משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

מכרז פנימי וחיצוני מספר 04/2025 על משרה פנויה בהסתדרות העובדים הכללית החדשה
מנהל חטיבה לאיגוד השמירה, ניקיון והטיפול הסיעודי.
מקום העבודה: תל אביב
אזורי טיפול: מחוז ירושלים רבתי , בית שמש ויהודה ושומרון, בקעת הירדן ובנוסף בכל אזור לפי החלטת יו"ר האיגוד.
תאור התפקיד:
1. ניהול החטיבה (ליווי, ייעוץ, וסיוע מקצועי לוועדי עובדים).
2. ניסוח הסכמים קיבוציים, מכתבים, ניירות עמדה, סיכומים מקצועיים, פרוטוקולים של ישיבות ומסמכים רשמיים אחרים.
3. ניהול תהליכי מו"מ מורכבים במקומות העבודה ומול מעסיקים ומזמיני שירות, ניהול אירועי משבר בתחום יחסי עבודה וניהול טיפול במקרי פרט חריגים -יתרון.
4. גיוס חברים חדשים, שימור חברים במקומות עבודה קיימים.
5. טיפול פרטני ומתן שירות לעובדים המאוגדים באיגוד.
6. ניהול קשרי עבודה עם מעסיקים, מזמיני שירות וגורמי ממשל וגורמי פנים.
7. הקמה וליווי של נציגויות עובדים, התאגדויות עובדים, ועדי עובדים וועדי פעולה במקומות עבודה חדשים תוך פיקוח והנחייה מקצועית וניהול מו"מ להסכמים קיבוציים.
8. חיזוק הקשר עם העובדים בשטח, במטרה להעלות מודעות לזכויות ולדרכי מיצוין, חיזוק הקשר והזיקה עם ההסתדרות.
9. פיקוח על יישום הסכמים קיבוציים וצווי הרחבה, איתור מקרים של הפרת זכויות וקידום אכיפתן במגוון אמצעים ארגוניים ומשפטיים.
10. ליווי הליכים משפטיים והופעות בפני בתי דין לעבודה, ועדות בכנסת, גורמים רגולטוריים, ועדות מקצועיות.
11. התווית תוכניות עבודה, ניתוח נתונים ומגמות בתחום פעילות האיגוד.
דרישות המשרה:
1. תואר ראשון במינהל עסקים ו/או כלכלה ו/או יחסי עבודה.
2. חשב/ת שכר מוסמך/ת – יתרון.
3. ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות באיגוד מקצועי, בתחום יחסי עבודה הקיבוציים וטיפול בפרט, ניסיון מוכח בביצוע תחשיבי שכר- יתרון.
4. ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות בניהול מו"מ מורכבים, גישורים ובוררויות ביחסי עבודה – יתרון.
5. שליטה מוכחת בדיני עבודה, הסכמי שכר ובפרט בתחום משפט העבודה הקיבוצי והפרטני.
6. יכולת עבודה בתנאי לחץ משמעותיים, ועמידה בריבוי משימות דחופות.
7. אסרטיביות ויכולת התנהלות מול מעסיקים, מזמיני שירות וגורמי ממשל.
8. ניסיון מוכח וידע בשיווק.
9. התפקיד מחייב יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
10. ניסיון מוכח בהתארגנויות עובדים וגיוס חברים חדשים.
11. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל-פה.
12. שליטה ביישומי מחשב (אקסל, וורד, פאוור-פוינט,office).
13. התפקיד מחייב עבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות, וזמינות גבוהה.
14. התפקיד מחייב רישיון נהיגה ונסיעות תכופות ברחבי הארץ.
הערות:
• כל מקום, בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה: הזדמנות שווה ניתנה לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
• קיימת אפשרות שהמועמדים יישלחו למבחן התאמה.
• מועמדים שלא יעמדו בדרישות המשרה לא יוזמנו לועדת המכרז.
הגשת מועמדות:
בקשות למועמדות במכרז, בצירוף קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה וכישורי המועמד, והמלצות יש להגיש רק לכתובת דוא"ל: ayelets@histadrut.org.il . נא לציין בנדון את מספר המכרז.
מועד אחרון להגשת מועמדות הינו: 07.11.2025

רכז/ת מנהלית ללשכה בהסתדרות העובדים החדשה בת"א
דרוש/ה רכז/ת מנהלית בהסתדרות העובדים החדשה בת"א.
- סיוע אדמיניסטרטיבי.
- ריכוז והכנת נתונים, חומרים, ודיווחים לישיבות
-מתן מענה טלפוני ופרונטלי.
- טיפול בביצוע הזמנות שונות.
-משרה מלאה
-מיקום-תל אביב
-המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

דרוש.ה מזכיר.ה / פקיד.ת קבלה ומודיעין להסתדרות
מזכיר.ה / פקיד.ת קבלה ומודיעין
- ניהול שוטף של המשרד.
- טיפול בביצוע הזמנות שונות.
- מתן מענה לפניות המגיעות למשרד.
- ביצוע מעקב אחר משימות
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי
- שליטה מלאה בתוכנות OFFICE - חובה.
- תקשורת בינאישית טובה ותודעת שירות גבוהה.
- יכולת עבודה עצמאית שוטפת.
- יסודיות, סדר וארגון ברמה גבוהה.
- ייצוגיות ותודעת שירות גבוהה.
- זמינות למשרה מלאה במרכז תל אביב.

דרוש/ה גזבר/ית מנהל/ת חשבונות להסתדרות העובדים החדשה בטבריה
תיאור התפקיד:
• ניהול תקציב שוטף מול ביצוע.
• ריכוז ואיסוף נתונים כספיים.
• עדכון ותפעול דוחות חודשיים מול מחלקת שכר.
• ניהול מערכת הנהלת חשבונות מלאה עד להגשת מאזן וידע בקריאת תלושי שכר.
• ביצוע רישומים חשבונאיים בהתאם למסמכים/חוזים/חשבונות מאושרים.
דרישות:
• ניסיון של 5 שנים בהנהלת חשבונות/ תפקיד דומה
• ידע וניסיון במערכת תפנית/SAP
• ידע וניסיון מוכח באקסל ברמה גבוהה
• ידע במיסים (ניכוי במקור, מע"מ, מיסוי הוצאות וכו.)
• יכולת תקשור בין אישית ,יכולת עבודה עצמאית ובצוות
• אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, קפדנות, חריצות, אחריות.
מיקום: טבריה
היקף משרה: משרה מלאה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מנהל/ת לשכה בהסתדרות הכללית החדשה - החלפה לחופשת לידה
ניהול לשכה, עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת ניהול יומן ממוחשב, לרבות תיאום פגישות מרובות משתתפים, הכנת חדרי ישיבות ואירוח ישיבות, מתן מענה טלפוני, הכנת מסמכים, טיפול בדואר, ביצוע הזמנות רכש, כתיבת פרוטוקולים בישיבות וסיוע בפעילויות לצוות.
דרישות :
ניסיון בניהול ותיאום לוחות זמנים ויומנים למנהלים- חובה.
שליטה מלאה ב-office בדגש על ניסיון ושליטה מלאה באקסל (הכנת דו"חות וכד) - חובה.
ניסיון קודם כמנהל /ת לשכה ועבודה מול גורמים בכירים יתרון
תואר אקדמי - יתרון
יכולת כתיבה וניסוח בשפה העברית ברמה גבוהה.
כישורי מולטיטאסקינג - עבודה בתנאי לחץ.
אמינות ודיסקרטיות
יוזמה, ראש גדול ויכולת למידה.
סדר וארגון.
יחסי אנוש מעולים
משרה מלאה - זמינות להישאר אחרי 8 שעות עבודה
מיקום : תל אביב

מזכירה למרחב תל אביב בהסתדרות - החלפה לחופשת לידה
מיקום : תל אביב
- עבודה בצוות
-תפקיד מאתגר בלב העשייה של הסתדרות העובדים החדשה
- מתן מענה טלפוני פרונטלי
- הכנת חדרי ישיבות ואירוח ישיבות
- הכנת מסמכים, טיפול בדואר, דוא"ל
- סיוע אדמיניסטרטיבי ועבודה במחשב, הדפסות ועוד

דרוש/ה עורך/ת דין לדיני עבודה בנתניה
דרוש/ה עורך/ת דין לדיני עבודה בתחום הפרט והקיבוצי למחלקה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות העובדים הכללית החדשה למשרה מיידית.
המשרה כוללת ליווי ויעוץ משפטי בתחום דיני העבודה עבור האיגודים המקצועיים בהסתדרות ועבור חברי הסתדרות, לרבות ייצוג בתיקים משפטיים ובהליכי משא ומתן לחתימה על הסכמים קיבוציים.

מנהל/ת מחלקת גמול השתלמות להסתדרות האקדמאים במח"ר בתל אביב.
תיאור התפקיד:
1. ניהול צוות ואחריות על 2 עובדות המחלקה אשר עובדות מירושלים
2. נציג העובדים בוועדות הגמול השונות מול נציגי המעסיקים
3. נציג העובדים בוועדת המליאה העליונה העוסקת בערעורים.
4. ניהול, ריכוז וטיפול בבקשות גמולי ההשתלמות לאקדמאים במח"ר.
5. בדיקת הבקשות המתקבלות והכנתן לקראת הוועדות השונות.
6. הנחיה מקצועית והסברה בכתב ובע"פ לנציגי המח"ר במקומות העבודה לחברי הוועדים ולחברי הסתדרות המח"ר.
דרישות המשרה:
1. השכלה אקדמאית - תנאי סף לתפקיד
2. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
3. בעל/ת כושר שכנוע.
4. ידע וניסיון בניהול מו"מ עם המעסיקים.
5. נסיעה פעמיים בשבוע לירושלים.
6. יחסי אנוש טובים.
7. תודעת שירות גבוהה.
8. ניהול צוות עובדים. גם ניהול מרחוק
9. יכולת התניידות לוועדות ולפגישות עם צוות העובדות בירושלים
יש להגיש קורות חיים לכתובת דוא"ל: efratc.jr@histadrut.org.il
8 משרות