משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
 
הישוב שלך
 
ישוב המשרה
 
חיפוש
promo image
טכנאי/ת תיקונים למעבדה
לחברה באיזור העמקים דרוש/ה טכנאי/ת התיקונים. אחראי/ת על ביצוע אבחון, תיקון ותחזוקה של ציוד סיעודי ושיקומי התפקיד דורש הבנה טכנית מעמיקה, יכולות פתרון בעיות ודייקנות, תוך הקפדה על נהלי בטיחות ואיכות. תחומי אחריות עיקריים: • אבחון ותיקון תקלות: o ביצוע בדיקות לאיתור ותיקון תקלות בציוד מגוון (לדוגמה: כיסאות גלגלים ידניים, מנופים, כיסאות גלגלים חשמליים). • הכנת כיסאות להספקה: o הכנת כיסאות להספקה לפי מפרטים. o שדרוג תוספות ואביזרים . • עמידה בתקנים ובטיחות: o הקפדה על נהלי בטיחות מחמירים בעבודה עם ציוד חשמלי, כימיקלים (במידת הצורך) וכלי עבודה. o עבודה בהתאם להוראות יצרן ותיקונים מקצועיים. • תמיכה טכנית והדרכה: o מתן תמיכה טכנית למשתמשי הציוד במעבדה. o הדרכה ראשונית למשתמשים על תפעול נכון של ציוד למניעת תקלות. • ידע טכני: o הבנה במעגלים אלקטרוניים (אנלוגיים ודיגיטליים). o ידע וניסיון בעבודה עם כלי מדידה ובדיקה. o יכולת קריאת שרטוטים טכניים (חשמליים ומכניים). o היכרות עם מערכות מחשוב ותוכנות הפעלה בסיסיות o ידע בסיסי במכניקה עדינה והידראוליקה/פנאומטיקה (יתרון). • כישורים אישיים: o יכולת אבחון ופתרון בעיות מעולה. o ידיים טובות, יכולת עבודה עדינה ומדויקת. o יכולת למידה עצמית גבוהה ומוטיבציה ללמוד טכנולוגיות וציוד חדש. o עצמאות, אחריות ויכולת עבודה בצוות. o שירותיות ותקשורת בין אישית טובה. o סדר וארגון, יכולת תיעוד מפורט. • שפות: עברית ברמה גבוהה, אנגלית טכנית ברמה טובה (קריאת ספרי שירות ותיעוד).
פרטים נוספים
promo image
רכז/ת משאבי אנוש ואדמניסטרציה
לחברת ייבוא מובילה באזור העמקים דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש ואדמיניסטרציה תכולת התפקיד : 1. משאבי אנוש • אחריות למתן שירות שוטף לעובדים בתחום משאבי אנוש • בקרה על נתוני נוכחות והיעדרות • מתן תמיכה בתהליכי בגיוס עד לקליטה והשתלבות העובד בארגון • טיפול בסיומי העסקה • רווחה – תכנון והפעלת תכנית רווחה • ממונה על הטרדה מינית 2. אדמיניסטרציה • בירורי חשבוניות / הוצאות • מו"מ להורדת עלויות • קשר עם חברות הליסינג וטיפול ברכבים • מענה לטלפונים המגיעים להנהלה • תאום פגישות • בקרה על פעילויות תחזוקת מבנים כישורים וידע נדרשים : • השכלה – תואר ראשון – חובה ( תואר בשרותי/משאבי אנוש – יתרון ) • ניסיון בתפקיד דומה – 5 שנים • ניסיון בהנהלת חשבונות – יתרון • ניסיון בעבודה מול ספקים ונותני שרות • יכולת לעבודה עצמאית, דייקנות וזריזות • שליטה ביישומי Office בכלל ו Excel בפרט - חובה • היכרות עם מערכת SAP – יתרון משמעותי • אסרטיביות יחד עם יחסי אנוש טובים. • משרה מלאה בין השעות 08:00 – 17:00 • המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פרטים נוספים
promo image
מתכנן/ת למפעל
מתכנן/ת ניסיון בתחום התכנון בחברת תבניות , 5 שנים לפחות. שליטה מוחלטת ב סולי, אוטוקאד. ידע בקריאת שרטוטי בניה יחסי אנוש טובים. שעות עבודה: 6:45 עד 17 +ימי שישי. משרה גלובלית תחת השעות הללו. שכר סביב 16 עד 18 , רכב כאופציה.
