משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

נציג/ת שירות לקוחות
נציג שירות לקוחות
מיקום: קריית גת
במסגרת התפקיד:
מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה בנושאי שירות וברורים- נושאים כספיים, נושאים
טכניים, מועדי חלוקה וכו..
מכירת מוצרים נלווים ללקוחות קיימים ואיסוף לידים במטרה להבאת לקוחות חדשים לחברה
שימור ראשוני ללקוח לקראת נטישה ושכנועו להישאר בחברה
המוקד פועל בשיחות נכנסות מלקוחות פרטיים ועסקיים כאחד
יעדים: יעדי זמנים (כמות שיחות, כמה זמן כל שיחה, כמה זמן בין שיחה לשיחה וכו)
יעדי מכירות (הגדלת סל קניה של לקוח. בתום כל שיחה יש להציע ללקוח
מוצרים
נלווים.
היקף עבודה:
2 משמרות 7:45-16:00
3 משמרות 7:45-17:00
ימי שישי לפי צורך
אפשרות למשרת הורה- א-ה ללא ימי שישי 08:45-15:00

DevOps
לחברה בתחום הענן דרוש/ה איש/אשת DevOps
במסגרת התפקיד עבודה עם AWS, מודלי תמחור וכלים פיננסים
משרה מלאה והיברידית במרכז

מנהל/ת תיקי לקוחות שוק בינלאומי
מנהל/ת תיקי לקוחות שוק בינלאומי
מיקום: איזור דרום ( קריית גת)
במסגרת התפקיד:
אחריות כוללת לניהול תיקי לקוחות קיימים ופיתוח שווקים חדשים בשוק הבינלאומי, תוך עמידה ביעדי מכירות, שמירה על רווחיות ושיפור מתמיד בשביעות רצון הלקוחות.
משרה מלאה, פונה לשני המינים כאחד.

מנהל/ת תיקי לקוחות
מנהל/ת תיקי לקוחות
מיקום: פתח תקווה
במסגרת התפקיד:
עבודה מול נהגי מוניות בתחום ביטוח מוניות בלבד. התפקיד כולל: הצעות מחיר, חידושים, גביה, טיפול באישורי מס, הפקת פוליסיות וטיפול מלא בנהגי מוניות.
משרה מלאה 8.5 שעות א'-ה' עם אופציה לשעון גמיש.

רפרנט/ית תביעות צד ג' /תביעות מקיף
רפרנט/ית תביעות צד ג' /תביעות מקיף
מיקום: פתח תקווה
במסגרת התפקיד:
התפקיד כולל קבלה וטיפול בתביעות רכב צד ג' מהגשת התביעה ועד סופה.
ניהול תהליך בירור התביעה, כולל איסוף מסמכים, קבלת חוות דעת מקצועית וניתוח המידע.
מתן שירות מקצועי ואדיב לסוכני החברה, כולל הסבר על תהליך טיפול התביעה ועדכונים שוטפים.
העבודה דינאמית, מול מספר גורמים כגון: שמאים, חוקרים, מוסכים, עורכי דין וצדדים שלישיים לצורך בירור ויישוב התביעה.
משרה מלאה, 8.5 שעות עבודה

נציג/ת שירות לקוחות
נציג/ת שירות לקוחות
מיקום: פתח תקווה
במסגרת התפקיד:
תידרש/י לספק שירות מקצועי ואדיב ללקוחות החברה, לטפל בפניות שונות בתחום הגבייה והביטוח, ולסייע בפתרון בעיות כמו: תשלומים, גבייה, כרטיסי אשראי וכו'.
התפקיד כולל מענה טלפוני, התכתבות במיילים ובצ'אט וטיפול במסמכים.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד ולבעלי מוגבלויות.
משרה מלאה, פונה לשני המינים.

לחברה מצויינת באיזור המרכז דרוש /ה אחראי /ת מחסן ממוחשב
מיקום: אזור שוהם | סוג המשרה: משרה מלאה (9 שעות עבודה ביום), עם אפשרות לשעות נוספות כולל ימי שישי מדי פעם.
תיאור התפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה אחראי/ת מחסן ממוחשב.
במסגרת התפקיד:
ניהול מלאי, קליטת סחורה, ליקוט והנפקת חומרים לייצור ולמחלקות השונות בארגון בהתאם לדרישות.
עבודה עם מערכת ERP.
עבודה מול ספקים, מחלקות פיתוח וייצור, ניהול חשבוניות ספקים, טיפול במשלוחים ותיאום לוגיסטי לצד שמירה על סדר וארגון במחסן.
ניהול הזמנות רכש.
ספירות מלאי וניהול המלאי במחסן אחריות על דיוק נתוני המלאי.

נציג/ת תמיכה טכנית
נציג/ת תמיכה טכנית
מיקום: פתח תקווה
התפקיד כולל תמיכה טכנית לסוכני ביטוח ועובדי החברה, פתרון בעיות והתמודדויות עם תקלות מערכת, הדרכה והכוונת משתמשים.
התפקיד דורש ניהול ומעקב אחר קריאות שירות עד לסגירתן.
משרה מלאה, פונה לשני המינים.

בק אופיס תפעולי
לחברה מובילה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס
מיקום: קיסריה
עבודה שוטפת מול המיילים
לאתר צמיגים אצל הפנצריות ועזרה שוטפת למוקד שירות לקוחות
שעות העבודה
8-16/8-15:30

לחברה מצויינת וגלובלת דרוש/ה איש/אשת מכירות באזור באר שבע
שירות ומכירה לקוחות החנות וקידום עסקאות מקצה לקצה
ניהול משא ומתן ומעקב אחר הצעות מחיר ולידים
הנעת ממשקים פנים ארגונים וספקים חיצוניים
שימור לקוחות והבאת לקוחות חדשים
סידור ושיפור שטחי המכירה והמלאים בחנות
התפקיד כולל עבודה פיזית
ימי ושעות העבודה: א-ה: 08:00-17:00, ימי שישי לסירוגין.
שעות נוספות לפי הצורך.

מנהל.ת QA – הזדמנות להוביל צוות איכות בחזית הטכנולוגיה!
לחברה גלובלית, יציבה וצומחת בתחום פיתוח סימולטורים מתקדמים באזור המרכז, דרוש.ה מנהל.ת QA עם תשוקה להובלה, איכות וחדשנות.
במסגרת התפקיד:
ניהול והובלה של צוות בודקים – כולל חניכה, ליווי מקצועי וניהול משימות
בנייה והטמעה של אסטרטגיות ותוכניות בדיקות QA ו-QC
אחריות על בדיקות תוכנה וחומרה לאיתור תקלות ושיפור איכות המוצר
שיתוף פעולה עם צוותי פיתוח, מוצר ו-QA להגדרת דרישות תהליכי בדיקה
ניהול ומעקב אחר תקלות, דיווח מדדים, ושיפור מתמיד של תהליכי עבודה
גיוס וחניכה של בודקים חדשים
שמירה על עדכניות בטרנדים ובסטנדרטים מובילים בתחום הבדיקות
מה חשוב להצלחה בתפקיד?
יכולת להוביל, להניע ולהשריש תרבות איכות בצוות
חשיבה יצירתית ופתרון בעיות
רצון להתפתח, ללמוד ולהוביל תהליכי שיפור מתמיד
סביבת העבודה: סביבת עבודה היברידית, בצוות גלובלי הפועל בסניפים שונים בעולם.
התרבות הארגונית מתבססת על ערכים של סקרנות, התמדה וכבוד, עם הרבה מקום ליוזמה אישית ולהשפעה אמיתית.

מנהל.ת מחלקת חומר גלם – משרה דיסקרטית!
לחברה תהליכית ותיקה ומובילה באזור בית שאן-עפולה דרוש.ה מנהל.ת מחלקת חומר גלם לתפקיד מפתח עם אחריות ונגיעה בכל שלבי הייצור.
מה כולל התפקיד?
ניהול, קליטה ובקרה על חומרי הגלם בתהליך
אחריות על תהליכי הקצבות מול עץ מוצר
תכנון וניהול תהליכי הפשרה בהתאם לדרישות טכנולוגיות
עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים
תכנון שבועי לחומרי גלם לפי דרישות תפ"י
ניהול חדרי אחסון והפשרה
הובלת צוות עובדים ושיפור תהליכים ויעילות עבודה
הזדמנות להצטרף לתפקיד משמעותי בחברה מובילה, בסביבה מקצועית ודינמית.

מפעיל.ת מכונה – בואו להפעיל קריירה!
מחפשים מקום עבודה יציב עם תנאים מעולים ואווירה צעירה? עכשיו זו ההזדמנות שלכם להצטרף לחטיבת המוצרים של חברה מובילה!
מה עושים בתפקיד?
הפעלת מכונות בקווי ייצור
ביצוע בדיקות שוטפות בתהליך
ביצוע סטאפ והכנות למכונה
למה כדאי לכם?
סביבת עבודה דינמית ומשפחתית
הסעות נוחות מעפולה, עמק המעיינות והסביבה
ארוחות, אירועי חברה והטבות נוספות
אפשרות לעבוד במשמרות בוקר וערב, או רק בוקר – תלוי במחלקה (אין עבודה בלילה!)
שכר מתגמל
מענק התמדה אחרי 6 חודשי עבודה
תחילת עבודה מיידית – משרה מלאה!
מיקום: אזור בית שאן.

דרוש.ה עוזר.ת חשב לחברות בנות – הזדמנות לדריסת רגל משמעותית בחברה גלובלית!
חברת מטה מובילה בחיפה, הפועלת בזירה הבינלאומית, מחפשת עוזר.ת חשב מנוסה שיצטרף.תצטרף למחלקת הכספים וייקח.תקח חלק משמעותי בפעילות הקבוצה הגלובלית.
מה בתפקיד?
בקרה ופיקוח על הדיווח הכספי של החברות הבנות בחו"ל
איחוד דוחות כספיים בהתאם ל-IFRS
ניהול סוגיות מחירי העברה ובחינת מיסוי
בניית תקציבים ובקרה תקציבית שוטפת
ביצוע ביקורות בחברות הבנות
איפה עובדים?
משרדי המטה חיפה – במודל עבודה היברידי (3 ימים מהמשרד, 2 ימים מהבית).
למי מדווחים?
לחשב הקבוצה.

מנהל/ת פיתוח מוצרים
לחברה גדולה ויציבה בראשון לציון דרוש/ה מנהל/ת פיתוח מוצרים למשרה מלאה.
במסגרת התפקיד: ניהול רכש ופיתוח מוצרים בתחום מוצרי חשמל בקטגוריות מוצרים קטנים ומסכים, איתור ספקים בחו"ל, אפיון המוצר מאפס, ניתוח מתחרים ומחקרי שוק, הבנה וניהול דוחות BI(JFK)

טכנאי/ת מיזוג אוויר
לחברה גדולה ויציבה דרושים טכנאיים מיזוג אוויר משרת שטח באזורי המרכז והדרום
משרה מלאה א-ה
במסגרת התפקיד טיפול בתקלות ותחזוקה של מזגנים, עבודה עצמאית בשטח עם רכב צמוד

דרוש/ה עוזר/ת מנהל הפצה
דרוש/ה עוזר/ת מנהל הפצה
מיקום: רמלה
התפקיד כולל:
תכנון מערך ההפצה יומי לעמידה ביעדי החלוקה. יד ימינו של מנהל ההפצה.
עבודה שוטפת מול נהגי החלוקה. תפקיד משרדי עם אופי תפעולי.
עבודה בימים א'-ה' משעה 05:00 / 08:00 בבוקר (משתנה), ממוצע כ 11 שעות עבודה ביום.
פונה לשני המינים כאחד.

מנהל/ת חשבונות ראשית
מנהלת חשבונות ראשית לחברה מובילה
מיקום: ראש העין
במסגרת התפקיד:
מנהלת חשבונות ראשית לקבוצה הכוללת 4 חברות
עבודה צמודה מול סמנכ"ל כספים וחשבת החברה
ניהול מחלקת הנה"ח
אחריות מלאה לניהול ספרי חשבונות עד המאזן
ניהול שוטף של תזרים מזומנים לרבות בקרה ומעקב
פיקוח ובקרה על מערך הגבייה
דיווחים לרשויות
טיפול ברישום נסיעות לחו"ל
התנהלות שוטפת מול הבנקים לרבות ניהול מסגרות אשראי, הלוואות וערבויות
עבודה מול גורמים בארץ ובחו"ל
מוכנות לעבודה מאומצת
משרה מלאה, פונה לשני המינים כאחד.

מנהל/ת מחסן
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת מחסן
מיקום: איזור כפר סבא
במסגרת התפקיד:
ניהול של 8 עובדים
ניהול מלאי ובקרת סחורה:
קבלה, בדיקה ואחסון סחורה
עדכון ושמירה על דיוק המלאי במערכת sap
הובלת והנעת צוות:
הדרכה והטמעת נהלי עבודה
מעקב וביצוע הערכות תקופתיות
שיפור תהליכים:
זיהוי צווארי בקבוק ותפעול יזמות לחיסכון בזמן ועלויות
משרה מלאה, פונה לשני המינים כאחד.

ראש צוות שירות לקוחות
ראש צוות שירות לקוחות
מיקום: אזור הוד השרון|היקף: 100%
גודל צוות: 3 נציגי שירות, מתאמת שירות, 4 טכנאים
הובלת צוות השירות (שירות לקוחות, טכנאים וצוות מעבדה) למתן מענה איכותי, מקצועי ויעיל, בהתאם למדיניות והנהלי החברה.
תחומי אחריות עיקריים
ניהול פעילות השירות והגדרת סדרי עדיפויות
הדרכה והטמעת תהליכים, נהלים ושיטות עבודה
בקרה וניהול מלאי במחסן הטכני
תמיכה בצוות הטכני ומתן פתרונות בזמן אמת
פיתוח ושיפור תהליכים, כולל קליטת עובדים והכנת תיקי חפיפה
אחריות על שביעות רצון הלקוחות והעובדים
מדדי הצלחה
עמידה ביעדי זמינות, מקצועיות ושביעות רצון
צמצום זמני המתנה, קריאות חוזרות והזמנות פתוחות
עמידה ביעדי היעדרויות והקטנת תחלופת עובדים
דף 1 מתוך 9 (20-1 מתוך 169 משרות)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 

שורות לדף: