משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

מנהל/ת פעילות / לקוח למרלו"ג של חברת לוגיסטיקה מצליחה (אזור בית שמש)
התפקיד כולל:
• ניהול צוות של כ-7 עובדי מחסן באופן ישיר
• ניהול הקשר בין הלקוח לשטח
• מתן פתרון לבעיות העולות מהשטח
• פיקוח על הזמנות והפצה
• ניהול מלאי
• עמידה ב-SLA ליקוט ובזמני הפצה ללקוח
• אחריות לשביעות רצון לקוח

מנהל/ת מרלו"ג לחברת לוגיסטיקה מצליחה (בבית שמש)
התפקיד כולל:
• ניהול צוות של כ-10 עובדים באופן ישיר כולל פקידות, מלגזנים, בקרים.
• הקמה של פעילות מ-0 (מרלו"ג חדש - 12,500 מטר).

מנהל/ת ייצור – למפעל בתחום המחזור (בשפלה הדרומית)
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל ניהול כולל של פעילות הייצור, תוך אחריות מלאה לעמידה ביעדים, ניהול צוותי עובדים ועבודה בסביבה תעשייתית מאתגרת.
תחומי אחריות:
ניהול כולל של קווי הייצור.
ניהול צוות עובדים – לרבות גיוס, חניכה, תיאום סידורי עבודה ואחריות על תוצרי הצוות
אחריות לכתיבה, הטמעה ואכיפה של נהלי עבודה ובטיחות בעבודה
הובלת תהליכי מצוינות תפעולית, שיפור שיטות עבודה ובקרת איכות.
דיווח למנהל התפעול

מנהל/ת אבטחת ובקרת איכות לחברה תעשייתית מצליחה באזור קיסריה
משימות ומטלות עיקריות בתפקיד:
• אחריות לניהול מערכת האיכות
• הטמעת ושיפור תהליכי עבודה בכל מחלקות הארגון
• מתן מענה לדרישות ותלונות לקוח
• ביצוע ביקורות ומבדקים פנימיים
• ייצוג החברה מול גופים המפקחים על תחום האיכות
• אחריות על פעילויות איכות ברמה הטכנית
• טיפול בכשלים ויישום פעולות ומתקנות
• הובלת פעילות של בקרת סיכונים והזדמנויות ארגוניים
• ניהול בקרת איכות בתהליכי הייצור והקבלה

מנהל/ת תפעול חטיבתי לחברה תעשייתית בתחום איכות הסביבה (אזור הצפון)
-אחריות על ניהול, פיקוח ותמיכה בתהליכים תפעוליים שוטפים במפעלי החברה.
-פיקוח על מפעלי העיבוד, ניהול צוותי עבודה, מעקב אחר ביצועים תפעוליים,
- תמיכה בשיפור תהליכים, מעקב אחר עמידה ביעדים, ניהול מעקב שוטף אחר איכות ותקינות
הפעילות.
-עבודה מול ספקים וגורמים חיצוניים, תיאום בין מחלקות ובעלי עניין, תמיכה בניהול תקלות ופתרון
בעיות תפעוליות, ותמיכה בבקרה על עמידה בתקנים רגולטוריים.
-היכרות עם תקנים רגולטוריים רלוונטיים.
-ניידות גבוהה וזמינות לנסיעות בין אתרי החברה השונים חובה!

מנהל/ת מכירות לחברה בתחום איכות הסביבה
על החברה:
חברה חדשנית ומובילה בתחום פיתוח וייצור מכונות אוטומטיות וחכמות למחזור לשוק הקמעונאי, המחויב רגולטורית ובנוסף לשוק הוולונטרי הפועל לקידום איכות הסביבה.
תיאור התפקיד:
ליווי לקוחות קיימים וטיפוח קשרי עבודה ארוכי טווח.
הגדלת היקף המכירות והכפלת מספר המכונות המותקנות בשטח.
איתור לקוחות חדשים ופיתוח שווקים נוספים.
ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות.
עבודה בשיתוף פעולה עם מחלקות התמיכה והשירות, התאמת פתרונות ללקוח.
ניהול תהליך המכירה מתחילתו ועד חתימת ההסכם והתקנה בשטח.
עמידה ביעדי מכירות מאתגרים.
עבודה ישירה עם מנכ״ל החברה והנהלת החברה

Head of R&D – Electrochemical Carbon Capture
About the Company
We are a fast-growing ClimateTech startup pioneering a breakthrough electrochemical carbon capture technology to remove CO₂ from industrial emissions and ambient air.
Our modular, solvent-free and heat-free solution will enable delivering gigaton-scale CO₂ removal by 2040 using low-cost, mass-manufacturable materials.
As we scale up toward commercialization, we are seeking an excellent executioner to lead the next phase of our core technology development.
Role Overview
The Head of R&D holds a central leadership position responsible for:
• Executing the company’s R&D plan, responsible for planning and
delivering key milestones
• Managing and mentoring a multidisciplinary team of scientists,
engineers and technicians
• Driving the development, validation, and scale-up of electrochemical
systems and materials
• Interfacing with product, engineering, operations and the customers
Key Responsibilities
• Define and lead the company’s cross-disciplinary R&D team
• Oversee design, execution, and analysis of experiments and system
validation
• Collaborate with engineering, product, and manufacturing to support
pilot and commercial deployment
• Stay up to date on trends in electrochemistry, DAC, and related climate
technologies

סמנכ"ל/ית תפעול לחברה תעשייתית בצמיחה
תיאור כללי:
תפקיד מעניין ומאתגר עם מוצר מכני חדשני המשלב תוכנה וחומרה. אפשרות להיכנס לחברה בצמיחה ולהשפיע עמוקות על אסטרטגיית החברה והמוצרים.
תחומי אחריות:
חבר/ת הנהלה, אחריות כוללת למימוש התחייבויות החברה ללקוחותיה.
ניהול מחלקת רכש, מחסנים, שירות לקוחות, מערך אחזקה ומערך טכנאים.
ניהול צי משאיות בפריסה ארצית רחבה ומאות נקודות הפצה
ניהול תהליכים מול לקוחות החברה מסיום שלב המכירה ועד אספקה ללקוח, ניהול השירות ללקוח תוך עמידה ביעדים ובחוזים.
פיתוח נהלי עבודה, ניהול ובקרה תקציבית, תהליכי התייעלות, שיפור שיטות תמחור, קביעת יעדים ומדדים, מציאת פתרונות לבעיות שטח.
עבודה משותפת עם מחלקת פיתוח המוצר על שדרוגים במוצרים קיימים ופיתוח מוצרים חדשים.

Head of IT&OT For a successful biotechnology company JB-643
Description:
• Lead IT/OT operations, covering shop-floor automation systems
(SCADA/PLC level), Process Historian, BMS/EMS, QC equipment,
LES/LIMS, MES, serialization, and ERP.
• Build and manage a high-performing IT/OT team (15-20 members),
driving cultural transformation and continuous development.
• Head of the Digital Factory (IT/OT) department, and member of the Site
Leadership team, act as a business partner for key plant functions
(Production, QC, FM and others) on their respective IT/OT demands
• Develop and implement IT/OT roadmap (including
Systems/Applications lifecycle management) aligned with business
goals; oversee budget planning and resource allocation.
• In alignment with Global IT Infrastructure and Security team, ensure
robust IT infrastructure and cybersecurity operations at the Site.
• Serve as the primary IT/OT contact from the Site for Global TechOps
and manage SLAs, KPIs, and escalations.
• Communicate key risks, opportunities, and issues to senior leaders,
acting on behalf of the supervisor as needed.
• Oversee system validation, CAPA coordination, and IT audits (GxP,
Security, GDPR compliance).
• Ensure adherence to IS process frameworks, SOPs, and regulatory
standards, and support the Site during inspections.

אחראי/ת מצוינות תפעולית לחברה תעשייתית מצליחה בבית שמש
זוהי הזדמנות להתפתחות מקצועית, תוך השתלבות בפרויקט טכנולוגי מתקדם בתעשייה, עם השפעה ישירה על שיפור ביצועי תהליכי הייצור במפעל.
התפקיד כולל:
תמיכה בתהליך הטמעת מערכת: MES אפיון תהליכי ייצור, ביצוע בדיקות, תיעוד והדרכת משתמשים, פתרון בעיות ותמיכה שוטפת במשתמשים.
שיפור תהליכים מבוססי נתונים עבודה צמודה עם מחלקות הייצור, ההנדסה, האיכות, והאחזקה.
ניתוח נתונים והפקת תובנות לקבלת החלטות מבוססות נתונים.

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"לית לחברה בתחום האנרגיה והתשתיות בקרית גת
עיקרי התפקיד:
• ניהול יומן המשרד ותיאום פגישות עבור המנכ"לית והצוות.
• ניהול מענה טלפוני ודואר אלקטרוני, כולל תיאום פגישות עם לקוחות, ספקים,
ועמיתים.
• תיאום נסיעות ודרישות לוגיסטיות למנכ"לית כולל הכנת חומרים לפגישות, כנסים
ונסיעות (בארץ ובחו"ל)
• ניהול כוח האדם – קליטת עובדים/פיטורי עובדים – מתן מענה לפניות עובדים –
חיבור בין השטח למטה.
• שכר עובדים - מעקב נוכחות עובדים והכנת חומרים להגשת שכר מדי חודש.
• ניהול משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות, כגון רכש ציוד משרדי, טיפול בחשבוניות
ותקציבים
• ניהול המשרד עצמו לרבות, ניקיון, אספקה רווחת העובד ועוד
• מעקב אחרי משימות ארגוניות וניהול לוחות זמנים.
• ניהול מסמכים, תיוק ושמירה על סדר במשרד.
• ניהול מכרזים מעת לעת
• קשר שוטף עם צוות המשרד – מתן מענה לצרכים העולים מן השטח , הספקים
והלקוחות
*העבודה במשרה מלאה*

מנהל/ת ועד מקומי ואגודה חקלאית (באזור השפלה)
הגדרת התפקיד:
מנהל/ היישוב אחראי/ת על ניהולו השוטף של היישוב בהיבטים המוניציפליים, הקהילתיים, החקלאיים, תוך קידום רווחת התושבים ופיתוח היישוב.
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול כללי
• ניהול מערך השירותים המוניציפליים ביישוב
• תמיכה בפעילות החינוכית ביישוב
• אחריות על תקציב היישוב, תכנון וביצוע, בקרה תקציבית, משכורות ועוד
• עבודה סדירה מול מוסדות ורשויות (מועצה אזורית, משרדי ממשלה ועוד)
• אחריות על תחזוקת תשתיות היישוב
• ניהול צוות העובדים ביישוב
ניהול עסקי וכלכלי
• טיפול שוטף בנכסי היישוב הקיימים
• פיתוח מקורות הכנסה חדשים ומינוף נכסי היישוב
• ליווי ותמיכה בהנהלה בפיתוח עסקי והזדמנויות חדשות לישוב.
• גיוס משאבים ומענקים ממשרדי ממשלה וגופים ציבוריים
אגודה חקלאית
• מתן שירותים לחקלאיים - תשתיות, מים, דרכים, ריסוסים, חלקות חדשות ועוד
פיתוח קהילתי
• תמיכה בוועד הישוב באירועי ספורט, חינוך, תרבות, נוער, חגים ומועדים
ביטחון וחירום
• תמיכה בצוות צח"י
• טיפול שוטף מול אמצעי הבטחון ומיגון היישוב.

איש/אשת רכש ולוגיסטיקה למחלקת פיתוח ויצור בחברה תעשייתית גלובלית
במסגרת התפקיד:
• איתור ספקים וקבלני משנה בארץ ובחו"ל וניהולם
• ניהול מו”מ ושיפור עלויות הרכש.
• הכנה דרישות / הזמנות רכש
• מעקב ואחריות כוללת על הרכש מתחילתו ועד סופו
• ניהול הספקים במדדי: איכות, עמידה בהתחייבויות ושירות.

מנהל/ת אבטחת איכות לחברת פארמה גלובלית מצליחה - JB613
עיקרי התפקיד:
• ניהול צוות האיכות
• פיקוח על עמידה בתקני איכות ורגולציה דוגמת GMP ו-FDA
• אחריות על תהליכי הוולידציה ושיטות העבודה של הארגון.
• פיתוח ויישום תוכניות עבודה לפיילוטים ולידציה ותחזוקתם.
• הכנה וכתיבה של דוחות וולידציה מסודרים ורמת דיוק גבוהה בהתאם לסטנדרטים
רגולטוריים.
• פיקוח על תהליך הבדיקות והאישורים של חומרי גלם, מוצרים בתהליך ומוצרים
גמורים.
• הדרכת והטמעת נהלי איכות ודרישות רגולציה.
• ביצוע הדרכות למפעלי ייצור, מחלקות בקרת איכות וספקים
• ביצוע ביקורות פנימיות על מערכות האיכות והתהליכים השונים.
• עבודה בשיתוף פעולה עם מנהלי מחלקות אחרות כדי לוודא עמידה בסטנדרטים
ודרישות איכות.
החברה ממוקמת באזור גדרה

מנהל/ת פרויקט / מהנדס/ת ביצוע לחברה קבלנית בתחום החשמל התעשייתי
מהנדסי ביצוע ומנהלי פרויקטים (למגוון פרויקטים בפריסה ארצית).
התפקיד כולל אחריות על הצד המקצועי, הטכני והכלכלי של הפרויקטים.

מטלורג/ית ראשי/ת לחברה תעשייתית מצליחה באזור בית שמש
התפקיד כולל:
ביצוע אנליזות ועריכת דו"חות מטלורגיים.
ביצוע תחקירים לכשלים בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים.
עמידה במבדקי לקוחות, גופים רגולטוריים ורשויות הסמכה.

מטלורג/ית לחברה תעשייתית גלובלית בבית שמש
ידע בהכנת דגמים מטלוגרפיים
בדיקות מטלוגרפיות
בדיקות חוזק, בדיקות מכאניות
כתיבת דוחות
השתתפות בסקרים
כתיבה ועדכון נהלים
השתתפות בחקרי כשל
17 משרות