משרות והצעות עבודה
תחום המשרה
הישוב שלך
Head of Quality for a successful Pharma company (at Ramat Hovav)
Job description:
The role involves wearing two hats: managing the quality of the manufacturing site and being a member of the plant's management team. The Quality Manager directly supervises four mid-level managers: two Quality Managers, a Regulatory Affairs Manager, and a Compliance Manager. These managers oversee a team of 80 employees. The Quality Manager has 13 Site Quality colleagues across all TAPI sites. A significant part of the role involves attending meetings with various stakeholders on topics such as supply chain, engineering, annual operating plans, expenses, KPIs, and strategy.
On the quality side:
• Quality management at the site to ensure the highest quality standards are met, in accordance with company procedures and regulatory requirements.
• Promoting a culture of quality within the plant.
• Overseeing audits at the plant, ensuring 100% compliance without any critical findings. These audits may include FDA audits, customer audits, and others.
• Working with engineering and maintenance to ensure that systems are operating correctly, preventive maintenance is performed on time, and there are no breakdowns.
• Preparing and presenting site data in TAPI management meetings.
On the site side:
• Partnering in the development and implementation of the plant's 3-4 year strategy.
• Effectively managing quality risks to protect the business, even if it goes against the plant manager's opinion.
•Balancing quality and business needs. For example, knowing when to expedite quality processes and testing to avoid negatively impacting the business.
הנדסאי/ת שירות (איש שטח) לחברת סחר בתחום האנרגיה המתחדשת (ממוקמת בשרון הצפוני)
תיאור התפקיד:
o פיקוח על התקנות ציוד אנרגיה סולארית באתרי הלקוח.
o ליזום ולבצע תהליכי תחזוקה מונעת לציוד אנרגיה סולארית.
o טיפול בקריאות שירות במקרה של תקלה – הגעה לאתר, אפיון תקלה, ניהול
קשר עם ספק וביצוע משימות תיקון באופן עצמאי.
o הדרכת לקוחות כיצד לטפל ולתחזק ציוד.
o עבודה בשטח גם בשעות לא שגרתיות.
o נכונות לטיסות לחול לצורך השתלמויות.
מפתח/ת RT Embedded לחברת רובוטיקה צומחת ומבטיחה (ממוקמת באזור השרון הצפוני)
הצטרפות לצוות כמוביל תחום.
העבודה מול אנשי אלגוריתמיקה וחומרה.
מהנדס/ת מכונות לחברה תעשייתית ותיקה ומצליחה (ממוקמת באשדוד)
תכולת התפקיד:
ניהול שינויים הנדסיים, עדכוני גרסאות המוצר ועצי המוצר על כל מרכיביו.
בניית תיק מוצר הנדסי/יצורי הכולל הוראות לכל שלבי היצור.
פיתוח הנדסי למוצרים חדשים משלב הרעיון ועד לייצור סידרתי.
שיפור מוצרים קיימים ופתרון בעיות בייצור.
סיוע במענה טכני לפניות לקוחות .
אחראי/ת תחום אבטחת איכות (תפקיד יחיד) לחברה תעשייתית באזור שדרות
לחברה מצליחה המייצרת שמנים לתעשיית העולמית של תוספי המזון והקוסמטיקה, דרוש/ה אחראי/ת תחום אבטחת איכות, להובלת מערך האיכות של החברה
תיאור התפקיד:
● עדכון, עיצוב, כתיבה והטמעה של כל תהליכי האיכות בארגון
● כתיבת נהלים, הטמעתם ואחריות על ביצועם
● בקרה על תהליכי פיתוח, יצור ואיכות המוצרים
● ביצוע אנליזות, עבודת מעבדה ובקרות ברצפת היצור
● קשר עם לקוחות ואחריות לביקורות חיצוניות ופנימיות
● חלק מהצוות המוביל של הארגון
מהנדס/ת פיתוח למערכות מולטידיסיפלינריות לחברה מובילה ודינמית מתחום המחזור
המערכות הן מולטידיסיפלינריות ומשלבות חומרה, תוכנה ומכאניקה.
התפקיד כולל:
* פיתוח מכאני, מאפס ועד מעבר לייצור, מתן פתרונות, ביצוע שינויים, סקרים,
תמיכה בתפעול, ועבודה על פי שלבי הפיתוח הנהוגים ונבנים בחברה.
* השתלבות בצוות פיתוח שמאופיין בדינמיות של סטארט אפ וכולל מהנדסי
אלקטרוניקה/מכאניקה.
* עבודה מול קבלני משנה מתחומים שונים, כולל: תוכנה, חומרה, ייצור וכדומה.
ITIM (Integration and Technical Infrastructure Manager)/ Project Manager
For a leading global consultancy company, that offers a range of services/practices in the construction industry, we are looking for:
ITIM (Integration and Technical Infrastructure Manager)/ Project Manager.
The ITIM is responsible for project management of all fit-out activities associated with client systems and/or services and their critical infrastructure required to be installed into a new data center facility.
The role requires the identification and management of scopes and interdependencies between all external and internal stakeholders and coordinating same with the physical construction with our General Contractors and other vendors.
The ITIM is responsible for the project lifecycle including planning, budgeting, procurement, pre-construction activities, coordinating the handover process and ensuring the required handover documentation and expectations are met to handover the space to our Operations teams and the business.
The ITIM is responsible for producing and managing project plans and executing major milestones .
Responsibilities
• Leads data center construction/integration activities on local/campus projects (e.g., new or retrofit data center facilities) and provides key input on all data center fit-out related activities.
• This position requires a senior level of understanding of Safety, Datacenter Commissioning, Project Management, Telecommunications, and Mission Critical Operations.
• Create and/or maintain best practices to identify and incorporate quality and cost-effective solutions.
• Development of ITIM reports to best understand and communicate project status.
• Development of financial reports to best understand and communicate project status.
מנהל/ת פרויקט CRM (משרה היברידית)
לחברה המתמחה בהתאמה אישית, פיתוח והתקנה של פתרונות Zoho One וZoho CRM, תוך הבטחת אינטגרציה חלקה וביצועים מיטביים עבור לקוחותיה - אנו מחפשים מנהל/ת פרויקט מנוסה שיפקח על תהליך ההטמעה מקצה לקצה של פרויקטים של Zoho One וZoho CRM. מנהל/ת הפרויקט י/תהיה אחראי/ת על ניהול היקף הפרויקט, דרישות, לוחות זמנים, תקציבים ותקשורת עם הלקוח.
אחריות:
• תיאום עם לקוחות לאיסוף דרישות והגדרת היקף הפרויקט. עריכת ראיונות
עם לקוחות לאיסוף דרישות והפקת מסמכי היקף הפרויקט וניהול הגשת
פרויקטים מקצה לקצה, תוך הקפדה על עמידה בלוחות זמנים ותקציבים.
• הצגת הבנה טכנית עמוקה, יכולת הבנה ושרטוט תהליכי עבודה, ותקשור
הדרישות העסקיות למנהל הטכנולוגי של החברה וצוות המתכנתים.
• הכנה ראשונית של הצעות פתרון לפני אישור, חידוד ותיקוף מול מנהל
הטכנולוגיות של החברה.
• ביצוע מחקר במקורות שונים ברשת על מנת לאתר את מגוון הכלים הזמינים
לשם פתרון של אתגר שהעלו הלקוחות.
• יכולת לבצע חקר על מנת להבין מהן האסטרטגיות להטמעת שינוי או פתרון
חדש במערכת קיימת ועובדת.
• ביצוע עבודה יסודית תוך שימת דגש על תיעוד מדויק ומקצועי.
• פיתוח תוכניות פרויקט מקיפות, תקשורת עם צוות המתכנתים כדי לספק
היקף הפרויקט והמשימות הדרושות, ולספק מנהיגות והדרכה לחברי צוות
הפרויקט. ולהבטיח התאמה בין תכולת הפרויקט ליישום הטכני.
• ניהול סיכונים, לזהות באופן יזום אי התאמות בדרישות הפרויקט ולטפל בהן.
העברת מצב פרויקט ונושאים לבעלי עניין באופן קבוע.
• ביצוע סקירות לאחר הפרויקט כדי לזהות אזורים לשיפור.
סגן/ית מנהל לוגיסטיקה לחברה תעשייתית מצליחה (באזור בית שמש)
התפקיד כולל:
ניהול צוות עובדי מחסן
הכנת תוכניות עבודה
הכנסת אוטומציה, ארונות אוטומטיים
הטמעת תהליכים חדשים, והובלה של תהליכים קיימים
ביצוע ניהול ספירות מלאי ומעקב רציף
הובלת שינויים
עבודה מול ספקים, קבלני משנה
מנהל/ת מחלקת תפעול לחברת העוסקת במימוש זכויות בתחום הביטוח הלאומי
המשרה מעניינת ומגוונת בתחום עם המון עשיה והתפתחות אישית.
התפקיד הינו תפקיד מפתח בחברה וכולל את ניהולה השוטף של מחלקת התפעול על כל המשתמע מכך - ניהול מלא של המנהלים, העובדים וכלל הפעילות.
במסגרת התפקיד: אחריות על הקמה ותכלול תהליכי עבודה וממשק מול מערך המכירות,
בניית תהליכי עבודה, נהלים והכשרה מקצועית רוחבית בחברה.
העבודה במשרה מלאה: א-ה 08:30-17:00 , נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.
הכפיפות למשנה למנכ"ל החברה.
איש/אשת אחזקה למפעל מזון באזור שדרות
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל עבודות ריתוך ומכניות ברמה גבוהה, וביצוע משימות אחזקה מגוונות.
המשרה הינה מלאה (ימים א'-ה' בשעות: 6:30-15:30)
מוביל/ת שיפור מתמיד לחברה תעשייתית מצליחה באזור בית שמש
אחריות למימוש תוכניות העבודה בתחום השיפור המתמיד במפעל, ולזיהוי הזדמנויות לייעול ושיפור היצור, ותהליכי הניהול ביצור.
הטמעת תרבות שיפור מתמיד על בסיס מדדים ברורים ונתונים אמינים לתמיכה בתהליכי קבלת החלטות.
תחומי אחריות:
הובלת הטמעת מערכות לניהול היצור (MES, BI):
• איפיון ופיתוח המערכות מול הגורמים הרלוונטיים
• הטמעה בשטח מול משתמשי הקצה- מנהלים ועובדים, ניתוח נתונים, פתרון
בעיות שגרות ניהול
• תמיכה בשגרות ניהול (דוחות, לוחות ניהוליים וכו')
• פיתוח מדדים והובלת פעולות לשיפור
הנעת פרויקטים בתחומי התייעלות בעולמות הייצור
ניהול קיבולות יצור ותכנון רצפת יצור
מזכיר/ת אגף מחקר ופיתוח לחברה ציבורית תעשייתית מצליחה (באזור בית שמש)
עיקרי התפקיד:
ניהול משרד סמנכ"ל
ניהול יומן
טיפול ומעקב אחר הזמנות רכש
שרות למנהלים כפיפי סמנכ"ל
טיפול בטיסות לחו"ל
תמיכה בכל תחומי העבודה באגף
מנהל/ת בריאות, פרט ורווחה לקיבוץ ניר עוז (60-80% משרה)
אוכלוסיית יעד:
עד החזרה לקיבוץ – כל קהילת ניר עוז (חברים, תושבים וילדיהם עד גיל 18) שמתגוררים בכרמי גת ומחוצה לה.
ייעוד:
ניהול וקידום תחום הבריאות, הרווחה, מיצוי הזכויות והסיעוד בניר עוז, תכלול הסיוע לאוכלוסיות שנפגעו בעקבות ה-7.10 וכתובת לאנשי הקהילה בנושאים אלו.
תחומי אחריות:
● בריאות כללית -קשר עם מרפאות הכללית בסוגיות מיוחדות, רשתות ביטחון לחברי קיבוץ, קידום בריאות.
● בריאות השן – ניהול אחראית התחום ואישור החזרים לחברים בסוף חודש.
● רווחה – עבודה עם צוות עו"סיות משירותים חברתיים אשכול בסוגיות פרט וקהילה.
● גיל שלישי – ניהול אחראית התחום, סיוע בבניית תכנית עבודה והוצאתה
לפועל, סיוע בטיפול בסוגיות מורכבות בשוטף.
● חוסן – עבודה עם מנהלת חוסן ניר עוז (מטעם אשכול), הוצאה לפועל של
תכניות קהילתיות וקבוצתיות.
● טיפול בבשורות מרות.
● סיעוד – יישום הסדר הסיעוד לחברי קיבוץ. (טיפול בנושא עובדים זרים
בסיעוד מתבצע ע"י אחראית גיל שלישי).
● מיצוי זכויות –כתובת לפניות הקהילה ומעקב אחר מתן המענים השוטפים.
● ביטוחי בריאות – ניהול אחראית התחום.
● ייזום והוצאה לפועל של פרויקטים קהילתיים בתחום הבריאות והרווחה
● ניהול תקציב התחום בהתאם להחלטות והעקרונות של הקיבוץ.
● מתוקף תפקידה – ממונה על מניעת הטרדות מיניות בארגון (תינתן הכשרה
מתאימה)
● צוותי עבודה עם מנהלי התחומים השונים
יועץ.ת מס לצוות יועצים בחברת הייטק בתל אביב (משרה היברידית)
על החברה:
חברת הייטק המסייעת ללקוחות לחסוך מאות אלפי שקלים בכל העולמות הפיננסים. הטכנולוגיה שלנו מקבלת את הדאטה, סורקת את השוק למול המידע האישי של הלקוח ומאתרת חסכונות החל במס, ביטוח, פנסיה, משכנתא, בהשקעות ובכל תחום פיננסי נוסף.
התפקיד כולל:
• חישוב ראשוני ומתקדם להחזרי מס, כולל פריסת מס שבח/רווח הון.
• טיפולים מול רשויות ומחלקת התפעול של מס הכנסה.
• תקשורת כתובה וטלפונית מול לקוחות.
• שידור והגשה של דוחות בשע"מ + מעקב סטטוס במערכות.
העבודה כוללת יומיים עבודה מהבית ו-3 ימים מהמשרד.
סמנכ"ל/ית פיתוח עסקי, שיווק ומכירות לחברה תעשייתית מצליחה בתחום המתכת
תיאור התפקיד:
אחריות כוללת על מערך הפיתוח העסקי, השיווק והמכירות הגלובלי של החברה.
איתור וניהול קשרים ומו"מ עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים.
קביעת האסטרטגיה השיווקית, בניית תוכניות עבודה שנתית ורב שנתית לשיווק.
ניהול תקציב המכירות.
מעקב, תחזוקה וניהול החוזים.
אחריות לביצוע תהליך סקר חוזה עם קבלת הזמנת הלקוח.
ניטור וניהול רמת שביעות רצון לקוחות והצגתה להנהלה.
ניהול צוות של ממלאי תפקידים מגוונים
אחריות על אירוח לקוחות בארץ ונסיעות לפגישות עם לקוחות בחו"ל
אחריות לניהול פעילויות השיווק משלב הצעת המחיר ועד כניסת המוצר לייצור שוטף.
חברות בהנהלת החברה.
החברה ממוקמת באזור חיפה
עוזר/ת גזבר לחברה תעשייתית מצליחה בבית שמש
תיאור המשרה:
תפעול שוטף של הגזברות:
• טיפול בהכנת תשלומים לספקים ובקרת תשלומים, תשלומי מס"ב
• ספקים – חשבונות, התאמות, מענה טלפוני / מייל
• הרמת דגלים אדומים - סיכונים, חוסר יעילות, בזבוז משאבים
• התאמות בנקים
• אחריות על כל חשבונות הבנק של החברה ועבודה מול הבנקים – הוראות
תשלום, העברות, המרות, הלוואות ופירעונות, הגנות מטבע, פקטורינג
• שיפור, ייעול ומחשוב תהליכי עבודה
• ניהול קופת המזומנים של החברה כולל קופות קטנות, נסיעות לחו"ל, כרטיסי
אשראי, שיקים, דוחות הפרשים
• הקטנת הוצאות המימון של החברה
• קליטת תקבולים והתאמות מול לקוחות
• סגירת מערכת הנהח"ש בסוף כל חודש
• בקרות SOX
מנכ"ל/ית למכון מוביל בעל שם עולמי בתחומי הטיפול וההדרכה
התפקיד כולל אחריות על כל עבודת המכון/העמותה לרבות:
1. אחריות מלאה על הניהול השוטף של המכון בהיבטיו הטיפוליים,
התפעוליים, התקציביים והאדמיניסטרטיביים
2. גיבוש חזון ומדיניות המכון, הובלת הארגון לאורם של הערכים והאסטרטגיה.
3. גיוס כספים וניהול הקשר עם תורמים, ייצוג הארגון במפגשים עם משלחות
מהארץ והעולם
4. ניהול קשרי חוץ עם משרדי ממשלה ורשויות.
5. ניהול צוות המטפלים והמטפלות של המכון
6. אחריות לתקציב מאוזן ופיתוח הזדמנויות חדשות
מטפל/ת למערכת חינוך הגיל הרך של ניר עוז (העבודה בקרית גת)
תחומי אחריות:
1. שותפ/ה לפעילות הפדגוגית וההתנהלות השוטפת בגן.
2. יישום סדר יום הכולל פעילויות ותכנים פדגוגים בהתאם לתוכנית חודשית
ושנתית ובהתאם לגיל הילדים.
3. מעקב ודיווח לגורמים המתאימים בנוגע לבעיות אישיות / התפתחויות.
4. קשר עם הורי הילדים.
5. קשר עם מדריכים פדגוגים וצוותים מקצועיים.
Cost Manager/ Quantity Surveyor for a leading global consultancy company
For a leading global consultancy company, that offering a range of services/practices in the construction industry, we are looking for a Cost Manager/ Quantity Surveyor
We are looking for experts CM/QS individuals to join the team delivering excellent service to our client, for a large construction project in the high-tech industry. Close partnership with client, working with multiple departments, roll is challenging and influencing on project results with great achievements.
Responsibilities:
• Provide commercial and contract support through the
construction stage of the project
• Produce bills of quantities/estimates to provide client detailed
budgets
• Ensure initial cost plans are sufficient to carry out the works to
be undertaken
• Perform tender analysis to ensure value for money is achieved
and that the works have been procured at the best market rates
• Review GMP forms of contract all specific to each individual
projects requirements
• Provide project controls support to align with the client’s needs
and procedures
• Communicate effectively with other staff members, the general
contractor and the client
• Deliver all work outputs in an accurate and timely manner
• Cost Manager must be able to take a brief from our client and
deliver clear outputs
• Experienced and capable of closing out commercial, change
orders and contract issues
• Assist in with providing the production of provide commercial
and contractual review and support clients audits
• Support the onsite team with cost control, cost reporting and
forecasting
• Perform interim valuations to ensure subcontractor payments
are correct and made in a timely manor
• Prepare and agree final accounts, including the handling of any
claims to ensure the client gets best value from works
undertaken
20 משרות