משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

לחברה בתחום האנרגיה הירוקה דרוש/ה עוזר/ת חשב
למטה חברה בתחום האנרגיה הירוקה במרכז דרוש/ה עוזר/ת חשב:
עריכה והרכבת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים של חברות בנות בקבוצה.
עבודה שוטפת מול רו"ח מבקר
עריכת דוחות למ"ה ואחריות על דיווחים שוטפים לרשויות.
אחריות להכנת דוחות חודשיים שוטפים ותהליכי סגירת חודש.
העבודה בצוות באווירה חברית ומקצועית

כלכלן.ית למחלקת היי-טק – סקטור תאגידים במוסד פיננסי מוביל
מחפש/ת את ההזדמנות הבאה בעולם הפיננסים וההיי-טק? מחלקת היי-טק בסקטור תאגידים של מוסד פיננסי מויביל מחפשת כלכלן.ית!
אם יש לך ניסיון בניתוח דוחות כספיים ורצון להעמיק את הידע בעולם הפיננסי של חברות היי-טק וסטארט-אפים, זו ההזדמנות שלך להיכנס לעולם התאגידים מהדלת הראשית.
במשרה זו תוכל/י להשתלב בצוות מוביל ולבצע ניתוח דוחות כספיים, הכנת בקשות אשראי ומעקבים שוטפים אחר פעילות לקוחות.

מנכ"ל/ית לחברת זכיינות בתחום התשתיות והתפעול – להובלת פרויקט BOT רחב-היקף
לחברת זכיינות המובילה פרויקט BOT (בנייה, תפעול והעברה) רחב-היקף ומשמעותי במשק, דרוש/ה מנכ"ל/ית לניהול פעילות החברה ולקידום יישום הפרויקט לאורך שלביו המרכזיים: הקמה, תפעול והיערכות עתידית.
הפרויקט כולל תכנון והקמה של מתחם מורכב ורב-מערכתי אשר עתיד לשרת אלפי משתמשים ביום, ומשלב תשתיות, שירותים ולוגיסטיקה רחבה.
תחומי אחריות מרכזיים:
- ניהול כולל של חברת הזכיינות והובלת יישום הפרויקט תוך מיקוד בהעלאת שווי ורווחיות החברה.
- עבודה מול גופים רגולטוריים, ממשלתיים וציבוריים לצורך אישור תוצרים, ליווי אבני דרך, ניהול דיונים וקידום שינויים.
- ניהול מערך עובדים פנים-ארגוני וצוותים מקצועיים חיצוניים (הנדסה, משפטים, מימון ועוד).
- ניהול השיח מול שותפים, מממנים ויועצים טכניים, כולל בקרה על היבטים הנדסיים, תקציביים ותפעוליים.
- דיווח שוטף לדירקטוריון והנהלת קבוצת האם, תוך שיקוף תמונת מצב עסקית ופרויקטלית.
- בקרה על עלויות הפרויקט והכנה להפעלה עתידית תוך התמקדות ביעילות כלכלית (OPEX).
- אינטגרציה וניהול ממשקים בין כלל השותפים בפרויקט – לרבות ספקי משנה בתחומים קריטיים.
- אחריות על בניית תוכנית העבודה השנתית והובלת מנועי צמיחה עסקיים לחברה.

אחראי/ת תחום נדל"ן לחברת יועץ מובילה
לחטיבת המימון ובנקאות להשקעות בחברת יעוץ מובילה, דרוש/ה ראש תחום נדל"ן
החטיבה מתמחה בליווי וייעוץ עסקי בתהליכי מימון לחברות נדל"ן, בניית תוכניות לאסטרטגיה מימונית, פרויקטים, מיזוגים ורכישות וכן בליווי תהליכי דירוג לחברות נדל"ן מובילות במשק הישראלי.

אנליסט/ית למחלקת מימון פרויקטים ותשתיות
לארגון פיננסי מוביל בשוק הבינלאומי דרוש/ה אנליסט/ית מימון פרויקטים ותשתיות למשרה משמעותית ובעלת השפעה.
התפקיד מציע הזדמנות נדירה להשתלבות בסביבת עבודה דינמית, מאתגרת ומעשירה.
תיאר התפקיד: ניתוח חוב מעמיק, בחינה וניתוח של דוחות כספיים ותחזיות עסקיות, כמו כן גם ניתוח ענפי ובחינת מגמות איכותיות וכמותיות. בנוסף, נדרש בחינה וניתוח של מתווי מימון מורכבים וכתיבת דוחות וסקירות שוק מעמיקות, תוך עבודה מול גורמים שונים בתוך ומחוץ לארגון.

אנליסט/ית מימון לחברת תשתיות גדולה
לחברת תשתיות מוכרת דרוש/ה אנליסט/ית מימון. התפקיד כולל:
ליווי עסקאות מורכבות בתחומי התשתיות
ליווי פיננסי של עסקאות M&A והגשת הצעות במכרזי ענק בתחומי התשתיות
ניתוח ומידול פיננסי לצורך קבלת החלטות לגבי כדאיות ומימון פרויקטים
עדכון ותחזוקה של מודלים פיננסיים, התאמת ובניית תרחישים
עבודה מול יועצים חיצוניים (פיננסי, חשבונאי, מיסוי, משפטי)
הכנת מצגות להצגת ניתוחים או דיווחים להנהלה
הכנת דיווחים לטובת הדוחות הכספיים של החברה
בניית תחזית תזרים מזומנים
עבודה מול יחידות פנים ארגוניות דוגמת חשבות, משפטית, ביטוח ועוד
בניית תקציב ומעקב אחרי ביצוע בפועל
במידת הצורך השתתפות בישיבות הנהלה ודירקטוריון
עבודה מול גורמי מימון חיצוניים בסוגיות שוטפות, מענה לשאלות, דיווחים, הכנת בקשות וכד'

מפתח/ת למידה לחברה בתחום הרכב והמוביליות
לחברה מצליחה בתחום הרכב והמוביליות דרוש/ה מפתח/ת הדרכה
התפקיד כולל:
פיתוח תהליכי הדרכה ומערכי הדרכה, איתור ספקים
ניהול מערכת מערכת ניהול הדרכה
ניהול הקשר מול היצרן בכל הנוגע לניהול מסלולי ההסמכה של המודרכים ניהול מסלולי ההסמכה, פתיחת הרשאות, איפוסי סיסמאות, הסבר על תפעול המערכת למשתמשים, בקרה על תהליכי הטמעה ושימור ידע.
פיתוח הדרכות והתאמת הדרכות קיימות של היצרן לצרכים המקומיים.

כלכלנ/ית בקרת אשראי לתחום הנדל"ן במוסד פיננסי מוביל
למוסד פיננסי מוביל במרכז דרוש/ה כלכלנ/ית בקרת אשראי לתחום הנדל"ן.
התפקיד כולל:
בקרת אשראי לנדלן
תפעול מערכות המחשב הייעודיות לסקטור.
טיפול ויזום תהליכים מיכוניים בסקטור.
ריכוז, ניתוח ודיווח נתונים של הסקטור ליחידות השונות בבנק.
הכנת מצגות להדרכות וסקירה של ענף הנדל"ן.
ניתוח והפצת מידע בתחום הנדל"ן ומאקרו כלכלה.
בקרה פיקוח ומעקב אחר פרויקטים בנדל"ן.
טיפול וניתוח במסדי נתונים גדולים.

קניין/ית רכש לחברה ציבורית מובילה בשרון הצפוני
לחברה ציבורית מובילה בתחום האנרגיה באזור השרון הצפוני, דרוש/ה קניין/ית רכש.
תחומי אחריות עיקריים:
רכש טקטי ואסטרטגי
ניהול מו"מ וחוזים עם ספקים
זיהוי ואיתור ספקים חדשים בארץ ובחו"ל
טיפול בדרישות רכש (PR) מקצה לקצה
עבודה לפי נהלים ומדיניות רכש
הפקת דוחות בקרה, ניתוח נתונים לצורך חיסכון וייעול תהליכים
עבודה מרובת ממשקים
אחריות מקיפה על תחום הרכש
הובלת פרויקטים לשיפור אפקטיביות תהליכי הרכש
טיוב בסיס נתונים של ספקים ואופטימיזציה של תנאי התקשרות
הוזלת עלויות ושיפור SLA מול ספקים אסטרטגיים
רכש בינלאומי , ייבוא וייצוא

מנהל/ת גיוס לחברה מצליחה בתחומה
דרוש/ה מנהל/ת גיוס לחברה פרטית מצליחה.
זו הזדמנות להוביל ולהקים מערך גיוס בחברה בתפקיד שכולל:
- הקמה וניהול של מערך הגיוס בחברה – בניית תהליכים, מדדים וכלי עבודה.
- ניהול תהליכי גיוס מקצה לקצה למשרות מקצועיות, מורכבות מול הנהלה בכירה.
- עבודה שוטפת מול סמנכ"לית מש"א, מנהלות מש"א ומנהלים מגייסים.
- יעוץ, הובלת תהליכי איתור, מיון, אבחון והצעות שכר.
- עבודה מול ספקים, פלטפורמות גיוס, רשתות חברתיות.
-בניית תשתית מיתוג מעסיק, הובלת קמפיינים, חשיבה יצירתית
- גיוס, קליטה והובלה של רכז/ת גיוס עתידי/ת.
המשרה מלאה, אפשרות לשילוב עבודה היברידית בהמשך וגמישות בשעות העבודה.

עו"ד למחלקת מיסים
למשרדי עורכי דין מובלים ומוכרים דרוש/ה עו"ד למחלקת מיסים.
התפקיד כולל מיסוי עסקאות רב לאומיות ומקומיות, תכנון מבנה מס, ליווי מיסוי שוטף של יחידים וחברות, מיסוי בינלאומי ומקומי, ליווי וייעוץ בהליכי שומה וערעורי מס.

אדמיניסטרטור/ית לחברה מובילה (צוות משאבי אנוש)
לחברה ציבורית מהמובילות בתחום האנרגיה, דרוש/ה: Executive Assistant
מיקום: מטה החברה – מרכז תל אביב
היקף: משרה מלאה
צוות: עבודה כחלק מצוות האדמיניסטרציה ומשאבי האנוש
אם את/ה תותח/ית בניהול יומנים, אוהב/ת אנשים, שירותית ומסודרת – זו יכולה להיות ההזדמנות הבאה שלך!
מה כולל התפקיד?
ניהול יומנים ותיאום פגישות למספר מנהלים בכירים, כולל פגישות מרובות משתתפים עם גורמי פנים וחוץ
טיפול בהזמנת טיסות לחו"ל – בשיתוף מנהלת האדמיניסטרציה
אחריות כוללת על ניהול שוטף של המשרד: הזמנות ציוד, קשר עם ספקים, תיאום טיפולים (תקלות, תחזוקה וכו')
קשר שוטף עם חברת הקייטרינג: תיאום תפריטים והזמנות יומיות
עבודה מול ספקים והובלת תהליך רכש: הוצאת דרישות רכש, הצעות מחיר, הזמנות, הזנה במערכת SAP
מעקב ותחזוקה של תקציב הרכש השוטף, כולל בנייה והצגת תקציב שנתי
תמיכה בפעילויות רווחה: תיאום הסעות, מתנות לעובדים, Happy Hour, הרמות כוסית
תיאום הדרכות: ניהול יומנים ותיעוד משתתפים במערכת
שיתוף פעולה שוטף עם אדמיניסטרטורית נוספת וצוות משאבי אנוש

אחראי/ת קשרי לקוחות בתחום האשראי לארגון גדול ומוביל
סיימת תואר בכלכלה /מנע"ס לאחרונה ואתה מחפש להצטרף לארגון מוביל , לעצב את הקריירה , להתפתח , ולהיות חלק מעשייה משמעותית עבור הלקוחות העסקיים בישראל ?
אולי משרה זו רלוונטית לך:
מוסד פיננסי מוביל וגדול בישראל שמעסיק אלפי עובדים ברחבי הארץ מגייס היום כלכלן/ית אשראי. זוהי הזדמנות להשתלב ללא הרבה נסיון בחטיבה שנותנת שירות לאלפי עסקים בישראל ומספקת אשראי לצרכי מימון.
העבודה הנה בצוות שאחראי על ניהול הקשר הכולל עם הלקוחות וקידום עסקיהם.
התפקיד יכלול התמקצעות כולל אנליזה בתחומים של אשראי עסקי בתחומי המסחר, התעשייה והנדל"ן.
תיאור התפקיד:
• ניהול תהליך חיתום עסקאות בשלבים השונים – אנליזה, ניהול סיכונים, כתיבת בקשות אשראי וסקירות, בחינה משפטית של עסקות, ניהול מו"מ משפטי ועסקי מול הלקוח.
• פיתוח וניהול עסקים עם לקוחות הצוות (כולל ניהול רווחיות).
• מעורבות גבוהה ופרו אקטיבית בניהול הממשקים השונים הקשורים לניהול תיק הלקוחות.
• מתן שרות ללקוחות עסקיים גדולים ומציאת פתרונות לצרכיהם השונים תוך שמירה על רמת הסיכון ונהלים.
• קיום תהליכי מכירה שוטפים ללקוח ומעורבות אפקטיבית בהתנהלות העסקית של הלקוח עם הארגון.
• ניהול וביצוע משימות שוטפות ומעקבים, דיווחים , הזרמות נתונים ועוד.

רו"ח/ כלכלן לתפקיד ראש צוות בסקטור מימון פרויקטים ותשתיות מוביל
אנו מחפשים רו"ח או כלכלן/ית מנוסה שיצטרף לתפקיד מרכזי כמוביל/ת צוות בסקטור מימון הפרויקטים והתשתיות של החברה.
בתפקיד זה תקבל/י אחריות על הובלת כתריסר פרויקטים מרשימים בשלבי התפעול, ההקמה וטרום הסגירה הפיננסית. המשימות כוללות בדיקת נאותות טרום סגירה פיננסית, גיבוש מתווה מימון וניהול מו"מ עם הלקוח או הזכיין.
במהלך תקופות ההקמה והתפעול תנהל מעקב שוטף על התקדמות הפרויקטים, תבצע משיכות ותפיק דוחות למפקח וללקוחות. הסקטור שלנו מוביל מזה 25 שנה במגזר מימון הפרויקטים בישראל וכולל תחומים חיוניים כמו אנרגיה, תחבורה, הנדסה אזרחית ומים.

מנהל.ת קשרי לקוחות לתחום הנדל"ן למוסד פיננסי מוביל
מעונין/ת להצטרף למוסד פיננסי מהגדולים והיוקרתיים במרכז?
אנו מחפשים מנהל.ת קשרי לקוחות עסקיים לתפקיד ניהולי במרכז התחום הפיננסי, עם התמחות ייחודית והבנה מעמיקה בשוק הנדל"ן.
תפקיד זה יאפשר לך למנף את כישורי הניהול והניתוח שלכם, ולשחק תפקיד מרכזי בליווי עסקאות גדולות ומשמעותיות. כשותפים לגורמים העסקיים המובילים במשק, תוכלו להשפיע על מהלכים פיננסיים עיקריים ולהביא ערך מוסף ללקוחות.
נשמח לראות אתכם כחלק מצוות הדינמי והמקצועי שלנו, הפועל בסביבה תומכת ומקצועית.

רכז/ת פרסום קריאטיבי - לארגון פיננסי מוביל
מוכן/ה לקחת חלק בהובלת עולם הפרסום של אחד הארגונים הפיננסים הגדולים? למחלקת השיווק והפרסום בארגון זה, דרוש/ה רכז/ת מוכשר/ת!
אנחנו מחפשים איש/ה עם תשוקה אדירה לפרסום ולקריאייטיב, שיש לה/לו הבנה מעמיקה במדיה, מיתוג וניהול.
התפקיד כולל ניהול כלל תוצרי הפרסום – מדיגיטל ועד כנסים, עבודה מול משרדי פרסום, מחלקות פנים וספקים חיצוניים. האחריות שלך תהיה לוודא שמגיעים ליעדים, עומדים בתקציבים וזמנים, וכל זה תוך מסע מרתק בעולם יחסי האנוש וממשקי העבודה.

אנליסט/ית למח' ניתוח אשראי מסחרי בארגון פיננסי גדול
מחפש להתקדם לתפקיד משמעותי בתחום המימון אשראי בארגון פיננסי גדול? אנו מחפשים אנליסט/ית למחלקת ניתוח אשראי במחלקת ניתוח אשראי מסחרי שעוסקת בניתוח עסקי של לקוחות בחטיבה העסקית לצורך גיבוש המלצת חיתום בעסקאות אשראי
תיאור התפקיד:
• ניתוח בקשות אשראי חדשות ושינויים מהותיים מוצעים בתנאי אשראי קיימים
• ניתוח ודרוג תקופתי של הלקוח
• ביצוע סקירות וניתוחים ענפיים
• ביצוע הערכות שווי לחברות.
•קביעת דירוג אשראי לחברות.
•ביצוע סקירות ענפיות והמלצות למדיניות אשראי .
מיקום המשרה - תל אביב
היברדיות: יום אחד מהבית

מזכירות / ניהול משרד ואדמיניסטרציה
מיקום: מרכז הארץ | היקף משרה: מלאה | התחלה ביולי
לחברה יציבה ומתפתחת בתחום הנדל"ן דרוש/ה מזכיר/ה אדמיניסטרטיבי/ת לתפקיד רחב ומעניין שמשלב ניהול משרד, הזמנות עבודה, ממשקים עם דיירים, ועבודה מול מספר גורמים בארגון.
זהו תפקיד מגוון במיוחד שמתאים למי שמחפש/ת סביבת עבודה איכותית, חמה, ומקצועית
מה כולל התפקיד?
ניהול יומנים של מספר מנהלים
אחריות על ציוד המשרד, תחזוקה, שתייה, אירועי חברה קטנים
טיפול בהזמנות שירותים וספקים במערכות החברה
מעקב אחרי מסמכים וחשבוניות
עבודה מול גורמים בתחום הנכסים, לרבות דיירים ושותפים עסקיים
סיוע למחלקת שירות לקוחות, מענה לפניות ותקלות
שעות עבודה: 9 שעות ביום (בין 9:00–18:00), עם גמישות
העבודה מהמשרד בלבד – ללא היברידיות

אנליסט/ית אשראי לחטיבה המסחרית
אנו מחפשים אנליסט/ית אשראי מוכשר/ת להצטרף לתפקיד מרתק ומלמד במוסד פיננסי גדול.
זהו תפקיד מפתח הכולל ניתוח דוחות אשראי, הגשת המלצות לוועדות אשראי, דיווחים תקופתיים ומעקב אחר נתוני אשראי.
המשרה כוללת עבודה מול לקוחות עסקיים בסדרי גודל בינוני, כאשר המועמד/ת יקחו חלק הן באנליזה מעמיקה והן בבניית קשרי עבודה הדוקים עם הלקוחות.

מנהל/ת קשרי לקוחות לחברת מימון חוץ בנקאית בתחום הנדל"ן
לחברת מימון פרויקטי נדל"ן מובילה ומוכרת דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות לפיתוח ושימור תחום מימון יזמים. התפקיד כולל אחריות על ביצוע בדיקות נאותות לעסקאות ייזום נדל"ן, ניתוח וסקירה מעמיקה של עסקאות, והערכה יסודית של דוחות כספיים ושל דוחות שמאים. בנוסף, נדרשת מעקב שוטף וניהול מקצועי של עסקאות, על מנת להבטיח את הצלחת הפרויקטים ושביעות רצון הלקוחות.
דף 1 מתוך 3 (20-1 מתוך 54 משרות)
1 2 3 

שורות לדף: