משרות והצעות עבודה
תחום המשרה
הישוב שלך
חשמלאי/ת אחזקה לחברת פארמה מצליחה
ביצוע אחזקה שוטפת של תשתית החשמל במפעל: מערכות אלקטרו מכניות
• פתרון תקלות חשמל ,תחזוקה שוטפת של מערכות.
• עדכון תוכניות ושרטוטי חשמל.
• ליווי פיקוח והפעלת קבלני משנה
• עבודה ע"פ נהלים הנדרשים ממפעל פרמצבטי. ניסיון במפעל פרמצבטי – יתרון.
• נכונות ומסוגלות לביצוע כוננות שבועית כולל שישי שבת בסבב אחת לחודשיים
• כפיפות : ראש צוות
ר"צ ביצור לחברת פארמה גלובלית מצליחה
תיאור המשרה:
• אחריות על תהליכי הייצור, אחריות על תיקי המוצר, עבודה תחת דרישות GMP,
מילוי יומני רישום הכוללים רשימות פעילות המחלקה ותיעודם.
• אחריות על צוות העובדים - ריכוז הפעילות בצוות, ליווי וחניכה מקצועית, מתן מענה
לצרכים העולים בשטח, הדרכה בנושאי נהלי העבודה, הקצאת משימות ותעדוף
לאורך יום הפעילות, הקפדה על נהלי הבטיחות.
• אחריות על תהליכי הייצור - בדיקה ופיקוח על התהליכים המבוצעים על ידי מרכז
העבודה בהתאם לנהלים. פתיחה וכתיבת חריגות/שינויים, כתיבת נהלים ואישורם.
• תיקי מוצר - בדיקת התיק, כולל עמידה בדרישות ה-GMP, עד לסגירתם.
• יומני רישום: בדיקת היומנים ,ביקורת התיעוד לפי נהלי GMP.
• תחזוקה - פתרון בעיות בזמן אמת. שמירת אינטגריות של המערכות. טיפול מונע
וטיפולי שבר, תאומים עם מחלקת האחזקה לטיפולים תקופתיים.
• תיאום העבודה בין ממשקים שונים בארגון.
• דיווח, טיפול ושיפור איכות בתהליכים ושיטות עבודה.
מנהל/ת איכות לחברת מזון לתפקיד המשלב איכות וטכנולוגיה
תחומי אחריות:
הוצאה לפועל של מערכת האיכות ובטיחות המזון בחברה.
בקרת מסמכי האיכות המבוקרים במפעל, עדכונם והפצתם.
תכנון ומעקב של מבדקים פנימיים.
תיעוד הטיפול במוצר שירות לא מתאים.
יזום פעולות מתקנות: מעקב אחר ביצוען ואפקטיביות הפעולה.
ניתוח תלונות לקוחות לישיבות איכות.
בקרה אחר ביצוע תכנית ההדרכה.
עדכון סקר סיכונים והזדמנויות אחת לשנה והבאה לדיון במסגרת סקר הנהלה.
קשר עם גופים חיצוניים ולקוחות בתחום אחריותה, כגון: צבא, IQC, דרישות לקוחות.
ליווי הטכנולוג הראשי בפיתוח מוצרים חדשים, שיפור תהליכים ושיטות ייצור טכנולוגיות של מוצרים קיימים.
יצירת קשר עם גורמי חוץ בנושאי אבטחת איכות וטכנולוגיה לפי הצורך, כתיבת נהלים של תהליכי ייצור.
*החברה ממוקמת באזור נתיבות
Head of Quality for a successful Pharma company (at Ramat Hovav)
Job description:
The role involves wearing two hats: managing the quality of the manufacturing site and being a member of the plant's management team. The Quality Manager directly supervises four mid-level managers: two Quality Managers, a Regulatory Affairs Manager, and a Compliance Manager. These managers oversee a team of 80 employees. The Quality Manager has 13 Site Quality colleagues across all sites. A significant part of the role involves attending meetings with various stakeholders on topics such as supply chain, engineering, annual operating plans, expenses, KPIs, and strategy.
On the quality side:
• Quality management at the site to ensure the highest quality standards are met, in accordance with company procedures and regulatory requirements.
• Promoting a culture of quality within the plant.
• Overseeing audits at the plant, ensuring 100% compliance without any critical findings. These audits may include FDA audits, customer audits, and others.
• Working with engineering and maintenance to ensure that systems are operating correctly, preventive maintenance is performed on time, and there are no breakdowns.
• Preparing and presenting site data in management meetings.
On the site side:
• Partnering in the development and implementation of the plant's 3-4 year strategy.
• Effectively managing quality risks to protect the business, even if it goes against the plant manager's opinion.
•Balancing quality and business needs. For example, knowing when to expedite quality processes and testing to avoid negatively impacting the business.
הנדסאי/ת שירות (איש שטח) לחברת סחר בתחום האנרגיה המתחדשת (ממוקמת בשרון הצפוני)
תיאור התפקיד:
o פיקוח על התקנות ציוד אנרגיה סולארית באתרי הלקוח.
o ליזום ולבצע תהליכי תחזוקה מונעת לציוד אנרגיה סולארית.
o טיפול בקריאות שירות במקרה של תקלה – הגעה לאתר, אפיון תקלה, ניהול
קשר עם ספק וביצוע משימות תיקון באופן עצמאי.
o הדרכת לקוחות כיצד לטפל ולתחזק ציוד.
o עבודה בשטח גם בשעות לא שגרתיות.
o נכונות לטיסות לחול לצורך השתלמויות.
RT Embedded Developer For a growing and promising robotics company
We are seeking a talented and motivated RT Embedded Developer to join our dynamic team. In this role, you will be responsible for designing, implementing, and optimizing embedded software applications for real-time systems. You will jjoin the team as the leader of the activity and will work closely with hardware engineers, algorithmic experts.
Key Responsibilities:
•Design and develop embedded software for real-time applications.
•Implement and test algorithms to meet performance and timing constraints.
•Collaborate with hardware engineers to understand system requirements and constraints.
•Optimize embedded code for memory and speed efficiency.
•Debug and troubleshoot issues in embedded systems and software.
•Conduct code reviews and maintain documentation for software development processes.
•Participate in system architecture discussions to enhance overall product functionality.
•Stay updated with industry trends and emerging technologies in embedded systems.
מהנדס/ת מכונות לחברה תעשייתית ותיקה ומצליחה (ממוקמת באשדוד)
תכולת התפקיד:
ניהול שינויים הנדסיים, עדכוני גרסאות המוצר ועצי המוצר על כל מרכיביו.
בניית תיק מוצר הנדסי/יצורי הכולל הוראות לכל שלבי היצור.
פיתוח הנדסי למוצרים חדשים משלב הרעיון ועד לייצור סידרתי.
שיפור מוצרים קיימים ופתרון בעיות בייצור.
סיוע במענה טכני לפניות לקוחות .
אחראי/ת תחום אבטחת איכות (תפקיד יחיד) לחברה תעשייתית באזור שדרות
לחברה מצליחה המייצרת שמנים לתעשיית העולמית של תוספי המזון והקוסמטיקה, דרוש/ה אחראי/ת תחום אבטחת איכות, להובלת מערך האיכות של החברה
תיאור התפקיד:
● עדכון, עיצוב, כתיבה והטמעה של כל תהליכי האיכות בארגון
● כתיבת נהלים, הטמעתם ואחריות על ביצועם
● בקרה על תהליכי פיתוח, יצור ואיכות המוצרים
● ביצוע אנליזות, עבודת מעבדה ובקרות ברצפת היצור
● קשר עם לקוחות ואחריות לביקורות חיצוניות ופנימיות
● חלק מהצוות המוביל של הארגון
מהנדס/ת פיתוח למערכות מולטידיסיפלינריות לחברה מובילה ודינמית מתחום המחזור
המערכות הן מולטידיסיפלינריות ומשלבות חומרה, תוכנה ומכאניקה.
התפקיד כולל:
* פיתוח מכאני, מאפס ועד מעבר לייצור, מתן פתרונות, ביצוע שינויים, סקרים,
תמיכה בתפעול, ועבודה על פי שלבי הפיתוח הנהוגים ונבנים בחברה.
* השתלבות בצוות פיתוח שמאופיין בדינמיות של סטארט אפ וכולל מהנדסי
אלקטרוניקה/מכאניקה.
* עבודה מול קבלני משנה מתחומים שונים, כולל: תוכנה, חומרה, ייצור וכדומה.
ITIM (Integration and Technical Infrastructure Manager)/ Project Manager
For a leading global consultancy company, that offers a range of services/practices in the construction industry, we are looking for:
ITIM (Integration and Technical Infrastructure Manager)/ Project Manager.
The ITIM is responsible for project management of all fit-out activities associated with client systems and/or services and their critical infrastructure required to be installed into a new data center facility.
The role requires the identification and management of scopes and interdependencies between all external and internal stakeholders and coordinating same with the physical construction with our General Contractors and other vendors.
The ITIM is responsible for the project lifecycle including planning, budgeting, procurement, pre-construction activities, coordinating the handover process and ensuring the required handover documentation and expectations are met to handover the space to our Operations teams and the business.
The ITIM is responsible for producing and managing project plans and executing major milestones .
Responsibilities
• Leads data center construction/integration activities on local/campus projects (e.g., new or retrofit data center facilities) and provides key input on all data center fit-out related activities.
• This position requires a senior level of understanding of Safety, Datacenter Commissioning, Project Management, Telecommunications, and Mission Critical Operations.
• Create and/or maintain best practices to identify and incorporate quality and cost-effective solutions.
• Development of ITIM reports to best understand and communicate project status.
• Development of financial reports to best understand and communicate project status.
סגן/ית מנהל לוגיסטיקה לחברה תעשייתית מצליחה (באזור בית שמש)
התפקיד כולל:
ניהול צוות עובדי מחסן
הכנת תוכניות עבודה
הכנסת אוטומציה, ארונות אוטומטיים
הטמעת תהליכים חדשים, והובלה של תהליכים קיימים
ביצוע ניהול ספירות מלאי ומעקב רציף
הובלת שינויים
עבודה מול ספקים, קבלני משנה
מנהל/ת מחלקת תפעול לחברת העוסקת במימוש זכויות בתחום הביטוח הלאומי
המשרה מעניינת ומגוונת בתחום עם המון עשיה והתפתחות אישית.
התפקיד הינו תפקיד מפתח בחברה וכולל את ניהולה השוטף של מחלקת התפעול על כל המשתמע מכך - ניהול מלא של המנהלים, העובדים וכלל הפעילות.
במסגרת התפקיד: אחריות על הקמה ותכלול תהליכי עבודה וממשק מול מערך המכירות,
בניית תהליכי עבודה, נהלים והכשרה מקצועית רוחבית בחברה.
העבודה במשרה מלאה: א-ה 08:30-17:00 , נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.
הכפיפות למשנה למנכ"ל החברה.
איש/אשת אחזקה למפעל מזון באזור שדרות
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל עבודות ריתוך ומכניות ברמה גבוהה, וביצוע משימות אחזקה מגוונות.
המשרה הינה מלאה (ימים א'-ה' בשעות: 6:30-15:30)
יועץ.ת מס לצוות יועצים בחברת הייטק בתל אביב (משרה היברידית)
על החברה:
חברת הייטק המסייעת ללקוחות לחסוך מאות אלפי שקלים בכל העולמות הפיננסים. הטכנולוגיה שלנו מקבלת את הדאטה, סורקת את השוק למול המידע האישי של הלקוח ומאתרת חסכונות החל במס, ביטוח, פנסיה, משכנתא, בהשקעות ובכל תחום פיננסי נוסף.
התפקיד כולל:
• חישוב ראשוני ומתקדם להחזרי מס, כולל פריסת מס שבח/רווח הון.
• טיפולים מול רשויות ומחלקת התפעול של מס הכנסה.
• תקשורת כתובה וטלפונית מול לקוחות.
• שידור והגשה של דוחות בשע"מ + מעקב סטטוס במערכות.
העבודה כוללת יומיים עבודה מהבית ו-3 ימים מהמשרד.
סמנכ"ל/ית פיתוח עסקי, שיווק ומכירות לחברה תעשייתית מצליחה בתחום המתכת
תיאור התפקיד:
אחריות כוללת על מערך הפיתוח העסקי, השיווק והמכירות הגלובלי של החברה.
איתור וניהול קשרים ומו"מ עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים.
קביעת האסטרטגיה השיווקית, בניית תוכניות עבודה שנתית ורב שנתית לשיווק.
ניהול תקציב המכירות.
מעקב, תחזוקה וניהול החוזים.
אחריות לביצוע תהליך סקר חוזה עם קבלת הזמנת הלקוח.
ניטור וניהול רמת שביעות רצון לקוחות והצגתה להנהלה.
ניהול צוות של ממלאי תפקידים מגוונים
אחריות על אירוח לקוחות בארץ ונסיעות לפגישות עם לקוחות בחו"ל
אחריות לניהול פעילויות השיווק משלב הצעת המחיר ועד כניסת המוצר לייצור שוטף.
חברות בהנהלת החברה.
החברה ממוקמת באזור חיפה
מנכ"ל/ית למכון מוביל בעל שם עולמי בתחומי הטיפול וההדרכה
התפקיד כולל אחריות על כל עבודת המכון/העמותה לרבות:
1. אחריות מלאה על הניהול השוטף של המכון בהיבטיו הטיפוליים,
התפעוליים, התקציביים והאדמיניסטרטיביים
2. גיבוש חזון ומדיניות המכון, הובלת הארגון לאורם של הערכים והאסטרטגיה.
3. גיוס כספים וניהול הקשר עם תורמים, ייצוג הארגון במפגשים עם משלחות
מהארץ והעולם
4. ניהול קשרי חוץ עם משרדי ממשלה ורשויות.
5. ניהול צוות המטפלים והמטפלות של המכון
6. אחריות לתקציב מאוזן ופיתוח הזדמנויות חדשות
עובד/ת ענף הנוי בניר עוז
לקיבוץ ניר עוז, דרוש/ה עובד/ת ענף הנוי (למשרה מלאה. ימים א-ה)
עיקרי התפקיד:
תחזוקת הנוי השוטפת בשטחים הציבוריים
בקרה ותחזוקה יומית של מערכות ההשקיה הממוחשבות
מטפל/ת למערכת חינוך הגיל הרך של ניר עוז (העבודה בקרית גת)
תחומי אחריות:
1. שותפ/ה לפעילות הפדגוגית וההתנהלות השוטפת בגן.
2. יישום סדר יום הכולל פעילויות ותכנים פדגוגים בהתאם לתוכנית חודשית
ושנתית ובהתאם לגיל הילדים.
3. מעקב ודיווח לגורמים המתאימים בנוגע לבעיות אישיות / התפתחויות.
4. קשר עם הורי הילדים.
5. קשר עם מדריכים פדגוגים וצוותים מקצועיים.
Cost Manager/ Quantity Surveyor for a leading global consultancy company
For a leading global consultancy company, that offering a range of services/practices in the construction industry, we are looking for a Cost Manager/ Quantity Surveyor
We are looking for experts CM/QS individuals to join the team delivering excellent service to our client, for a large construction project in the high-tech industry. Close partnership with client, working with multiple departments, roll is challenging and influencing on project results with great achievements.
Responsibilities:
• Provide commercial and contract support through the
construction stage of the project
• Produce bills of quantities/estimates to provide client detailed
budgets
• Ensure initial cost plans are sufficient to carry out the works to
be undertaken
• Perform tender analysis to ensure value for money is achieved
and that the works have been procured at the best market rates
• Review GMP forms of contract all specific to each individual
projects requirements
• Provide project controls support to align with the client’s needs
and procedures
• Communicate effectively with other staff members, the general
contractor and the client
• Deliver all work outputs in an accurate and timely manner
• Cost Manager must be able to take a brief from our client and
deliver clear outputs
• Experienced and capable of closing out commercial, change
orders and contract issues
• Assist in with providing the production of provide commercial
and contractual review and support clients audits
• Support the onsite team with cost control, cost reporting and
forecasting
• Perform interim valuations to ensure subcontractor payments
are correct and made in a timely manor
• Prepare and agree final accounts, including the handling of any
claims to ensure the client gets best value from works
undertaken
19 משרות