פרטי משרה והגשת מועמדות

טכנאי/ת מחשוב ותשתיות - המסלול האקדמי המכללה למנהל
(642867)

תיאור המשרה

תיאור המשרה: • תמיכה טכנית בתקלות ותחזוקה מונעת של מערכות מחשוב - חומרה/תוכנה לכלל המשתמשים בארגון. • התקנות תוכנה למשתמשי קצה בארגון. • טיפול ותמיכה במערכות הליבה של הארגון ורשת התקשורת. • טיפול בקריאות שרות ועבודה עם מערכת קריאות. • עבודה כחלק ממוקד תמיכה וצוות תשתיות של אגף מערכות המידע בארגון. • עבודה מול גורמים שונים בארגון ומול ספקים ומיקור חוץ. • מתן מענה לתחזוקה ותפעול של ציוד מולטימדיה דרישות: • ידע וניסיון עבודה במערכות הפעלה של מיקרוסופט: Win7-11. ממשקי אופיס: Office 2016-2021 . • ידע טכני בסביבת עבודה מול Active Directory ועבודה מול Office 365. • דפדפנים: IE, Chrome, Firefox – חובה. • ידע בתשתיות תקשורת חיבור מתגים והגדרה של נקודות – חובה. • ידע וניסיון בעבודה במרכזי תמיכה טכניים – חובה. • ניסיון בתחום הקרנה והגברה – יתרון משמעותי. • יכולת עמידה בלחץ ותודעת שירות גבוהה • יכולת הקשבה, הבנה ושירותיות • יכולת למידה עצמית ואחריות היקף המשרה: משרה מלאה, במשמרות (בוקר וערב). ימי שישי - בסבבים. נדרשת גמישות ונכונות לשעות נוספות.

דרישות התפקיד

דרישות: • ידע וניסיון עבודה במערכות הפעלה של מיקרוסופט: Win7-11. ממשקי אופיס: Office 2016-2021 . • ידע טכני בסביבת עבודה מול Active Directory ועבודה מול Office 365. • דפדפנים: IE, Chrome, Firefox – חובה. • ידע בתשתיות תקשורת חיבור מתגים והגדרה של נקודות – חובה. • ידע וניסיון בעבודה במרכזי תמיכה טכניים – חובה. • ניסיון בתחום הקרנה והגברה – יתרון משמעותי. • יכולת עמידה בלחץ ותודעת שירות גבוהה • יכולת הקשבה, הבנה ושירותיות • יכולת למידה עצמית ואחריות היקף המשרה: משרה מלאה, במשמרות (בוקר וערב). ימי שישי - בסבבים. נדרשת גמישות ונכונות לשעות נוספות.

הגשת מועמדות

*שם מלא:
*טלפון:
*דוא"ל:
*קורות חיים:
להעלאה גררו את הקובץ לכאן
או
בחרו קובץ

שתפו את ההזדמנות הזאת עם חברים:

promo image