשים רטרואקטיבית.

מנהל/ת חשבונות ראשית לחברה מובילה בתחום מוצרי צריכה
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ראשית לקבוצת חברות מצליחה בתחום מוצרי צריכה
בראש העין.
ניהול תחום הנהלת החשבונות באופן מקיף הכולל הכנת דו"חות עד מאזן.
ניהול צוות של מנהלות חשבונות.
הכנת דיווחים רבעונים, חודשיים ושנתיים.
ניהול תחום ספקים ולקוחות: קליטת חשבוניות, התאמות, התחשבנויות ותשלומים.
אחריות על התאמות בנקים וכרטיסי אשראי.
אחריות על ניהול רכוש קבוע, קליטת נכסים, מעקב ובדיקת נאותות הרישום בהנהלת החשבונות.
דיווחים לרשויות.
עבודה בצמוד לחשבת ומנהל/ת הכספים של החברה.
ימים א-'ה'
בצמוד לקו רכבת / תחב"צ

רפרנט/ית אדמיניסטרציה ותפעול-מותג מוביל -שכר גבוה- ראשון לציון
דרוש/ה רכז/ת תפעול ואדמיניסטרציה למח' התפעול. לחברה מובילה ומצליחה בתחום העיצוב פנים.
משרה ממוקמת במשרדי ההנהלה בחברה גדולה ויציבה עם תנאים מעולים ואפשרויות קידום מרובות.
במסגרת התפקיד:
קבלת מסמכים ובדיקת תקינותם: טיפול במסמכים שוטפים, כולל ביצוע בדיקות נוספות לפי הצורך.
הקלדת הזמנות: ניהול רישום והזנת הזמנות לקוחות למערכות החברה.
מענה שוטף לעובדי אגף התפעול ולעובדי הקבוצה: מתן תמיכה ושירות לעובדים במגוון נושאים.
עבודה על מספר מערכות במקביל: ניהול מערכות מידע שונות תוך ביצוע תיאום ומעקב בין מערכות.
עבודת אדמיניסטרציה: ביצוע מטלות אדמיניסטרטיביות שוטפות, כולל ניהול יומנים, תיאום פגישות, ועוד
מעקב אחר תהליכי תפעול ואספקה
למה שווה לעבוד אצלנו?
סביבת עבודה יציבה, משפחתית ונעימה
שעות עבודה גמישות
עבודה בחברה מובילה עם אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית
תנאים מצוינים! ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, סל רווחה נרחב, הכשרה וליווי מקצועיים על חשבון החברה,
עבודה קלילה וכיפית עם אווירה טובה.
עובד/ת חברה מהיום הראשון.
ימי הכשרה בתשלום מלא,
גיבושים וערבי צוות מפנקים!
עדיפות למשרה מלאה 8:00-17:00 / 8:00-16:00
מיקום נוח מאוד – צמודים לקו לרכבת!

אחראי/ת אולם תצוגה לחברה מוכרת בתחום העיצוב
דרוש/ה רכז/ת סניף לאולם תצוגה בתחום עיצוב הפנים לחברה מובילה ומוכרת.
הזדמנות מצוינת להצטרף לחברה מובילה בתחום עיצוב הפנים! מחפשים אותך – איש/אשת שירות לאולם תצוגה מוכר ויוקרתי עם אהבה לאסתטיקה וסביבה מעוצבת.
ניהול ותפעול שוטף של הסניף
קבלת לקוחות ומתן שירות איכותי וייעוץ ראשוני
עבודה מול ספקים, מעצבים ואדריכלים
טיפול בהזמנות, חשבוניות ומעקב אחר מלאי
אחריות על נראות האולם וחוויית הלקוח
תנאים מעולים למתאימים, אפשרויות קידום למתאימים.
בונוס התמדה חודשי – 300 ₪ לחודש עבודה מלא
בונוסים גבוהים מאד על תיאום פגישות ללא תקרה
החזר נסיעות ע"פ חוק
תנאים סוציאליים מלאים, ארוחות מסובסדות.
הכשרה והדרכה ע"ח החברה
צמוד לקו רכבת וחנייה חופשית
היקף משרה: משמרות גמישות, אפשרות למשרה חלקית ימי ו' לסירוגין– מתאים לסטודנטים!
עבודה במשמרות:
בוקר: 10:00-17:00
ערב: 11:00-19:00/20:00 (כולל 2-3 משמרות ערב בשבוע).
ימי שישי: 09:30-13:30 אחת לשבועיים.

עובד/ת ייצור שכר גבוה תנאים מצוינים - שכר התחלתי 12000-14000K
דרוש/ה עובד/ת ייצור – שכר גבוה, תנאים מעולים ואפיקי קידום!
שכר התחלתי: 12,000-14,000 ₪ + בונוסים
תנאים מעולים + מענקים והטבות למתאימים
עבודה בסביבה מתקדמת עם אפשרויות קידום
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
מה אנחנו מציעים?
שכר מתגמל + תוכנית בונוסים אישית (כ-1,000 ₪)
תנאים סוציאליים מלאים
עבודה יציבה לטווח ארוך
עבודה בימים א'-ה', 07:00-16:00 (ללא שישי ושבת)
סביבת עבודה מתקדמת ונעימה
הסעות מאשקלון, קריית גת ובאר שבע

