משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

מנהל.ת שותפ.ה לצמיחה ולהובלה ארגונית בעמותת BeDo
מי בא.ה להוביל איתנו?
מחפשות מנהל.ת שותפ.ה לצמיחה ולהובלה ארגונית בעמותת BeDo
BeDo - לחולל שינוי, אחרת, היא עמותה בוטיקית ומבוססת עם דרך עבודה ייחודית, שפועלת בעומק ומהלב להביא נוכחות, הקשבה ותבונה אנושית ומערכתית אל תוך מציאות חברתית מורכבת ומקוטבת.
אנחנו פועלות עם א.נשים בכירים וארגונים מובילים בשדה החברתי, החינוכי והציבורי לטיפוח מנהיגות, שינוי חברתי ועיצוב עתיד משותף. הפעילות מכוונת למגוון קבוצות בחברה הישראלית במספר ערוצי השפעה: הכשרה, ליווי תהליכי שינוי והתחדשות, פיתוח והנגשת ידע וכלים, והשפעה על השיח הציבורי בישראל.
עבודתנו נשענת על תיאוריית U - גישה שפותחה ב-MIT ע"י אוטו שארמר וצוותו, ונחשבת כיום לאחת מגישות השינוי המובילות בעולם. הגישה משלבת בין קשב ויצירתיות אנושיים לבין פיתוח מנהיגות וטרנספורמציה מערכתית.
בשנה האחרונה התחדדה בנו ההבנה שכדי לקדם שגשוג אנושי וחברתי בישראל, מה שBeDo מביאה חיוני, גם אם לא מספיק. לכן בחרנו להתרחב, לצמוח ולהעמיק את ההשפעה שלנו.
אנו מחפשות אדם שיצטרף אלינו כשותפ.ה שלישי.ת להובלת הארגון – אדם עם לב רחב, ראייה אסטרטגית, ניסיון ניהולי ויכולת הובלה מעשית. מישהו שמרגיש.ה קריאה להצטרף למסע הזה, לנהל את תהליכי הצמיחה, ולהצעיד את העמותה לשלב הבא יחד איתנו, מתוך חיבור אמיתי לחזון ולדרך, תפיסת שותפות מלאה ושולחן הובלה משותף.
תחומי אחריות מרכזיים
ניהול תהליך הצמיחה של הארגון:
• שותפות בעיצוב האסטרטגיה והובלת יישומה
• פיתוח פעילויות ויוזמות חדשות בהתאם לחזון
• גיוס והובלת כח אדם בתהליכי הצמיחה
פיתוח שותפויות וגיוס משאבים:
• בנייה והעמקה של קשרי שותפים קיימים
• קידום שיתופי פעולה חדשים
• פיתוח והובלת תהליכי גיוס משאבים (בשותפות עם כותב הבקשות למענקים)
ניהול תפעולי וארגוני:
• ניהול שוטף של תהליכי עבודה ארגוניים
• ניהול תקציב ותזרים, כולל בקרה שוטפת
• ניהול פרויקטים מקצה לקצה, על פי צורך
• כתיבת הצעות מחיר וניהול קשרים עם לקוחות ומתעניינים
• ניהול ישיר של המנהלת האדמיניסטרטיבית והובלת הצוות בתהליכים תפעוליים.
עבודה בשותפות עם המנהלות המקצועיות של העמותה
אם את.ה יודע.ת לחשוב אסטרטגית, להפוך חזון למעשה, לטוות שותפויות ולפעול בלב פתוח – ומעוניינ.ת לעבוד בצוות שטוח ובשותפות אמיתית – נשמח להכיר

