משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
 
הישוב שלך
 
ישוב המשרה
 
חיפוש
promo image
לחברה בקריות דרוש/ה מכונאי
לחברה בקריות דרוש/ה מכונאי תיאור התפקיד וסביבת העבודה: במסגרת התפקיד: אחריות על טיפול, שימור ומתן פתרונות לתקלות השוטפות במכניקה/חשמל למכונות במפעל ובאתרים השונים. תיקון ותחזוקת ציוד וקווי ייצור. התפקיד כולל נסיעות לבתי חולים בכל רחבי הארץ שעות עבודה: א'-ה': משמרת בוקר 7:00-17:00 במידת הצורך 05:30-15:30 שישי: 05:30-14:00 לסירוגין לפי הצורך דרישות התפקיד: תעודת הנדסאי מכונות/מכונאי- חובה משרה מלאה + שעות נוספות (במידת הצורך)- חובה רישיון נהיגה בתוקף- חובה ניסיון בשטח (בתעשייה-מפעלים)- 3 שנים חובה ידע בשפה העברית- חובה (ידע שפות נוספות- ערבית, רוסית- יתרון) רקע בהידראוליקה ובקיטור – חובה רישיון מלגזה - יתרון זמינות מידית- יתרון תנאי התפקיד: שירותיות, נכונות ללמוד, יציבות, רצינות, סבלנות, מחויבות, אמינות, הגדל ראש עבודה לטווח ארוך.
פרטים נוספים
promo image
מהנדס/ת שירות
לחברה בשרון דרוש/ה מהנדס/ת שירות להתקנה, תיקון וכיול של מכשור מעבדתי אנליטי מתקדם בתחום הכרומטוגרפיה. העבודה הינה עבודת שטח באתרי הלקוח, בעיקר באזור השפלה ודרומה (רמת חובב). התפקיד דורש יכולות טכניות רב מערכתיות גבוהות, גישה שירותית ויחסי אנוש מעולים. דרישות - תואר הנדסאי/ת או מהנדס/ת – חובה, רצוי כימיה. - דרוש ניסיון בכרומטוגרפיה GCMS, HPLC, GC, LC - ניסיון במערכות משובצות מחשב - מודעות גבוהה לשירות - נכונות לעבודה מאומצת במשרה מלאה - שליטה טובה באנגלית.
פרטים נוספים
promo image
נציג/ת בק אופיס מחסן מרכז שירות ת"א
נציג/ת בק אופיס מחסן מרכז שירות ת"א דרישות: ניסיון בתפקיד דומה- יתרון ראש גדול ויכולת לעבוד תחת לחץ OFFICE שליטה במחשב שעות העבודה: שעות עבודה א-ד; 07:45-16:30 ה; 07:45-16:00 עם נכונות לשעות נוספות מעת לעת. ימי שישי לסירוגין (2 שישי בחודש, בתורנות ובתיאום מול המחסנאי)  אחריות לבצוע מעקב ובקרה אחר עדכוני מערכת של המתקינים במרכז שירות. (עדכון סטטוס לקוח, עדכון מלאי למערכת, עדכון סגירת הזמנות למערכת וכו).  אחריות על ספירת מלאי יחד עם המחסנאי ודיווח על חריגות.  אחריות על הנפקת חשבוניות מול מחלקת הנהח  אחראי/ת על ניתוח סקרי שביעות רצון של לקוחות
פרטים נוספים
promo image
ראש/ת צוות - פארק ראם
ראש/ת צוות - פארק ראם - ראש צוות המתקינים משמש כר"צ ומנהל ישיר של צוותי המתקינים. תפקידו כולל ניהול ישיר והכוונה של צוותי העבודה, תוך שמירה על איכות העבודה, עמידה ביעדים וייעול תהליכים. - ניהול צוותי העבודה – אחריות ישירה על צוותי המתקינים, בקרי האיכות והנהגים, כולל הדרכה, פיקוח ומעקב אחר ביצועים, חלוקת עבודה ועמידה ביעדים ותפוקות. דרישות: ניסיון בניהול חובה! ניסיון מעולם הטכני- חובה! ( תקשורת, מזגנים, מכונות וכו’) רישיון בתוקף מעל שנתיים - חובה! יכולת ניהול עובדים ופתרון בעיות יכולת הובלה ויוזמה בעבודה תחת לחץ שעות העבודה: ימים א-ה 8-17:00 נכונות לשעות נוספות מינימום 3 פעמים בשבוע – וימי שישי בעת הצורך עד 12:00 (בתקופות עומס ולחץ, מעדכנים מראש)
פרטים נוספים
promo image
אחראי/ת מכירות מנוסה
אנו מחפשים אחראי/ת מכירות מנוסה, יוצא/ת התעשייה הביטחונית, להובלת פעילות המכירה והשיווק. התפקיד כולל פיתוח עסקי, ניהול ממשקי לקוח, בניית אסטרטגיות חדירה לשוק, והובלת תהליכים מסחריים מול פונקציות הלקוח השונות. תחומי אחריות:  הובלת פעילות המכירה מול לקוחות ביטחוניים.  פיתוח קשרים עם לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים.  מענה למכרזים, הכנת הצעות מחיר וניהול משא ומתן מסחרי.  בניית תוכנית מכירות שנתית והשגת היעדים העסקיים.  עבודה צמודה עם צוותי הפיתוח וההנדסה להתאמת הפתרון לצרכי הלקוח.  ייצוג החברה בכנסים ותערוכות רלוונטיים בארץ ובחו"ל. דרישות חובה:  ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות במכירות BtB עם הצלחה מוכחת - חובה  ניסיון בפעילות בשוק הביטחוני / צבא - חובה.  ניסיון קודם בתפקידים בתעשיות הביטחוניות הגדולות (כגון: תעשייה אווירית, אלביט, רפאל) - יתרון משמעותי.  הבנה טכנית טובה – רקע הנדסי / טכנולוגי (יתרון לתואר בהנדסה) – יתרון משמעותי.  ניסיון בניהול תהליכים מסחריים מורכבים וארוכי טווח – יתרון משמעותי  שליטה מלאה באנגלית (קריאה, כתיבה ודיבור) - חובה אופי המועמד/ת המתאים/ה:  עצמאי/ת, בעל/ת יוזמה גבוהה ויכולת הנעה עצמית.  תקשורתי/ת, אסרטיבי/ת  חשיבה אסטרטגית בשילוב יכולת ביצועית מוכחת.  בעל/ת יכולת בינאישית גבוהה כולל הנעת מגוון של גורמים בחברה כישורים, דרישות ויכולות: - הנדסאי מכונות – חובה - שליטה בקריאת שרטוטים מכניים - חובה - ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בניהול פרויקטים – חובה - הבנה בתכן הנדסי מכני – חובה - ניסיון מוכח בניהול מטריציוני ויכולת הובלה והנעת עובדים ללא סמכות היררכית. - לקיחת אחריות ומתן דוגמא אישית - יכולת לראיה מערכתית וכוללת תוך כדי הניהול המשימתי היומיומי - הכירות עם שיטות וכלים לניהול פרויקטים - יחסים בינאישיים מעולים - יכולת טובה להתנסחות בכתב ובעל פה . בעברית ובאנגלית. - ניסיון קודם בעבודה מול חברות מהתחום הביטחוני- יתרון - שליטה בישומי אופיס כולל MS-PROJECT – יתרון משמעותי - יכולת עבודה בסביבה של חוסר וודאות ועבודה בלחץ
פרטים נוספים
promo image
למפעל באיזור חיפה דרוש/ה רפרנט/ית רכש חו"ל
למפעל באיזור חיפה דרוש/ה רפרנט/ית רכש חו"ל תיאור התפקיד וסביבת העבודה: תקשורת שוטפת מול ספקים בחול, הוצאת הזמנות רכש + ביצוע מעקב שוטף אחר התקדמות ההזמנות   ניהול פרויקטים – הזמנות מכרזים והזמנות לקוח מורכבות, ניהול מעקב אחר דוגמאות בתהליך הפיתוח והיצור, בקרת איכות מותגים מול ספקים ותיעוד פנימי, אישור חשבוניות ספקים, תיאום משלוחי קורייר דוגמאות – יבוא ויצוא. שעות עבודה: א-ה; 07:00-16:00/ 08:00-17:00 דרישות התפקיד: ניסיון בעבודה מול ספקים בחול - חובה ניסיון בעולמות הרכש, ייבוא - חובה ניסיון בעבודה עם תוכנת Priority אנגלית ברמה גבוהה אקסל ברמה גבוהה –VLOOKUP  – חובה תעודת הנדסאי תעשייה וניהול- יתרון תנאי התפקיד: הבנה מערכתית ויכולת לעבוד בסביבה מרובת משימות וממשקים, יכולת לעבודה עצמאית ותיעדוף משימות, יכולת ניתוח נתונים והפקת דוחות, יוזמה ודייקנות, עמידה בלוחות זמנים, יכולת תפקוד תחת לחץ.
