משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

Programmatic Trader
לחברת הדטק צעירה, דינמית ובצמיחה דרוש/ה סוחר/ת פרוגרמטי/ת
הצטרפו אלינו לחזית החדשנות הדיגיטלית! אנחנו חברת הדטק צעירה בצמיחה מהירה, שפועלת בסביבה טכנולוגית מתקדמת ומקדמת תרבות של יצירתיות, יוזמה ועבודת צוות.
לתפקיד דינמי ומאתגר בתחום המדיה הדיגיטלית, דרוש/ה סוחר/ת פרוגרמטי/ת לניהול, ניטור ואופטימיזציה שוטפת של קמפיינים בפלטפורמה הפרוגרמטית הפנימית שלנו. התפקיד דורש חשיבה אנליטית גבוהה ויכולת ניתוח נתונים יצירתית.
תחומי אחריות:
יישום אסטרטגיות קניית מדיה דיגיטלית בהתאם ליעדי הקמפיין.
ניטור תקציבים וביצוע התאמות שוטפות למודעות, מיקוד והצעות מחיר להשגת מטרות הקמפיין.
הקמה וניהול שוטף של קמפיינים בפלטפורמת DSP פנימית.
הפקת וניתוח דוחות מקמפיינים ומערכות שונות – לצורך מדידה, שיפור ביצועים ודיווח.
ניתוח תובנות קהל, כריית נתונים, יצירת רשימות אתרים וגיבוש המלצות לשיפור ביצועים.
ביצוע אופטימיזציות והצעות לשיפור תהליכים פנימיים ואוטומציה.

Client Success Manager
We are looking for a Client Success Manager to serve as the primary business contact for our clients and be responsible for their satisfaction and growth.
Join us to work with global clients in many international markets!
What’s the Job?
• Build customer relationships, and act as the primary point of contact during the post-sales cycle
· Manage and optimize clients’ campaigns and UA budgets
• Guarantee successful delivery of our services per customers’ needs and objectives
• Collaborate with our Sales & clients teams to understand client KPI to ensure the success of the client campaigns
• Constantly pursue new business and account growth opportunities
• Influence the company’s strategy: product, service and other go-to-market aspects

Account manager
Job Description:
· Build and maintain strong, trusted long-lasting relationships with clients
· Managing online advertising campaigns and accounts
· Optimizing and analyzing data in order to maximize revenue opportunities and reach campaign objectives
· Understanding and managing client products/services and ensuring that their offers remain competitive within the market
· Promoting assigned campaigns, and implementing constant improvements and creative solutions/upgrades to increase online activity

עו"ד למחלקת ליטיגציה למשרדי עריכת דין מוכרים במרכז
האם את/ה עורכ/ת דין שאפתנ/ית, עם ניסיון בליטיגציה ומחפש/ת את האתגר המקצועי הבא שלך?
אנו מציגים הזדמנות יוצאת דופן להצטרף למחלקת ליטיגציה בעלת שם עולמי במשרד עורכי דין מהמרכז מחכה לכם!
המשרד מתמחה בליווי תאגידים ואנשי עסקים מהמובילים במשק הלאומי והבינלאומי, ומובילים סכסוכים מסחריים מורכבים למיצוי מיטבי.
במשרה זו תשתלב/י בצוות המוביל את גיבוש האסטרטגיה המשפטית, ניסוח כתבי הטענות, והייצוג בפני כל הערכאות המשפטיות.
התפקיד יכלול קידום פתרון סכסוכים בדרכים פרודוקטיביות כמו בוררות, פשרה או גישור, ובכך תורמים להצלחת הלקוחות והשגת תוצאות שבאמת עושות הבדל.

עוזר/ת חשב
הינכם מוזמנים להצטרף לצוות הניהול הפיננסי של חברה מובילה בתחום הנדל"ן, כעוזר/ת חשב. במסגרת התפקיד, תעסקו בהכנה וניתוח של דוחות כספיים, דוחות מאוחדים ודוחות מס. תובילו תהליכי סגירת רבעון ותהיו אחראים לניתוח של סוגיות חשבונאיות מורכבות. בנוסף, תעבדו מול רשויות שונות, כולל רשות המיסים ומע"מ. תחום אחריות נוסף כולל הובלת תהליכי ISOX וביצוע בקרה על תהליכים פיננסיים וחשבונאיים. תתאמצו לפתח ולנהל תקציבים, להכין דוחות ניהוליים, ולהעביר מצגות.

מנהל/ת חשבונות עד מאזן לחברה ציבורית מובילה
אם את/ה מחפש/ת את התפקיד הבא בתחום הנהלת החשבונות, זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה ציבורית גדולה ומובילה בתחומה! אנחנו מחפשים מנהל/ת חשבונות עם כישורים גבוהים שיכול/ה לקחת אחריות מלאה ולהוביל תהליכים מורכבים עד מאזן. הצוות בארגון כולל 6 מנהלי חשבונות מקצועיים, מחכה לך כדי לחלוק ידע ולשתף פעולה בסביבה מתקדמת ודינמית. התפקיד כולל עבודה עצמאית,
דיווח ישיר לחשבת החברה,
והתעסקות בנושאים מרכזיים כגון ספקים, התאמות בנקים, דיווחים לרשויות וכולי.

עורך/ת דין מיזוגים ורכישות למשרד עו"ד מוכר וגדול
משרד עורכי דין מצליח דרוש/ה עורך/ת דין מוכשר/ת להצטרף למחלקת המיזוגים והרכישות.
המשרד מתמחה בייצוג חברות בינלאומיות מובילות, קרנות השקעה ותאגידים זרים בעסקאות רכישה והשקעה בשוק הישראלי.
התפקיד כולל ניהול והובלת משאים ומתנים ברמות הגבוהות ביותר וכתיבת הסכמים עסקיים מגוונים, כולל הסכמי רכישת מניות, רכישת נכסים, חוזי השקעה, הסכמי מימון ועוד. בנוסף, התפקיד כולל ליווי צמוד של הלקוחות בתהליך המורכב של רכישות והשקעות, והבטחת תמיכה משפטית בכל שלב של העסקה.

למוסד פיננסי מוביל במרכז דרוש/ה רו"ח מוסמכ/ת
התפקיד כולל לקיחת חלק בתהליכי העבודה לגיבוש, בקרה וערכה של הדוחות הכספיים של הבנק.
עבודה כחלק מצוות, עם ממשקי עבודה פנימיים רבים וכן מול חטיבות שונות בבנק.
שילוב בין הבנה והעמקה בתחום העסקי, לבין ריכוז, ניתוח ודיווח של הנתונים.
אחריות על חלקים מהדוחות הכספיים של הבנק.
הכנת נתונים ודיווחים שונים בתחום האשראי, חובות בעייתיים והפסדי אשראי.
אתגור תהליכי הבקרה וסיווגי האשראי בחטיבות העסקיות.
עבודה מול גורמים במטה ובסניפים.

מנהל/ת צוות תשתיות מערכות מידע לחברה בתחום האנרגיה הירוקה במרכז
הובלת אסטרטגיה וארכיטקטורת התשתיות של החברה
ניהול שוטף של מערך התשתיות ותמיכת המשתמשים
הובלת פרויקטים טכנולוגיים ותפעול מערכות מתקדמות
ניהול צוות מקצועי בתחומי סיסטם, תקשורת, אבטחת מידע וענן
עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות בסביבה חדשנית ודינמית
צוות מקצועי, מגובש וסופר איכותי
הזדמנות לצמיחה מקצועית והשפעה אמיתית

אנליסט/ית לסקטור מימון פרויקטים בארגון פיננסי גדול
מעורבות גבוהה ופרו אקטיבית בניהול הממשקים השונים הקשורים לניהול הפרויקט.
- אנליזה לבקשות אשראי מורכבות, בדיקת נאותות טרום סגירה פיננסית – בחינת הפרויקט
כולל ניתוח המודל הפיננסי, חישוב קיבולות חוב, כושר פירעון, יחסי כיסוי ושיעור תשואה פנימי לפרויקט
- תקופת הקמה – מעקב שוטף על התקדמות הקמת הפרויקט – בחינת דוחות מפקח, ביצוע
משיכות (הקמת הלוואות) בתאום עם הסינדיקציה
- תקופת תפעול של הפרוייקט – טיפול ומעקב שוטפים, ביצוע חלוקות
- ניהול תהליך חיתום עסקאות בשלבים השונים – אנליזה, ניהול סיכונים, כתיבת בקשות אשראי וסקירות.
- קיום תהליכי מכירה שוטפים ללקוח ומעורבות אפקטיבית בהתנהלות העסקית של הלקוח עם הבנק.
- ניהול וביצוע משימות שוטפות ומעקבים, דיווחים , הזרמות נתונים ועוד.

שמאי/ת מקרקעין לבנק מוביל במרכז- JB-4552
מדור שמאות בחטיבה העסקית של בנק מוביל מגייס שמאי.ת מקרקעין עם ניסיון
במסגרת התפקיד מתבצעת בדיקה והערכה של שמאויות לפי תקן 19 ותיקוף דוחות אפס הנכתבים ע"י שמאים חיצוניים, מתן חוות דעת לשווי הזכויות המוצעות כביטחון.
מתן ייעוץ ושירות מקצועי לחטיבות השונות בבדיקת שמאויות מורכבות.

סטודנט/ית לעבודה כדילר/ית לחדר עסקאות ניירות ערך זרים בארגון פיננסי גדול
שוק ההון מענין אותך אבל את/ה עדין לומד לתואר ראשון? אולי התפקיד הזה יענין אותך.
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים, תחילת שנה ב ( יתרת לימודים שנתיים לפחות )
תנאי העסקה נוחים המאפשרים שילוב לימודים
הזדמנות להשתלב בגוף פיננסי מוביל ולפתח קריירה בשוק ההון
נכונות ל 3-4 משמרות בשבוע ( לפחות 2 משמרות ערב 14:00-23:00)
ניסיון מקצועי:
• ניסיון קודם בתחום המכירות, הפיננסים או ההשקעות - יתרון משמעותי.
• אנגלית ברמה גבוהה.
• שליטה בתוכנות office.
העבודה במרכז ת"א
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

אנליסט/ית תאגידים לארגון פיננסי בינלאומי
למחלקת מימון תאגידי בארגון פיננסי מוכר ובינלאומי, דרוש/ה אנליסט/ית מנוסה לתפקיד משמעותי ובעל השפעה, בסביבת עבודה דינאמית ומגוונת, מאתגרת ומלמדת.
תפקיד כולל אנליזת חוב, בחינה וניתוח דוחות כספיים ותחזיות, ניתוח ענפי ובחינת מגמות איכותיות וכמותיות, בחינה וניתוח מתווי מימון מורכבים, כתיבת דוחות וסקירות שוק.

רפרנט/ית למחלקת הרגולציה בחבר הבורסה בבית השקעות מוביל במרכז
במסגרת התפקיד:
-בקרות בהתאם לדרישות הרגולציה של חבר הבורסה
-הכנת דוחות ודיווחים לרשויות ולגורמים בהנהלה
-ביצוע ניתוחים לסיכוני הלבנת הון בעסקאות ובפעולות
-תפעול אשראי וטיפול בבקשות אשראי ללקוחות
-טיפול בהרשאות למערכות החברה
משרה מלאה עם אפשרות ליום מהבית

HRBP לחברה ציבורית בתל אביב
HRBP לחברה ציבורית בתל אביב
תיאור:
אנו מחפשים מנהל/ת משאבי אנוש עסקי (HRBP) להצטרף לחברה ציבורית בתל אביב. המועמד/ת י/תדווח לסמנכ"ל משאבי אנוש וי/תהיה אחראי/ת לפיתוח ויישום אסטרטגיית משאבי אנוש התואמת את האסטרטגיה העסקית של החברה. התפקיד כולל שיתוף פעולה עם הנהלת המחלקות, ניהול תהליכי גיוס, קליטה, והערכת עובדים, פיתוח ארגוני והדרכה, ניהול רווחה ושימור עובדים, ותמיכה בניהול שינויים ארגוניים. נוסף על כך, המועמד/ת י/תנהל ממשקי עבודה פנימיים וחיצוניים, י/תייעץ למנהלים ות/יסייע בקביעת מדיניות ונהלים בתחום משאבי האנוש.

מנהל/ת חשבונות לחברה ציבורית מצליחה בתל אביב
לחברה ציבורית מצליחה בתל אביב (קרוב לאזור הרכבת) דרוש/ה מנהל/ת חשובונות מנוסה לעבודה בצוות.
משימות עיקריות:
– טיפול בלקוחות וספקים.
– לקוחות- הפקת חשבוניות וגביה.
– ספקים-קליטת חשבוניות והכנת תשלומים.
– דוחות החזרי הוצאות לעובדים.
– עבודה אדמיניסטרטיבית עם אחריות רבה.

אנליסט/ית סחר - לחברת אנרגיה מצליחה
לחברת אנרגיה מצליחה ומוכרת, דרוש/ה אנליסט/ית סחר.
התפקיד כולל:
סחר בחשמל מול יצרני ומספקי החשמל בישראל
חיזוי והגשת תכניות ייצור לתחנות הכוח של החברה
חיזוי צריכות האנרגיה של לקוחות החברה והגשת תכניות צריכה
הכנת דוחות רווחיות
ניתוח תוצאות פעילות הסחר והכנת ניתוחים כלכליים שונים
תמיכה בהכנת תקציב ההכנסות של החברה
תפעול הסכמי הסחר מול מנהל המערכת, חברת החשמל ומספקים אחרים

למוסד פיננסי מוביל דרוש/ה מזכיר/ת ללשכת מנכ"ל
התפקיד כולל:
· תיאום פגישות וניהול זמן יעיל של הממונה
· ריכוז והכנת חומרים לישיבות ודיונים
· מעקב אחר ביצוע החלטות
· עבודה אדמיניסטרטיבית כגון: הדפסות, תיוקים, צילומים וכדומה
העבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות לפי הצורך
עדיפות לתואר אקדמי
המשרה הינה 5 ימי עבודה בשבוע בשעות 8:00-17:00 פרט ליומיים-שלושה, עד השעה 20:00 והתחלה מאוחרת בימים אלו.
דרושה נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.

עוזר/ת חשב לחברת נדל"ן ציבורית גדולה
חולם/ת להשתלב בחברת נדל״ן מהמובילות במשק?
זו ההזדמנות שלך!
אנו מחפשים עוזר/ת חשב שיצטרף/תצטרף אל הצוות המקצועי בחברה ציבורית ידועה ויסייע גם בתחומים חשבונאים וגם עיסקיים ויעזור לחברה להמשיך לצמוח.
התפקיד כולל טיפול בדוחות כספיים לצד סיוע בסוגיות עסקיות מגוונות, כך שתקבלו הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחומים חדשים ומרתקים.
בין המשימות : הכנת דוחות תקופתיים, בקרה תקציבית, הכנת סקרי שוק, וניתוחים כלכליים שונים כמו: הנסת סקרי שוק, מצגות , עבודה מול הבנקים ועוד.

כלכלן/ית מנוסה לחברה ציבורית מצליחה במרכז
לחברה ציבורית מצליחה באזור המרכז דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה. התפקיד מוגדר זמני ל-9 חודשים, עם אופציה לקביעות.
התפקיד כולל:
הכנת תקציב שנתי והגדרת יעדים ליחידות החברה
בקרה שוטפת על הוצאות החברה, תקציב מול בפועל
הכנת דוחות תקופתיים, ביצוע אל מול תקציב, והצגתם להנהלה
עבודה מול מנהלי החברות
איתור הזדמנויות לרווח וחסכון
אחריות על דיווח חודשי
ריכוז תקציב החברה במערכת ייעודית
דף 1 מתוך 3 (20-1 מתוך 56 משרות)
1 2 3 

שורות לדף: