פרטי משרה והגשת מועמדות

Help Desk Specialist IT בנתניה מספר משרה: 788096
(788096)

תיאור המשרה

לחברת הגנה טכנולוגית מובילה דרוש/ה Help Desk בעל רמת ידע טכנית גבוהה להיות חלק מצוות שירותי ה-IT של החברה בבית שאן. הצוות מספק תמיכת IT לעובדי החברה, האחראים על ציוד המשתמש, החשבונות ועוד. התפקיד כולל: • לספק תמיכה למשתמשי הקצה, לפתור בעיות טכניות ולספק סיוע טכני. • מענה לבקשות לסיוע טכני (באופן אישי, באמצעות טלפון, מייל ומרכז תמיכה בכרטיסים). • פתרון תקלות בסיסי של מתגי רשת המשרדים המקומיים, נקודות הגישה והמדפסות. • התקנה ופתרון בעיות בציוד למשתמשי קצה, תוכנה, חומרה, מולטימדיה ומערכות טלקומוניקציה. • ניהול משתמשים, קבוצות והרשאות בכל מערכות\שירותי החברה. • לפקח ולעבוד עם מערכת התמיכה של Help desk כרטוס (Freshservice). • פיתוח ותחזוקה של סקריפטים לאוטומציה לייעול תהליכי IT (Batch, PS & Python). • יצירת מאמרי מאגר ידע ותיעוד על פתרונות מיושמים ותצורות מערכת. • לספק סיוע טכני בתוכנה וחומרה. התפקיד בנתניה וכולל נסיעות לאתרים האחרים שלהחברה מעת לעת. א-ה 8:00-17:00 +ש.נ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

דרישות התפקיד

• 2+ שנות ניסיון בעבודה בHelp Desk -חובה • ידע טוב וכישורי פתרון בעיות עבור Microsoft OS- חובה. • היכרות עם רכיבי חומרה (מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, מתג, חומת אש, שרתים). • היכרות עם מערכות פריסת תוכנה. • הבנה טובה של סביבת IT backend (GPO,MFA, Active Directory, O365, מערכות פריסת תוכנה) - חובה. • כישורי תקשורת גדולים לתקשורת עם עובדים, VIP's ובתוך קבוצת IT- חובה. • הכרת רכיבי ותשתית רשת (LAN/Wan, TCP/IP, DHCP, DNS). • הכרת עקרונות ונהלי אבטחת מידע. • מיומנויות ריבוי משימות ויכולת עבודה תחת לחץ. • מונע מעצמו ובעל מוטיבציה. • היכרות עם Office365 Admin Center, Zoom\MS Teams, Anti-Virus\EDR, DUO, EPM, OPSWAT, Kiteworks. • כישורי תקשורת: נדרשת אנגלית ברמה גבוהה (בעל פה ובכתב).
promo image

הגשת מועמדות

*שם מלא:
*טלפון:
*דוא"ל:
*קורות חיים:

שתפו את ההזדמנות הזאת עם חברים:

facebook.svgwhatsapp.svglinkedin.svgtelegram.svgemail.svg