פרטי משרה והגשת מועמדות

פקיד/ה אדמיניסטרטיבית בשילוב משאבי אנוש ושכר בירושלים משרה 520742
(520742)

תיאור המשרה

לחברת ביטחון דרוש/ה פקיד/ה אדמיניסטרטיבית בשילוב משאבי אנוש ושכר בירושלים התפקיד כולל: א. ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף ב. התנהלות ובקרה מול מנהלים בשטח ג. אחריות על מערת נוכחות עובדים הכולל: הקמת עובדים חדשים במערכת, הזנת שעות, חופשות , מחלות ד. בקרה תפעולית – הוצאת דוחות ובקרה לדוגמא : עובד ששכח להחתים כרטיס, עובד שחרג משעות התקן- שולחים למנהל לבדיקה ואישור. ה. הפקת מכתבים ואישורים למוסדות שונים כמו ביטוח לאומי, מס הכנסה – עפי בקשה של העובד למילוי הטופס ו. בדיקת תלושים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 17:00 ניתן לצאת רק פעם אחת בשבוע בשעה 16:00 חשוב להדגיש בין התאריכים 1 לחודש עד 9 לחודש נשארים בדרכ עד השעה 18:00 *הישיבה בעמדת הקבלה *העבודה בצוות יחד עוד 2 בנות. שכר שעתי 45 ₪ לשעה משולם חצי שעה הפסקה. מתאים לנשים וגברים כאחד.

דרישות התפקיד

ניסיון אדמיניסטרטיבי-חובה שליטה באופיס – בדגש על אאוטלוק/אקסל נכונות לשעות נוספות-חובה תואר בתחום משאבי אנוש-יתרון
promo image

הגשת מועמדות

*שם מלא:
*טלפון:
*ישוב מגורים:
*קורות חיים:
הערות נוספות:

שתפו את ההזדמנות הזאת עם חברים:

facebook.svgwhatsapp.svglinkedin.svgtelegram.svgemail.svg