משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

איש/ת תמיכה טכנית לצוות הפיתוח
איש/ת תמיכה טכנית לצוות הפיתוח
התפקיד כולל אחריות לתמיכה טכנית במוצר החברה (מוצר תשתית- סופרנו מערכת דיוור ושליחת מסרים ממגוון פלטפורמות | SOPRANO)
העובד ישמש כחוליה מקשרת בין צוות השירות לצוות הפיתוח, יסייע באיתור וניתוח תקלות ויתרום לשיפור מתמיד של המוצרים והתהליכים.
נדרשת הבנה טכנית מעמיקה, תקשורת בין-אישית גבוהה ויכולת לתעדף משימות בסביבה דינמית.
דרישות:
אוריינטציה טכנית
סקרנות ולמידה עצמאית
יכולת ניסוח בהירה והצגת תהליכים באופן מובנה ומובן.
כושר עמידה ויכולת התמודדות עם אתגרים בסביבה משתנה.
יכולת עבודה בצוות תוך שמירה על שיח מקצועי
פרופיל מקצועי:
היכרות עם עולם הAPI - מיקוד ב Rest
ידע והיכרות עם מערכות Endpoints
הבנה טכנית בתחום ה-Web ותשתיות הרשת, תעבורה ופתרון תקלות בסביבת אינטרנט מבוססת פרוטוקול http.
הכרות עם UML, קריאה והבנה של תרשימי זרימה - יתרון
רקע מקדים מקורס תכנות/מדעי המחשב/הנדסת תוכנה - יתרון
ניסיון בסיסי ב SQL – יתרון
השכלה:
לימודי מערכות מידע , תוכנה, מדעי המחשב.
משרה מלאה (09:00-18:00)
יום עבודה 1 מהבית

רכז/ת מכירות ורישום קורסים
לחברה בת"א דרוש/ה רכז/ת מכירות ורישום קורסים ליחידה ללימודי חוץ
התפקיד כולל שיווק קורסים בטלפון , ניהול ותיאום של פעילות היחידה, תלמידי קורסים וגורמים חיצוניים.
דרישות התפקיד
תואר ראשון - חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ומערכות ניהול מידע.
עברית ברמת שפת אם.
יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון, ויחסי אנוש מעולים.
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
משרה מלאה וגמישה

הנדסאי/ת /מהנדס/ת מכונות.
לחברה ביקנעם דרוש/ה הנדסאי/ת /מהנדס/ת מכונות.
דרישות:
* נסיון בתחום ההנדסה והשרטוט- חובה
* ידע ונסיון טכני- חובה
* אנגלית ברמה גבוהה, כולל דיבור וכתיבה- חובה
* ידע בתוכנת אוטוקאד- חובה
* ידע בתוכנת אוטוקאד- חובה
* שליטה מלאה ביישומי מחשב- חובה
ניסיון מתחום הבנייה/שרטוט של חלקים לשיפוץ
משרה מלאה

סמנכ"ל/ית תפעול
לחברה ביקנעם דרוש/ה סמנכ"ל/ית תפעול
סמנכ"ל התפעול אחראי על הניהול היום יומי של פעילויות החברה בניהול הפרויקטים בהתקנה ושיפוץ מעליות באופן יעיל ואפקטיבי תוך שמירה על איכות הפעילות ושביעות רצון הלקוחות.
תחומי ניהול
באחריותו ניהול, גיוס ומענה להדרכה מקצועית של העובדים במחלק ההתקנות, השיפוצים וההנדסה
• ניהול ובקרה של המנהלים בתחום המבצעים תכנון וביצוע העבודה של כל אחד מהפרויקטים
•ניהול הערכת הביצועים של העובדים, לוודא שהפעילויות מתבצעות בלוחות הזמנים שנקבעו.
• אחריות כוללת לביצועי החברה ועמידה בתקציב בתוקף תפקידו כחבר הנהלה.
אחריות
• ניהול פרמטרים לבקרת ביצועים בהיבט של כמות, איכות ועמידת בזמנים.
• סקירה וניתוח תהליכי החברה בתחומי התפעול לטובת שיפור והתייעלות בתחומי התפעול
• יישום מדיניות החברה שנקבעה בהנהלה
•לוודא שסביבת העבודה בטוחה והעובדים עובדים עפ"י הנחיות הבטיחות הנדרשות
• לתכנן, ליישם, ולבצע בקרה כספית ובקרה על עלות המכר בכל אחד מתחומים שבאחריות המחלקה
• שימור ושיפור שביעות רצון הלקוחות בתקשורת המכבדת את החברה ועל ידי פרוצדורות עבודה המייצרות תמיכה ושירות ברמה גבוהה
• לייצג את החברה, שחק באופן מקצועי וחיובי בכל הרמות : ללקוחות , לעובדים , לספקים ולמוסדות הקשורים בתחום המעליות
• ניהול צוות ההנדסה והאיכות באופן מקצועי מול העובדים מול ספקים ומול מכון התקנים.
כישורים נדרשים
• הבנה של פעולות ותהליכים הקשורים בפעילות העסקית והפיננסית
• יכולות של תקשורת מילולית בעל פה ובכתב, ותקשורת בין אישית גבוהות
• יכולת וניסיון ניהולי ברמת עובדים ומנהלים בדרג ביניים
• מצוינות והקפדה על סדר וארגון תוך תשומת לב לפרטים
• יכולת גבוהה של ניתוח מידע, קבלת החלטות , ופתרון בעיות
• ידע מוקדם בעבודה עם מערכות אופיס הכוללת מצגות ואקסל, ידע כמשתמש בסיסית ERP
ניסיון והשכלה
• תואר ראשון עדיפות להנדסת חשמל או מכונות
• ניסיון ניהולי של לפחות 10 שנים בתחום הבנייה
• יכולות גבוהות בכתיבה, בקריאה ובדיבור בשפה העברית והאנגלית.
תוספות
• העבודה מחייבת מלבד עבודה במשרד גם ביקורים באתרי הבניה ופגישות עם לקוחות ויועצים.

רכז/ת שיווק ומנהל/ת סושיאל
לרשת חנויות דרוש/ה רכז/ת שיווק ומנהל/ת סושיאל ותוכן עם ראש קריאטיבי ויכולת ביצועית גבוהה.
המשרה באיזור המרכז.
התפקיד כולל:
כתיבת ועריכת תכנים שיווקים
שמירה על שפה שיווקית אחידה טקסטואליות וויזואלית
ניהול מלא של נכסי הסושיאל של החברה- החל מכתיבת תכנים, הפקה, צילום ועריכה, ניהול מערך מועדון החברים של הרשת – גיוס לקוחות, שימור, דיוורים והטבות אחריות על ניהול והובלת פרויקטים שיווקיים– מרעיון, דרך הפקה ועד השקה ומדידה
קשר עם ספקים, מעצבים וגורמים שיווקיים חיצוניים
עבודה בכפוף למנהלת השיווק – שותפות יומיומית בבניית הפעילות השיווקית של המותג.
משרה מלאה.
מתן מענה ותגובות למדיות השונות
תכנון וניהול פעילות משפיענים, מעקב אחרי טרנדים כלי השיווק: אתר, דיוור, מסכי ראווה וכו
דרישות:
ניסיון קודם בשיווק
ניסיון בניהול עמודי סושיאל שנה לפחות - חובה
יכולת כתיבה עריכה, קריאטיביות, והיכרות עם כל מה שחם! - חובה
ידע בעבודה על תוכנות גרפיות פוטושופ, אילוסטרייטור יתרון
ידע בצילום מקצועי- יתרון

מנהל/ת משרד
לחברה בצמיחה במודיעין דרוש/ה מנהל/ת משרד
ימי עבודה: א' – ה' 16:30 – 08:00 – משרה מלאה
התפקיד כולל:
- תיאום פגישות והוצאת זימונים בין חברי המטה וספקים חיצוניים.
- ניהול יומן למנכ"ל ולסמנכ"ל, כולל קביעת פגישות, סידור ימי עבודה, וייעול הזמן.
- הוצאת זימונים ומעקב אחר פגישות עבודה פנימיות ופגישות.
- תמיכה בעובדי ומנהלי המטה :תיאום , קביעה ובקרה של ישיבות עבודה פנים ארגוניות ,הצטרפות לישיבות עבודה ,לשם סיכום הישיבות ומעקב ביצוע .
עזרה בהכנת הצעות מחיר, חוזים, הדפסות ודו"חות פנימיים.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית למנכ"ל, סמנכ"לים ומנהלי המטה .
- הכנת דו"חות ומסמכים מקצועיים בהתאם לצורך.
- אחריות על נושא הרכבים בחברה: קשר ואישור תשלומים לחברת הליסינג, פתרון
לבעיות, ביטוחים, רכבי גישור, קילומטראז'
- טיפול בביטוחי עסק.
מעקב אחר משימות ופרויקטים:
- תיאום עם מחלקות שונות במטה לגבי משימות ופרויקטים שוטפים.
- תמיכה ומעקב אחרי פרויקטים מיוחדים והבאתם לסיום בזמן.
תיאום וארגון אירועים וכנסים פנימיים :
- ארגון כנסים פנימיים, ימי עיון ואירועים חברתיים .
- טיפול בפרטים הלוגיסטיים של האירועים .
תיאום עם ספקים וספקי שירותים:
- ניהול קשרים עם ספקים של שירותי משרד, רכש ציוד .
- ביצוע רכש , הזמנות ציוד משרדי וכיבוד .
- קביעת פגישות ותחזוקה שוטפת עם ספקים חיצוניים עבור השירותים המשרדיים.
- שיקים מוכנים לספקים - סידור , מיון , הודעה ומסירה לספק
הכנת חומרי עבודה ומצגות:
- הכנת מצגות עבור מנכ"ל וסמנכ"ל הרשת , כולל איסוף נתונים והצגה בצורה מקצועית.
- הכנת דו"חות שוטפים ומסמכים.
ניהול תחום משאבי אנוש :
- תיאום מועדים עבור ראיונות לגיוס עובדים חדשים.
- סיוע בניהול ובקרה על רישום שעות עבודה, חופשות ונוכחות העובדים.
- נוכחות עובדים – ביצוע מעקב, עדכון במידת הצורך, בקרה והכנה לשכר.
ניהול , בקרה ומעקב אחר הוצאות קופה קטנה .הכנת דוח חודשי לפי פרמטרים מוגדרים לישיבות בעלים ) כגון : גידול /קיטון בפדיונות,
רווחים, גיולים, שעות שותפים, העמסה וכו
אחריות על תחום סיסמאות המשתמשים למצלמות אבטחה , מיילים, קופות.
מתן מענה לפניות ושירות לקוחות .

פקיד/ת במחלקת תפעול, במשרד הראשי בחיפה
פקיד/ת במחלקת תפעול, במשרד ראשי בחיפה
טיפול באניות מטען כללי וצובר בנמלי ישראל
קשר עם בעלי אניות מחו"ל
תיאום פריקה/טעינה מול הגורמים המעורבים, כולל עם מקבלי מטענים
תאום מסמכים מול הרשויות: חיל הים, נמלי ישראל, מכס וכו'
כישורים נדרשים:
סקרנות
מוטיבציה גבוהה, יוזמה
אחריות מעבר לשעות משרד
יכולת לבצע מספר משימות בו זמנית (multitasking)
דיוק בפרטים הקטנים
דרישות התפקיד:
חמישה ימים בשבוע (לסירוגין ראשון/שישי)
זמינות (גם לעבודה מהבית בעת הצורך)
אנגלית ברמה טובה מאוד, דיבור וכתיבה
עבודת צוות

מנהל/ת חשבונות עד למאזן
לחברת ייבוא בחיפה מנהל/ת חשבונות עד מאזן
שעות עבודה מ8.00 עד 16.00
מיום א' עד ה'
ניסיון
ידע חשבשבת+ נשר הכי חשוב חשבשבת
משרה מלאה

לחברה באיזור ר"ג דרוש/ה אחראי/ת קשרי ספקים
לחברה באיזור ר"ג דרוש/ה אחראי/ת קשרי ספקים
התפקיד כולל טיפול בפניות בתחומי השירות השונים, תחקורים, ועבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים:
טיפול בפניות ספקים בתחומי השירות השונים, ניהול תהליך הגיוס של ספק חדש, מתן מענה טלפוני ובמייל, הובלה ומעקב טיפול עד לסגירתו, פיתוח קשרי עבודה. טיפול בתלונות על פעילות הספקים, טיפול בממצאי בקרה, סיוע לראש הצוות בניהול הליכים מכרזיים, עבודה אדמיניסטרטיבית בסביבת עבודה מרובת ניירת.
דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם של שנה לפחות בעבודת תפעול / ריכוז תהליכים מקצה לקצה בארגון – חובה.
• ניסיון בעבודה מול ספקים/לקוחות, תודעת שירות גבוה, טיפול בהתנגדויות, פיתוח קשרי עבודה ויחסי אמון - חובה.
• יכולות ביטוי גבוהות בע"פ ובכתב, שירותיות, אסרטיביות.
• שחקן/נית נשמה - ראש גדול, בעל/ת מוסר עבודה גבוה.
• תואר ראשון - יתרון.
• הבנה תהליכים, סדר וארגון, למידה מהירה, ראייה מערכתית רחבה, עבודה עצמית והנעה עצמית, תקשורת בינאישית גבוהה.
• נכונות לעבודה מאתגרת, ריבוי משימות תחת לחץ, סביבת עבודה מרובת ממשקים, עבודה בצוות לצד יכולת עבודה עצמאית.
• שליטה מלאה בתוכנות office (בפרט Excel ו- PowerPoint) – חובה.
• היכרות טובה עם עולם שירותי הבריאות, בדגש על השירותים והמוצרים הקיימים בשוק - יתרון.
• היכרות עם הליכים מכרזים ועבודה עם הסכמים – יתרון.
היקף משרה :
• עבודה במשרה מלאה, ימי עבודה א'-ה' 8.5 שעות 8:00-16:30
• נכונות לעבודה בשעות נוספות, לפי צורך.

אחראי/ת שירות לקוחות ושרשרת אספקה
לחברה בכפר סבא דרוש/ה אחראי/ת שירות לקוחות ושרשרת אספקה
שעות עבודה: 09:00-17:00
אחריות בתחום שירות לקוחות
• תמיכה בתחום מכירות וביעדיו
• מענה לפניות מלקוחות
• בדיקת הזמנות לקוח וקליטת הזמנות במערכת
• טיפול באי התאמה למחירים, מק"טים וחוסר בהירות בהזמנה.
• טיפול בבקשות קידומים/דחיות/ביטולים ומול הלקוח
• הוצאת אישורי הזמנה ואישורי מועדים ללקוחות.
• טיפול בהחזרות, תלונות לקוח, RMA, מול הספקים ומול הלקוחות
• יצירת תעודות משלוח ומסמכי שילוח נדרשים
• הכנת הזמנות לאספקה ובדיקתם להוצאת סחורה במחסן.
• השתתפות בספירות מלאי רבעוניות ושנתיות
• השתתפות בתערוכות וקד"מ
• עבודה שוטפת במערכת ה SAP
אחריות בתחום הרכש
ביצוע קניה ומכירה של רכיבים ומוצרים אלקטרונים מול יצרנים, ספקים וקבלני משנה בארץ ובחו"ל תמחור מוצרים, ניהול וביצוע תהליכי הפחתת עלויות, הגדלת הרווחיות ותכנון המלאי
• ניהול החומר והרכש בחברה
• קשר עם ספקים בחו"ל.
• טיפול בבעיות מחירים וכמויות מול הספק.
• עדכון קידומים, ביטולים ודחיות מול הספק.
• ניתוח רמות מלאי, ניהול מו"מ מול ספקים בארץ ובחו"ל, כולל תהליכי ייבוא
• אחריות על שרשרת האספקה
ניהול יבוא וייצוא
ניהול השילוח הבינלאומי בחברה וכן ניהול לוגיסטי של הפצה פנים ארצי.
• טיפול כולל ביבוא (הכנת רשימת פריטי יבוא, בדיקת ממדי החבילות, מעקב על המשלוח).
• עבודה מול משרדיים ממשלתיים (תמ"ס, משרד התקשורת, מכון התקנים) והוצאת היתריי יבוא.
• קשר יומיומי עם עמילי מכס
• משא ומתן מול חברות השילוח הבינלאומי, עמילי מכס.

מנהל/ת מחסן לוגיסטי/ת
למפעל במבוא כרמל יקנעם דרוש/ה מנהל/ת מחסן לוגיסטי
משרה מלאה 7-16:30 חמישה ימים בשבוע ללא שישי.
ניסיון של שנתיים בתעשייה. ניהול ומעקב מלאי במערכות ממוחשבות והוצאת דוחות, ידע וניסיון בניהול פעילות- קליטות, ליקוטים, ספירות מלאי. קבלת סחורה, תקשורת עם ספקים, ניהול צוות עובדי מחסן ונהגים חובה פריוריטי או סאפ תכנית ERP כלשהי.

מנהל/ת משאבי אנוש בארגון באזור השרון
דרוש/ה מנהל/ת משאבי אנוש בארגון באיזור השרון
התפקיד כולל:
להיות שותפ/ה אסטרטגי/ת למנהיגים העסקיים שלנו; תמיכה במחלקת ההנדסה
ולספק ליווי משאבי אנוש למנהלים.
פיתוח ויישום אסטרטגיות משאבי אנוש חדשניות המתאימות לעסק הכולל
יעדים בתחומים שונים כגון: תוכניות הכשרה ופיתוח, פיצויים והטבות, סקירות ביצועים
פיתוח מנהיגות.
נהל את כל מחזור חיי העובד עבור מחלקת הפרויקטים, החל מהטמעה
לפיתוח קריירה ויציאה מהמטוס.
בניית קשרים חזקים עם העובדים וטיפוח סביבת עבודה חיובית.
תניהול תהליכי הגיוס מול מנהלי המחלקות.
ניהול פרויקטי משאבי אנוש מורכבים.
דרישות:
תואר ראשון במשאבי אנוש, מנהל עסקים או תחום קשור.
MA / MBA -
שליטה בשפה האנגלית
ניסיון של 5 שנים כ-HRBP בתמיכה במנהיגים בכירים בתעשייה /
חברת הנדסה.
ניסיון בעבודה בארגון גלובלי והבנה של תרבויות מגוונות.
ידע רב בשיטות עבודה מומלצות של משאבי אנוש וחוקי עבודה.
יחסי אנוש מעולים, גישה חיובית ליכולת יכולת ומחויבות לנהיגה
מצוינות ארגונית.

מנהל/ת חשבונות לקוחות לבית תוכנה
מנהל/ת חשבונות לקוחות לבית תוכנה בפתח תקווה למשרה חלקית
תחומי אחריות:
התאמות כרטיסי אשראי והתאמות בנקים
ביצוע חיובים שוטפים:
o הפקת חשבוניות חודשיות (פוסט פייד) וחשבוניות פרי פייד יומיות
o הפקת חשבוניות ריטיינר
גבייה שוטפת:
o גיול חובות וניהול תהליך הגבייה מול לקוחות
o הפקת דוחות גיול חובות
טיפול בהפקדות בנקאיות, קליטת שיקים והעברות בנקאיות
טיפול בערבויות וביטוחים
ניהול דוחות מכירה, דוחות התחשבנות עם מפיצים ושותפים.
מענה טלפוני מקצועי ללקוחות בנושאי הנהלת חשבונות
עבודה יומיומית עם מערכת SAP ומערכת ניהול הלקוחות
דרישות התפקיד:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2
ניסיון מעשי של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות
שליטה באקסל
ניסיון בעבודה עם מערכת SAP - יתרון
דיוק, אחריות, סדר ויכולת ניהול עצמי גבוהה
שירותיות ויחסי אנוש מעולים
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות

כלכלנ/ית
לחברה גדולה במודיעין דרוש/ה כלכלנ/ית.
במסגרת התפקיד:
- השתתפות בבניית תקציב שנתי על פי ההגדרות ויעדי ההנהלה.
- בקרה חודשית על התוצאות, ניתוח הביצוע מול תקציב, זיהוי מגמות ותחומים לשיפור.
- אחריות על הכנת דוחות וניתוחים כלכליים והנגשתם למנהלים.
- ניהול בקרה תקציבית במערכת פריוריטי הכוללת זיהוי מגמות וטיפול בחריגות.
- השתתפות מלאה בפיתוח מערכת BI, הכולל אפיון הצרכים, בניית תשתית נתונים ובקרה על טיב הנתונים.
- קידום תהליכים ופרויקטים
.
דרישות המשרה:
ראש גדול ואחריות אישית
יכולת אנליטית, סדר, דיוק, יסודיות וירידה לפרטים
יכולת עבודה עצמאית
תואר ראשון בכלכלה
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד כלכלן
שליטה מלאה באקסל – חובה
ניסיון ב Priority, תוכנות BI – יתרון

נציגי/ת שירות ת"א
נציג/ת שירות למוקדי תביעות רכב / חיים ופנסיה / בריאות
תיאור התפקיד:
מתן מענה טלפוני ראשוני לפניות ובירורים של לקוחות הנוגעים לתביעות בתחום
מתן מענה לסוכנים ולגורמים פנים ארגוניים
עבודה מול מערכות ממוחשבות של החברה
דרישות התפקיד:
ניסיון בתפקיד שירותי - יתרון
כושר ביטוי גבוה
יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה
מכוונות למשרה שירותית
יכולת עבודה בצוות, אחריות
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח ארוך
יכולת למידה והתאקלמות מהיר
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
שעות עבודה ותנאים:
משרה מלאה ל8 שעות משרה, ימי ראשון - חמישי שעות 08:00 - 16:00

רפרנט/ית ביטוח
לסוכנות ביטוח מובילה באיזור חיפה דרוש/ה רפרנט/ית ביטוח לתחומי: חיים, בריאות, פנסיה וגמל, לטיפול שוטף בלקוחות המשרד. התפקיד כולל: מענה טלפוני, הגשת תביעות ביטוח, תפעול דוחות ומעקבים שוטפים מול החברות, מעקב אחר הצעות, עבודה שוטפת מול חברות הביטוח ועוד. העבודה בסביבה צעירה ונעימה, בהיקף של משרה מלאה. העבודה בסניף חיפה, על קו הרכבת. דרישות התפקיד: - ניסיון בתחום ביטוח חיים ובריאות- חובה - היכרות עם תוכנות Office - היכרות עם מערכת SMS- חובה - יחסי אנוש טובים, כושר ניסוח והתנסחות ברמה טובה .

נציג\ת מחסן לחברה בצור יגאל
נציג\ת מחסן לחברה בצור יגאל
התפקיד כולל:
מענה טלפוני ללקוחות עסקיים ופרטיים
הקלדת הזמנות
הדפסת תעודות
הכנת דוחות ודוחות בקרה.
הפקת תעודות לאספקה.
תעודות החזרה.
כניסת מוצרים למלאי.
קשר שוטף מול מחלקת הזמנות.
מענה טלפוני
דרישות:
הכרת עבודה באקסל
הכרת פריוריטי – יתרון
יכולת לימוד ועבודה עצמאית
יכולת מעקב ומתמשך ופתרון בעיות
עמידה בלחץ וריבוי משימות
סדר וארגון

מנהל/ת תיקי לקוחות
לחברה באיזור חיפה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות
הגדרת התפקיד : ניהול כל פעילויות החברה מול הלקוח.
תיאור התפקיד:
הבנה מעמיקה של חוזה ארוך טווח או\ו- תנאי ההתקשרות החוזית ובכלל
זה הצעות מחיר שנשלחו ללקוח
אחריות על ניהול המוצר מרגע שליחת הצעת מחיר ומעקב אחר ההתקדמות
עד לסיום התהליך – קבלת / אי קבלת הזמנה
אחריות על הכנת סקר חוזה
קליטת הזמנות הזנתן למערכת ה-ERP
ניהול שוטף של ישיבות טכניות ועסקיות עם הלקוח, כולל ישיבות בתוך
החברה, תוך שיתוף גורמים רלוונטיים
ניהול שוטף של ה-OTD: עמידה בדרישות הלקוח כולל מעקב, עדכון, ומשוב
ללקוח, עבודה מתמדת מול לקוח במטרה לעמוד ביעד ה- OTD של חשכ"ל.
הבנה מעמיקה של תרשים ארגוני של הלקוח, בעלי תפקידים
שמירת על קשר רציף עם הלקוח, ייזום שיחות על פרויקטים חדשים,
הזמנות המשך והגדלת היקף הפעילות עם הלקוח בהתאמה לאסטרטגיה
העיסקית ותוכנית השיווק של החברה.
אחריות על עדכון מחירון בזמן וסיוע פעיל בגביית תשלומים בזמן.
ניתוחים והערכות מצב לעמידה בדרישות הלקוח ואחריות על יישום תוכניות
הכנת, שליחת וניתוח סקר שביעות רצון הלקוח. אחריות על מיקסום הציון
נסיעה לביקורי לקוחות תקופתיים
כישורים נדרשים כישורים קיימים נדרשת
מהנדס/הנדסאי תעשייה וניהול
3 שנות ניסיון בתחום תפ"י או\ושיווק
אנגלית ברמה גבוהה
יחסי אנוש מצוינים
נכונות לעבודה מאומצת ובככל זה
בשעות אחה"צ ככל שיידרש
שליטה בתוכנות ה – OFFICE,

לחברה לפיננסים בחיפה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל
לחברה לפיננסים בחיפה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל
התפקיד כולל:
- ליווי מנכ"ל החברה לפגישות
- סיכום ישיבות ומקב אחר משימות
- סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף לדרג הניהולי
- עבודה מול לקוחות, אנשי מקצוע וממשקים פנים וחוץ ארגוניים
סביבה צעירה ונעימה, בהיקף של משרה מלאה. נדרש זמינות מעבר לשעות העבודה במידת הצורך.
משרדי החברה נמצאים בחיפה, על קו הרכבת
משרה מלאה
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי
רישיון נהיגה בתוקף
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
שליטה מלאה ביישומי OFFICE
תואר ראשון- יתרון
יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן, סדר וארגון ברמה גבוהה
יכולת ביצוע מספר משימות במקביל
שפות נוספות- יתרון

מנהל/ת שיווק מוצר (Product Marketing Manager)
לחברה ליד רמת גן דרוש/ה מנהל/ת שיווק מוצר (Product Marketing Manager)
פלטפורמת SaaS מובילה בתחום האוטומציה השיווקית, מחפשת מנהל/ת שיווק מוצר (Product Marketing Manager)
שיצטרף/תצטרף אלינו ויוביל/תוביל מהלכי שיווק חכמים מבוססי דאטה, שישפרו את חוויית המשתמש וישפיעו באופן ישיר על הצמיחה של המוצר-
הן בצמיחה מונחית מוצר (PLG) והן בתמיכה בתהליכי מכירה.
מה בתפקיד?
שיפור מסע הלקוח וההמרות באתר
ניתוח התנהגות משתמשים והובלת מהלכי PLG
יצירת חומרים שיווקיים שתומכים בתהליך ההמרה
עריכת מחקרי שוק, פרסונות ומתחרים, והפיכת תובנות לפעולות שיווקיות אפקטיביות
שיתוף פעולה עם צוותי מוצר, מכירות, תוכן ועיצוב
הניסיון והכישורים שאנחנו מחפשים:
ניסיון של שנתיים+ בשיווק מוצר SaaS או בניהול דיגיטל בחברת אי-קומרס
ניסיון מוכח בהובלת תהליכי צמיחה מונחית מוצר (PLG)
חשיבה אנליטית ויכולת לקבל החלטות על בסיס נתונים (מוצר, מכירות, תנהגות משתמשים).
הבנה עסקית רחבה - חיבור בין מה שקורה בשיווק לבין תוצאות בפועל.
יכולת קריאייטיבית והבנה בעולמות התוכן, העיצוב והמסר.
אוהב/ת לעבוד בצוותים מגוונים ולחבר בין תוכן, דאטה וחוויית משתמש
ידיים על ההגה – יכולת ביצוע גבוהה ותפקוד מעולה בסביבה דינמית.
יום 1 עבודה היברידית
המשרה היא משרה מלאה 09:00-18:00
דף 1 מתוך 3 (20-1 מתוך 49 משרות)
1 2 3 

שורות לדף: