פרטי משרה והגשת מועמדות

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"לית לחברה בתחום האנרגיה והתשתיות בקרית גת
(664617)
תיאור המשרה
עיקרי התפקיד:
• ניהול יומן המשרד ותיאום פגישות עבור המנכ"לית והצוות.
• ניהול מענה טלפוני ודואר אלקטרוני, כולל תיאום פגישות עם לקוחות, ספקים,
ועמיתים.
• תיאום נסיעות ודרישות לוגיסטיות למנכ"לית כולל הכנת חומרים לפגישות, כנסים
ונסיעות (בארץ ובחו"ל)
• ניהול כוח האדם – קליטת עובדים/פיטורי עובדים – מתן מענה לפניות עובדים –
חיבור בין השטח למטה.
• שכר עובדים - מעקב נוכחות עובדים והכנת חומרים להגשת שכר מדי חודש.
• ניהול משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות, כגון רכש ציוד משרדי, טיפול בחשבוניות
ותקציבים
• ניהול המשרד עצמו לרבות, ניקיון, אספקה רווחת העובד ועוד
• מעקב אחרי משימות ארגוניות וניהול לוחות זמנים.
• ניהול מסמכים, תיוק ושמירה על סדר במשרד.
• ניהול מכרזים מעת לעת
• קשר שוטף עם צוות המשרד – מתן מענה לצרכים העולים מן השטח , הספקים
והלקוחות
*העבודה במשרה מלאה*
דרישות התפקיד
• ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/עוזר/ת אישית – חובה
• תואר אקדמי – יתרון
• רמה אישית גבוהה, ראש גדול, מוטיבציה ללמידה, חדות, נאמנות ומסירות .
• שליטה מלאה ביישומי מחשב (Office, Excel, Outlook) - חובה; שליטה בפריוריטי –
יתרון.
• שליטה טובה באנגלית
• יכולת ארגון גבוהה וניהול זמן בצורה יעילה. עבודה תחת לחץ.
• תקשורת בינאישית טובה ויכולת עבודה בצוות.
• יכולת עבודה עצמאית, עם יוזמה ויכולת להתמודד עם משימות מרובות בו זמנית.
• דיסקרטיות, דייקנות וסדר.
• יכולת לעבוד בסביבה דינמית ולקבל החלטות בזמן אמת.
• נכונות לתת מענה מדי פעם מעבר לשעות העבודה הרגילות
