פרטי משרה והגשת מועמדות

דרוש.ה נציג.ת תמיכה טכנית – Help Desk לאגף טכנולוגיות מידע
(812137)
תיאור המשרה
מכללת ספיר מפעילה מרכז תמיכה טכנית באמצעות נציגים התומכים טלפונית במשתמשי קצה תוך השתלטות מרחוק על מחשבים לצורך פתרון תקלות. הנציגים עוקבים אחר הפניות, מאפיינים את התקלות, ובמידת הצורך מעבירים להמשך טיפול ביחידת המחשב עד סגירתן. בנוסף, תומכים הנציגים בשיעורים המתקיימים בכיתות לימוד ובמעבדות מחשבים ומבצעים משימות נוספות לפי צרכי האגף.
דרישות התפקיד
• ידע במערכות מחשוב, בפרט עבודה בסביבת רשת תקשורת, היכרות עם כלים
נפוצים בסביבת windows כמו: office, עבודה באינטרנט, כולל דפדפנים
נפוצים.
• שליטה טובה בקריאת אנגלית ויכולת הבנת מדריכי משתמש (אנגלית ועברית).
• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
• יכולת הבעה בעל פה – ניסיון בתמיכה טלפונית.
• יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה.
היקף המשרה: משרה מלאה (נדרשת גם עבודה בתורנויות פעם בשבוע עד 19:00 ופעם בחמישה שבועות - עבודה ביום שישי).
קבוצה: 3
ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 10/06/2025
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