פרטים נוספים
promo image
רכז/ת שירות לקוחות
לחברה באיזור חיפה דרוש/ה רכז/ת שירות לקוחות תפעולי/ת אחראי/ת לניהול כולל של פניות לקוחות, תוך סנכרון מלא מול מחלקות תפעוליות בארגון. התפקיד כולל אחריות אישית מלאה לסגירת מעגלי טיפול, ניהול ממשקים מרובים והובלת תהליכים עד פתרון מלא לשביעות רצון הלקוח. התפקיד דורש שירותיות, ראייה מערכתית, סדר, עמידה בזמנים ויכולת תעדוף גבוהה. במסגרת התפקיד: מתן שירות ללקוחות החברה הכולל: בירורים ושאלות, תלונות, הזמנות חסרות. טיפול מקצה לקצה בפניות לקוחות – קבלה, תיעוד, תיאום וסגירה. עבודה צמודה עם מחלקות תפעוליות (שירות, תפעול, הפצה ועוד). שעות עבודה: א-ה: 8:00-17:00 / 08:00-16:30 דרישות תפקיד: ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות תפעולי / תיאום / בק אופיס – חובה. הבנה תהליכית ויכולת ניהול משימות מרובות במקביל. תקשורת בין-אישית גבוהה, אסרטיביות ויכולת הנעה עצמית. סדר וארגון ברמה גבוהה. שליטה מלאה ביישומי מחשב – Office, Outlook, מערכות CRM. תודעת שירות גבוהה, אחריות אישית ומחויבות מקצועית. יכולת עבודה בסביבה צעירה דינמית ועמידה בזמנים. ידע בתוכנת פריוריטי- יתרון ניידות - חובה
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת בקרה תקציבית
לחברה יזמית במרכז הארץ מבצעת העוסקת בתחום הבניה הרוויה , דרוש/ה מנהל/ת בקרה תקציבית אחראי/ת על ניהול, פיקוח ובקרה שוטפת של תקציבי הפרויקטים בחברה, תוך ניתוח עלויות, מעקב אחר ביצועי תקציב, זיהוי חריגות ומתן המלצות להנהלה לשיפור תהליכים. התפקיד כולל עבודה שוטפת עם מחלקות הכספים, הנדסה, רכש וביצוע. תחומי אחריות עיקריים: .1 הקמת מחלקת בקרה תקציבית בחברה. .2 תכנון, מעקב ובקרה על תקציבים: • הכנת תקציבים לפרויקטים. • ניתוח עלויות והוצאות של פרויקטים, זיהוי חריגות ומתן המלצות לתיקון. • השוואת תקציב מול ביצוע בפועל • בדיקת חוזים וחשבונות חלקיים של קבלני משנה .3 עבודה שוטפת עם גורמי פנים וחוץ: • עבודה שוטפת מול מנהלי פרויקטים, מהנדסים, מחלקת הכספים והרכש. • הכנת דוחות בקרה להנהלה הבכירה ומתן המלצות לשיפור ניהול התקציב. • עבודה מול ספקים וקבלני משנה לווידוא עמידה בתקציבים מאושרים. .4 בקרת חוזים והתקשרויות: • בדיקה ואישור תקציבי של חוזים והתקשרויות עם קבלנים וספקים. • ניתוח נתוני תמחור והפקת לקחים לפרויקטים עתידיים • ווידוא התאמה בין התחייבויות חוזיות לבין ביצוע בפועל. .5 דיווח, ניתוח והצגת נתונים: • הכנת דוחות כספיים שוטפים להנהלת החברה • ניתוח מגמות תקציביות והצגת תובנות לצורך קבלת החלטות עסקיות. • מעקב אחר ביצוע פרויקטים בהתאם ללוחות זמנים ותקציבים מאושרים דרישות התפקיד: • תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות / הנדסה תעשייה וניהול – חובה. • ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד דומה, בתחום הבנייה הרוויה • ניסיון בעבודה מול מנהלי פרויקטים, רכש, כספים והנהלה בכירה. • יכולת ניתוח נתונים פיננסיים מורכבים והצגתם באופן ברור. • שליטה מלאה באקסל ובמערכות לניהול תקציבים ובקרה. • יכולת עבודה תחת לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה. • עברית ברמה גבוהה, אנגלית ברמה טובה – חובה. משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
פרטים נוספים
promo image
עו"ד בתחום ההתחדשות העירונית
חברת יזמות במרכז הארץ מגייסת עו"ד בתחום ההתחדשות העירונית דרישות התפקיד במצטבר: - עו"ד מוסמך 3 שנים לפחות; - ניסיון מוכח ומעשי בתחום הנדל"ן כשנתיים לפחות )תקופת התמחות + לפחות שנתיים כעו"ד בתחום של התחדשות עירונית ותחום נדל"ן למגורים(. איפון התפקיד: -עבודה עם הסכמי מקרקעין – ידע וניסיון עבודה עם הסכמי מכר )קבלן( ויכולת לנהל מו"מ משפטי, מתן התייחסות לנספחי שינויים להסכמי מכר, שטרי משכנתא, רישום הע"א, משכנתאות, דיווחים למסמ"ק, דיווח לממונה; -ניהול תהליכים בתחום התחדשות עירונית – מו"מ, הכנה/מעקב אחרי אופרטיבים, דיווחים וכו'; -עבודה מול בנקים למשכנתאות של רוכשים/דיירים – עבודה עם מכתבי כוונות, כתבי התחייבות, ערבויות וכו'; -קשר שוטף מול משרדי עו"ד חיצוניים שמלווים את החברה בעסקאות התחדשות עירונית; -פניות לרשויות ולגורמים שונים בקשר עם פרויקטים כגון רמ"י, רשות מקומית וכו' -עבודה שוטפת מול גורמים מלווים בפרויקטים - מתן מענה שוטף לכל פניה, הכנת מסמכים – הכנה וניהול טבלאות ריכוז נתונים, בדיקת ערבויות, מעקב אחר תוקף ערבויות )הארכה/ביטול(, מחיקת שעבודים וכו'; -עריכת טבלאות שליטה; -טיפול מול רשם החברות – הגשת דוחות שנתיים, מעקב אחרי רישום /מחיקת שעבודים וכו'. -מתן מענה שוטף לכל המחלקות בחברה וכל טיפול משפטי שוטף אחר; תכונות: למידה מהירה, יכולת להבדיל בין עיקר לטפל, דייקנות ופדנטיות, ראש גדול ורצון ללמוד, שליטה ב - EXCEL, יכולת עבודה בצוות, לצד הובלת משימות באופן עצמאי. * ניהול ועדכון טבלאות ודוחות אקסל של כלל הפרויקטים ביחס להסכמי תמ"א ודיירים ותיקים/ הסכמי רכישה ורוכשים/מועדים/ניהול יומני משימות ובקרה על ביצוען וכו'; * טיפול שוטף מול הגורמים המלווים ביחס לערבויות והפצתן לגורמים הרלוונטיים, טיפול בהסבת הערבויות וכו'; * טיפול שוטף מול לשכת רישום המקרקעין, לשכת הפרצלציה, עירייה וכו'; * אחריות על קשר ישיר מול רוכשי הדירות/דיירים ותיקים וטיפול במסמכים שונים, לרבות מסמכי משכנתא, הערות אזהרה, יפ"כ, מסמכי רישום זכויות וכו'; * טיפול שוטף מול הגורמים החיצונים ברישום והסדרת זכויות וכו'; * כל משימה טכנית אחרת במסגרת הפעילות השוטפת של המחלקה; מחפשים עוזר/ת משפטית שמכיר/ה פעילות בתחום נדל"ן והתחדשות עירונית בפרט, בעל/ת יכולת לבצע את הפעולות באופן עצמאי, עם ראש גדול, בעל/ת אחריות, נכונות לעבוד בצוות, בעל/ת יחסי אנוש מעולים, בעל/ת שליטה מעולה ביישומי OFFICE.
פרטים נוספים
promo image
חשמלאי/ת מוסמך/ת למתחמי הקניות בראשון לציון
דרוש/ה חשמלאי/ת מוסמך/ת למתחמי הקניות בראשון לציון במסגרת התפקיד : תחזוקת שטחים ציבורים ותשתיות ביצוע פעולות אחזקה אספקה והתקנה של ציוד תיקון תקלות וליקוים שונים לשמירה על תחזוקת מערכות עבודה בצוות ובכפיפות למנהל האחזקה של החברה דרישות התפקיד: רישיון חשמלאי מוסמך – חובה. ניסיון בתחום החשמל התעשייתי ו/או מבני ציבור – יתרון. יכולת עבודה בצוות, אחריות ומקצועיות. רישיון נהיגה בתוקף- חובה תנאים טובים למתאימים ועבודה בסביבת עבודה נעימה עבודה בימים א-ה וכן שישי לסירוגין אחת ל-3 שבועות/כוננות סופ"ש * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
פרטים נוספים
promo image
אנליסט/ית למחלקת קשרי משקיעים בחברה בת"א.
דרוש/ה אנליסט/ית למחלקת קשרי משקיעים בחברה בת"א. תיאור התפקיד • בניה ואנליזה של מודלים ברמת החברה וחברות בנות • ניתוח, אנליזה והצגה של דוחות כספיים של חברות • מעקב יומי אחרי שוק ההון ומדיה • הכנת דו"חות ומצגות להנהלה ושוק ההון • תפעול אתר האינטרנט של החברה דרישות תפקיד • תואר ראשון בחשבונאות/ כלכלה/ מנהל עסקים /רו"ח 3 שנות ניסיון רלוונטי ניסיון בדוחות כספיים, תקציב מול ביצוע, בקרות, אנליזות לתחזיות עתידיות • ניסיון במחלקות IR/מחלקה כלכלית • הבנה של השווקים הפיננסיים בעולם • יכולות אנליטיות גבוהות, שליטה מעולה ב- Excel ו power point • איש צוות מעולה, ביצועיסט, חיוני ונמרץ עם אוריינטציה חזקה לעולם העסקים • רמת אנגלית מעולה, דיבור כתיבה וקריאה
פרטים נוספים
promo image
טכנאי/ת תיקונים למעבדה
לחברה באיזור העמקים דרוש/ה טכנאי/ת התיקונים. אחראי/ת על ביצוע אבחון, תיקון ותחזוקה של ציוד סיעודי ושיקומי התפקיד דורש הבנה טכנית מעמיקה, יכולות פתרון בעיות ודייקנות, תוך הקפדה על נהלי בטיחות ואיכות. תחומי אחריות עיקריים: • אבחון ותיקון תקלות: o ביצוע בדיקות לאיתור ותיקון תקלות בציוד מגוון (לדוגמה: כיסאות גלגלים ידניים, מנופים, כיסאות גלגלים חשמליים). • הכנת כיסאות להספקה: o הכנת כיסאות להספקה לפי מפרטים. o שדרוג תוספות ואביזרים . • עמידה בתקנים ובטיחות: o הקפדה על נהלי בטיחות מחמירים בעבודה עם ציוד חשמלי, כימיקלים (במידת הצורך) וכלי עבודה. o עבודה בהתאם להוראות יצרן ותיקונים מקצועיים. • תמיכה טכנית והדרכה: o מתן תמיכה טכנית למשתמשי הציוד במעבדה. o הדרכה ראשונית למשתמשים על תפעול נכון של ציוד למניעת תקלות. • ידע טכני: o הבנה במעגלים אלקטרוניים (אנלוגיים ודיגיטליים). o ידע וניסיון בעבודה עם כלי מדידה ובדיקה. o יכולת קריאת שרטוטים טכניים (חשמליים ומכניים). o היכרות עם מערכות מחשוב ותוכנות הפעלה בסיסיות o ידע בסיסי במכניקה עדינה והידראוליקה/פנאומטיקה (יתרון). • כישורים אישיים: o יכולת אבחון ופתרון בעיות מעולה. o ידיים טובות, יכולת עבודה עדינה ומדויקת. o יכולת למידה עצמית גבוהה ומוטיבציה ללמוד טכנולוגיות וציוד חדש. o עצמאות, אחריות ויכולת עבודה בצוות. o שירותיות ותקשורת בין אישית טובה. o סדר וארגון, יכולת תיעוד מפורט. • שפות: עברית ברמה גבוהה, אנגלית טכנית ברמה טובה (קריאת ספרי שירות ותיעוד).
פרטים נוספים
promo image
רכז/ת משאבי אנוש ואדמניסטרציה
לחברת ייבוא מובילה באזור העמקים דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש ואדמיניסטרציה תכולת התפקיד : 1. משאבי אנוש • אחריות למתן שירות שוטף לעובדים בתחום משאבי אנוש • בקרה על נתוני נוכחות והיעדרות • מתן תמיכה בתהליכי בגיוס עד לקליטה והשתלבות העובד בארגון • טיפול בסיומי העסקה • רווחה – תכנון והפעלת תכנית רווחה • ממונה על הטרדה מינית 2. אדמיניסטרציה • בירורי חשבוניות / הוצאות • מו"מ להורדת עלויות • קשר עם חברות הליסינג וטיפול ברכבים • מענה לטלפונים המגיעים להנהלה • תאום פגישות • בקרה על פעילויות תחזוקת מבנים כישורים וידע נדרשים : • השכלה – תואר ראשון – חובה ( תואר בשרותי/משאבי אנוש – יתרון ) • ניסיון בתפקיד דומה – 5 שנים • ניסיון בהנהלת חשבונות – יתרון • ניסיון בעבודה מול ספקים ונותני שרות • יכולת לעבודה עצמאית, דייקנות וזריזות • שליטה ביישומי Office בכלל ו Excel בפרט - חובה • היכרות עם מערכת SAP – יתרון משמעותי • אסרטיביות יחד עם יחסי אנוש טובים. • משרה מלאה בין השעות 08:00 – 17:00 • המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פרטים נוספים
promo image
לחברה בצמיחה דרוש/ה איש/ת מכירות שטח
לחברה בצמיחה דרוש/ה איש/ת מכירות שטח התפקיד דורש ניסיון במכירות בתחום המתכת / חיתוך לייזר/ חיתוך פלסמה/ כיפופים ניסיון בתחום המכירות 3 שנים לפחות המשרה באזור צפון / מרכז/ דרום, המשרה כוללת רכב והנה משרת שטח.
פרטים נוספים
promo image
אחראי/ת תפעול ובטיחות לחברה גדולה
דרוש/ה אחראי/ת תפעול ובטיחות לחברה גדולה באיזור המרכז התפקיד כולל: אחריות מלאה על תחום הבטחון בכל שטחי החברה. פיתוח, הטמעה ואכיפה של נהלי ביטחון כולל ניהול מערכות אבטחה, בקרת כניסה, הדרכת עובדים בנושאי בטיחות, עבודה בגובה וחירום וניהול אירועי בטיחות. ניהול שגרת ביטחון, ביצוע סיורים שוטפים בשטחי החברה לאיתור מפגעים, זיהוי סיכונים וניהול אירועי בטיחות במידת הצורך. אחריות על תשתיות המבנים ואחזקתם השוטפת, כולל מערכות חשמל, מיזוג אוויר, ציוד כיבוי אש ועזרה ראשונה ואחריות על צוותי ניקיון ושמירה. ניהול צי הרכב והסלולר. ניהול תקציב היחידה, עבודה מרובה עם ספקים, ביצוע מו"מ וטיפול בחוזים מול חברות ליסינג, מוסכים, סלולר ועוד. ניהול ישיר של צוות עובדים אופטימיזציה של תהליכים לוגיסטיים להבטחת זמינות, יעילות וחיסכון בעלויות. תיעוד שוטף של אירועים, תקלות ופעולות שבוצעו. הכנת דוחות תקופתיים. דרישות: תואר ראשון בניהול לוגיסטיקה או תואר רלוונטי אחר – חובה ניסיון של לפחות 5-8 שנים בניהול התחומים הבאים בארגון: אחזקה וניקיון, ביטחון ובטיחות , רכב וסלולר. ניסיון בניהול תחזוקת מבנה כולל ניהול פרוייקטי שיפוץ והפעלת ספקים וקבלני משנה בתחומי התפעול ,אחזקה וניקיון. ניסיון בניהול תחום הרכב בארגון (ליסינג) כולל התקשרות וניהול מו"מ. רקע וניסיון בבניית תוכנית בטיחות ותחקור אירועים – יתרון ניסיון בעבודה עם מערכות מידע ארגוניות כגון פריוריטי שליטה מלאה ביישומי Office - חובה אנגלית – רמה גבוהה מאפיינים אישיותיים: יכולת ניהולית יושרה ואחריות יחסי אנוש טובים יוזמה וגישה חיובית לעשיה תכנון ויכולת לנהל בקרות אסרטיביות תודעת שירות גבוהה גמישות תפקודית ומחשבתית , תושייה בפתרון בעיות ועצמאות.
פרטים נוספים
promo image
עוזר/ת אדמיניסטרטיבית
לחברה מובילה בתחום ייבוא ושיווק מוצרים בפארק המדע והתעשיה מבוא כרמל (ליד יוקנעם) דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית תיאור התפקיד: טיפול ושירותי משרד למנהל וצוות המכירות (Back office) תפעול הזמנות תיאומי אספקה ניהול מלאי הנפקת חשבוניות ותעודות משלוח ללקוחות קליטת משלוחי יבוא שירות לקוחות גבייה דרישות התפקיד היכרות עם תוכנות אופיס, לרבות שליטה באקסל שליטה במערכת סאפ - יתרון ידע בסיסי בהנהח"ש – יתרון ידע בסיסי באנגלית הכרות והבנת תהליכי רכש, מלאי ואספקה. תודעת שירות מפותחת ויחסי אנוש מצוינים. ראש גדול, יכולת ניהול משימות מרובות, סדר, ארגון וחשיבה מחוץ לקופסה משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
פרטים נוספים
promo image
רכז/ת רישוי ותנועה (במודיעין)
דרוש/ה רכז/ת רישוי ותנועה (במודיעין) בניית מסלולי נסיעה - הקלדת לוחות זמנים - טיפול בתחנות אוטובוס - עבודה עם ממשקים של משרד התחבורה * משרה מלאה * נכונות לשעות נוספות במידת הצורך דרישות: - שליטה מלאה באקסל – חובה - שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת הגעה עצמאית - חובה * סביבת עבודה מותאמת לאנשים עם מוגבליות
פרטים נוספים
promo image
מתאמ/ת שירות
לחברה בפתח תקווה דרוש/ה מתאמ/ת שירות מהות התפקיד • Back office במחלקת שירות הזמינה למענה ללקוחות, ספקים ומהנדסי השירות שבשטח. • עבודה מגוונת ואינטנסיבית במרכז הלב הפועם של החברה. • טיפול בקריאות השירות מפתיחה ועד לסגירה. • עדכון שוטף של הפריוריטי על בסיס יומי. • מענה לבקשות הלקוח, מעקב אחרי הצעות מחיר, טיפול בהזמנות לקוח והזמנות רכש, תעודות משלוח, החזרות, חשבוניות וכו'. • עדכונים שוטפים ללקוחות בהקשר של תיאומים, הזמנות, איחורים וכו'. • תיאום השינויים הנדרשים בלו"ז מול מהנדסי השירות. • מתן מענה למהנדסי השירות שנמצאים בשטח. • עבודה בשיתוף פעולה עם כל מחלקות החברה. דרישות נכונות לעבוד בסביבת עבודה דינמית ולחוצה. יכולת לתעדף את המשימות הרבות. ראש גדול, סדר וארגון, סיום משימות בלי להשאיר קצוות פתוחים. יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. יכולת עמידה בזמנים ואחריות אישית. משרה מלאה עם נכונות למענה מעבר לשעות העבודה. עברית ואנגלית ברמה טובה. ניסיון קודם בתפקיד דומה רצוי אך לא חובה. ניסיון קודם במתן שירות רצוי אך לא חובה. ניסיון בפריוריטי רצוי אך לא חובה. שכר: 10 + בונוסים רבעוניים שעד 3,000 שקל סיבוס: 500 שקל תנאים סוציאליים שעות עבודה: 8:00-16:00 דגשים מהשיחה עם יערית ולימור: • אחריות על סדר יום של 4 טכנאים – אחריות על ניהול זמנים שלהם, קביעת טיפולים ותיקונים > המתאמים אחראים על התיעדוף משימות של הטכנאים בהתאם לצרכים מהשטח. • מחפשים אנשים יצירתיים, שיודעים לפתור בעיות, להסתכל על התמונה הרחבה של הדברים, להיות תקשורתים מול לקוחות, לדעת לרתום את הטכנאים לשינויים ודברים שקורים בשטח – צריך להיות סובלניים מולם ולהבין שהם בשטח ומתמודדים עם דברים שאנחנו לא רואים ויודעים. • יכולת עבודה בצוות, ראש גדול, לדעת לנהל תהליכים מורכבים מקצה לקצה ולדעת לקבל ביקורת ופידבקים. • מועמדים שיודעים להתנהל מול לקוחות, להתאים לה את הפתרונות שמתאימים לכל לקוח בצורה פרטנית.
פרטים נוספים
promo image
פקיד/ת במחלקת תפעול, במשרד הראשי בחיפה
פקיד/ת במחלקת תפעול, במשרד ראשי בחיפה טיפול באניות מטען כללי וצובר בנמלי ישראל קשר עם בעלי אניות מחו"ל תיאום פריקה/טעינה מול הגורמים המעורבים, כולל עם מקבלי מטענים תאום מסמכים מול הרשויות: חיל הים, נמלי ישראל, מכס וכו' כישורים נדרשים: סקרנות מוטיבציה גבוהה, יוזמה אחריות מעבר לשעות משרד יכולת לבצע מספר משימות בו זמנית (multitasking) דיוק בפרטים הקטנים דרישות התפקיד: חמישה ימים בשבוע (לסירוגין ראשון/שישי) זמינות (גם לעבודה מהבית בעת הצורך) אנגלית ברמה טובה מאוד, דיבור וכתיבה עבודת צוות
פרטים נוספים
promo image
אחראי/ת שירות לקוחות ושרשרת אספקה
לחברה בכפר סבא דרוש/ה אחראי/ת שירות לקוחות ושרשרת אספקה שעות עבודה: 09:00-17:00 אחריות בתחום שירות לקוחות • תמיכה בתחום מכירות וביעדיו • מענה לפניות מלקוחות • בדיקת הזמנות לקוח וקליטת הזמנות במערכת • טיפול באי התאמה למחירים, מק"טים וחוסר בהירות בהזמנה. • טיפול בבקשות קידומים/דחיות/ביטולים ומול הלקוח • הוצאת אישורי הזמנה ואישורי מועדים ללקוחות. • טיפול בהחזרות, תלונות לקוח, RMA, מול הספקים ומול הלקוחות • יצירת תעודות משלוח ומסמכי שילוח נדרשים • הכנת הזמנות לאספקה ובדיקתם להוצאת סחורה במחסן. • השתתפות בספירות מלאי רבעוניות ושנתיות • השתתפות בתערוכות וקד"מ • עבודה שוטפת במערכת ה SAP אחריות בתחום הרכש ביצוע קניה ומכירה של רכיבים ומוצרים אלקטרונים מול יצרנים, ספקים וקבלני משנה בארץ ובחו"ל תמחור מוצרים, ניהול וביצוע תהליכי הפחתת עלויות, הגדלת הרווחיות ותכנון המלאי • ניהול החומר והרכש בחברה • קשר עם ספקים בחו"ל. • טיפול בבעיות מחירים וכמויות מול הספק. • עדכון קידומים, ביטולים ודחיות מול הספק. • ניתוח רמות מלאי, ניהול מו"מ מול ספקים בארץ ובחו"ל, כולל תהליכי ייבוא • אחריות על שרשרת האספקה ניהול יבוא וייצוא ניהול השילוח הבינלאומי בחברה וכן ניהול לוגיסטי של הפצה פנים ארצי. • טיפול כולל ביבוא (הכנת רשימת פריטי יבוא, בדיקת ממדי החבילות, מעקב על המשלוח). • עבודה מול משרדיים ממשלתיים (תמ"ס, משרד התקשורת, מכון התקנים) והוצאת היתריי יבוא. • קשר יומיומי עם עמילי מכס • משא ומתן מול חברות השילוח הבינלאומי, עמילי מכס.
פרטים נוספים
דף 1 מתוך 3 (20-1 מתוך 45 משרות)
1 2 3 chevron-left.svgchevron-double-left.svg
שורות לדף:

שיתוף עם חברים:

facebook.svgwhatsapp.svglinkedin.svgtelegram.svgemail.svg