פרטי משרה והגשת מועמדות

נציגי תמיכה טכנית לחברת תקשורת - ראש העין . קורס 8.9.25
(870405)

תיאור המשרה

תמיד פונים אליכם כשיש תקלה בממיר או באינטרנט? זאת ההזדמנות שלכם! הצטרפו למוקד התמיכה הטכנית שלנו ותסללו לעצמכם עתיד בעולמות הטכנולוגיה והתקשורת! זוהי דריסת רגל ראשונה בתחום!- מתאים גם לסטודנטים! לא דרוש ניסיון קודם- ההכשרה עלינו!! התפקיד כולל מתן מענה לתקלות באינטרנט הביתי, מודמים ופרטנר TV, צמצום קריאות לטכנאים, ועמידה ביעדי שירות ומכירה. בנוסף, מדי חודש העובדים שעומדים ביעדים מקבלים בונוס מצויינות בסך 2000 שח!! בנוסף לתגמולים! *יתרון לדוברי השפות ערבית ורוסית אפשרויות קידום נרחבות גם לתפקידים ניהוליים, הסעות, חדר אוכל מפנק, חדר כושר, נופשי חברה בחול ועוד המון הטבות! למה אתם /ן מחכים /ות? שילחו קוח עכשיו! שעות פעילות : משמרת בוקר - 08:15-17:00 משמרת ערב - 14:45-23:00 משרות סופש - לסירוגין שישי או שבת. שישי 08:15-15:00 , 17:30-23:30 שבת : 8:00-15:00, 17:15-23:30. משמרות סופש הן מהבית בלבד מלבד משמרת שישי בוקר. משרה מלאה: התחייבות ל5 משמרות לפחות סטודנטים: 4 משמרות בשבוע - ניתן לשלב אמצש וסופש נדרש מחשב ואינטרנט ביתי משרת סטודנט: 3 אמצע שבוע + 1 סופ"ש / 4 אמצע שבוע וסופ"ש לסירוגין. תיאור המשרה: מתן מענה ללקוחות פרטיים בנושאים- אינטרנט,טלפון קווי, סיבים, טלוויזיה ותפעול תקלות, רשתות וכו' +מכירה ו/הוספת שירותי החברה הגנת רשת, סינון תכנים, ציוד קצה (מגדיל טווח, סטרימר). שכר: בסיס: 34.32 ₪ ממוצע תגמולים: 1100 ₪ ממוצע שכר שעתי :41/42 ₪

דרישות התפקיד

ראש העין- העמל 8 חברת פרטנר

הגשת מועמדות

*שם מלא:
*טלפון:
*דוא"ל:
*קורות חיים:
להעלאה גררו את הקובץ לכאן
או
בחרו קובץ

שתפו את ההזדמנות הזאת עם חברים: