משרות והצעות עבודה
תחום המשרה
הישוב שלך
לעמותת משפחה אחת דרוש/ה מנהל/ת מחלקת נוער
משפחה אחת (ע"ר) ארגון הסיוע המרכזי לנפגעי טרור. מזה 24 שנים פועלת העמותה ומקבצת יחד את נפגעי הטרור בישראל לכדי משפחה אחת. העמותה מסייעת לכלל נפגעי הטרור - משפחות שכולות, חיילים ואזרחים כאחד, ומסייעת להם בטיפולים, קבוצות תמיכה והעצמה, מסעות ונופשים טיפוליים, סיוע כלכלי וסיוע משפטי. בעמותה משתתפים הורים, אחים, אלמנות ויתומים, ואנו מעניקים לכל אחד את המשאבים הטיפוליים הדרושים לו לשם ריפוי וצמיחה, מתוך ראייה הוליסטית של כלל בני המשפחה.
באחריות מנהל/ת מחלקת נוער קיום הפעילות השוטפת של המחלקה ומתן שירות מיטבי לאלף החניכים השייכים למחלקה ולפעילותה.
התפקיד כולל:
- ניהול צוות מורכב של 15 עובדים בפריסה ארצית - רכזי הדרכה, צוות טיפולי ופרוייקטורים
- ניהול תקציב המחלקה
- בניית תוכנית שנתית והטמעתה
- הפקת פעילויות ארציות (אירועים ומחנות)
- ניהול תהליכים מחלקתיים
- ניהול תהליכים אישיים של החניכים
ל"שמחה לילד" (ע"ר) דרוש/ה מנהל/ת משאבי אנוש 60% משרה
שמחה לילד (ע"ר) הוקמה בשנת 2004 במטרה לסייע לילדים חולים ובני משפחותיהם, תוך מתן דגש על ליווי אישי של הילדים לאורך תהליך האשפוז והשיקום, ובניית סביבה חברתית לילדים.
פעילויות העמותה השונות נותנת מענה לקשת רחבה של צרכי הילדים ובני משפחותיהם.
מנהל/ת משאבי האנוש אחראי/ת על כל היבטי ניהול ההון האנושי בארגון, כולל גיוס, פיתוח, רווחה ושימור עובדים. התפקיד כולל אחריות מלאה על מערך משאבי האנוש, תוך התמקדות ביצירת סביבת עבודה חיובית ותומכת.
תחומי אחריות עיקריים:
• ניהול מערך השכר והתגמולים
• גיוס, מיון וקליטת עובדים חדשים
• פיתוח והדרכת עובדים
• ניהול תהליכי הערכת עובדים ומשוב
• טיפול ברווחת העובדים ויצירת תכניות לשיפור סביבת העבודה
• ליווי מנהלים בנושאי משאבי אנוש
• ניהול יחסי עבודה וטיפול בסוגיות משמעת
• פיתוח ויישום מדיניות משאבי אנוש
• אחריות על תהליכי שימור עובדים
דרוש/ה פרוייקטור/ית למיזם קהילתיות וזהות יהודית ברשויות המקומיות
המינהלת לזהות יהודית במשרד ההתיישבות והמשימות הלאומיות מחפשת פרוייקטור/ית לקידום שיתופי פעולה ויזמות בתחום זהות יהודית וקהילתיות ברשויות המקומיות.
המיזם מופעל ע"י "אינרייז" (חברה לפתרונות אסטרטגיים במגזר הציבורי) בשיתוף חברת מטריקס, תוך שיתוף פעולה הדוק עם החברה למתנ"סים.
באחריות הפרויקטור/ית חיזוק והרחבת האקוסיסטם היישובי שכולל שותפים ובעלי עניין המקדמים פעולות היוצרות ומחזקות קהילתיות וזהות יהודית במרחב העירוני.
בשלב ראשון: פעילות ב3-4 רשויות נבחרות.
מרכיבי התפקיד
- מיפוי השותפים הרלוונטיים במרחב והנעת שיתופי פעולה בין-ארגוניים ובין-מגזריים בתחום קהילתיות וזהות יהודית בתוך הרשות המקומית, תוך איתור הזדמנויות לשיתופי פעולה משמעותיים ויצירתיים.
- בניית הרשת המקצועית של עמותות וארגונים המפעילים תוכניות לזהות יהודית בכל אחת מרשויות הפרויקט.
- הנחיה של מפגשים קבוצתיים עם השותפים לטובת קידום תהליכים עירוניים והקניית כלים בתחום הקהילתי, יזמי וזהותי.
- כתיבת דו"חות, מסמכי פעילות וגיבוש המלצות לאגף לזהות יהודית על פעולות, כלים ומנגנונים שיסייעו לחיזוק התפיסה הקהילתית בפעילות זהות יהודית ברשויות.
.
ל"שמחה לילד" דרוש/ה מנהל/ת שיווק ופיתוח עסקי
שמחה לילד (ע"ר) הוקמה בשנת 2004 במטרה לסייע לילדים חולים ובני משפחותיהם, תוך מתן דגש על ליווי אישי של הילדים לאורך תהליך האשפוז והשיקום, ובניית סביבה חברתית לילדים.
פעילויות העמותה השונות נותנת מענה לקשת רחבה של צרכי הילדים ובני משפחותיהם.
באחריות מנהל/ת השיווק והפיתוח העסקי לייצר הכנסות נוספות לעמותה באמצעות שימור קשרים קיימים, יצירת קשרים עסקיים חדשים, יצירת מגוון רחב של אפשרויות לתמיכה בעמותה ולחבר בין אפשרויות התמיכה לבין הגורם התומך.
מנהל/ת שיווק ופיתוח עסקי יהיה חלק מצוות מחלקת פיתוח משאבים ובממשקי עבודה הדוקים עם מחלקות אחרות בעמותה. התפקיד מתבצע באופן היברידי- ממשרדי העמותה בפתח תקווה תוך ביקורים בפעילות השטח ברחבי הארץ ויום עבודה אחד מהבית.
הגדרת התפקיד
- קביעת האסטרטגיה השיווקית של הארגון בכלל זה מיתוג ומיצוב הארגון כמענה בתחום הצרכים המיוחדים
- בניית מאגר חומרים שיווקיים: כתיבת תוכן, תיעוד סיפורים מהשטח במערכת הארגונית ובאתר, הפקת סרטונים ועוד
- ניהול ספקים חיצוניים בתחום השיווק
- יצירת שיתופי פעולה עסקיים מניבים
- שימור שיתופי פעולה קיימים
לכוורת יועצים דרוש/ה יועצ/ת ארגוני/ת כלכלי/ת
חברת "כוורת יועצים" מספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי, כלכלי וארגוני, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים ומתודולוגיות ייחודיות. החברה מספקת שירותי ייעוץ בעיקר למגזר הציבורי ובכלל זה לרשויות מקומיות ומשרדי ממשלה.
יועצ/ת ארגוני/ת כלכלי/ת אחראי/ת על תכלול תהליכי העבודה מול הלקוח מקצה לקצה עד למימושה המלא של התוכנית. תהליך העבודה כוללים ממשקי עבודה מול בכירים במגזר הציבורי, ניהול יועצים חיצוניים, פיתוח מודלים ועוד.
מרכיבי התפקיד:
שותפות בתהליך השיווק והמכירה
בניית תוכניות עבודה לפרוייקטים
ממשק עבודה צמוד עם לקוחות המגזר הציבורי
ניהול עובדים וספקי חוץ
איסוף נתונים וניתוחם
כתיבת דוחות, ניירות עמדה ומצגות
לכוורת יועצים דרוש/ה יועצ/ת ארגוני/ת אסטרטגי/ת
חברת "כוורת יועצים" מספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי, כלכלי וארגוני, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים ומתודולוגיות ייחודיות. החברה מספקת שירותי ייעוץ בעיקר למגזר הציבורי ובכלל זה לרשויות מקומיות ומשרדי ממשלה.
יועצ/ת ארגוני/ת אסטרטגי/ת אחראי/ת על תכלול תהליכי העבודה מול הלקוח מקצה לקצה עד למימושה המלא של התוכנית. תהליך העבודה כוללים ממשקי עבודה מול בכירים במגזר הציבורי, ניהול יועצים חיצוניים, פיתוח מודלים ועוד.
מרכיבי התפקיד:
שותפות בתהליך השיווק והמכירה
בניית תוכניות עבודה לפרוייקטים
ממשק עבודה צמוד עם לקוחות המגזר הציבורי
ניהול עובדים וספקי חוץ
איסוף נתונים וניתוחם
כתיבת דוחות, ניירות עמדה ומצגות
ל"עושים שכונה" דרוש/ה סמנכ"ל/ית
"עושים שכונה" הוא ארגון שנוסד בשנת 2020 אשר שם לעצמו למטרה להביא לשינוי חברתי עמוק בישראל. מאז הקמתו הארגון נמצא בצמיחה ובגדילה מתמדת.
העשייה מתמקדת כיום בשכונות המצוקה.
בישראל 196 שכונות מצוקה שחיים בהן כ-2 מיליון איש. אנו מאמינים כי דווקא האתגרים בשכונות אלו מהווים כר לפיתוח מנהיגי העתיד של החברה בישראל. לקיחת האחריות על האתגרים השונים בשטח מהווה פוטנציאל ענק לאחדות וחיבורים בין כל חלקי העם והחברה.
בשלוש שנים הצמיחה התנועה מאות מנהיגים מקומיים ולקחו חלק משמעותי בעשייה למעלה מ-20,000 מתנדבים.
העשייה של הארגון פרושה על פני 18 שכונות ופועלים מיזמים לאומיים שונים בעשרות רשויות בארץ.
סמנכ"ל/ית הארגון יהיה חלק מצוות ההנהלה המוביל של הארגון ושותף/ה מרכזי/ת במיסוד תהליכי העבודה של הארגון, בייצוב תהליכי הצמיחה המואצים של הארגון ובהשגת יעדי הארגון.
מרכיבי התפקיד:
• פיתוח ויישום האסטרטגיה בעמותה
• הובלת תהליכים ארגוניים ושגרות ניהול
• ניהול ואחריות על הפעילות השוטפת בארגון: ניהול צוות המוביל את פעילות השטח, התפעול, החינוך והכספים בעמותה
• כתיבה, הובלה ובקרה של תכניות שנתיות
• "סקייל-אפ" - בניית מודל בר שיכפול לתוכניות השונות
• ביסוס והעמקה של שותפויות ותכניות קיימות
• מתן מענה אפקטיבי לצורכי השטח
לארגון לתת דרוש/ה מנהל/ת תוכנית "סיוע לחיים"- החלפה לחל"ד (ספטמבר 2024- יוני 2025)
תכנית 'סיוע לחיים' - תכנית סיוע הוליסטית לניצולי שואה נזקקים הכוללת סיוע פיזי וחברתי ליותר מ- 1600 ניצולים בפריסה ארצית.
ניהול התוכנית כולל:
• ניהול צוות של 8 עובדים
• ניהול ובקרה של תקציב מורכב
• ניהול התוכנית ותהליכים פנימיים וחיצוניים לעמידה במטרות ובתוכנית העבודה השנתית
• ניהול שיתופי פעולה אסטרטגיים- ייצוג התוכניות השונות, שימור ויצירת קשרים עם שותפים אסטרטגיים וספקים חדשים וקיימים
• עבודה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, כתיבת דיווחים שוטפים לתורמים של התוכנית
ליעדים לצפון דרוש/ה מנכ"ל/ית
עמותת יעדים לצפון עוסקת בפיתוח, הפעלה וקידום תכניות חברתיות הכוללות שירותים לגיל הרך, לצעירים וצעירות, למשפחות במצבי עוני והדרה, נפגעי טראומה מינית ואנשים עם מגבלות ראיה במטרה לקדם מוביליות חברתית, בעיקר בצפון ישראל.
למנכ"ל/ית הארגון אחריות כוללת לקידום חזון, פעילות ומשאבי "יעדים לצפון".
- הובלת מהלכים רחבים לקידום תושבי הצפון והתשתיות החברתיות בו, בכלל זה ייזום וקידום פעולות חדשניות לצד ניהול פעילות מורכבת ומגוונת בתחומים שונים.
- הובלת שותפויות מורכבות עם שחקנים מרכזיים בזירה הצפונית בכלל זה משרדי הממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים חברתיים ועוד.
- ניהול משאבי הארגון: ניהול המשאב האנושי, בכלל זה ניהול מנהלי המטה והשטח לצד ניהול תקציב הארגון.
- פיתוח משאבים וגיוס כספים עבור מטרות הארגון
לארגון "בטרם" דרוש/ה מנהל/ת אגף קשרי חוץ וממשל
ארגון בטרם לבטיחות ילדים הינו הגוף היחיד בישראל העוסק בקידום בטיחות הילדים. החזון שלנו הינו עולם בטוח לילדים בישראל. אנו פועלים לצמצום ממדי ההיפגעות ויצירת תרבות של בטיחות ילדים. פעילותנו מתקיימת לילדים מגילאי לידה ועד גיל 17 כולל. הארגון פועל ברמה הבינלאומית, הלאומית והמקומית, תוך שילוב מגוון אסטרטגיות פעולה מוכחות.
באחריות מנהל/ת אגף קשרי חוץ וממשל ניהול הקשר עם משרדי הממשלה, כנסת וגופים ציבוריים אחרים, ניהול מערך התקשורת של הארגון ושותפות בקידום קשרים בינלאומיים של הארגון. מנהל/ת קשרי חוץ וממשל חבר/ה בצוות ההנהלה הבכיר של הארגון ושותף/ה למימוש יעדי הארגון.
התפקיד כולל:
• ניהול המדיניות הציבורית של הארגון – ניהול וקידום אסטרטגיה ארגונית להעלאת נושא בטיחות הילדים לסדר היום הציבורי; ייזום והשתתפות בישיבות ועדות הכנסת; שיתופי פעולה עם ארגונים לאומיים וארגוני מגזר שלישי; כתיבת ניירות עמדה ומסמכי מדיניות.
• ניהול הקשר עם משרדי ממשלה שונים – קידום וניהול שוטף של שיתופי פעולה עם משרדי ממשלה, גיוס משאבים ממשלתיים וציבוריים.
• ייצוג הארגון בתוכנית הלאומית לבטיחות ילדים.
• קשרים בינלאומיים - שותפות בהתוויה ומימוש קשרים בינלאומיים של הארגון.
• ניהול מערך התקשורת של הארגון – קידום נושא בטיחות הילדים בסדר היום התקשורתי, הכנת מרואיינים ממומחי הארגון.
• חברות בהנהלת הארגון – שותפות בהתוויית אסטרטגיה ארגונית, השתתפות בישיבות הנהלה וישיבות ועד מנהל
• ניהול של עובד/ת יחיד/ה
לעמותת "עת לעשות" דרוש/ה מנהל/ת עמותה
העמותה פועלת בפריסה ארצית של 5 מרחבי פעילות ומפעילה מערך התנדבות של כ- 500 בני נוער, המלווים בקביעות כ- 300 ילדים מיוחדים במגוון פעילויות אחה"צ, שבתות, חגים, מחנות וחונכויות אישיות תוך קידום אישי והעצמת הילד בתוך משפחתו ובחברה. בנוסף, מפעילה העמותה קו רווחה המספק למשפחות סלי מזון, מערך הלוואות, תמיכה רגשית ומעשית בהתמודדות היום יומית עם האתגרים הרבים.
מהות התפקיד:
אחריות כוללת על הפעילות השוטפת של העמותה, צוות העובדים, גיוס המשאבים הנדרשים לפעילות הארגון, הובלת פעילות הליבה של הארגון ומימוש חזון העמותה.
תחומי אחריות עיקריים:
• יישום החזון ומימוש היעדים בהתאם לתכניות העבודה השנתית
• ייזום, תכנון, אישור וביצוע תוכנית עבודה שנתית
• פיתוח וגיוס משאבים עבור הארגון ושמירה על יציבות כלכלית
• ניהול צוות עובדים ומתנדבים
• תכנון וניהול תקציב הארגון
• ייזום, פיתוח וקידום שיתופי פעולה רב ממשקיים לקידום מטרות הארגון ופעולותיו
• אחריות על מערך השיווק והמיתוג של הארגון
ל"שיתופים" דרוש/ה מנהל/ת יוזמת קולקטיב אימפקט "חוסן ילדינו"
ארגון שיתופים הוקם בשנת 2006 על ידי פילנתרופים ויזמים חברתיים מישראל, מאירופה ומארצות הברית מתוך חזון משותף של יצירת חברה אזרחית, פלורליסטית ויוזמת, ושיח המחבר בין ארגונים חברתיים, עסקים, משרדים ממשלתיים ופילנתרופים בישראל.
בשנים האחרונות מקדם הארגון את גישת קולקטיב אימפקט, ומיישם אותה הלכה למעשה כמודל לפתרון בעיות חברתיות מורכבות.
מאז אוקטובר 2023 אנו פועלים לחיזוק החוסן של ילדים ונוער שנפגעו בקווי העימות במבצע "חוסן ילדינו". מבצע זה נועד לתת מענה מיידי במתחמי הפינוי לילדים ולנוער מהעיר שדרות ומהמועצה האזורית אשכול. בימים אלו אנו פועלים לסיוע לרשויות בשלב המעבר ממוקדי הפינוי לרשויות וליישובים הזמניים. כמו כן הוחלט להמשיך ולהשקיע בתחום החוסן של ילדים ונוער שנפגעו בקווי העימות גם בפעולה מערכתית וארוכת טווח.
מנהל/ת היוזמה יוביל מהלך משותף, מערכתי ורב מגזרי עם הרשויות השונות שימשיך את חיזוק החוסן של הילדים והנוער בעוטף ויצור תשתית איתנה לנושא זה בישראל.
מרכיבי התפקיד:
1. הקמת שותפות רב מגזרית - אשר תפעל להגברת התיאום, הסנכרון וחיזוק האקוסיסטם של כלל הגורמים הפועלים לחיזוק החוסן של ילדים ונוער בעוטף.
2. הובלת תהליך תכנון לאסטרטגיה משותפת – לפעולה ארוכת טווח לחיזוק החוסן של ילדים ונוער בשדרות ובאשכול.
3. הקמה וניהול של מגוון מנגנונים, קבוצות עבודה ומפגשים:
- הקמה והובלה של וועדת היגוי
- הקמה והובלה של רשת שותפים (גיוס ושימור השותפים, תכנון והובלה של מפגשי מליאה, תקשורת שוטפת)
- פיתוח וניהול צוותי עבודה בין מגזריים – הבנייה, עיצוב תהליכי עבודה ומתודולוגיה וסיכום תוצרים
4. תיאום ותכלול עבודת הקבוצות השונות, תוך עיצוב משותף של תהליכי עבודה המביאים לידי ביטוי את הערך המוסף של השותפים
5. פיתוח והטמעה של מדידה משותפת ועבודה מבוססת נתונים, תכנון ביצוע ובקרה על פעולות בשדה עליהן יוחלט
6. ניהול שוטף
- אחריות על בניה והוצאה לפועל של תכנית עבודה שנתית
- ניהול אנשי צוות ארגון השדרה גיוס אנשי צוות חדשים, פיתוח מקצועי של הצוות, וניהול כלל משימות הצוות
- יצירת וודאות תקציבית לפעולה של 3-5 שנים קדימה – איתור גופים ממנים, קשר רציף עם גורמים ממנים, כתיבת דוחות
- ניהול תקציב
- ניהול ממשקי עבודה של היוזמה עם מטה שיתופים
לארגון "בטרם" דרוש/ה מנהל/ת שיווק
ארגון בטרם לבטיחות ילדים הינו הגוף היחיד בישראל העוסק בקידום בטיחות הילדים. החזון שלנו הינו עולם בטוח לילדים בישראל. אנו פועלים לצמצום ממדי ההיפגעות ויצירת תרבות של בטיחות ילדים. פעילותנו מתקיימת לילדים מגילאי לידה ועד גיל 17 כולל. הארגון פועל ברמה הבינלאומית, הלאומית והמקומית, תוך שילוב מגוון אסטרטגיות פעולה מוכחות.
באחריות מנהל/ת השיווק בארגון כלל מהלכי השיווק, בכלל זה אחריות על הנכסים הדיגיטליים ועל הפעילות ברשתות החברתיות, פיתוח עסקי וגיוס מהקהל הרחב. מנהל/ת השיווק חבר/ה בצוות ההנהלה הבכיר של הארגון.
התפקיד כולל
• מיתוג והרחבת המודעות לארגון
• יצירת שיתופי פעולה עסקיים מניבים , קידום שיתופי פעולה בינמגזריים וגיוס
משאבים מהקהל הרחב
• ניהול הפעילות הדיגיטלית ואתר הארגון
• ניהול ההפקות של הארגון
• ניהול ספקים נותני שירות חיצוניים
דרוש/ה ראש צוות חינוך לכפר הילדים "מגדים", מגדל העמק, האגודה הישראלית לכפרי ילדים SOS ישראל
תפקיד ראש צוות החינוך הינו התפקיד הריכוזי הבכיר והאחראי על כל מערך השדה, צוות ההדרכה ותחומי השטח. רכז החינוך מהווה חלק מהצוות המוביל של הפנימייה ומצוות ההיגוי.
התפקיד כולל:
- הובלת נושא המשמעת בכפר
- אחריות על סדר היום של הפנימיה: פיקוח על הנעשה בשטח, עבודת המדריכים והרכזים, עמידה בנהלים ובסדר היום
- ניהול צוות ההדרכה ורכזי האשכול . בכלל זה- הדרכה והערכת הצוות, ניהול ישיבות צוות, לווי קומונת הש.ש, בניית סידור עבודה
- קשר הדוק עם הצוות החינוכי בבתי הספר
- הובלת מערך החינוך הבלתי פורמלי בכפר: בניית תוכנית חינוכית הכוללת פעילויות שיא, חגים, טיולים, מסיבות ועוד
- הקמת מועצת חניכים וליוויה
לארגון אור שלום דרוש/ה מנהל/ת תפעול ובינוי
אור שלום הוא ארגון ללא מטרות רווח המטפל בילדים ונוער בסיכון שהוצאו מחזקת הוריהם ע"י רשויות הרווחה בשל נסיבות של חוסר מוגנות קיצונית וקשיים בתפקוד ההורי. מעל 40 שנה שם לו הארגון למטרה להעניק לילדים אלו כל מה שנמנע מהם- הגנה מיידית, בית חם, יד מחבקת, משפחה עוטפת וכל מה שילד זקוק לו לצורך התפתחות תקינה וסיכוי אמיתי להווה ולעתיד טובים יותר.
לארגון דרוש מנהל/ת תפעול ובינוי אשר תחת אחריותו כל תחום התפעול, אחזקה ובינוי של נכסי הארגון- בתים, דירות ומשרדים.
התפקיד כולל:
• בניית תוכניות עבודה, יעדים וניהול תקציב התפעול והבינוי של הארגון
• אחריות על השיפוצים וההתאמות בנכסים השונים, טיפול בשבר ובתחזוקת מנע
• ניהול ופיקוח על צוות האחזקה הפנימי של הארגון וקבלני המשנה החיצוניים
• אישור נכסים חדשים בארגון
• טיפול בחוזים (שכירות, רכישות, ספקים)
• אחריות על נושאי בטיחות, חשמל, גז, אש ורישוי
• ריכוז תחום הביטוח בארגון
• ניהול תחום הרכב (ליסינג ודלק)
דרוש/ה מנהל/ת לתוכנית "הישגים", מבית "אלומה- צעירים לשם שינוי"
אלומה פועלת להשתלבות מיטבית של נוער וצעירים במעגלי השירות המשמעותי, ההשכלה הגבוהה והתעסוקה ולחיזוק תחושת השייכות של למעלה מ 55,00 צעירים וצעירות בישראל.
הישגים הינה תכנית לאומית מבית המועצה להשכלה גבוהה הפועלת להגדיל את מספר הצעירים מהפריפריה החברתית - גיאוגרפית באקדמיה. התכנית הוקמה מתוך הבנה שלימודים אקדמיים הם האמצעי המרכזי למוביליות חברתית.
תיאור התפקיד
- הפעלת תכנית בפריסה ארצית בעשרות יישובים
- פיתוח ושיפור מתמיד של מודל הפעילות בתכנית
- ניהול ושימור שותפויות
- ניהול ישיר של מטה התוכנית הכולל 3 מנהלים ו 3 אנשי צוות וניהול עקיף של כ 40 רכזים
- בניה ותכנון של תכנית עבודה שנתית, ביצוע תהליכי הערכה ומדידה, ניהול תקציב התוכנית
- פיתוח הידע וקידום נושא הנגשת השכלה גבוהה בפריפריה ומיצוב התוכנית כברת סמכא בתחום
- אחריות על הפיתוח האישי והמקצועי של עובדי התוכנית
דרוש/ה מנהל/ת לפנימיית בויאר בירושלים
פיתוח אסטרטגי של הפנימייה וניהולה השוטף
בניית תוכנית חינוכית שנתית והוצאתה לפועל
הובלת המערך הפנימייתי מול גורמי פנים וחוץ;
התוויית הקו החינוכי בפנימייה;
ניהול, הדרכה, הנחיה ופיקוח על צוות עובדי הפנימייה;
שמירה על קשר רציף ואיכותי עם ביה"ס ומעקב לימודי
אחריות על שיווק, גיוס וקליטת חניכים לפנימייה;
ניהול תקציב הפנימייה;
אחריות ושמירה על מבני הפנימייה וניהול אחזקתם;
ניהול מערך המזון והשמירה בפנימייה.
קשר עם משפחות החניכים
17 משרות