משרות והצעות עבודה

המשרה הזאת כבר לא פעילה, אבל אולי יש לנו משרות מתאימות אחרות בשבילך להלן

תחום המשרה
 
הישוב שלך
 
ישוב המשרה
 
חיפוש
promo image
לעמותת חמניות דרוש/ה מנהל/ת פעילות ארצית
חמניות הינה העמותה היחידה בישראל המספקת תוכניות תמיכה ליתומים, ובמקביל מייצרת שינוי מדיני, חברתי ותודעתי כלפי יתומים. תפקיד ניהול הפעילות הארצית מחייב ניסיון וחזון, יבצע חיבור בין המטה לשטח וכן יסייע בהרחבת ההשפעה החיובית של הארגון ברחבי הארץ. תחומי אחריות: - ניהול 4 מנהלות אזור האחריות על מרכזי חמניות בפריסה ארצית. - ניהול קשרי רשויות מקומיות - יצירה, ביסוס, חיזוק וטיפוח מערכות יחסים. - מעקב ובקרה אחר תוכנית העבודה המחלקתית. - ייזום והובלת פרויקטים חדשים לקידום מטרות הארגון. - יישום יעדים חוצי ארגון.
פרטים נוספים
promo image
AJEEC is Seeking for a Director of the Resource Development Department
AJEEC-NISPED is an Arab-Jewish organization founded in 2000 that promotes equality and a shared society in Israel. Its collaborative team operates nationwide and facilitates cross-border programs that develop youth leadership within Arab communities, support the development of the Arab-Bedouin community, and strengthen Arab-Jewish cooperation. The Director of the Resource Development Department is responsible for managing the organization’s resource development efforts from philanthropic and business entities both in Israel and abroad. This role is part of the organization’s senior management team. Job Description: • Identifying and recruiting new donors and potential sources of funding • Developing and leading a strategy for the organization's resource development • Leading a capital campaign for the construction of AJEEC House • Managing funding applications and activity reports in English and Hebrew • Managing a team of grant writers • Responsibility for updating and maintaining data in the CRM system • Leading donor relations efforts including mailings, social media, and marketing materials • Leading donor visits in Israel and fundraising trips abroad
פרטים נוספים
promo image
לאג'יק מכון הנגב דרוש/ה מנהל/ת מחלקת פיתוח משאבים
אג'יק, הינו ארגון יהודי-ערבי שהוקם בשנת 2000. הארגון פועל לקידום שוויון וחברה משותפת בישראל. צוות משותף של ערבים ויהודים, מפעיל תוכניות ארציות לקידום והצמחת מנהיגות צעירה בחברה הערבית, תומכות בפיתוח קהילתי בקרב החברה הערבית־בדואית בנגב, וקידום חיים משותפים לערבים ויהודים בכל רחבי הארץ. למנהל/ת מחלקת פיתוח משאבים אחריות מלאה על ניהול מערך גיוס המשאבים של הארגון מגורמים פילנתרופיים ועסקיים בארץ ובחו"ל. מנהל/ת מחלקת פיתוח משאבים יהיה חלק מצוות ההנהלה הבכירה של הארגון. מרכיבי התפקיד: ● איתור וגיוס תורמים חדשים ומקורות מימון פוטנציאליים ● פיתוח והובלת אסטרטגיה ארוכת טווח לפיתוח המשאבים של הארגון ● הובלת מערך גיוס קפיטל להקמת מבנה בית אג'יק ● ניהול מערך בקשות מימון ודוחות פעילות בשפה האנגלית והעברית ● ניהול צוות כותבי מענקים ● איסוף נתונים וחומרים מהשטח בקשר עם מחלקות הארגון ● אחריות על עדכון ותחזוקת נתונים במערכת CRM ● הובלת מענק קשרי תורמים כולל דיוורים, רשתות חברתיות וחומרים שיווקיים ● הובלת מערך ביקורי תורמים בארץ ונסיעות גיוס בחו"ל ● הכנת המנכ"לים ואנשי צוות באופן שוטף לפגישות וסיורי תורמים
פרטים נוספים
promo image
למדרשת חנתון דרוש/ה מנהל/ת פיתוח משאבים
מדרשת חנתון היא מרכז גלילי של לימוד ומעשה המוביל תפיסה פלורליסטית כיסוד מרכזי במחשבה היהודית, חממה למנהיגות ציונית-הומניסטית המחויבת לעשייה, שמטרתה להשפיע על זהותה היהודית-דמוקרטית של מדינת ישראל ועל חיבורו של העם היהודי בתפוצות עם החברה בישראל. מנהל/ת פיתוח משאבים יתמקדו בהרחבת בסיס התורמים של הארגון בצפון אמריקה, תוך פיקוח כללי על גיוס כספים מקומי בכלל זה גיוס ממשרדי ממשלה. מנהל/ת פיתוח המשאבים יעבוד/תעבוד בצמוד למנכ"ל חנתון ולצוות הפיתוח, וכן עם עמית/ה מקומי/ת שמוביל/ה את מאמצי גיוס הכספים בישראל. תחומי אחריות עיקריים - בניית אסטרטגיה ותוכנית עבודה שנתית בכל הקשור בפיתוח משאבים - טיפוח וניהול קשרים עם תורמים, קרנות וארגונים פילנתרופיים בצפון אמריקה - זיהוי ומימוש הזדמנויות מימון חדשות, כולל מענקים, תרומות גדולות ושותפויות מוסדיות - פיתוח וכתיבה של הצעות מענקים, דוחות תורמים וחומרי גיוס כספים - ניהול מעורבות ושימור תורמים, כולל תקשורת מותאמת אישית וניוזלטרים - תחזוקה ושיפור מערכות פיתוח משאבים, כולל מאגרי תורמים ומבני דיווח - מתן פיקוח אסטרטגי והכוונה לגיוס כספים מקומי והגשת חוזים ממשלתיים, בשיתוף פעולה עם עמית/ה מקומי/ת במשרה חלקית שמנהל/ת את הביצוע
פרטים נוספים
promo image
למהו"ת ישראל דרוש/ה מנהל/ת פיתוח ארגוני
מהו"ת ישראל, עמותה המתמחה בניהול מצבי חירום וטראומה ובחיזוק החוסן של מערכות ציבוריות, ארגונים וקהילות ברחבי הארץ. ניהול פיתוח ארגוני הינו תפקיד מטה בכיר, הכולל אחריות כוללת על ייזום והפעלת תוכניות הליווי והייעוץ. פיתוח הידע המקצועי בעמותה, ניהול קהילת מומחים, למידה ארגונית, ניהול ופיתוח קשרי לקוחות. שותפות בקבלת החלטות, תכנון אסטרטגי, ניהול צוות ותיעדוף משימות. תחומי אחריות עיקריים: - תכנון, פיתוח, התאמה ויישום של מערך הדרכה פנים וחוץ-ארגוניים - תיעוד, ריכוז והנגשת הידע והמידע המקצועי של הארגון -ניהול קהילת מנחים: גיוס, מיון, קליטה, הכשרה, שימור, פיתוח מקצועי, למידת עמיתים - ניהול ושימור לקוחות - הובלת תחום ארגון לומד, מדידה והערכת אפקטיביות - קידום מחקר יישומי ופרסום מאמרים - ייזום כנסים מקצועיים פתוחים לקהל הרחב
פרטים נוספים
promo image
דרוש/ה מנהל/ת השירות הפסיכוסוציאלי, פנימיית אורט נתניה, האגודה לקידום החינוך
תפקיד ניהולי המשלב גם עבודת פרט. · ניהול, הדרכה וליווי הצוות הפסיכוסוציאלי · חברות בהנהלה ושותפות לכלל ההחלטות המתקבלות בפנימייה · עבודה עם גורמי חוץ: בתי ספר\ משרד החינוך\ רווחה והורים · ריכוז ושותפות בתהליך מיון וקליטת חניכים חדשים לפנימייה · טיפול רגשי לחניכים · הדרכת צוות המדריכים החינוכיים ובניית הכשרות מקצועיות · הנחיית קבוצות וסדנאות לצוותים החינוכיים, הדרכה וניהול צוות העו"ס ​·​ ראיונות ותהליכי מיון לקליטת חניכים חדשים לפנימייה
פרטים נוספים
promo image
דרוש/ה מנהל/ת לפנימיית שטיינברג בכפר סבא