פרטים נוספים
promo image
לחברה בצמיחה דרוש/ה איש/ת מכירות שטח
לחברה בצמיחה דרוש/ה איש/ת מכירות שטח התפקיד דורש ניסיון במכירות בתחום המתכת / חיתוך לייזר/ חיתוך פלסמה/ כיפופים ניסיון בתחום המכירות 3 שנים לפחות המשרה באזור צפון / מרכז/ דרום, המשרה כוללת רכב והנה משרת שטח.
פרטים נוספים
promo image
אחראי/ת תפעול ובטיחות לחברה גדולה
דרוש/ה אחראי/ת תפעול ובטיחות לחברה גדולה באיזור המרכז התפקיד כולל: אחריות מלאה על תחום הבטחון בכל שטחי החברה. פיתוח, הטמעה ואכיפה של נהלי ביטחון כולל ניהול מערכות אבטחה, בקרת כניסה, הדרכת עובדים בנושאי בטיחות, עבודה בגובה וחירום וניהול אירועי בטיחות. ניהול שגרת ביטחון, ביצוע סיורים שוטפים בשטחי החברה לאיתור מפגעים, זיהוי סיכונים וניהול אירועי בטיחות במידת הצורך. אחריות על תשתיות המבנים ואחזקתם השוטפת, כולל מערכות חשמל, מיזוג אוויר, ציוד כיבוי אש ועזרה ראשונה ואחריות על צוותי ניקיון ושמירה. ניהול צי הרכב והסלולר. ניהול תקציב היחידה, עבודה מרובה עם ספקים, ביצוע מו"מ וטיפול בחוזים מול חברות ליסינג, מוסכים, סלולר ועוד. ניהול ישיר של צוות עובדים אופטימיזציה של תהליכים לוגיסטיים להבטחת זמינות, יעילות וחיסכון בעלויות. תיעוד שוטף של אירועים, תקלות ופעולות שבוצעו. הכנת דוחות תקופתיים. דרישות: תואר ראשון בניהול לוגיסטיקה או תואר רלוונטי אחר – חובה ניסיון של לפחות 5-8 שנים בניהול התחומים הבאים בארגון: אחזקה וניקיון, ביטחון ובטיחות , רכב וסלולר. ניסיון בניהול תחזוקת מבנה כולל ניהול פרוייקטי שיפוץ והפעלת ספקים וקבלני משנה בתחומי התפעול ,אחזקה וניקיון. ניסיון בניהול תחום הרכב בארגון (ליסינג) כולל התקשרות וניהול מו"מ. רקע וניסיון בבניית תוכנית בטיחות ותחקור אירועים – יתרון ניסיון בעבודה עם מערכות מידע ארגוניות כגון פריוריטי שליטה מלאה ביישומי Office - חובה אנגלית – רמה גבוהה מאפיינים אישיותיים: יכולת ניהולית יושרה ואחריות יחסי אנוש טובים יוזמה וגישה חיובית לעשיה תכנון ויכולת לנהל בקרות אסרטיביות תודעת שירות גבוהה גמישות תפקודית ומחשבתית , תושייה בפתרון בעיות ועצמאות.
פרטים נוספים
promo image
עוזר/ת אדמיניסטרטיבית
לחברה מובילה בתחום ייבוא ושיווק מוצרים בפארק המדע והתעשיה מבוא כרמל (ליד יוקנעם) דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית תיאור התפקיד: טיפול ושירותי משרד למנהל וצוות המכירות (Back office) תפעול הזמנות תיאומי אספקה ניהול מלאי הנפקת חשבוניות ותעודות משלוח ללקוחות קליטת משלוחי יבוא שירות לקוחות גבייה דרישות התפקיד היכרות עם תוכנות אופיס, לרבות שליטה באקסל שליטה במערכת סאפ - יתרון ידע בסיסי בהנהח"ש – יתרון ידע בסיסי באנגלית הכרות והבנת תהליכי רכש, מלאי ואספקה. תודעת שירות מפותחת ויחסי אנוש מצוינים. ראש גדול, יכולת ניהול משימות מרובות, סדר, ארגון וחשיבה מחוץ לקופסה משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
פרטים נוספים
promo image
רכז/ת רישוי ותנועה (במודיעין)
דרוש/ה רכז/ת רישוי ותנועה (במודיעין) בניית מסלולי נסיעה - הקלדת לוחות זמנים - טיפול בתחנות אוטובוס - עבודה עם ממשקים של משרד התחבורה * משרה מלאה * נכונות לשעות נוספות במידת הצורך דרישות: - שליטה מלאה באקסל – חובה - שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת הגעה עצמאית - חובה * סביבת עבודה מותאמת לאנשים עם מוגבליות
פרטים נוספים
promo image
מתאמ/ת שירות
לחברה בפתח תקווה דרוש/ה מתאמ/ת שירות מהות התפקיד • Back office במחלקת שירות הזמינה למענה ללקוחות, ספקים ומהנדסי השירות שבשטח. • עבודה מגוונת ואינטנסיבית במרכז הלב הפועם של החברה. • טיפול בקריאות השירות מפתיחה ועד לסגירה. • עדכון שוטף של הפריוריטי על בסיס יומי. • מענה לבקשות הלקוח, מעקב אחרי הצעות מחיר, טיפול בהזמנות לקוח והזמנות רכש, תעודות משלוח, החזרות, חשבוניות וכו'. • עדכונים שוטפים ללקוחות בהקשר של תיאומים, הזמנות, איחורים וכו'. • תיאום השינויים הנדרשים בלו"ז מול מהנדסי השירות. • מתן מענה למהנדסי השירות שנמצאים בשטח. • עבודה בשיתוף פעולה עם כל מחלקות החברה. דרישות נכונות לעבוד בסביבת עבודה דינמית ולחוצה. יכולת לתעדף את המשימות הרבות. ראש גדול, סדר וארגון, סיום משימות בלי להשאיר קצוות פתוחים. יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. יכולת עמידה בזמנים ואחריות אישית. משרה מלאה עם נכונות למענה מעבר לשעות העבודה. עברית ואנגלית ברמה טובה. ניסיון קודם בתפקיד דומה רצוי אך לא חובה. ניסיון קודם במתן שירות רצוי אך לא חובה. ניסיון בפריוריטי רצוי אך לא חובה. שכר: 10 + בונוסים רבעוניים שעד 3,000 שקל סיבוס: 500 שקל תנאים סוציאליים שעות עבודה: 8:00-16:00 דגשים מהשיחה עם יערית ולימור: • אחריות על סדר יום של 4 טכנאים – אחריות על ניהול זמנים שלהם, קביעת טיפולים ותיקונים > המתאמים אחראים על התיעדוף משימות של הטכנאים בהתאם לצרכים מהשטח. • מחפשים אנשים יצירתיים, שיודעים לפתור בעיות, להסתכל על התמונה הרחבה של הדברים, להיות תקשורתים מול לקוחות, לדעת לרתום את הטכנאים לשינויים ודברים שקורים בשטח – צריך להיות סובלניים מולם ולהבין שהם בשטח ומתמודדים עם דברים שאנחנו לא רואים ויודעים. • יכולת עבודה בצוות, ראש גדול, לדעת לנהל תהליכים מורכבים מקצה לקצה ולדעת לקבל ביקורת ופידבקים. • מועמדים שיודעים להתנהל מול לקוחות, להתאים לה את הפתרונות שמתאימים לכל לקוח בצורה פרטנית.
פרטים נוספים
promo image
טכנאי/ת שטח
לקבוצת מובילה דרושים/ות טכנאים/יות שטח לאזור גוש דן והשרון לביצוע התקנות וטיפול בתקלות למוצרי המטבח השונים. הזדמנות להשתלב בארגון מוביל ויציב לטווח ארוך, עבודה בצוות מגובש צעיר ומשפחתי התפקיד כולל: התקנות של מוצרי החברה, שירות טכני וטיפול בתקלות בבית הלקוח ניסיון טכני מוכח - חובה. ניסיון בהתקנת מערכות מים /אינסטלציה – יתרון העבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' (ימי שישי אחת לחודש חובה) תנאים טובים למתאים/ה: רכב צמוד וטלפון נייד. דרישות נכונות לעבודה מאומצת. מוסר עבודה גבוה, אסרטיביות, יחסי אנוש מעולים, דייקנות, יושרה ואמינות, יצירתיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פרטים נוספים
promo image
אחמ"ש/ית למוקד שירות של חברה גדולה
אחמ"ש/ית למוקד שירות של חברה גדולה משרה מלאה פיזית במוקד, 5 ימים בשבוע, שישי לסירוגין שעות עבודה 08:00 – 16:30 שישי 08:00-12:30 כפיפות למנהל מוקד שירות תחומי אחריות  ניהול משמרת - חלוקת משימות שוטפות ובקרה  תמיכה מקצועית שוטפת לנציגות השירות כולל משובים און ליין  ממשק ומענה לגורמים פנים ארגונים  שיפור והטמעת תהליכי עבודה בצוות  מעקב ובקרת מדדים ויעדים  טיפול בדוחות  ביצוע שיחות מנהל קו ראשון  מתן גיבוי בכניסה לשיחות בעת הצורך  אחריות על ביצוע כלל המשימות של צוות הנציגות תנאי סף  ניסיון של לפחות שנתיים במוקד שירות כאחמ"ש/מנהל צוות  ניסיון במתן שירות דרישות  יכול עבודה בריבוי משימות ובתעדוף  יכולת לרתום ולחבר כפופים ברמה אישית ומקצועית  יצירתיות וחשיבה במתן פתרונות בזמן אמת  יחסי אנוש ותקשורת בינאישית טובה מאוד  תודעת שירות גבוהה  שליטה טובה ביישומי OFFICE  יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה
פרטים נוספים
promo image
נציג/ת תעמולה מומחים
חברת תרופות מגייסת נציג/ת תעמולה מומחים העבודה כוללת תעמולה מול מומחים בתחום האלרגיה ,אימונולוגיה, אורולוגיה עבודה בעיקר בבי"ח , מרפאות ייעודיות(מרפאות אלרגיה,אורולוגיה) תמיכה בהגשה לסל הבריאות, הכנת מצגות ועוד. העבודה בכל הארץ (אזור חיפה,מרכז, ירושלים והשפלה) דרישות: תואר בתחום מדעי החיים, פרמקולוגיה או פרא רפואי- חובה ניסיון בתעמולה תרופות מרשם -יתרון נכונות לעבודה בכל הארץ! רישיון נהיגה חובה יכולות בינאישיות גבוהות גישה חיובית
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת חשבונות בכיר/ה עד למאזן+ חשבות שכר של החברה.
לחברה בצמיחה בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בכיר/ה עד למאזן+ חשבות שכר של החברה. התפקיד כולל: אחריות מלאה על תחום הספקים, דיווחים , מע"מ , הכנת שכר לכ-50 עובדים.התאמות כרטיסי אשראי, התנהלות מול בנקים, הכנת דוחות עד מאזן , משכורות.יידע בתיקי יבוא.עבודה מול ממשקים פנימיים. דרישות :תעודת הנה"ח סוג 3/ מדופלם- חובהניסיון עד למאזן – חובה.שליטה בתוכנת שיקלולית.בעל/ת הכשרה וידע בחשבות שכר. נדרושת: יכולות בינאישיות גבוהות, בדגש על משימתיות, מקצוענות, אמינות, יסודיות ודייקנות. 
פרטים נוספים
promo image
רכז/ת מכירות ורישום קורסים
לחברה בת"א דרוש/ה רכז/ת מכירות ורישום קורסים ליחידה ללימודי חוץ התפקיד כולל שיווק קורסים בטלפון , ניהול ותיאום של פעילות היחידה, תלמידי קורסים וגורמים חיצוניים. דרישות התפקיד תואר ראשון - חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון שליטה מלאה בתוכנות אופיס ומערכות ניהול מידע. עברית ברמת שפת אם. יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון, ויחסי אנוש מעולים. * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד. משרה מלאה וגמישה
פרטים נוספים
promo image
הנדסאי/ת /מהנדס/ת מכונות.
לחברה ביקנעם דרוש/ה הנדסאי/ת /מהנדס/ת מכונות. דרישות: * נסיון בתחום ההנדסה והשרטוט- חובה * ידע ונסיון טכני- חובה * אנגלית ברמה גבוהה, כולל דיבור וכתיבה- חובה * ידע בתוכנת אוטוקאד- חובה * ידע בתוכנת אוטוקאד- חובה * שליטה מלאה ביישומי מחשב- חובה ניסיון מתחום הבנייה/שרטוט של חלקים לשיפוץ משרה מלאה
פרטים נוספים
promo image
פקיד/ת במחלקת תפעול, במשרד הראשי בחיפה
פקיד/ת במחלקת תפעול, במשרד ראשי בחיפה טיפול באניות מטען כללי וצובר בנמלי ישראל קשר עם בעלי אניות מחו"ל תיאום פריקה/טעינה מול הגורמים המעורבים, כולל עם מקבלי מטענים תאום מסמכים מול הרשויות: חיל הים, נמלי ישראל, מכס וכו' כישורים נדרשים: סקרנות מוטיבציה גבוהה, יוזמה אחריות מעבר לשעות משרד יכולת לבצע מספר משימות בו זמנית (multitasking) דיוק בפרטים הקטנים דרישות התפקיד: חמישה ימים בשבוע (לסירוגין ראשון/שישי) זמינות (גם לעבודה מהבית בעת הצורך) אנגלית ברמה טובה מאוד, דיבור וכתיבה עבודת צוות
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת חשבונות עד למאזן
לחברת ייבוא בחיפה מנהל/ת חשבונות עד מאזן שעות עבודה מ8.00 עד 16.00 מיום א' עד ה' ניסיון ידע חשבשבת+ נשר הכי חשוב חשבשבת משרה מלאה
פרטים נוספים
promo image
לחברה באיזור ר"ג דרוש/ה אחראי/ת קשרי ספקים
לחברה באיזור ר"ג דרוש/ה אחראי/ת קשרי ספקים התפקיד כולל טיפול בפניות בתחומי השירות השונים, תחקורים, ועבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים: טיפול בפניות ספקים בתחומי השירות השונים, ניהול תהליך הגיוס של ספק חדש, מתן מענה טלפוני ובמייל, הובלה ומעקב טיפול עד לסגירתו, פיתוח קשרי עבודה. טיפול בתלונות על פעילות הספקים, טיפול בממצאי בקרה, סיוע לראש הצוות בניהול הליכים מכרזיים, עבודה אדמיניסטרטיבית בסביבת עבודה מרובת ניירת. דרישות התפקיד: • ניסיון קודם של שנה לפחות בעבודת תפעול / ריכוז תהליכים מקצה לקצה בארגון – חובה. • ניסיון בעבודה מול ספקים/לקוחות, תודעת שירות גבוה, טיפול בהתנגדויות, פיתוח קשרי עבודה ויחסי אמון - חובה. • יכולות ביטוי גבוהות בע"פ ובכתב, שירותיות, אסרטיביות. • שחקן/נית נשמה - ראש גדול, בעל/ת מוסר עבודה גבוה. • תואר ראשון - יתרון. • הבנה תהליכים, סדר וארגון, למידה מהירה, ראייה מערכתית רחבה, עבודה עצמית והנעה עצמית, תקשורת בינאישית גבוהה. • נכונות לעבודה מאתגרת, ריבוי משימות תחת לחץ, סביבת עבודה מרובת ממשקים, עבודה בצוות לצד יכולת עבודה עצמאית. • שליטה מלאה בתוכנות office (בפרט Excel ו- PowerPoint) – חובה. • היכרות טובה עם עולם שירותי הבריאות, בדגש על השירותים והמוצרים הקיימים בשוק - יתרון. • היכרות עם הליכים מכרזים ועבודה עם הסכמים – יתרון. היקף משרה : • עבודה במשרה מלאה, ימי עבודה א'-ה' 8.5 שעות 8:00-16:30 • נכונות לעבודה בשעות נוספות, לפי צורך.
פרטים נוספים
promo image
אחראי/ת שירות לקוחות ושרשרת אספקה
לחברה בכפר סבא דרוש/ה אחראי/ת שירות לקוחות ושרשרת אספקה שעות עבודה: 09:00-17:00 אחריות בתחום שירות לקוחות • תמיכה בתחום מכירות וביעדיו • מענה לפניות מלקוחות • בדיקת הזמנות לקוח וקליטת הזמנות במערכת • טיפול באי התאמה למחירים, מק"טים וחוסר בהירות בהזמנה. • טיפול בבקשות קידומים/דחיות/ביטולים ומול הלקוח • הוצאת אישורי הזמנה ואישורי מועדים ללקוחות. • טיפול בהחזרות, תלונות לקוח, RMA, מול הספקים ומול הלקוחות • יצירת תעודות משלוח ומסמכי שילוח נדרשים • הכנת הזמנות לאספקה ובדיקתם להוצאת סחורה במחסן. • השתתפות בספירות מלאי רבעוניות ושנתיות • השתתפות בתערוכות וקד"מ • עבודה שוטפת במערכת ה SAP אחריות בתחום הרכש ביצוע קניה ומכירה של רכיבים ומוצרים אלקטרונים מול יצרנים, ספקים וקבלני משנה בארץ ובחו"ל תמחור מוצרים, ניהול וביצוע תהליכי הפחתת עלויות, הגדלת הרווחיות ותכנון המלאי • ניהול החומר והרכש בחברה • קשר עם ספקים בחו"ל. • טיפול בבעיות מחירים וכמויות מול הספק. • עדכון קידומים, ביטולים ודחיות מול הספק. • ניתוח רמות מלאי, ניהול מו"מ מול ספקים בארץ ובחו"ל, כולל תהליכי ייבוא • אחריות על שרשרת האספקה ניהול יבוא וייצוא ניהול השילוח הבינלאומי בחברה וכן ניהול לוגיסטי של הפצה פנים ארצי. • טיפול כולל ביבוא (הכנת רשימת פריטי יבוא, בדיקת ממדי החבילות, מעקב על המשלוח). • עבודה מול משרדיים ממשלתיים (תמ"ס, משרד התקשורת, מכון התקנים) והוצאת היתריי יבוא. • קשר יומיומי עם עמילי מכס • משא ומתן מול חברות השילוח הבינלאומי, עמילי מכס.
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת מחסן לוגיסטי/ת
למפעל במבוא כרמל יקנעם דרוש/ה מנהל/ת מחסן לוגיסטי משרה מלאה 7-16:30 חמישה ימים בשבוע ללא שישי. ניסיון של שנתיים בתעשייה. ניהול ומעקב מלאי במערכות ממוחשבות והוצאת דוחות, ידע וניסיון בניהול פעילות- קליטות, ליקוטים, ספירות מלאי. קבלת סחורה, תקשורת עם ספקים, ניהול צוות עובדי מחסן ונהגים חובה פריוריטי או סאפ תכנית ERP כלשהי.
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת משאבי אנוש בארגון באזור השרון
דרוש/ה מנהל/ת משאבי אנוש בארגון באיזור השרון התפקיד כולל: להיות שותפ/ה אסטרטגי/ת למנהיגים העסקיים שלנו; תמיכה במחלקת ההנדסה ולספק ליווי משאבי אנוש למנהלים.  פיתוח ויישום אסטרטגיות משאבי אנוש חדשניות המתאימות לעסק הכולל יעדים בתחומים שונים כגון: תוכניות הכשרה ופיתוח, פיצויים והטבות, סקירות ביצועים פיתוח מנהיגות.  נהל את כל מחזור חיי העובד עבור מחלקת הפרויקטים, החל מהטמעה לפיתוח קריירה ויציאה מהמטוס.  בניית קשרים חזקים עם העובדים וטיפוח סביבת עבודה חיובית.  תניהול תהליכי הגיוס מול מנהלי המחלקות.  ניהול פרויקטי משאבי אנוש מורכבים. דרישות:  תואר ראשון במשאבי אנוש, מנהל עסקים או תחום קשור. MA / MBA - שליטה בשפה האנגלית  ניסיון של 5 שנים כ-HRBP בתמיכה במנהיגים בכירים בתעשייה / חברת הנדסה.  ניסיון בעבודה בארגון גלובלי והבנה של תרבויות מגוונות.  ידע רב בשיטות עבודה מומלצות של משאבי אנוש וחוקי עבודה.  יחסי אנוש מעולים, גישה חיובית ליכולת יכולת ומחויבות לנהיגה מצוינות ארגונית.
פרטים נוספים
דף 1 מתוך 3 (20-1 מתוך 52 משרות)
1 2 3 chevron-left.svgchevron-double-left.svg
שורות לדף:

שיתוף עם חברים:

facebook.svgwhatsapp.svglinkedin.svgtelegram.svgemail.svg