משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

רכז.ת סושיאל- המסלול האקדמי המכללה למנהל
• אחריות כוללת על פעילות הרשתות החברתיות –
Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, LinkedIn
• יצירת גאנט חודשי של תכני הפרסום ברשתות החברתיות.
• הפקת תוצרים – תמונות + סרטונים: יצירת תוכן לשימוש אורגני וממומן – פיתוח קריאייטיבי וקונספטים, כתיבת תוכן, צילום, עריכת וידאו, גרפיקה והעלאה בפועל, בהתאמה לפלטפורמות השונות.
• הובלה והפקת ימי צילום ליצירת תוכן – תכנון, גיוס, תיאום, צילום ועריכה.
• ניהול ספקי תוכן – משרד סושיאל, משרד משפיענים וסטודנטים יוצרי תוכן.
• ייעוץ וליווי של יחידות המכללה בתחום הרשתות החברתיות, תוך התאמה למטרות השיווק, כולל סיוע ביצירת תוכן עבור היחידות השונות.
• מעקב, מדידה וניתוח ביצועים של תוכן ברשתות החברתיות לצורך שיפור והתייעלות שוטפת.
• מענה לפניות ברשתות החברתיות והגברת המעורבות עם הסטודנטים.
• נכונות להשתתף בצילומים.

מנהל/ת קהילה ופיתוח עסקי למעונות הסטודנטים של המכללה למינהל
ניהול כולל של הפעילות העסקית במתחם המעונות של המכללה למינהל במערב ראשון לציון, הכולל למעלה מ-500 דירות סטודיו, בעבודה צמודה למנכ”ל חברת המעונות.
תחומי אחריות עיקריים:
• ניהול קהילה ופעילות חברתית: יצירת חיי קהילה עשירים, יוזמות חברתיות, אירועים ופרויקטים שמגבירים את תחושת השייכות וחוויית המגורים.
• שיווק ומכירת דירות במעונות: אחריות מלאה על תהליך השיווק והמכירה – החל משלב ההתעניינות ושיחת המכירה עד חתימת חוזה תוך מעקב שוטף לשמירה על אכלוס מלא של המעונות.
• פיתוח עסקי ושיתופי פעולה: בניית קשרים עם גופים סטודנטיאליים ועסקיים שונים ליצירת ערך לקהילה.
• תקשורת ושירות לדיירים: ניהול קשרים עם מאות דיירים, טיפול בפניות ומתן פתרונות מהירים תוך שיפור מתמיד של חוויית הלקוח.
• עבודה מול צוותים פנימיים: בנושאי מערכות מידע, שיווק, כספים ולוגיסטיקה.
עבודה שוטפת מול חברת האחזקה של המעונות.

רכז.ת מנהל סטודנטים - המסלול האקדמי המכללה למנהל בני ברק, החלפה לחל"ד
• מתן שרות ומענה לפניות ותמיכה מנהלית הסטודנטים במכלול הערוצים הקיימים.
• טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בנושאים שונים.
• אחריות על העברת הודעות ועדכונים שוטפים לסטודנטים: פרסום הודעות לסטודנטים.
• תפעול שוטף מנהל הסטודנטים.
• טיפול במבחנים וסריקה.
• השתתפות בכנסים ואירועים שונים.

למסלול האקדמי המכללה למינהל דרוש.ה יועץ.ת קריירה
ליווי וייעוץ לסטודנטים ובוגרים כהכנה לשוק התעסוקה, בניית מפת קריירה, ייעוץ אישי, הכנה לראיונות ועוד.
פיתוח שיתופי פעולה עם שוק התעסוקה ושימור קשרי לקוחות קיימים- שיתוף פעולה אקדמיים, ימי זרקור, הרצאות אורח, סיורים, איוש משרות ועוד.
ניהול מערך ההתמחויות במסגרת תכנית ה-Internship של המרכז לפיתוח קריירה.
עבודה עם ממשקי עבודה רבים – חברות וארגונים, סטודנטים ובוגרים, סגל אקדמי ומנהלי.

למסלול האקדמי המכללה למינהל דרוש.ה נציג.ת שירות
תיאור התפקיד:
• מתן מענה טלפוני מקצועי ואדיב ומעקב אחר פניות.
• עבודה שוטפת מול ממשקים וגורמים שונים בתוך הארגון.

למוסד האקדמי המכללה למינהל דרוש.ה עובד.ת אחזקה
אחזקה שוטפת במבנים ציבוריים ושטחים של המכללה.
במסגרת התפקיד :
• תחזוקת ציוד הכיתות והמשרדים, טיפול שוטף ומונע.
• איתור ליקויים ותיקונם.
• ביצוע עבודות שיפוצים תקופתיות: צביעה, מיזוג אוויר חשמל וכדומה.
• ביצוע עבודת תיקונים על פי הצורך: טיפול בתקלות אינסטלציה, משאבות חשמל וכדומה.
• מתן תמיכה לוגיסטית באירועים וטקסים.
• שרות ומענה לתקלות לעובדי המכללה.

למסלול האקדמי המכללה למינהל דרוש.ה רכז.ת סגל
מתן שירות ומענה שוטף לחברי הסגל האקדמי
אחריות על הממשק בין סגל ההוראה למנהל הסטודנטים
אחריות על קליטת חברי סגל ביחידות ההוראה: קבלת סילבוסים, תיאום שעות קבלה, שיבוץ חדרי מרצים
טיפול ברכש, הזמנת עזרי הוראה, והזמנות של יחידות ההוראה
בחינות: טיפול ומעקב אחר קבלת טופסי בחינות והעברתם למדור בחינות, טיפול בכל מערך שיבוץ הסטודנטים בכיתות הבחינות – "סליפים", סיוע בתפעול מערכת הכספת והעלאת בחינות לכספת
ציונים: מעקב אחר קבלת ציונים ממרצים, קליטה ופרסום הציונים
פרסום נהלים והנחיות ומעקב אחר ביצועם, בהתאם לגאנט שנתי

עובד.ת לחדר בחינות- המסלול האקדמי המכללה למנהל
העבודה בחדר בחינות כוללת:
הכנת ערכות בחינה
חלוקת הערכות למשגיחים לפי כתות בתחילת בחינה
איסוף חומרי הבחינה בסיומה
מסירה למרצים לבדיקה, וניטור ממוחשב.

רכז.ת מנהל סטודנטים - המסלול האקדמי המכללה למנהל
תיאור תפקיד:
• מתן שרות ומענה לפניות הסטודנטים במכלול הערוצים הקיימים.
• מתן מענה וטיפול אדמיניסטרטיבי ושוטף במנהל הסטודנטים.
• אחריות על העברת הודעות ועדכונים שוטפים לסטודנטים: פרסום הודעות לסטודנטים.
• עריכת רישום אינטרנטי בפתיחת סמסטר.
• הפקת וניתוח דוחות ממוצעים/ציונים/ועדות אקדמיות וכד'.
• השתתפות בכנסים ואירועים שונים.
• עבודה מול סגל אקדמי.
• התמקצעות בתכניות הלימודים בבתי הספר השונים.

טכנופדגוג/ית ומנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת - החלפה לחופשת לידה
התפקיד כולל שילוב בין אחריות טכנופדגוגית לתמיכה בתהליכי הוראה ולמידה, לבין משימות אדמיניסטרטיביות לתמיכה בפעילות השוטפת של רשות ההוראה והלמידה.
תמיכה טכנופדגוגית:
• פיתוח ותחזוקה של תכנים דיגיטליים
• עיצוב מצגות ועריכת וידאו בסיסית.
• קידום ותפעול אתר רשות ההוראה
• סיוע והדרכה למרצים בשימוש בטכנולוגיות להוראה
משימות אדמיניסטרטיביות:
• תיאום ולוגיסטיקה של פעילות היחידה
• ניהול הזמנות, קשר עם ספקים ותשלומים.
• סיוע במשימות מנהלתיות נוספות לפי הצורך.
• תואר ראשון בטכנולוגיות למידה, חינוך, עיצוב גרפי או תחום רלוונטי אחר.
• מיומנויות בעיצוב גרפי ועריכת וידאו בסיסית, כולל שליטה בתוכנות גרפיות שונות

למוסד האקדמי המכללה למינהל דרוש.ה עובד.ת משק
טיפול שוטף והקפדה על רמת תחזוקה גבוהה של ציוד כיתות ומבנים, שמירה ובקרה על הניקיון, איתור ליקויים ותיקונם.
אספקת ציוד על פי דרישה(ניירות צילום, קפה וכו), וטיפול בפניות של גורמים שונים במכללה בנושאי ניקיון וציוד.
ביצוע עבודות שיפוצים תקופתיות: צביעה, החלפת ריצוף, שיפוץ מסדרונות וכו'.
ביצוע תיקונים על פי הצורך כגון: תקלות אינסטלציה, חשמל, מים, מיזוג ועוד.
מתן תמיכה לוגיסטית מקצועית באירועים וטקסים, ארגון חדרי ישיבות.
סיוע בבנייה והעברת משרדים.
11 משרות