מנהל/ת פרויקטים בשטח בעולמות הבנייה- שכר גבוה- רכב צמוד!
לחברה מובילה בתחום הדלתות דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים בשטח בעולמות הבנייה לניהול ותיאום הפרויקטים באתרי הבנייה. התפקיד כולל עבודה מגוונת ודינאמית בשטח, תיאום בין צוותים, ופיקוח על ביצועי הפרויקטים תוך עמידה ביעדי איכות וזמנים.
תחומי אחריות:
תיאום ופיקוח על התקנת דלתות באתרי לקוחות.
עבודה מול לקוחות, ספקים וצוותי התקנה.
פתרון בעיות בזמן אמת ועמידה בסטנדרטים מקצועיים.
ניהול לוחות זמנים של הפרויקטים ובקרה על עמידה ביעדים.
דיווח ומעקב אחר התקדמות הפרויקטים.
מה אנחנו מציעים?
עבודה בסביבה מקצועית ומאתגרת.
הזדמנות להתפתח בתחום ולצבור ניסיון מעשי.
תנאים טובים למתאימים/ות

דרוש/ה מלגזן/ית למותג מוביל בתחום העיצוב פנים שכר גבוה
לחברה מובילה בתחום העיצוב דרוש/ה נהג/ת מלגזה מיומן/ת לעבודה על מלגזה חשמלית במפעל הייצור. תנאים סוציאליים מלאים
התפקיד כולל:
פריקת חומרי גלם והעברת משטחים בין תחנות במפעל.
העמסת תוצרת גמורה על משאיות.
עבודה בסביבת עובדים, הדורשת זהירות רבה ומיומנות גבוהה.
משימות נוספות לפי הצורך, לרבות פריקה, נשיאת סחורה וסידור.
כישורים נדרשים:
אחריות ויסודיות בביצוע משימות.
הקפדה על לוחות זמנים.
נכונות לעבודה מאומצת.
מועמדים רלוונטיים יעברו טסט על מלגזה במסגרת תהליך המיון.
למה לעבוד אצלנו?
תנאים מעולים, שכר מתגמל עם העלאות ובונוסים, קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון, הסעות נוחות מקרית גת ואשקלון, סביבת עבודה בטוחה ומקצועית, ואפשרויות צמיחה אישית ומקצועית
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון.
עבודה בימים א'-ה' בין השעות 07:00-16:10 (שעות נוספות לפי הצורך).
שכר:
50 ₪ לשעה בששת החודשים הראשונים.
52 ₪ לאחר חצי שנה.
54 ₪ לאחר שנה.
56 ₪ לאחר שנתיים.
תוכנית בונוס אישי רבעוני לאחר שנה.
ארוחת צהריים מסובסדת או החזר של 15 ₪ ליום.
הסעות מקריית גת ואשקלון.
מענק אי-היעדרות: 300 ₪ לחודש על נוכחות מלאה.
ביטוח פנסיוני והפרשה לפיצויים עפ"י חוק (רטרואקטיבי לאחר 3 חודשים).

רפרנט/ית טלפוני מחלקת שירות לקוחות-בק אופיס -שכר גבוה!
לקבוצת חברות גדולה ומובילה בתחום העיצוב לבית
דרוש/ה רפרנט/ית לשיחות נכנסות למחלקת שירות לקוחות של החברה.
בשילוב עבודות בק אופיס
אנחנו מציעים שכר תגמולים גבוהים וגם מענק התמדה הניתן במהלך השנה
מלא הטבות , גיבושים בארץ ובחו"ל , סיבוס, מתנות בחגים ועוד..
נהנים מהכשרה מלאה בתשלום על חשבון החברה.
שכר גבוה, אופציות קידום, בונוסים ותמריצים מתגמלים!
סביבת עבודה משפחתית ונעימה ומענק התמדה למתאימים/ות.
בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ללא ימי שישי
נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית וצמוד לקו רכבת

מנהלת חשבונות ראשית-חברה מובילה-תנאים מעולים!
לחברה מצליחה ויציבה בתחום העיצוב לבית דרוש/ה מנהלת חשבונות ראשית
עם ניסיון מוכח בתחום הנהלת חשבונות עד מאזן.
הצטרפי אלינו לעבודה מעניינת, מגוונת וכיפית! שתעשה סדר בכל מה שקשור לפיננסים ותהיה חלק מצוות מקסים.
מה תעשה/י אצלנו?
ניהול הנהלת חשבונות שוטפת: התאמת בנקים, פקודות יומן, תשלומים לספקים ומשכורות.
עבודה מול רשויות המס (מע"מ, מס הכנסה) והגשת דוחות.
הכנת ספרים לביקורת, ניתוח והתאמת כרטיסים.
עבודה מול הבנקים: העברות, תשלומים, ותקשורת שוטפת.
מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינמית, תומכת ומהנה.
הזדמנות להתמקצע בעולמות הפיננסים
שכר ותנאים טובים למתאימים/ות, כולל תנאים סוציאליים מלאים.
עבודה במשרד מקסים במרכז הארץ.
צמודים לקו רכבת ותחבורה ציבורית נגישה
משרה מלאה, ימים א'-ה'.
אם את/ה אוהב/ת את עולם הנהלת החשבונות ומחפש/ת מקום עבודה תומך ומסודר – אנחנו מחכים לך!
20 משרות