פרטי משרה והגשת מועמדות

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"לית לחברה בתחום האנרגיה והתשתיות בקרית גת
(664617)

תיאור המשרה

עיקרי התפקיד: • ניהול יומן המשרד ותיאום פגישות עבור המנכ"לית והצוות. • ניהול מענה טלפוני ודואר אלקטרוני, כולל תיאום פגישות עם לקוחות, ספקים, ועמיתים. • תיאום נסיעות ודרישות לוגיסטיות למנכ"לית כולל הכנת חומרים לפגישות, כנסים ונסיעות (בארץ ובחו"ל) • ניהול כוח האדם – קליטת עובדים/פיטורי עובדים – מתן מענה לפניות עובדים – חיבור בין השטח למטה. • שכר עובדים - מעקב נוכחות עובדים והכנת חומרים להגשת שכר מדי חודש. • ניהול משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות, כגון רכש ציוד משרדי, טיפול בחשבוניות ותקציבים • ניהול המשרד עצמו לרבות, ניקיון, אספקה רווחת העובד ועוד • מעקב אחרי משימות ארגוניות וניהול לוחות זמנים. • ניהול מסמכים, תיוק ושמירה על סדר במשרד. • ניהול מכרזים מעת לעת • קשר שוטף עם צוות המשרד – מתן מענה לצרכים העולים מן השטח , הספקים והלקוחות *העבודה במשרה מלאה*

דרישות התפקיד

• ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/עוזר/ת אישית – חובה • תואר אקדמי – יתרון • רמה אישית גבוהה, ראש גדול, מוטיבציה ללמידה, חדות, נאמנות ומסירות . • שליטה מלאה ביישומי מחשב (Office, Excel, Outlook) - חובה; שליטה בפריוריטי – יתרון. • שליטה טובה באנגלית • יכולת ארגון גבוהה וניהול זמן בצורה יעילה. עבודה תחת לחץ. • תקשורת בינאישית טובה ויכולת עבודה בצוות. • יכולת עבודה עצמאית, עם יוזמה ויכולת להתמודד עם משימות מרובות בו זמנית. • דיסקרטיות, דייקנות וסדר. • יכולת לעבוד בסביבה דינמית ולקבל החלטות בזמן אמת. • נכונות לתת מענה מדי פעם מעבר לשעות העבודה הרגילות

הגשת מועמדות

ישוב מגורים:
 
*קורות חיים:
להעלאה גררו את הקובץ לכאן
או
בחרו קובץ

שתפו את ההזדמנות הזאת עם חברים:

promo image