פיתוח אסטרטגי של הפנימייה וניהולה השוטף בניית תוכנית חינוכית שנתית והוצאתה לפועל הובלת המערך הפנימייתי מול גורמי פנים וחוץ; התוויית הקו החינוכי בפנימייה; ניהול, הדרכה, הנחיה ופיקוח על צוות עובדי הפנימייה; שמירה על קשר רציף ואיכותי עם ביה"ס ומעקב לימודי אחריות על שיווק, גיוס וקליטת חניכים לפנימייה; ניהול תקציב הפנימייה; אחריות ושמירה על מבני הפנימייה וניהול אחזקתם; ניהול מערך המזון והשמירה בפנימייה. קשר עם משפחות החניכים
פרטים נוספים
promo image
The Hannaton Educational Center is seeking a Resource Development Manager
The Hannaton Educational Center is a dynamic and growing nonprofit in Israel’s Galilee, dedicated to leadership development, pluralism, and social activism. As our organization expands, we are seeking a Resource Development Manager with a strong understanding of the philanthropic landscape in Israel and abroad to help cultivate partnerships and advance our development efforts. This role will focus on managing and expanding Hannaton’s donor base in North America, while providing general oversight for domestic fundraising and government contract submissions. The Resource Development Manager will work closely with Hannaton’s CEO and the development team, as well as with an Israel-based counterpart who leads local fundraising efforts. Key Responsibilities: - Cultivate and manage relationships with donors, foundations, and philanthropic organizations across North America - Identify and pursue new funding opportunities, including grants, major gifts, and institutional partnerships - Develop compelling grant proposals, donor reports, and fundraising materials in native-level English - Oversee donor stewardship and engagement, including personalized communication and newsletters - Maintain and improve resource development systems, including donor databases and reporting structures - Provide strategic oversight and guidance for domestic fundraising and government contract submissions, working in partnership with a part-time Israel-based counterpart who manages execution
פרטים נוספים
promo image
לעמותת לב ח"ש דרוש/ה מנכ"ל/ית
עמותת לב ח"ש הוקמה ב 1997 בחיפה ופועלת בעיר. פעילות העמותה מתמקדת בשלושה תחומים עיקריים: מתן סיוע למשפחות נזקקות, מתן תמיכה וסיוע לילדים חולים ומשפחותיהם, וסיוע לקשישים. דלת העמותה פתוחה לכלל האוכלוסיות הנזקקות והסיוע מוענק ללא הבדל ומגשר על השסע החברתי בישראל. למנכ"ל/ית העמותה אחריות כוללת על פעילות העמותה, צוות העובדים, גיוס המשאבים הנדרשים לפעילות הארגון ולמימוש חזונו. מרכיבי התפקיד: • שותפות פעילה בבניית אסטרטגיה ארוכת טווח לצמיחה וגדילה של פעילות העמותה. • בניית תוכנית עבודה שנתית מקושרת תקציב ופיקוח על יישומה ועמידתה ביעדים. • ניהול צוות עובדים מקצועי ומתנדבים. • ייצוג העמותה במרחבים הדיגיטאליים, הציבוריים, מול תורמים והקהילה. • פיתוח משאבים: הגדלת הכנסות העמותה לצורך ביצוע פעילות המיישמות את מטרות הארגון. • יצירת שותפויות ותחזוקתן עם כלל המגזרים (ציבורי, חברתי ועסקי) בארץ ובחו"ל.
פרטים נוספים
promo image
לנאמני מרכז שניידר דרוש/ה רכז/ת תחום פיתוח משאבים ישראל
נאמני מרכז שניידר היא עמותת הידידים הפועלת למען מרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל מאז הקמתו בשנת 1992. העמותה מקדמת את הגשמת החזון של המרכז הרפואי שניידר - לאפשר לכל ילד לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. העמותה פועלת גם בחו"ל באמצעות אגודת ידידים בארה"ב ואגודת ידידים באנגליה. באחריות הרכז/ת תכלול הקשר עם התורמים השונים- קרנות פילנתרופיות, תורמים פרטיים, חברות עסקיות ועוד לצורך הגדלת ההכנסות של העמותה מתרומות. מרכיבי התפקיד - קשר מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים לאיסוף חומרים ליצירת מאגר מידע - ניהול מאגר מידע (מערכת CRM) - קשר מול קרנות פילנתרופיות ותורמים: כתיבת תוכניות ובקשות למענקים, כתיבת דיווחים, ביקורי תורמים - ניהול קשר שוטף עם גורמי מימון ותרומה - איתור תורמים חדשים ולמידה מעמיקה אודותם - שותפות בתכנון והפקת אירועים לגיוס תרומות - תיאום ביקורי תורמים בתוכניות השונות
פרטים נוספים
promo image
לארגון "לתת" דרוש/ה מנהל/ת מחקר ושינוי מדיניות
ארגון לתת פועל לצמצום העוני למען יצירת חברה צודקת וטובה יותר, על ידי סיוע לאוכלוסיות במצוקה על בסיס אוניברסלי, הנעת החברה האזרחית לערבות הדדית ונתינה והובלת שינוי בסדר העדיפויות הלאומי. מנהל/ת מחקר ושינוי מדיניות אחראי/ת על הפקת דו"ח העוני השנתי של ארגון לתת, ייזום וביצוע מחקרים מגוונים, קידום מדיניות בתחום העוני והביטחון התזונתי והובלת תחום ההערכה והמדידה בארגון. אודות התפקיד • הפקת דו"ח העוני האלטרנטיבי השנתי של הארגון • ייזום וניהול מחקרים בתחומי עוני, מצוקה כלכלית, ביטחון תזונתי ועלות מחיה • קידום שינויי מדיניות מול גורמי ממשל וכנסת • ניהול מערך ההערכה והמדידה הארגוני תחומי אחריות מרכזיים • ייזום, פיתוח וניהול מחקרים כמותניים ואיכותניים • ניתוח נתונים וכתיבת דו"חות מקצועיים • עריכת סקירות ספרות, איסוף ואינטגרציה של נתונים ממקורות שונים • בניית שאלונים וסקרים וניתוח הממצאים • יישום אסטרטגיית שינוי מדיניות • השתתפות בוועדות בכנסת ובפורומים ממשלתיים • כתיבת ניירות עמדה, הצעות מדיניות וקידום הצעות חוק • כתיבת הודעות לתקשורת • הכנת מצגות וחומרי הסברה • ניהול תקציב, תוכניות עבודה, קבלני משנה ושיתופי פעולה
פרטים נוספים
promo image
ל"ידידים למען הנוער והחברה" דרוש/ה מנהל/ת לתוכנית "סיכויים" - תוכנית ארצית לנוער עובר חוק
"ידידים למען הנוער והחברה" הנו ארגון ארצי, הפועל החל משנת 1991 בקרב ילדים, בני נוער וצעירים במצבי מצוקה וסיכון מכל גווני האוכלוסייה בארץ. הארגון מסייע בכל שנה לכ-3,000 מוטבים בפעילויות תהליכיות הנמשכות לאורך השנה כולה. הארגון מפעיל כ-1,000 סטודנטים ומתנדבים בתכניות חינוך ורווחה שונות במעל ל-120 יישובים ברחבי הארץ. מנהל/ת התוכנית אחראי על ביצוע מיטבי של תוכנית רחבת היקף, בפריסה ארצית: • ניהול צוות עובדים ומתנדבים • הובלת תהליכים חינוכיים • פיתוח וכתיבה של תורה מקצועית ותכניות עבודה והכשרות לצוותים • ניהול שותפויות ברמה מקומית וארצית • קידום מחקר והערכה של התחום • ניהול תקציב
פרטים נוספים
promo image
לעמותת "ידידים למען הנוער והחברה" דרוש/ה מנהל/ת לתוכנית ארצית לנוער במצבי פוסט טראומה על רקע בטחוני
"ידידים למען הנוער והחברה" הנו ארגון ארצי, הפועל החל משנת 1991 בקרב ילדים, בני נוער וצעירים במצבי מצוקה וסיכון מכל גווני האוכלוסייה בארץ. הארגון מסייע בכל שנה לכ-3,000 מוטבים בפעילויות תהליכיות הנמשכות לאורך השנה כולה. הארגון מפעיל כ-1,000 סטודנטים ומתנדבים בתכניות חינוך ורווחה שונות במעל ל-120 יישובים ברחבי הארץ. תפקיד ניהול התכנית כולל: • גיוס והובלת צוות עובדים ומתנדבים • התוויית תהליכים חינוכיים משמעותיים • פיתוח וכתיבת תורה מקצועית • כתיבת תכניות עבודה והכשרות לצוותים • ניהול שותפויות אסטרטגיות ברמה מקומית וארצית • קידום מחקר והערכה של התחום • ניהול תקציב התכנית
פרטים נוספים
promo image
למנהלת יהדות ישראלית דרוש/ה מנהל/ת פרוייקט שיקום קהילות בישובי קו העימות (צפון ודרום)
המנהלת ליהדות ישראלית הנה מיזם משותף של ארגון פנים - ארגון הגג של ארגוני היהדות הישראלית, ומשרד התפוצות. מטרת המנהלת לחזק את התרבות היהודית-ישראלית באמצעות ארגון, הרחבה ופיתוח הפעילות של השדה והארגונים הפועלים בו. המנהלת פועלת באמצעות קידום ותקצוב אסטרטגי של בתי מדרש, תכניות מנהיגות, אירועי תרבות, פיתוח קהילתי ופרויקטים נוספים. קהילות רבות בדרום ובצפון נפגעו במהלכה הממושך של המלחמה. הפרויקט לשיקום קהילתי ביישובי קו העימות נבנה מתוך התפיסה שחלק משמעותי משיקומם של קהילות אלו עובר דרך חיזוק הרוח, בניית החוסן הקהילתי מחדש, וחיזוק תחושת הזהות המקומית והלאומית. התוכנית עוסקת בתוכן של יהדות ישראלית: חוויה של מעגל השנה היהודי והישראלי, קבוצות זהות ושיח, העמקה בארון הספרים היהודי ועיסוק במעגל החיים תוך חיזוק הכוחות הפנימיים מתוך הקהילות וכל זאת בכדי לסייע לקהילה לבנות עצמה מחדש. באחריות מנהל/ת הפרוייקט- הובלה וביסוס הפרוייקט בתוך הקהילות בצפון ובדרום. מרכיבי התפקיד: ● בניית תוכנית עבודה שנתית ● בניית תקציב שנתי וניהולו ● ניהול שוטף של הפרויקט: הכשרה והנחייה מקצועית, מתן מענה לאתגרים, מעקב ובקרה. ● הנחיית ארגוני השטח המפעילים את הפרויקט: ליווי צמוד של הארגונים המפעילים את הפרויקט בשטח לאורך כל תהליך העבודה השוטפת: ● ניהול השותפויות של הפרויקט עם משרדי ממשלה רשוית מקומיות ופילנתרופיה ● מדידה והערכה של הפרויקט (באמצעות ספק חיצוני) ● שיווק הפרויקט לקהלי היעד ולשותפים. ● הפקת כנסים וימי עיון למובילי הפרויקט
פרטים נוספים
promo image
למדרשת חנתון דרוש/ה סמנכ"ל/ית תפעול ופיתוח
מדרשת חנתון היא מרכז גלילי של לימוד ומעשה המוביל תפיסה פלורליסטית כיסוד מרכזי במחשבה היהודית, חממה למנהיגות ציונית-הומניסטית המחויבת לעשייה, שמטרתה להשפיע על זהותה היהודית-דמוקרטית של מדינת ישראל ועל חיבורו של העם היהודי בתפוצות עם החברה בישראל. סמנכ"ל/ית התפעול והפיתוח יהיה חבר/ה בצוות ההנהלה המוביל של הארגון ושותף/ה מרכזי/ת בהובלת האסטרטגיה של הארגון, במיסוד תהליכי העבודה של הארגון, בייצוב תהליכי הצמיחה המואצים של הארגון ובהשגת יעדי הארגון. כמו כן, הינו/ה בעל/ת אחריות ניהולית למספר תחומים וניהול עובדים כמפורט להלן. מרכיבי התפקיד: • ניהול עובדי מטה ושטח - העסקה, תהליכי מישוב, תוכניות עבודה שנתיות (כ-10 עובדים). • ניהול תחום משאבי אנוש- אחריות על מדיניות וניהול התחום (פיתוח עובדים, תגמול, עמידה ביעדים, ימי צוות ועוד). • כספים- ניהול מערך הכספים ובעלי התפקידים בתחום. • ניהול קמפוס המדרשה ואחריות על ההיבטים התפעוליים והבטיחותיים שלו ושל משתתפי התוכניות השונות: סיום תהליך פיתוח הקמפוס, ביטחון ובטיחות משתתפי הקמפוס , תחזוקה, רכבים ועוד. • ניהול חוזים והתקשרויות, פיתוח שותפויות עם גופים וארגונים נוספים. • אירוח- אחריות על תחום האירוח והתיירות והחינוכית במדרשה בכלל זה אחריות תפעולית ובטיחותית.
פרטים נוספים
promo image
ל"עושים שכונה" (ע"ר) דרוש/ה איש/אשת פיתוח משאבים
“עושים שכונה" היא יוזמה חברתית שצמחה מהשטח בעקבות הפילוג המתגבר בחברה ותחושת המכנה המשותף המתערערת. נוער משוטט ללא מסגרות, אבטלה וחוסר ודאות. דווקא מתוך המציאות המורכבת, התגלתה חשיבותה של קהילה חזקה, על עוצמתה של הערבות ההדדית, ערך הנתינה והסולידריות החברתית. איש/אשת פיתוח משאבים וגיוס כספים יהיו חלק מצוות מטה העמותה, אחראים לתמיכה בתהליכי גיוס הכספים והתרומות בארץ ובעולם, קשר עם התורמים, הגשת הבקשות והמעקב אחריהן, תפעול ותיכלול מערך הסיורים וביקורי התורמים בעמותה. תיאור התפקיד: ● שיווק וכתיבת בקשות תמיכה, בניית הצעות ערך מותאמות לתורם/אירגון ● גיוס כספים וניהול משאבים מול קרנות פילנתרופיות, פדרציות, תורמים פרטיים ומוסדיים וגופים עסקיים בארץ ובחו״ל ● מעקב אחר כספי התרומות, אפיקי השקעתם, קליטתם במערכת והדיווח לתורמים ● עדכון חומרים שיווקיים ועדכון האתר למטרות פיתוח משאבים ומיצוב העמותה ● כתיבה וחיבור דוחות ביצוע וביצוע דיווחים שנתיים ● העלאת דרישות תשלום במערכת התשלומים הממשלתית ● פיתוח ושימור קשרי תורמים ושותפויות ● תמיכה וסיוע בתפעול ותכלול סיורי תורמים/משלחות התנדבות וביצוע מעקב עם המשתתפים ● הכנת דוחות ומצגות ● ביצוע משימות נוספות לפי הצורך
פרטים נוספים
promo image
ל"ידידים למען הנוער והחברה" דרוש/ה עו"ס לניהול תוכנית ארצית
"ידידים למען הנוער והחברה" הנו ארגון ארצי, הפועל החל משנת 1991 בקרב ילדים, בני נוער וצעירים במצבי מצוקה וסיכון מכל גווני האוכלוסייה בארץ. הארגון הוא אחד הגדולים בישראל ומסייע בכל שנה לכ-3,000 מוטבים בפעילויות תהליכיות הנמשכות לאורך השנה כולה. הארגון מפעיל למעלה מ-1,700 סטודנטים ומתנדבים בתכניות חינוך ורווחה שונות במעל ל-160 קבוצות ברחבי הארץ. מנהל/ת התוכנית אחראי על ביצוע מיטבי של תוכנית רחבת היקף, בפריסה ארצית: • ניהול צוות עובדים ומתנדבים • הובלת תהליכים חינוכיים • פיתוח וכתיבה של תורה מקצועית ותכניות עבודה והכשרות לצוותים • ניהול שותפויות ברמה מקומית וארצית • קידום מחקר והערכה של התחום • ניהול תקציב
פרטים נוספים
promo image
לאקים ישראל דרוש/ה סגן/ית מנהלת מערך דיור ת"א ומנהל/ת מסגרת דיור
אקים ישראל הוא הארגון הארצי לאנשים עם מוגבלות שכלית ולבני משפחותיהם. הארגון פועל כארגון ממוקד אדם ומייצג את האנשים עם המוגבלות השכלית ואת משפחותיהם, תוך שמירה על זכויותיהם וחירותם. הארגון פועל למיצוי זכויותיהם, לקידום ולשיפור איכות חייהם ורווחתם של כ- 35 אלף אנשים עם מוגבלות שכלית ומשפחותיהם, להכללה (Inclusion) של אנשים עם מוגבלות שכלית בקהילה, מעניק להם כלים להתמודדות עצמאית וללקיחת אחריות אישית ומעודד אותם להשמיע את קולם ברוח. באחריות סגן/ית סיוע בניהול ותכלול של מערכי דיור בקהילה (הוסטל ודירות בקהילה) של עמותת אקים באזור תל אביב. בנוסף ניהול ישיר של אחת ממסגרות הדיור. מרכיבי התפקיד: • ניהול צוות עובדים – ניהול ישיר של רכזי הבתים, התומכים המקצועיים (המדריכים והמטפלים), הכשרה ופיתוח מקצועי, הנחיה, גיוס ושימור עובדים. • אחריות על בריאותם, מוגנותם וביטחונם של האנשים במערך הדיור. • יישום תכניות ארגון ממוקד אדם ותכניות קידום אישי – מעקב אחר ביצוע, העשרת הידע של הצוות בנושא. • קשר עם גורמי חוץ ורגולטורים – רשויות הרווחה, רשויות מקומיות, גורמים בקהילה • תכלול תקינות כל מערכות התפעול בדיור בהתאם להנחיות כיבוי אש, משרד הבריאות, משרד הרווחה. • ניהול הקשר השוטף מול המשפחות וועדי ההורים. • ניהול תקציב ותוכניות עבודה שנתיות ועמידה ביעדים. • חלק מהצוות הניהולי הבכיר באגף.
פרטים נוספים
promo image
Resource Development Manager for "KOLOT" 50% position
For the past 27 years, Kolot has convened cohorts of Israeli leaders to engage in beit midrash study that draws from the Jewish tradition inspiration, a language for shared core values, and tools for action, thus allowing them to meet the urgent challenges in advancing a Jewish and democratic Israel. Job Description: 50% position with possibility of expanding - Work in close collaboration with Director of Beit Midrash and CEO, leading the shared workflow - Write grant applications - Maintain ongoing communications with donors, including organizing webinars/distance learning initiatives with supporters abroad - Lead and oversee production of marketing content and data used for development materials - Initiate and oversee visits of donors from abroad to Israel and Kolot development trips abroad - Spearhead “Voices of Lod” initiative - visits of groups and missions from abroad to Lod to combine learning at Kolot with site visits and meetings with Kolot alumni in action
פרטים נוספים
promo image
ל"שמחה לילד" (ע"ר) דרוש/ה מנהל/ת משאבי אנוש 60%-80% משרה
שמחה לילד (ע"ר) הוקמה בשנת 2004 במטרה לסייע לילדים חולים ובני משפחותיהם, תוך מתן דגש על ליווי אישי של הילדים לאורך תהליך האשפוז והשיקום, ובניית סביבה חברתית לילדים. פעילויות העמותה השונות נותנת מענה לקשת רחבה של צרכי הילדים ובני משפחותיהם. מנהל/ת משאבי האנוש אחראי/ת על כל היבטי ניהול ההון האנושי בארגון, כולל גיוס, פיתוח, רווחה ושימור עובדים. התפקיד כולל אחריות מלאה על מערך משאבי האנוש, תוך התמקדות ביצירת סביבת עבודה חיובית ותומכת. תחומי אחריות עיקריים: • ניהול מערך השכר והתגמולים • גיוס, מיון וקליטת עובדים חדשים • פיתוח והדרכת עובדים • ניהול תהליכי הערכת עובדים ומשוב • טיפול ברווחת העובדים ויצירת תכניות לשיפור סביבת העבודה • ליווי מנהלים בנושאי משאבי אנוש • ניהול יחסי עבודה וטיפול בסוגיות משמעת • פיתוח ויישום מדיניות משאבי אנוש • אחריות על תהליכי שימור עובדים
פרטים נוספים
דף 1 מתוך 2 (20-1 מתוך 28 משרות)
1 2 דף אחד קדימה4 דפים קדימה
שורות לדף:

שיתוף עם חברים:

לשתף ב- Facebookלשתף ב- Whatsappלשתף ב- Linkedinלשתף ב- Telegramלשתף ב- Email