מנהל.ת שותפ.ה לצמיחה ולהובלה ארגונית בעמותה
מי בא.ה לעבוד איתנו?
מחפשות מנהל.ת שותפ.ה לצמיחה ולהובלה ארגונית בעמותה חברתית.
העמותה מבוססת על דרך עבודה ייחודית, שפועלת בעומק ומהלב להביא נוכחות, הקשבה ותבונה אנושית ומערכתית אל תוך מציאות חברתית מורכבת ומקוטבת.
אנחנו פועלות עם א.נשים בכירים וארגונים מובילים בשדה החברתי, החינוכי והציבורי לטיפוח מנהיגות, שינוי חברתי ועיצוב עתיד משותף. הפעילות מכוונת למגוון קבוצות בחברה הישראלית.
לעמותה מספר ערוצי השפעה: הכשרה, ליווי תהליכי שינוי והתחדשות, פיתוח והנגשת ידע וכלים, והשפעה על השיח הציבורי בישראל.
עבודתנו נשענת על תיאוריית U - גישה שפותחה ב-MIT ע"י אוטו שארמר וצוותו, ונחשבת כיום לאחת מגישות השינוי המובילות בעולם. הגישה משלבת בין קשב ויצירתיות אנושיים לבין פיתוח מנהיגות וטרנספורמציה מערכתית.
בשנה האחרונה התחדדה בנו ההבנה שכדי לקדם שגשוג אנושי וחברתי בישראל, עלינו להתרחב, לצמוח ולהעמיק את ההשפעה שלנו.
אנו מחפשות אדם שיצטרף אלינו כשותפ.ה שלישי.ת להובלת הארגון – אדם עם לב רחב, ראייה אסטרטגית, ניסיון ניהולי ויכולת הובלה מעשית. מישהו שמרגיש.ה קריאה להצטרף למסע הזה, לנהל את תהליכי הצמיחה, ולהצעיד את העמותה לשלב הבא יחד איתנו, מתוך חיבור אמיתי לחזון ולדרך, תפיסת שותפות מלאה ושולחן הובלה משותף.
תחומי אחריות מרכזיים
ניהול תהליך הצמיחה של הארגון:
• שותפות בעיצוב האסטרטגיה והובלת יישומה
• פיתוח פעילויות ויוזמות חדשות בהתאם לחזון
• גיוס והובלת כח אדם בתהליכי הצמיחה
פיתוח שותפויות וגיוס משאבים:
• בנייה והעמקה של קשרי שותפים קיימים
• קידום שיתופי פעולה חדשים
• פיתוח והובלת תהליכי גיוס משאבים (בשותפות עם כותב הבקשות למענקים)
ניהול תפעולי וארגוני:
• ניהול שוטף של תהליכי עבודה ארגוניים
• ניהול תקציב ותזרים, כולל בקרה שוטפת
• ניהול פרויקטים מקצה לקצה, על פי צורך
• כתיבת הצעות מחיר וניהול קשרים עם לקוחות ומתעניינים
• ניהול ישיר של המנהלת האדמיניסטרטיבית והובלת הצוות בתהליכים תפעוליים.
עבודה בשותפות עם המנהלות המקצועיות של העמותה
אם את.ה יודע.ת לחשוב אסטרטגית, להפוך חזון למעשה, לטוות שותפויות ולפעול בלב פתוח – ומעוניינ.ת לעבוד בצוות שטוח ובשותפות אמיתית – נשמח להכיר

מנהל/ת פרויקטי CRM טכנולוגיים/תיקי לקוחות (משרה היברידית)
לחברה המתמחה בהתאמה אישית, פיתוח והתקנה של פתרונות Zoho One וZoho CRM, תוך הבטחת אינטגרציה חלקה וביצועים מיטביים עבור לקוחותיה - אנו מחפשים מנהל/ת פרויקט מנוסה שיפקח על תהליך ההטמעה מקצה לקצה של פרויקטים של Zoho One וZoho CRM. מנהל/ת הפרויקט י/תהיה אחראי/ת על ניהול היקף הפרויקט, דרישות, לוחות זמנים, תקציבים ותקשורת עם הלקוח.
אחריות:
• תיאום עם לקוחות לאיסוף דרישות והגדרת היקף הפרויקט. עריכת ראיונות
עם לקוחות לאיסוף דרישות והפקת מסמכי היקף הפרויקט וניהול הגשת
פרויקטים מקצה לקצה, תוך הקפדה על עמידה בלוחות זמנים ותקציבים.
• הצגת הבנה טכנית עמוקה, יכולת הבנה ושרטוט תהליכי עבודה, ותקשור
הדרישות העסקיות למנהל הטכנולוגי של החברה וצוות המתכנתים.
• הכנה ראשונית של הצעות פתרון לפני אישור, חידוד ותיקוף מול מנהל
הטכנולוגיות של החברה.
• ביצוע מחקר במקורות שונים ברשת על מנת לאתר את מגוון הכלים הזמינים
לשם פתרון של אתגר שהעלו הלקוחות.
• יכולת לבצע חקר על מנת להבין מהן האסטרטגיות להטמעת שינוי או פתרון
חדש במערכת קיימת ועובדת.
• ביצוע עבודה יסודית תוך שימת דגש על תיעוד מדויק ומקצועי.
• פיתוח תוכניות פרויקט מקיפות, תקשורת עם צוות המתכנתים כדי לספק
היקף הפרויקט והמשימות הדרושות, ולספק מנהיגות והדרכה לחברי צוות
הפרויקט. ולהבטיח התאמה בין תכולת הפרויקט ליישום הטכני.
• ניהול סיכונים, לזהות באופן יזום אי התאמות בדרישות הפרויקט ולטפל בהן.
העברת מצב פרויקט ונושאים לבעלי עניין באופן קבוע.
• ביצוע סקירות לאחר הפרויקט כדי לזהות אזורים לשיפור.

מהנדס/ת חשמל ואוטומציה לחברה תעשייתית מצליחה בדרום
תיאור המשרה:
מהנדס/ת החשמל והאוטומציה במפעל לציפוי טקסטיל בפלסטיק אחראי על תכנון, תכנות, תחזוקה ואופטימיזציה של מערכות החשמל, הבקרה והאוטומציה בקווי הייצור. התפקיד כולל תכנות PLC, פתרון תקלות בזמן אמת, שדרוג מערכות קיימות, ושיפור מתמיד של תהליכים תעשייתיים אוטומטיים.
תחומי אחריות:
• תכנון, התקנה ותחזוקה של מערכות חשמל ובקרה בקווי ציפוי וייצור רציפים.
• תכנות ושדרוג בקרים מתוכנתים (PLC) – דגש על תהליכים רציפים ואינטגרציה עם
ציוד מכני (אקסטרודרים, תנורים, גלילים, חותכים).
• פיתוח ותחזוקה של מערכות HMI ו-SCADA לניטור ושליטה בתהליך.
• פתרון תקלות בזמן אמת – בשטח הייצור, תוך שיתוף פעולה עם צוות התחזוקה
וההנדסה.
• כתיבת דוקומנטציה טכנית, שרטוטים וסכמות חשמל.
• עבודה לפי תקנים של בטיחות חשמלית ואמינות ציוד (כולל מנועים, חיישנים, ווסתי
תדר).
• שיפור וייעול של זמני מחזור, צריכת אנרגיה וביצועי קו הייצור.
• שיתוף פעולה עם צוותי פיתוח, ייצור ואיכות בבחינה והטמעה של טכנולוגיות
חדשות.
• ליווי קבלני משנה בתחום החשמל והבקרה.
משרה מלאה | זמינות לקריאות חירום לפי הצורך | עבודה באתר המפעל

מהנדס/ת מוצר וייצור לחברה תעשייתית מצליחה באזור קיסריה
התפקיד כולל:
· ליווי הנדסי למוצרים קיימים לאורך חיי המוצר.
· פיתוח מתקני ייצור וכלי הרכבה.
· פיתוח ושיפור מבדקות הידראוליות (מים) למוצרים.
· שיפור תהליכי ייצור וייעול קווי ייצור.
· הקמה ותחזוקה של מק"טים ועצי מוצר במערכות החברה.
· ליווי ייצור סדרתי ועבודה מול קבלני משנה (עיבוד שבבי, יציקות, פלסטיק והרכבות).
· עבודה רציפה מול כלל מחלקות החברה: ייצור, רכש, איכות, שיווק, מכירות ושירות.
· מחויבות גבוהה לאיכות התוצרים ולעמידה ביעדי לוחות זמנים.
· מעורבות בתכן מוצרים חדשים - במידה והדבר יידרש בעתיד.

מנהל/ת ייצור – למפעל בתחום המחזור (בשפלה הדרומית)
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל ניהול כולל של פעילות הייצור, תוך אחריות מלאה לעמידה ביעדים, ניהול צוותי עובדים ועבודה בסביבה תעשייתית מאתגרת.
תחומי אחריות:
ניהול כולל של קווי הייצור.
ניהול צוות עובדים – לרבות גיוס, חניכה, תיאום סידורי עבודה ואחריות על תוצרי הצוות
אחריות לכתיבה, הטמעה ואכיפה של נהלי עבודה ובטיחות בעבודה
הובלת תהליכי מצוינות תפעולית, שיפור שיטות עבודה ובקרת איכות.
דיווח למנהל התפעול

מנהל/ת אבטחת ובקרת איכות לחברה תעשייתית מצליחה באזור קיסריה
משימות ומטלות עיקריות בתפקיד:
• אחריות לניהול מערכת האיכות
• הטמעת ושיפור תהליכי עבודה בכל מחלקות הארגון
• מתן מענה לדרישות ותלונות לקוח
• ביצוע ביקורות ומבדקים פנימיים
• ייצוג החברה מול גופים המפקחים על תחום האיכות
• אחריות על פעילויות איכות ברמה הטכנית
• טיפול בכשלים ויישום פעולות ומתקנות
• הובלת פעילות של בקרת סיכונים והזדמנויות ארגוניים
• ניהול בקרת איכות בתהליכי הייצור והקבלה

Head of R&D – Electrochemical Carbon Capture
About the Company
We are a fast-growing ClimateTech startup pioneering a breakthrough electrochemical carbon capture technology to remove CO₂ from industrial emissions and ambient air.
Our modular, solvent-free and heat-free solution will enable delivering gigaton-scale CO₂ removal by 2040 using low-cost, mass-manufacturable materials.
As we scale up toward commercialization, we are seeking an excellent executioner to lead the next phase of our core technology development.
Role Overview
The Head of R&D holds a central leadership position responsible for:
• Executing the company’s R&D plan, responsible for planning and
delivering key milestones
• Managing and mentoring a multidisciplinary team of scientists,
engineers and technicians
• Driving the development, validation, and scale-up of electrochemical
systems and materials
• Interfacing with product, engineering, operations and the customers
Key Responsibilities
• Define and lead the company’s cross-disciplinary R&D team
• Oversee design, execution, and analysis of experiments and system
validation
• Collaborate with engineering, product, and manufacturing to support
pilot and commercial deployment
• Stay up to date on trends in electrochemistry, DAC, and related climate
technologies

Head of IT&OT For a successful biotechnology company JB-643
Description:
• Lead IT/OT operations, covering shop-floor automation systems
(SCADA/PLC level), Process Historian, BMS/EMS, QC equipment,
LES/LIMS, MES, serialization, and ERP.
• Build and manage a high-performing IT/OT team (15-20 members),
driving cultural transformation and continuous development.
• Head of the Digital Factory (IT/OT) department, and member of the Site
Leadership team, act as a business partner for key plant functions
(Production, QC, FM and others) on their respective IT/OT demands
• Develop and implement IT/OT roadmap (including
Systems/Applications lifecycle management) aligned with business
goals; oversee budget planning and resource allocation.
• In alignment with Global IT Infrastructure and Security team, ensure
robust IT infrastructure and cybersecurity operations at the Site.
• Serve as the primary IT/OT contact from the Site for Global TechOps
and manage SLAs, KPIs, and escalations.
• Communicate key risks, opportunities, and issues to senior leaders,
acting on behalf of the supervisor as needed.
• Oversee system validation, CAPA coordination, and IT audits (GxP,
Security, GDPR compliance).
• Ensure adherence to IS process frameworks, SOPs, and regulatory
standards, and support the Site during inspections.

