משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

לעמותת "ידידים למען הנוער והחברה" דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר
"ידידים למען הנוער והחברה" הנו ארגון ארצי, הפועל החל משנת 1991 בקרב ילדים, בני נוער וצעירים במצבי מצוקה וסיכון מכל גווני האוכלוסייה בארץ. הארגון מסייע בכל שנה לכ-3,000 מוטבים בפעילויות תהליכיות הנמשכות לאורך השנה כולה. הארגון מפעיל כ-1,000 סטודנטים ומתנדבים בתכניות חינוך ורווחה שונות במעל ל-120 יישובים ברחבי הארץ.
התפקיד כולל:
רישום פקודות יומן
הזמנות רכש ותשלומים
התאמות בנק וספקים
ניתוח כרטסות
בקרת נוכחות וחישוב שכר עובדים

למרכז לכלבי נחייה דרוש/ה מנהל/ת פיתוח משאבים
המרכז הישראלי לכלבי נחייה, בבית עובד, מגדל ומאמן כלבים המוענקים ללא עלות לאנשים עם עיוורון , נכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה וילדים עם צרכים מיוחדים.
המרכז פועל בשיתוף פעולה עם אגודות ידידים הממוקמות בארצות הברית, קנדה ואנגליה. כמו כן פועל המרכז בשיתוף פעולה עם גופים שונים בארץ. התפקיד כולל גיוס כספים, פיתוח מקורות מימון ושיתוף פעולה עם תורמים ושותפים ברחבי העולם.
מרכיבי התפקיד:
• הובלת ופיתוח תחום גיוס המשאבים בארץ ובעולם (מחזור שנתי של 18 מיליון ₪) בכפיפות למנכ"ל העמותה.
• עמידה ביעדי העמותה לגיוס תרומות והכנסות נוספות: יצירת קשרים עם תורמים חדשים וקיימים בכל שלוחות העמותה (ארה"ב, קנדה, אנגליה) והרחבת מקורות הגיוס.
• הכנת בקשות למענקים, כתיבת מכתבים ובקשות , תחזוקת קשרים ארוכי טווח, טיפול בתחום העזבונות.
• פיתוח והוצאה לפועל של אסטרטגיות גיוס משאבים חדשניות בארץ ובחו"ל בשיתוף פעולה עם אגודות הידידים בחו"ל.
• תכנון והפקת אירועים לגיוס תרומות
• ניהול צוות עובדי המחלקה
• יצירת מערכת מדדים לצורך תכנון ובחינת הביצועים בפועל.
• יצירת תוכן שיווקי (רשתות חברתיות, ניוזלטרים, ברושורים, ידיעון שנתי, אתר אינטרנט, עיגול לטובה)
• ניהול תחום קשרי קהילה ותרומות שוות ערך

לארגון "לתת" דרוש/ה מנהל/ת מחקר ושינוי מדיניות
ארגון לתת פועל לצמצום העוני למען יצירת חברה צודקת וטובה יותר, על ידי סיוע לאוכלוסיות במצוקה על בסיס אוניברסלי, הנעת החברה האזרחית לערבות הדדית ונתינה והובלת שינוי בסדר העדיפויות הלאומי.
מנהל/ת מחקר ושינוי מדיניות אחראי/ת על הפקת דו"ח העוני השנתי של ארגון לתת, ייזום וביצוע מחקרים מגוונים, קידום מדיניות בתחום העוני והביטחון התזונתי והובלת תחום ההערכה והמדידה בארגון.
אודות התפקיד
• הפקת דו"ח העוני האלטרנטיבי השנתי של הארגון
• ייזום וניהול מחקרים בתחומי עוני, מצוקה כלכלית, ביטחון תזונתי ועלות מחיה
• קידום שינויי מדיניות מול גורמי ממשל וכנסת
• ניהול מערך ההערכה והמדידה הארגוני
תחומי אחריות מרכזיים
• ייזום, פיתוח וניהול מחקרים כמותניים ואיכותניים
• ניתוח נתונים וכתיבת דו"חות מקצועיים
• עריכת סקירות ספרות, איסוף ואינטגרציה של נתונים ממקורות שונים
• בניית שאלונים וסקרים וניתוח הממצאים
• יישום אסטרטגיית שינוי מדיניות
• השתתפות בוועדות בכנסת ובפורומים ממשלתיים
• כתיבת ניירות עמדה, הצעות מדיניות וקידום הצעות חוק
• כתיבת הודעות לתקשורת
• הכנת מצגות וחומרי הסברה
• ניהול תקציב, תוכניות עבודה, קבלני משנה ושיתופי פעולה

