פרטי משרה והגשת מועמדות

למוסד האקדמי המכללה למינהל דרוש.ה תומך.ת טכנית (HELP DESK)
(833366)

תיאור המשרה

• תמיכה טכנית בתקלות חומרה ותוכנה לכלל המשתמשים בארגון. • הטמעות תוכנה למשתמשי קצה. • פתיחת קריאות שרות, תחקור משתמשים ושחזור תקלות, מעקב אחר תהליך הטיפול בקריאה ודיווח לגורמים הרלוונטיים. • ביצוע משימות שוטפות. • עבודה מול גורמים שונים בארגון ומחוצה לו. • עבודה כחלק מצוות התמיכה.

דרישות התפקיד

• תמיכה טכנית בסביבת עבודה מול Active Directory, Exchange ועבודה בסביבות ענן. • ידע ועבודה במערכות הפעלה של מייקרוסופט. • יכולת הקשבה והבנה של צרכי הלקוח. • יכולת עמידה בלחץ ותודעת שירות גבוהה. • יוזמה, דייקנות ,יכולת ניסוח בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית. • יכולת למידה עצמית. • ניסיון בפתרון תקלות חומרה במחשבים אישיים ובציוד ההיקפי. • יכולת עבודה בצוות. משרה מלאה (8.5 שעות) במשמרות. ימי שישי לסירוגין.

הגשת מועמדות

*שם פרטי:
*שם משפחה:
*שם מלא:
*טלפון:
*דוא"ל:
*קורות חיים:
להעלאה גררו את הקובץ לכאן
או
בחרו קובץ

שתפו את ההזדמנות הזאת עם חברים:

promo image