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"לית לחברה בתחום האנרגיה והתשתיות בקרית גת
עיקרי התפקיד:
• ניהול יומן המשרד ותיאום פגישות עבור המנכ"לית והצוות.
• ניהול מענה טלפוני ודואר אלקטרוני, כולל תיאום פגישות עם לקוחות, ספקים,
ועמיתים.
• תיאום נסיעות ודרישות לוגיסטיות למנכ"לית כולל הכנת חומרים לפגישות, כנסים
ונסיעות (בארץ ובחו"ל)
• ניהול כוח האדם – קליטת עובדים/פיטורי עובדים – מתן מענה לפניות עובדים –
חיבור בין השטח למטה.
• שכר עובדים - מעקב נוכחות עובדים והכנת חומרים להגשת שכר מדי חודש.
• ניהול משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות, כגון רכש ציוד משרדי, טיפול בחשבוניות
ותקציבים
• ניהול המשרד עצמו לרבות, ניקיון, אספקה רווחת העובד ועוד
• מעקב אחרי משימות ארגוניות וניהול לוחות זמנים.
• ניהול מסמכים, תיוק ושמירה על סדר במשרד.
• ניהול מכרזים מעת לעת
• קשר שוטף עם צוות המשרד – מתן מענה לצרכים העולים מן השטח , הספקים
והלקוחות
*העבודה במשרה מלאה*

איש/אשת רכש ולוגיסטיקה למחלקת פיתוח ויצור בחברה תעשייתית גלובלית
במסגרת התפקיד:
• איתור ספקים וקבלני משנה בארץ ובחו"ל וניהולם
• ניהול מו”מ ושיפור עלויות הרכש.
• הכנה דרישות / הזמנות רכש
• מעקב ואחריות כוללת על הרכש מתחילתו ועד סופו
• ניהול הספקים במדדי: איכות, עמידה בהתחייבויות ושירות.

מנהל/ת אבטחת איכות לחברת פארמה גלובלית מצליחה - JB613
עיקרי התפקיד:
• ניהול צוות האיכות
• פיקוח על עמידה בתקני איכות ורגולציה דוגמת GMP ו-FDA
• אחריות על תהליכי הוולידציה ושיטות העבודה של הארגון.
• פיתוח ויישום תוכניות עבודה לפיילוטים ולידציה ותחזוקתם.
• הכנה וכתיבה של דוחות וולידציה מסודרים ורמת דיוק גבוהה בהתאם לסטנדרטים
רגולטוריים.
• פיקוח על תהליך הבדיקות והאישורים של חומרי גלם, מוצרים בתהליך ומוצרים
גמורים.
• הדרכת והטמעת נהלי איכות ודרישות רגולציה.
• ביצוע הדרכות למפעלי ייצור, מחלקות בקרת איכות וספקים
• ביצוע ביקורות פנימיות על מערכות האיכות והתהליכים השונים.
• עבודה בשיתוף פעולה עם מנהלי מחלקות אחרות כדי לוודא עמידה בסטנדרטים
ודרישות איכות.
החברה ממוקמת באזור גדרה

מנהל/ת פרויקט / מהנדס/ת ביצוע לחברה קבלנית בתחום החשמל התעשייתי
מהנדסי ביצוע ומנהלי פרויקטים (למגוון פרויקטים בפריסה ארצית).
התפקיד כולל אחריות על הצד המקצועי, הטכני והכלכלי של הפרויקטים.

מטלורג/ית ראשי/ת לחברה תעשייתית מצליחה באזור בית שמש
התפקיד כולל:
ביצוע אנליזות ועריכת דו"חות מטלורגיים.
ביצוע תחקירים לכשלים בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים.
עמידה במבדקי לקוחות, גופים רגולטוריים ורשויות הסמכה.

מטלורג/ית לחברה תעשייתית גלובלית בבית שמש
ידע בהכנת דגמים מטלוגרפיים
בדיקות מטלוגרפיות
בדיקות חוזק, בדיקות מכאניות
כתיבת דוחות
השתתפות בסקרים
כתיבה ועדכון נהלים
השתתפות בחקרי כשל
15 משרות