לעמותת יחד מודיעין- דרוש/ה מנכ"ל/ית
עמותת יחד מודיעין היא מסגרת חינוכית-קהילתית ייחודית המשלבת משפחות ממגוון אורחות חיים: דתיים, חילונים, מסורתיים ומשפחות מעורבות. במרכז תפיסתה עומדת המורשת היהודית והחיים המשותפים. הקהילה מונה כ-1,200 משפחות שילדיהן לומדים במוסדות החינוך של יחד בעיר מודיעין, מגיל גן טרום-טרום חובה ועד לתיכון.
מנכ"ל/ית העמותה אחראי/ת על התפעול והניהול הכוללים של העמותה, תוך יישום חזונה ומטרותיה. התפקיד כולל ניהול של צוות העמותה, הובלת פרויקטים חינוכיים וקהילתיים, פיתוח שותפויות, גיוס משאבים וניהול התקציב. המנכ"ל כפוף לוועד המנהל.
תחומי אחריות עיקריים:
1. מימוש אסטרטגיה וחזון:
● השתתפות בתכנון אסטרטגי לעמותה.
● בניית תוכניות עבודה, הגדרת מטרות ויעדים, מעקב ובקרה.
● קידום חזון החינוך המשלב, וערכי ליבה נוספים של העמותה, במוסדות החינוך של יחד בשיתוף פעולה עם המנהלים וצוותי החינוך.
● פיתוח וניהול שותפויות עם גורמי מפתח (עירייה, משרד החינוך, מיתרים, ועוד).
● יצירת חיבורים לקידום פרויקטים ויוזמות משותפות.
2. ניהול קהילתי:
● טיפוח וחיזוק הקשר בין משפחות הקהילה, תוך פיתוח מעגלי שייכות ופעילויות קהילתיות.
● ניהול והובלת מנגנון ההתנדבות הקהילתי.
● שימור וחיזוק המרחב הקהילתי המכיל אורחות חיים מגוונים.
● ייזום והובלת אירועים, פרויקטים ותכניות המותאמת לצרכי הקהילה.
3. ניהול העמותה:
● ניהול צוות העמותה.
● פיתוח והטמעת תרבות ארגונית מקצועית ושירותיות.
● בנייה, מימוש ובקרה של תקציב העמותה.
● עבודה שוטפת עם הועד המנהל.
● גיוס משאבים.

ל"ידידים למען הנוער והחברה" דרוש/ה מנהל/ת לתוכנית "סיכויים" - תוכנית ארצית לנוער עובר חוק
"ידידים למען הנוער והחברה" הנו ארגון ארצי, הפועל החל משנת 1991 בקרב ילדים, בני נוער וצעירים במצבי מצוקה וסיכון מכל גווני האוכלוסייה בארץ. הארגון מסייע בכל שנה לכ-3,000 מוטבים בפעילויות תהליכיות הנמשכות לאורך השנה כולה. הארגון מפעיל כ-1,000 סטודנטים ומתנדבים בתכניות חינוך ורווחה שונות במעל ל-120 יישובים ברחבי הארץ.
מנהל/ת התוכנית אחראי על ביצוע מיטבי של תוכנית רחבת היקף, בפריסה ארצית:
• ניהול צוות עובדים ומתנדבים
• הובלת תהליכים חינוכיים
• פיתוח וכתיבה של תורה מקצועית ותכניות עבודה והכשרות לצוותים
• ניהול שותפויות ברמה מקומית וארצית
• קידום מחקר והערכה של התחום
• ניהול תקציב

לעמותת "ידידים למען הנוער והחברה" דרוש/ה מנהל/ת לתוכנית ארצית לנוער במצבי פוסט טראומה על רקע בטחוני
"ידידים למען הנוער והחברה" הנו ארגון ארצי, הפועל החל משנת 1991 בקרב ילדים, בני נוער וצעירים במצבי מצוקה וסיכון מכל גווני האוכלוסייה בארץ. הארגון מסייע בכל שנה לכ-3,000 מוטבים בפעילויות תהליכיות הנמשכות לאורך השנה כולה. הארגון מפעיל כ-1,000 סטודנטים ומתנדבים בתכניות חינוך ורווחה שונות במעל ל-120 יישובים ברחבי הארץ.
תפקיד ניהול התכנית כולל:
• גיוס והובלת צוות עובדים ומתנדבים
• התוויית תהליכים חינוכיים משמעותיים
• פיתוח וכתיבת תורה מקצועית
• כתיבת תכניות עבודה והכשרות לצוותים
• ניהול שותפויות אסטרטגיות ברמה מקומית וארצית
• קידום מחקר והערכה של התחום
• ניהול תקציב התכנית

A philanthropic foundation is seeking an Executive and Personal Assistant
The foundation seeks a mature, professional Executive and Personal Assistant to support the leadership team of the Foundation. The Executive and Personal Assistant’s main duties include scheduling meetings, making travel arrangements, and organizing daily calendars. To be successful in this role, you should be proactive, meet deadlines, and communicate effectively. Our ideal candidate should be able to anticipate and address the needs of senior management and perform administrative tasks to ensure their days run smoothly and efficiently.
The position includes the following:
1) Manage and maintain incredibly detailed, ever-changing executive and personal calendars, including scheduling appointments, conference calls, and events.
2) Coordinate business and personal travel itineraries, flights, hotel accommodations, rental cars, and other travel needs.
3) Draft and edit correspondence, communications, presentations, and other documents on behalf of management.
4) Serve as a liaison with internal staff at all levels. Interact with external partners as well as RFF leadership.
5) Prepare agendas for meetings, briefing materials, and presentations as needed.
6) Provide administrative support to management to increase availability for other executive-level responsibilities.
7) Manage phone calls and emails.
8) Home Maintenance: Source contractors, get estimates, and oversee various projects – big and small.
9) Event Planning: Help secure venue selection, catering, production, entertainment, gifts, transportation, and lodging.

למנהלת יהדות ישראלית דרוש/ה מנהל/ת פרוייקט שיקום קהילות בישובי קו העימות (צפון ודרום)
המנהלת ליהדות ישראלית הנה מיזם משותף של ארגון פנים - ארגון הגג של ארגוני היהדות הישראלית, ומשרד התפוצות. מטרת המנהלת לחזק את התרבות היהודית-ישראלית באמצעות ארגון, הרחבה ופיתוח הפעילות של השדה והארגונים הפועלים בו. המנהלת פועלת באמצעות קידום ותקצוב אסטרטגי של בתי מדרש, תכניות מנהיגות, אירועי תרבות, פיתוח קהילתי ופרויקטים נוספים.
קהילות רבות בדרום ובצפון נפגעו במהלכה הממושך של המלחמה. הפרויקט לשיקום קהילתי ביישובי קו העימות נבנה מתוך התפיסה שחלק משמעותי משיקומם של קהילות אלו עובר דרך חיזוק הרוח, בניית החוסן הקהילתי מחדש, וחיזוק תחושת הזהות המקומית והלאומית.
התוכנית עוסקת בתוכן של יהדות ישראלית: חוויה של מעגל השנה היהודי והישראלי, קבוצות זהות ושיח, העמקה בארון הספרים היהודי ועיסוק במעגל החיים תוך חיזוק הכוחות הפנימיים מתוך הקהילות וכל זאת בכדי לסייע לקהילה לבנות עצמה מחדש.
באחריות מנהל/ת הפרוייקט- הובלה וביסוס הפרוייקט בתוך הקהילות בצפון ובדרום.
מרכיבי התפקיד:
● בניית תוכנית עבודה שנתית
● בניית תקציב שנתי וניהולו
● ניהול שוטף של הפרויקט: הכשרה והנחייה מקצועית, מתן מענה לאתגרים, מעקב ובקרה.
● הנחיית ארגוני השטח המפעילים את הפרויקט: ליווי צמוד של הארגונים המפעילים את הפרויקט בשטח לאורך כל תהליך העבודה השוטפת:
● ניהול השותפויות של הפרויקט עם משרדי ממשלה רשוית מקומיות ופילנתרופיה
● מדידה והערכה של הפרויקט (באמצעות ספק חיצוני)
● שיווק הפרויקט לקהלי היעד ולשותפים.
● הפקת כנסים וימי עיון למובילי הפרויקט

למדרשת חנתון דרוש/ה סמנכ"ל/ית תפעול ופיתוח
מדרשת חנתון היא מרכז גלילי של לימוד ומעשה המוביל תפיסה פלורליסטית כיסוד מרכזי במחשבה היהודית, חממה למנהיגות ציונית-הומניסטית המחויבת לעשייה, שמטרתה להשפיע על זהותה היהודית-דמוקרטית של מדינת ישראל ועל חיבורו של העם היהודי בתפוצות עם החברה בישראל.
סמנכ"ל/ית התפעול והפיתוח יהיה חבר/ה בצוות ההנהלה המוביל של הארגון ושותף/ה מרכזי/ת בהובלת האסטרטגיה של הארגון, במיסוד תהליכי העבודה של הארגון, בייצוב תהליכי הצמיחה המואצים של הארגון ובהשגת יעדי הארגון. כמו כן, הינו/ה בעל/ת אחריות ניהולית למספר תחומים וניהול עובדים כמפורט להלן.
מרכיבי התפקיד:
• ניהול עובדי מטה ושטח - העסקה, תהליכי מישוב, תוכניות עבודה שנתיות (כ-10 עובדים).
• ניהול תחום משאבי אנוש- אחריות על מדיניות וניהול התחום (פיתוח עובדים, תגמול, עמידה ביעדים, ימי צוות ועוד).
• כספים- ניהול מערך הכספים ובעלי התפקידים בתחום.
• ניהול קמפוס המדרשה ואחריות על ההיבטים התפעוליים והבטיחותיים שלו ושל משתתפי התוכניות השונות: סיום תהליך פיתוח הקמפוס, ביטחון ובטיחות משתתפי הקמפוס , תחזוקה, רכבים ועוד.
• ניהול חוזים והתקשרויות, פיתוח שותפויות עם גופים וארגונים נוספים.
• אירוח- אחריות על תחום האירוח והתיירות והחינוכית במדרשה בכלל זה אחריות תפעולית ובטיחותית.

ל"עושים שכונה" (ע"ר) דרוש/ה איש/אשת פיתוח משאבים
“עושים שכונה" היא יוזמה חברתית שצמחה מהשטח בעקבות הפילוג המתגבר בחברה ותחושת המכנה המשותף המתערערת. נוער משוטט ללא מסגרות, אבטלה וחוסר ודאות. דווקא מתוך המציאות המורכבת, התגלתה חשיבותה של קהילה חזקה, על עוצמתה של הערבות ההדדית, ערך הנתינה והסולידריות החברתית.
איש/אשת פיתוח משאבים וגיוס כספים יהיו חלק מצוות מטה העמותה, אחראים לתמיכה בתהליכי גיוס הכספים והתרומות בארץ ובעולם, קשר עם התורמים, הגשת הבקשות והמעקב אחריהן, תפעול ותיכלול מערך הסיורים וביקורי התורמים בעמותה.
תיאור התפקיד:
● שיווק וכתיבת בקשות תמיכה, בניית הצעות ערך מותאמות לתורם/אירגון
● גיוס כספים וניהול משאבים מול קרנות פילנתרופיות, פדרציות, תורמים פרטיים ומוסדיים וגופים עסקיים בארץ ובחו״ל
● מעקב אחר כספי התרומות, אפיקי השקעתם, קליטתם במערכת והדיווח לתורמים
● עדכון חומרים שיווקיים ועדכון האתר למטרות פיתוח משאבים ומיצוב העמותה
● כתיבה וחיבור דוחות ביצוע וביצוע דיווחים שנתיים
● העלאת דרישות תשלום במערכת התשלומים הממשלתית
● פיתוח ושימור קשרי תורמים ושותפויות
● תמיכה וסיוע בתפעול ותכלול סיורי תורמים/משלחות התנדבות וביצוע מעקב עם המשתתפים
● הכנת דוחות ומצגות
● ביצוע משימות נוספות לפי הצורך

ל"ידידים למען הנוער והחברה" דרוש/ה עו"ס לניהול תוכנית ארצית
"ידידים למען הנוער והחברה" הנו ארגון ארצי, הפועל החל משנת 1991 בקרב ילדים, בני נוער וצעירים במצבי מצוקה וסיכון מכל גווני האוכלוסייה בארץ. הארגון הוא אחד הגדולים בישראל ומסייע בכל שנה לכ-3,000 מוטבים בפעילויות תהליכיות הנמשכות לאורך השנה כולה. הארגון מפעיל למעלה מ-1,700 סטודנטים ומתנדבים בתכניות חינוך ורווחה שונות במעל ל-160 קבוצות ברחבי הארץ.
מנהל/ת התוכנית אחראי על ביצוע מיטבי של תוכנית רחבת היקף, בפריסה ארצית:
• ניהול צוות עובדים ומתנדבים
• הובלת תהליכים חינוכיים
• פיתוח וכתיבה של תורה מקצועית ותכניות עבודה והכשרות לצוותים
• ניהול שותפויות ברמה מקומית וארצית
• קידום מחקר והערכה של התחום
• ניהול תקציב

לאקים ישראל דרוש/ה סגן/ית מנהלת מערך דיור ת"א ומנהל/ת מסגרת דיור
אקים ישראל הוא הארגון הארצי לאנשים עם מוגבלות שכלית ולבני משפחותיהם. הארגון פועל כארגון ממוקד אדם ומייצג את האנשים עם המוגבלות השכלית ואת משפחותיהם, תוך שמירה על זכויותיהם וחירותם.
הארגון פועל למיצוי זכויותיהם, לקידום ולשיפור איכות חייהם ורווחתם של כ- 35 אלף אנשים עם מוגבלות שכלית ומשפחותיהם, להכללה (Inclusion) של אנשים עם מוגבלות שכלית בקהילה, מעניק להם כלים להתמודדות עצמאית וללקיחת אחריות אישית ומעודד אותם להשמיע את קולם ברוח.
באחריות סגן/ית סיוע בניהול ותכלול של מערכי דיור בקהילה (הוסטל ודירות בקהילה) של עמותת אקים באזור תל אביב. בנוסף ניהול ישיר של אחת ממסגרות הדיור.
מרכיבי התפקיד:
• ניהול צוות עובדים – ניהול ישיר של רכזי הבתים, התומכים המקצועיים (המדריכים והמטפלים), הכשרה ופיתוח מקצועי, הנחיה, גיוס ושימור עובדים.
• אחריות על בריאותם, מוגנותם וביטחונם של האנשים במערך הדיור.
• יישום תכניות ארגון ממוקד אדם ותכניות קידום אישי – מעקב אחר ביצוע, העשרת הידע של הצוות בנושא.
• קשר עם גורמי חוץ ורגולטורים – רשויות הרווחה, רשויות מקומיות, גורמים בקהילה
• תכלול תקינות כל מערכות התפעול בדיור בהתאם להנחיות כיבוי אש, משרד הבריאות, משרד הרווחה.
• ניהול הקשר השוטף מול המשפחות וועדי ההורים.
• ניהול תקציב ותוכניות עבודה שנתיות ועמידה ביעדים.
• חלק מהצוות הניהולי הבכיר באגף.

Resource Development Manager for "KOLOT" 50% position
For the past 27 years, Kolot has convened cohorts of Israeli leaders to engage in beit midrash study that draws from the Jewish tradition inspiration, a language for shared core values, and tools for action, thus allowing them to meet the urgent challenges in advancing a Jewish and democratic Israel.
Job Description: 50% position with possibility of expanding
- Work in close collaboration with Director of Beit Midrash and CEO, leading the shared workflow
- Write grant applications
- Maintain ongoing communications with donors, including organizing webinars/distance learning initiatives with supporters abroad
- Lead and oversee production of marketing content and data used for development materials
- Initiate and oversee visits of donors from abroad to Israel and Kolot development trips abroad
- Spearhead “Voices of Lod” initiative - visits of groups and missions from abroad to Lod to combine learning at Kolot with site visits and meetings with Kolot alumni in action

ל"שמחה לילד" (ע"ר) דרוש/ה מנהל/ת משאבי אנוש 60%-80% משרה
שמחה לילד (ע"ר) הוקמה בשנת 2004 במטרה לסייע לילדים חולים ובני משפחותיהם, תוך מתן דגש על ליווי אישי של הילדים לאורך תהליך האשפוז והשיקום, ובניית סביבה חברתית לילדים.
פעילויות העמותה השונות נותנת מענה לקשת רחבה של צרכי הילדים ובני משפחותיהם.
מנהל/ת משאבי האנוש אחראי/ת על כל היבטי ניהול ההון האנושי בארגון, כולל גיוס, פיתוח, רווחה ושימור עובדים. התפקיד כולל אחריות מלאה על מערך משאבי האנוש, תוך התמקדות ביצירת סביבת עבודה חיובית ותומכת.
תחומי אחריות עיקריים:
• ניהול מערך השכר והתגמולים
• גיוס, מיון וקליטת עובדים חדשים
• פיתוח והדרכת עובדים
• ניהול תהליכי הערכת עובדים ומשוב
• טיפול ברווחת העובדים ויצירת תכניות לשיפור סביבת העבודה
• ליווי מנהלים בנושאי משאבי אנוש
• ניהול יחסי עבודה וטיפול בסוגיות משמעת
• פיתוח ויישום מדיניות משאבי אנוש
• אחריות על תהליכי שימור עובדים

דרוש/ה פרוייקטור/ית למיזם קהילתיות וזהות יהודית ברשויות המקומיות
המינהלת לזהות יהודית במשרד ההתיישבות והמשימות הלאומיות מחפשת פרוייקטור/ית לקידום שיתופי פעולה ויזמות בתחום זהות יהודית וקהילתיות ברשויות המקומיות.
המיזם מופעל ע"י "אינרייז" (חברה לפתרונות אסטרטגיים במגזר הציבורי) בשיתוף חברת מטריקס, תוך שיתוף פעולה הדוק עם החברה למתנ"סים.
באחריות הפרויקטור/ית חיזוק והרחבת האקוסיסטם היישובי שכולל שותפים ובעלי עניין המקדמים פעולות היוצרות ומחזקות קהילתיות וזהות יהודית במרחב העירוני.
בשלב ראשון: פעילות ב3-4 רשויות נבחרות.
מרכיבי התפקיד
- מיפוי השותפים הרלוונטיים במרחב והנעת שיתופי פעולה בין-ארגוניים ובין-מגזריים בתחום קהילתיות וזהות יהודית בתוך הרשות המקומית, תוך איתור הזדמנויות לשיתופי פעולה משמעותיים ויצירתיים.
- בניית הרשת המקצועית של עמותות וארגונים המפעילים תוכניות לזהות יהודית בכל אחת מרשויות הפרויקט.
- הנחיה של מפגשים קבוצתיים עם השותפים לטובת קידום תהליכים עירוניים והקניית כלים בתחום הקהילתי, יזמי וזהותי.
- כתיבת דו"חות, מסמכי פעילות וגיבוש המלצות לאגף לזהות יהודית על פעולות, כלים ומנגנונים שיסייעו לחיזוק התפיסה הקהילתית בפעילות זהות יהודית ברשויות.
.

לכוורת יועצים דרוש/ה יועצ/ת ארגוני/ת אסטרטגי/ת
חברת "כוורת יועצים" מספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי, כלכלי וארגוני, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים ומתודולוגיות ייחודיות. החברה מספקת שירותי ייעוץ בעיקר למגזר הציבורי ובכלל זה לרשויות מקומיות ומשרדי ממשלה.
יועצ/ת ארגוני/ת אסטרטגי/ת אחראי/ת על תכלול תהליכי העבודה מול הלקוח מקצה לקצה עד למימושה המלא של התוכנית. תהליך העבודה כוללים ממשקי עבודה מול בכירים במגזר הציבורי, ניהול יועצים חיצוניים, פיתוח מודלים ועוד.
מרכיבי התפקיד:
שותפות בתהליך השיווק והמכירה
בניית תוכניות עבודה לפרוייקטים
ממשק עבודה צמוד עם לקוחות המגזר הציבורי
ניהול עובדים וספקי חוץ
איסוף נתונים וניתוחם
כתיבת דוחות, ניירות עמדה ומצגות

לארגון לתת דרוש/ה מנהל/ת תוכנית "סיוע לחיים"- החלפה לחל"ד (ספטמבר 2024- יוני 2025)
תכנית 'סיוע לחיים' - תכנית סיוע הוליסטית לניצולי שואה נזקקים הכוללת סיוע פיזי וחברתי ליותר מ- 1600 ניצולים בפריסה ארצית.
ניהול התוכנית כולל:
• ניהול צוות של 8 עובדים
• ניהול ובקרה של תקציב מורכב
• ניהול התוכנית ותהליכים פנימיים וחיצוניים לעמידה במטרות ובתוכנית העבודה השנתית
• ניהול שיתופי פעולה אסטרטגיים- ייצוג התוכניות השונות, שימור ויצירת קשרים עם שותפים אסטרטגיים וספקים חדשים וקיימים
• עבודה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, כתיבת דיווחים שוטפים לתורמים של התוכנית

ליעדים לצפון דרוש/ה מנכ"ל/ית
עמותת יעדים לצפון עוסקת בפיתוח, הפעלה וקידום תכניות חברתיות הכוללות שירותים לגיל הרך, לצעירים וצעירות, למשפחות במצבי עוני והדרה, נפגעי טראומה מינית ואנשים עם מגבלות ראיה במטרה לקדם מוביליות חברתית, בעיקר בצפון ישראל.
למנכ"ל/ית הארגון אחריות כוללת לקידום חזון, פעילות ומשאבי "יעדים לצפון".
- הובלת מהלכים רחבים לקידום תושבי הצפון והתשתיות החברתיות בו, בכלל זה ייזום וקידום פעולות חדשניות לצד ניהול פעילות מורכבת ומגוונת בתחומים שונים.
- הובלת שותפויות מורכבות עם שחקנים מרכזיים בזירה הצפונית בכלל זה משרדי הממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים חברתיים ועוד.
- ניהול משאבי הארגון: ניהול המשאב האנושי, בכלל זה ניהול מנהלי המטה והשטח לצד ניהול תקציב הארגון.
- פיתוח משאבים וגיוס כספים עבור מטרות הארגון

לעמותת "עת לעשות" דרוש/ה מנהל/ת עמותה
העמותה פועלת בפריסה ארצית של 5 מרחבי פעילות ומפעילה מערך התנדבות של כ- 500 בני נוער, המלווים בקביעות כ- 300 ילדים מיוחדים במגוון פעילויות אחה"צ, שבתות, חגים, מחנות וחונכויות אישיות תוך קידום אישי והעצמת הילד בתוך משפחתו ובחברה. בנוסף, מפעילה העמותה קו רווחה המספק למשפחות סלי מזון, מערך הלוואות, תמיכה רגשית ומעשית בהתמודדות היום יומית עם האתגרים הרבים.
מהות התפקיד:
אחריות כוללת על הפעילות השוטפת של העמותה, צוות העובדים, גיוס המשאבים הנדרשים לפעילות הארגון, הובלת פעילות הליבה של הארגון ומימוש חזון העמותה.
תחומי אחריות עיקריים:
• יישום החזון ומימוש היעדים בהתאם לתכניות העבודה השנתית
• ייזום, תכנון, אישור וביצוע תוכנית עבודה שנתית
• פיתוח וגיוס משאבים עבור הארגון ושמירה על יציבות כלכלית
• ניהול צוות עובדים ומתנדבים
• תכנון וניהול תקציב הארגון
• ייזום, פיתוח וקידום שיתופי פעולה רב ממשקיים לקידום מטרות הארגון ופעולותיו
• אחריות על מערך השיווק והמיתוג של הארגון

ל"שיתופים" דרוש/ה מנהל/ת יוזמת קולקטיב אימפקט "חוסן ילדינו"
ארגון שיתופים הוקם בשנת 2006 על ידי פילנתרופים ויזמים חברתיים מישראל, מאירופה ומארצות הברית מתוך חזון משותף של יצירת חברה אזרחית, פלורליסטית ויוזמת, ושיח המחבר בין ארגונים חברתיים, עסקים, משרדים ממשלתיים ופילנתרופים בישראל.
בשנים האחרונות מקדם הארגון את גישת קולקטיב אימפקט, ומיישם אותה הלכה למעשה כמודל לפתרון בעיות חברתיות מורכבות.
מאז אוקטובר 2023 אנו פועלים לחיזוק החוסן של ילדים ונוער שנפגעו בקווי העימות במבצע "חוסן ילדינו". מבצע זה נועד לתת מענה מיידי במתחמי הפינוי לילדים ולנוער מהעיר שדרות ומהמועצה האזורית אשכול. בימים אלו אנו פועלים לסיוע לרשויות בשלב המעבר ממוקדי הפינוי לרשויות וליישובים הזמניים. כמו כן הוחלט להמשיך ולהשקיע בתחום החוסן של ילדים ונוער שנפגעו בקווי העימות גם בפעולה מערכתית וארוכת טווח.
מנהל/ת היוזמה יוביל מהלך משותף, מערכתי ורב מגזרי עם הרשויות השונות שימשיך את חיזוק החוסן של הילדים והנוער בעוטף ויצור תשתית איתנה לנושא זה בישראל.
מרכיבי התפקיד:
1. הקמת שותפות רב מגזרית - אשר תפעל להגברת התיאום, הסנכרון וחיזוק האקוסיסטם של כלל הגורמים הפועלים לחיזוק החוסן של ילדים ונוער בעוטף.
2. הובלת תהליך תכנון לאסטרטגיה משותפת – לפעולה ארוכת טווח לחיזוק החוסן של ילדים ונוער בשדרות ובאשכול.
3. הקמה וניהול של מגוון מנגנונים, קבוצות עבודה ומפגשים:
- הקמה והובלה של וועדת היגוי
- הקמה והובלה של רשת שותפים (גיוס ושימור השותפים, תכנון והובלה של מפגשי מליאה, תקשורת שוטפת)
- פיתוח וניהול צוותי עבודה בין מגזריים – הבנייה, עיצוב תהליכי עבודה ומתודולוגיה וסיכום תוצרים
4. תיאום ותכלול עבודת הקבוצות השונות, תוך עיצוב משותף של תהליכי עבודה המביאים לידי ביטוי את הערך המוסף של השותפים
5. פיתוח והטמעה של מדידה משותפת ועבודה מבוססת נתונים, תכנון ביצוע ובקרה על פעולות בשדה עליהן יוחלט
6. ניהול שוטף
- אחריות על בניה והוצאה לפועל של תכנית עבודה שנתית
- ניהול אנשי צוות ארגון השדרה גיוס אנשי צוות חדשים, פיתוח מקצועי של הצוות, וניהול כלל משימות הצוות
- יצירת וודאות תקציבית לפעולה של 3-5 שנים קדימה – איתור גופים ממנים, קשר רציף עם גורמים ממנים, כתיבת דוחות
- ניהול תקציב
- ניהול ממשקי עבודה של היוזמה עם מטה שיתופים
דף 1 מתוך 2 (20-1 מתוך 24 משרות)
1 2 

שורות לדף: