משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

Senior Director of Operations – Israel (Hybrid)
For an American -Israeli organization that works with top Jewish leaders in Israel as well as in the US to confront these challenging times
We are looking for
Senior Director of Operations – Israel (Hybrid)
Jerusalem (Hybrid with field travel as needed)
Reports to: COO (NY-based)
Position Overview
We are looking for a Senior Director of Operations to lead and scale its expanding work in Israel. This senior leadership role will ensure all programs and initiatives run smoothly, on time, and within budget, while embedding the systems and structures needed for long-term excellence.
Key Responsibilities
Operational Leadership
Lead execution of all Israeli-based programs and activities, from planning to follow-through. Build workflows, track progress, and resolve challenges to ensure clarity, discipline, and impact.
Team & Accountability
Manage staff, contractors, and freelancers; set expectations; and ensure high-quality delivery. Partner closely with the Senior Director of Israeli Programs to bridge vision and implementation.
Systems & Infrastructure
Oversee internal systems and tools (e.g., project management, documentation, onboarding), ensuring efficiency and compliance. Maintain smooth collaboration across teams in Israel and the U.S.
Budget & Administration
Monitor program expenses and budgets; manage payroll, contracts, and compliance in coordination with the finance and legal teams.
Cross-Functional Collaboration
Coordinate with U.S. and Israeli colleagues across recruitment, facilitation, and leadership teams. Manage key vendor relationships to ensure high-quality, cost-effective delivery.
Reporting & Authority
It works in close partnership with the U.S.-based COO and peers on the Israeli team to deliver organizational priorities effectively.
Requirements:
• Bachelor's degree in relevant fields - required.
• Bicultural fluency: Legally authorized to work in Israel, with fluency in Hebrew and English and demonstrated ability to operate across Israeli and North American work cultures.
• Minimum of 7+ years’ experience in operations, program implementation, or organizational management - preferably in nonprofit or mission-driven contexts.
• Experience managing people, projects, systems, and cross-functional teams in a fast-paced environment.
• Strong interpersonal EQ and ability to work across complex internal dynamics.
• Comfortable working under U.S.-based leadership while leading on-the-ground operations in Israel.
• Proven experience managing execution in multi-program, multi-stakeholder environments.
• Experience supervising staff and/or freelancers a strong plus.
• Demonstrated ability to hold focus and forward motion in dynamic environments bringing urgency and follow-through without adding unnecessary complexity.
• Proven ability to lead peers and contractors through task-based supervision, setting expectations, tracking execution, and driving accountability without relying on formal hierarchy.

לעמותת עולים ביחד, דרוש/ה מנכ"ל/ית
לעולים ביחד, ארגון חברתי הפועל לקידום מוביליות חברתית-כלכלית של ישראלים ממוצא אתיופי באמצעות ליווי ופיתוח קריירה, רשתות מקצועיות, הכוונה אקדמית והעצמת מנהיגות, לצד הובלת גיוון תעסוקתי במשק הישראלי.
דרוש/ה מנכ"ל/ית
התפקיד כולל אחריות על כל עבודת העמותה לרבות:
גיבוש החזון ומדיניות העמותה, הובלת הארגון לאורם של הערכים והאסטרטגיה
בניית תוכנית עבודה שנתית ותקציב ואחריות כוללת להוצאתם לפועל
ניהול קשרי חוץ עם גורמים מובילים בתחום התעסוקה וההשכלה הגבוהה.
גיוס כספים וניהול הקשר עם תורמים, ייצוג העמותה במפגשים עם משלחות מהארץ והעולם
הובלת תהליכי צמיחה וחדשנות והרחבת מעגלי ההשפעה
ניהול כולל של צוות העמותה ועבודה רציפה מול הועד המנהל של העמותה
אחריות כוללת לניהול קשרי מעסיקים, מתנדבים ומנטורים
מדידה והערכת האפקטיביות והכלכליות של פעילות העמותה
ייזום, פיתוח, עדכון והטמעת סביבה דיגיטלית, מדיה חברתית ובינה מלאכותית

מנהל.ת לפיתוח שותפויות ותכניות לעמותת ויקימדיה ישראל (משרה היברידית)
עמותת ויקימדיה ישראל היא חלק מתנועת ויקימדיה הבינלאומית, הפועלת בכ-300 שפות ליצירת תוכן חופשי. העמותה מקדמת יצירה והנגשה של ידע חופשי ומהימן, לצד צריכה ביקורתית של ידע, למען החברה הישראלית ועל ידיה. זאת, באמצעות פעילות בתחומי החינוך, הקהילה וההסברה, ובאמצעות פיתוח שותפויות.
תיאור התפקיד
פיתוח משאבים ושותפויות עם קרנות, משרדי ממשלה ושותפים אסטרטגיים אחרים.
שיווק ופיתוח התכניות השונות של העמותה, ובהן תכניות החינוך, האקדמיה, הקורסים ועוד.
תמיכה לצוות המקצועי בהוצאה לפועל של פרויקטים קיימים וחדשים.
ניהול צוות מקצועי
עבודה משותפת עם מנכ"לית העמותה.

מנהל.ת שותפ.ה לצמיחה ולהובלה ארגונית בעמותת BeDo
מי בא.ה להוביל איתנו?
מחפשות מנהל.ת שותפ.ה לצמיחה ולהובלה ארגונית בעמותת BeDo
BeDo - לחולל שינוי, אחרת, היא עמותה בוטיקית ומבוססת עם דרך עבודה ייחודית, שפועלת בעומק ומהלב להביא נוכחות, הקשבה ותבונה אנושית ומערכתית אל תוך מציאות חברתית מורכבת ומקוטבת.
אנחנו פועלות עם א.נשים בכירים וארגונים מובילים בשדה החברתי, החינוכי והציבורי לטיפוח מנהיגות, שינוי חברתי ועיצוב עתיד משותף. הפעילות מכוונת למגוון קבוצות בחברה הישראלית במספר ערוצי השפעה: הכשרה, ליווי תהליכי שינוי והתחדשות, פיתוח והנגשת ידע וכלים, והשפעה על השיח הציבורי בישראל.
עבודתנו נשענת על תיאוריית U - גישה שפותחה ב-MIT ע"י אוטו שארמר וצוותו, ונחשבת כיום לאחת מגישות השינוי המובילות בעולם. הגישה משלבת בין קשב ויצירתיות אנושיים לבין פיתוח מנהיגות וטרנספורמציה מערכתית.
בשנה האחרונה התחדדה בנו ההבנה שכדי לקדם שגשוג אנושי וחברתי בישראל, מה שBeDo מביאה חיוני, גם אם לא מספיק. לכן בחרנו להתרחב, לצמוח ולהעמיק את ההשפעה שלנו.
אנו מחפשות אדם שיצטרף אלינו כשותפ.ה שלישי.ת להובלת הארגון – אדם עם לב רחב, ראייה אסטרטגית, ניסיון ניהולי ויכולת הובלה מעשית. מישהו שמרגיש.ה קריאה להצטרף למסע הזה, לנהל את תהליכי הצמיחה, ולהצעיד את העמותה לשלב הבא יחד איתנו, מתוך חיבור אמיתי לחזון ולדרך, תפיסת שותפות מלאה ושולחן הובלה משותף.
תחומי אחריות מרכזיים
ניהול תהליך הצמיחה של הארגון:
• שותפות בעיצוב האסטרטגיה והובלת יישומה
• פיתוח פעילויות ויוזמות חדשות בהתאם לחזון
• גיוס והובלת כח אדם בתהליכי הצמיחה
פיתוח שותפויות וגיוס משאבים:
• בנייה והעמקה של קשרי שותפים קיימים
• קידום שיתופי פעולה חדשים
• פיתוח והובלת תהליכי גיוס משאבים (בשותפות עם כותב הבקשות למענקים)
ניהול תפעולי וארגוני:
• ניהול שוטף של תהליכי עבודה ארגוניים
• ניהול תקציב ותזרים, כולל בקרה שוטפת
• ניהול פרויקטים מקצה לקצה, על פי צורך
• כתיבת הצעות מחיר וניהול קשרים עם לקוחות ומתעניינים
• ניהול ישיר של המנהלת האדמיניסטרטיבית והובלת הצוות בתהליכים תפעוליים.
עבודה בשותפות עם המנהלות המקצועיות של העמותה
אם את.ה יודע.ת לחשוב אסטרטגית, להפוך חזון למעשה, לטוות שותפויות ולפעול בלב פתוח – ומעוניינ.ת לעבוד בצוות שטוח ובשותפות אמיתית – נשמח להכיר

מהנדס/ת מוצר וייצור לחברה תעשייתית מצליחה באזור קיסריה
התפקיד כולל:
· ליווי הנדסי למוצרים קיימים לאורך חיי המוצר.
· פיתוח מתקני ייצור וכלי הרכבה.
· פיתוח ושיפור מבדקות הידראוליות (מים) למוצרים.
· שיפור תהליכי ייצור וייעול קווי ייצור.
· הקמה ותחזוקה של מק"טים ועצי מוצר במערכות החברה.
· ליווי ייצור סדרתי ועבודה מול קבלני משנה (עיבוד שבבי, יציקות, פלסטיק והרכבות).
· עבודה רציפה מול כלל מחלקות החברה: ייצור, רכש, איכות, שיווק, מכירות ושירות.
· מחויבות גבוהה לאיכות התוצרים ולעמידה ביעדי לוחות זמנים.
· מעורבות בתכן מוצרים חדשים - במידה והדבר יידרש בעתיד.

מנהל/ת אבטחת ובקרת איכות לחברה תעשייתית מצליחה באזור קיסריה
משימות ומטלות עיקריות בתפקיד:
• אחריות לניהול מערכת האיכות
• הטמעת ושיפור תהליכי עבודה בכל מחלקות הארגון
• מתן מענה לדרישות ותלונות לקוח
• ביצוע ביקורות ומבדקים פנימיים
• ייצוג החברה מול גופים המפקחים על תחום האיכות
• אחריות על פעילויות איכות ברמה הטכנית
• טיפול בכשלים ויישום פעולות ומתקנות
• הובלת פעילות של בקרת סיכונים והזדמנויות ארגוניים
• ניהול בקרת איכות בתהליכי הייצור והקבלה

Head of IT&OT For a successful biotechnology company JB-643
Description:
• Lead IT/OT operations, covering shop-floor automation systems
(SCADA/PLC level), Process Historian, BMS/EMS, QC equipment,
LES/LIMS, MES, serialization, and ERP.
• Build and manage a high-performing IT/OT team (15-20 members),
driving cultural transformation and continuous development.
• Head of the Digital Factory (IT/OT) department, and member of the Site
Leadership team, act as a business partner for key plant functions
(Production, QC, FM and others) on their respective IT/OT demands
• Develop and implement IT/OT roadmap (including
Systems/Applications lifecycle management) aligned with business
goals; oversee budget planning and resource allocation.
• In alignment with Global IT Infrastructure and Security team, ensure
robust IT infrastructure and cybersecurity operations at the Site.
• Serve as the primary IT/OT contact from the Site for Global TechOps
and manage SLAs, KPIs, and escalations.
• Communicate key risks, opportunities, and issues to senior leaders,
acting on behalf of the supervisor as needed.
• Oversee system validation, CAPA coordination, and IT audits (GxP,
Security, GDPR compliance).
• Ensure adherence to IS process frameworks, SOPs, and regulatory
standards, and support the Site during inspections.

מנהל/ת אבטחת איכות לחברת פארמה גלובלית מצליחה - JB613
עיקרי התפקיד:
• ניהול צוות האיכות
• פיקוח על עמידה בתקני איכות ורגולציה דוגמת GMP ו-FDA
• אחריות על תהליכי הוולידציה ושיטות העבודה של הארגון.
• פיתוח ויישום תוכניות עבודה לפיילוטים ולידציה ותחזוקתם.
• הכנה וכתיבה של דוחות וולידציה מסודרים ורמת דיוק גבוהה בהתאם לסטנדרטים
רגולטוריים.
• פיקוח על תהליך הבדיקות והאישורים של חומרי גלם, מוצרים בתהליך ומוצרים
גמורים.
• הדרכת והטמעת נהלי איכות ודרישות רגולציה.
• ביצוע הדרכות למפעלי ייצור, מחלקות בקרת איכות וספקים
• ביצוע ביקורות פנימיות על מערכות האיכות והתהליכים השונים.
• עבודה בשיתוף פעולה עם מנהלי מחלקות אחרות כדי לוודא עמידה בסטנדרטים
ודרישות איכות.
החברה ממוקמת באזור גדרה

מנהל/ת פרויקט / מהנדס/ת ביצוע לחברה קבלנית בתחום החשמל התעשייתי
מהנדסי ביצוע ומנהלי פרויקטים (למגוון פרויקטים בפריסה ארצית).
התפקיד כולל אחריות על הצד המקצועי, הטכני והכלכלי של הפרויקטים.
9 משרות