פרטי משרה והגשת מועמדות

מנהל/ת תיקי לקוחות להקמת פעילות בתחום טכנולוגיות HR
(701620)

תיאור המשרה

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות (כחלק מצוות המכירות) לטובת הקמת פעילות חדשה (מאפס), ניהולה ותפעולה השוטף (פעילות עסקית בתחום טכנולוגיות משאבי אנוש). במסגרת התפקיד: ניתוח והכרות עם השוק, יצירת לידים באופן יזום וניהולם, ניהול תהליכי המכירה מא'-ת', ניהול וליווי הלקוח בתהליך ההטמעה והעבודה השוטפת על המערכת. כפיפות למנהל מחלקת המכירות והפיתוח העסקי. עבודה מעניינת ומאתגרת. משרה מלאה, ימים א'-ה' 8-17. שילוב משרד + שטח.

דרישות תפקיד

ניסיון מוכח במכירות B2B – חובה יכולת הובלה, יוזמה וניהול (לקוחות ופרויקטים) - חובה יכולת עבודה ולמידה עצמאית - חובה זיקה לטכנולוגיות, שליטה מלאה במערכות ממוחשבות, אקסל וכד' – חובה הכרות / זיקה לעולמות משאבי האנוש – יתרון משמעותי
promo image

הגשת מועמדות

*שם פרטי:
*שם משפחה:
טלפון:
דוא"ל:
*קורות חיים:
הערות נוספות:
* - שדה חובה

שתפו את ההזדמנות הזאת עם חברים:

facebook.svgwhatsapp.svglinkedin.svgtelegram.svgemail.svg