פרטי משרה והגשת מועמדות
Help Desk Specialist IT בנתניה מספר משרה: 788096
(788096)
תיאור המשרה
לחברת הגנה טכנולוגית מובילה דרוש/ה Help Desk בעל רמת ידע טכנית גבוהה להיות חלק מצוות שירותי ה-IT של החברה בבית שאן. הצוות מספק תמיכת IT לעובדי החברה, האחראים על ציוד המשתמש, החשבונות ועוד.
התפקיד כולל:
• לספק תמיכה למשתמשי הקצה, לפתור בעיות טכניות ולספק סיוע טכני.
• מענה לבקשות לסיוע טכני (באופן אישי, באמצעות טלפון, מייל ומרכז תמיכה בכרטיסים).
• פתרון תקלות בסיסי של מתגי רשת המשרדים המקומיים, נקודות הגישה והמדפסות.
• התקנה ופתרון בעיות בציוד למשתמשי קצה, תוכנה, חומרה, מולטימדיה ומערכות טלקומוניקציה.
• ניהול משתמשים, קבוצות והרשאות בכל מערכות\שירותי החברה.
• לפקח ולעבוד עם מערכת התמיכה של Help desk כרטוס (Freshservice).
• פיתוח ותחזוקה של סקריפטים לאוטומציה לייעול תהליכי IT (Batch, PS & Python).
• יצירת מאמרי מאגר ידע ותיעוד על פתרונות מיושמים ותצורות מערכת.
• לספק סיוע טכני בתוכנה וחומרה.
התפקיד בנתניה וכולל נסיעות לאתרים האחרים שלהחברה מעת לעת.
א-ה 8:00-17:00 +ש.נ
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות התפקיד
• 2+ שנות ניסיון בעבודה בHelp Desk -חובה
• ידע טוב וכישורי פתרון בעיות עבור Microsoft OS- חובה.
• היכרות עם רכיבי חומרה (מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, מתג, חומת אש, שרתים).
• היכרות עם מערכות פריסת תוכנה.
• הבנה טובה של סביבת IT backend (GPO,MFA, Active Directory, O365, מערכות פריסת תוכנה) - חובה.
• כישורי תקשורת גדולים לתקשורת עם עובדים, VIP's ובתוך קבוצת IT- חובה.
• הכרת רכיבי ותשתית רשת (LAN/Wan, TCP/IP, DHCP, DNS).
• הכרת עקרונות ונהלי אבטחת מידע.
• מיומנויות ריבוי משימות ויכולת עבודה תחת לחץ.
• מונע מעצמו ובעל מוטיבציה.
• היכרות עם Office365 Admin Center, Zoom\MS Teams, Anti-Virus\EDR, DUO, EPM, OPSWAT, Kiteworks.
• כישורי תקשורת: נדרשת אנגלית ברמה גבוהה (בעל פה ובכתב).