פרטי משרה והגשת מועמדות
פקיד/ה אדמיניסטרטיבית בשילוב משאבי אנוש ושכר בירושלים משרה 520742
(520742)
תיאור המשרה
לחברת ביטחון דרוש/ה פקיד/ה אדמיניסטרטיבית בשילוב משאבי אנוש ושכר בירושלים
התפקיד כולל:
א. ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף
ב. התנהלות ובקרה מול מנהלים בשטח
ג. אחריות על מערת נוכחות עובדים הכולל: הקמת עובדים חדשים במערכת, הזנת שעות, חופשות , מחלות
ד. בקרה תפעולית – הוצאת דוחות ובקרה לדוגמא : עובד ששכח להחתים כרטיס, עובד שחרג משעות התקן- שולחים למנהל לבדיקה ואישור.
ה. הפקת מכתבים ואישורים למוסדות שונים כמו ביטוח לאומי, מס הכנסה – עפי בקשה של העובד למילוי הטופס
ו. בדיקת תלושים
ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 17:00 ניתן לצאת רק פעם אחת בשבוע בשעה 16:00
חשוב להדגיש בין התאריכים 1 לחודש עד 9 לחודש נשארים בדרכ עד השעה 18:00
*הישיבה בעמדת הקבלה
*העבודה בצוות יחד עוד 2 בנות.
שכר שעתי 45 ₪ לשעה
משולם חצי שעה הפסקה.
מתאים לנשים וגברים כאחד.
דרישות התפקיד
ניסיון אדמיניסטרטיבי-חובה
שליטה באופיס – בדגש על אאוטלוק/אקסל
נכונות לשעות נוספות-חובה
תואר בתחום משאבי אנוש-יתרון