משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

נציגי/ת שירות ת"א
נציג/ת שירות למוקדי תביעות רכב / חיים ופנסיה / בריאות
תיאור התפקיד:
מתן מענה טלפוני ראשוני לפניות ובירורים של לקוחות הנוגעים לתביעות בתחום
מתן מענה לסוכנים ולגורמים פנים ארגוניים
עבודה מול מערכות ממוחשבות של החברה
דרישות התפקיד:
ניסיון בתפקיד שירותי - יתרון
כושר ביטוי גבוה
יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה
מכוונות למשרה שירותית
יכולת עבודה בצוות, אחריות
מוטיבציה ונכונות לעבודה לטווח ארוך
יכולת למידה והתאקלמות מהיר
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
שעות עבודה ותנאים:
משרה מלאה ל8 שעות משרה, ימי ראשון - חמישי שעות 08:00 - 16:00

רפרנט/ית ביטוח
לסוכנות ביטוח מובילה באיזור חיפה דרוש/ה רפרנט/ית ביטוח לתחומי: חיים, בריאות, פנסיה וגמל, לטיפול שוטף בלקוחות המשרד. התפקיד כולל: מענה טלפוני, הגשת תביעות ביטוח, תפעול דוחות ומעקבים שוטפים מול החברות, מעקב אחר הצעות, עבודה שוטפת מול חברות הביטוח ועוד. העבודה בסביבה צעירה ונעימה, בהיקף של משרה מלאה. העבודה בסניף חיפה, על קו הרכבת. דרישות התפקיד: - ניסיון בתחום ביטוח חיים ובריאות- חובה - היכרות עם תוכנות Office - היכרות עם מערכת SMS- חובה - יחסי אנוש טובים, כושר ניסוח והתנסחות ברמה טובה .

נציג\ת מחסן לחברה בצור יגאל
נציג\ת מחסן לחברה בצור יגאל
התפקיד כולל:
מענה טלפוני ללקוחות עסקיים ופרטיים
הקלדת הזמנות
הדפסת תעודות
הכנת דוחות ודוחות בקרה.
הפקת תעודות לאספקה.
תעודות החזרה.
כניסת מוצרים למלאי.
קשר שוטף מול מחלקת הזמנות.
מענה טלפוני
דרישות:
הכרת עבודה באקסל
הכרת פריוריטי – יתרון
יכולת לימוד ועבודה עצמאית
יכולת מעקב ומתמשך ופתרון בעיות
עמידה בלחץ וריבוי משימות
סדר וארגון

מנהל/ת מחלקת כספים ראשי/ת
למשרד אדריכלים מוביל במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת מחלקת כספים ראשי/ת בכפיפות למנכ"ל.
התפקיד כולל טיפול שוטף בכספים, ניהול מחלקת הכספים של המשרד, ניהול מו"מ וניהול אנשים.
דרישות התפקיד:
תואר בכלכלה/מנהל עסקים ומשפטים – יתרון.
זמינות למשרה מלאה.
תשוקה לתפקיד ולהצלחה.
מסירות, אחריות והגדלת ראש.
המשרד מתאפיין באווירה צעירה ודינאמית לצד עבודה מקצועית ביותר.
הזדמנות מעולה להשתלב במשרד מוביל בתחומו!

מנהל/ת תיקי לקוחות
לחברה באיזור חיפה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות
הגדרת התפקיד : ניהול כל פעילויות החברה מול הלקוח.
תיאור התפקיד:
הבנה מעמיקה של חוזה ארוך טווח או\ו- תנאי ההתקשרות החוזית ובכלל
זה הצעות מחיר שנשלחו ללקוח
אחריות על ניהול המוצר מרגע שליחת הצעת מחיר ומעקב אחר ההתקדמות
עד לסיום התהליך – קבלת / אי קבלת הזמנה
אחריות על הכנת סקר חוזה
קליטת הזמנות הזנתן למערכת ה-ERP
ניהול שוטף של ישיבות טכניות ועסקיות עם הלקוח, כולל ישיבות בתוך
החברה, תוך שיתוף גורמים רלוונטיים
ניהול שוטף של ה-OTD: עמידה בדרישות הלקוח כולל מעקב, עדכון, ומשוב
ללקוח, עבודה מתמדת מול לקוח במטרה לעמוד ביעד ה- OTD של חשכ"ל.
הבנה מעמיקה של תרשים ארגוני של הלקוח, בעלי תפקידים
שמירת על קשר רציף עם הלקוח, ייזום שיחות על פרויקטים חדשים,
הזמנות המשך והגדלת היקף הפעילות עם הלקוח בהתאמה לאסטרטגיה
העיסקית ותוכנית השיווק של החברה.
אחריות על עדכון מחירון בזמן וסיוע פעיל בגביית תשלומים בזמן.
ניתוחים והערכות מצב לעמידה בדרישות הלקוח ואחריות על יישום תוכניות
הכנת, שליחת וניתוח סקר שביעות רצון הלקוח. אחריות על מיקסום הציון
נסיעה לביקורי לקוחות תקופתיים
כישורים נדרשים כישורים קיימים נדרשת
מהנדס/הנדסאי תעשייה וניהול
3 שנות ניסיון בתחום תפ"י או\ושיווק
אנגלית ברמה גבוהה
יחסי אנוש מצוינים
נכונות לעבודה מאומצת ובככל זה
בשעות אחה"צ ככל שיידרש
שליטה בתוכנות ה – OFFICE,

מנהל/ת מחלקה
לחברה גדולה באיזור חדרה דרוש/ה מנהל/ת מחלקה
בניית תוכנית עבודה למחלקה ועמידה בה.
ניהול המחלקה על פי תכנית הייצור.
ניהול התפוקות ועמידה ביעדים.
אחריות לבטיחות בעבודה.
עמידה באספקת השירותים ללקוחות על פי ההסכמים המוגדרים.
ניהול האינטגרציה בין המחלקות השונות.
הטמעת נהלי העבודה.
אחריות על איכות העבודה תוך תהליך הייצור.
בניית סידור עבודה לפי תכנית הייצור תוך עמידה ביעדי המחלקה.
מתן הוראות וקביעת סדרי עדיפויות.
פיקוח על עבודה לפי נהלים והנחיות עבודה.
ניהול העובדים ושיבוצם בעמדות השונות לפי הצורך.
חניכה, הכשרה והסמכת עובדים לתפקידים השונים במחלקה.
בקרה על עמידה בתקני כ"א וגיוס עובדים בתיאום עם מחלקת משאבי אנוש לפי התקינה.
השכלה:
תואר ראשון במנהל עסקים/ תעשיה וניהול- יתרון
ניסיון תעסוקתי:
ניסיון כמנהל/ת מחלקה לפחות 3 שנים- חובה
כישורים:
יכולת ראייה רחבה והבנת התהליך
מוסר עבודה גבוה
יושר אישי ואמינות גבוהה
יכולות ניהול גבוהות
יחסי אנוש מעולים
לויאליות לארגון
יכולת עבודה בצוות
יכולת תעדוף משימות
יכולת עבודה בלחץ וריבוי משימות
משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות עפ"י צורך

לחברה לפיננסים בחיפה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל
לחברה לפיננסים בחיפה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל
התפקיד כולל:
- ליווי מנכ"ל החברה לפגישות
- סיכום ישיבות ומקב אחר משימות
- סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף לדרג הניהולי
- עבודה מול לקוחות, אנשי מקצוע וממשקים פנים וחוץ ארגוניים
סביבה צעירה ונעימה, בהיקף של משרה מלאה. נדרש זמינות מעבר לשעות העבודה במידת הצורך.
משרדי החברה נמצאים בחיפה, על קו הרכבת
משרה מלאה
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי
רישיון נהיגה בתוקף
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
שליטה מלאה ביישומי OFFICE
תואר ראשון- יתרון
יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן, סדר וארגון ברמה גבוהה
יכולת ביצוע מספר משימות במקביל
שפות נוספות- יתרון

מחסנאי/ת
לחברה במעגן מיכאל דרוש/ה מחסנאי/ת
ניסיון בעבודת מחסן ממוחשב
פריקת ציוד ממכולות
בדיקת תקינות הסחורה וארגונה במחסן
העמסת משלוחים על משאיות

מנהל/ת שיווק מוצר (Product Marketing Manager)
לחברה ליד רמת גן דרוש/ה מנהל/ת שיווק מוצר (Product Marketing Manager)
פלטפורמת SaaS מובילה בתחום האוטומציה השיווקית, מחפשת מנהל/ת שיווק מוצר (Product Marketing Manager)
שיצטרף/תצטרף אלינו ויוביל/תוביל מהלכי שיווק חכמים מבוססי דאטה, שישפרו את חוויית המשתמש וישפיעו באופן ישיר על הצמיחה של המוצר-
הן בצמיחה מונחית מוצר (PLG) והן בתמיכה בתהליכי מכירה.
מה בתפקיד?
שיפור מסע הלקוח וההמרות באתר
ניתוח התנהגות משתמשים והובלת מהלכי PLG
יצירת חומרים שיווקיים שתומכים בתהליך ההמרה
עריכת מחקרי שוק, פרסונות ומתחרים, והפיכת תובנות לפעולות שיווקיות אפקטיביות
שיתוף פעולה עם צוותי מוצר, מכירות, תוכן ועיצוב
הניסיון והכישורים שאנחנו מחפשים:
ניסיון של שנתיים+ בשיווק מוצר SaaS או בניהול דיגיטל בחברת אי-קומרס
ניסיון מוכח בהובלת תהליכי צמיחה מונחית מוצר (PLG)
חשיבה אנליטית ויכולת לקבל החלטות על בסיס נתונים (מוצר, מכירות, תנהגות משתמשים).
הבנה עסקית רחבה - חיבור בין מה שקורה בשיווק לבין תוצאות בפועל.
יכולת קריאייטיבית והבנה בעולמות התוכן, העיצוב והמסר.
אוהב/ת לעבוד בצוותים מגוונים ולחבר בין תוכן, דאטה וחוויית משתמש
ידיים על ההגה – יכולת ביצוע גבוהה ותפקוד מעולה בסביבה דינמית.
יום 1 עבודה היברידית
המשרה היא משרה מלאה 09:00-18:00

עוזר/ת אישית למנכ"ל חברה
למנכ"ל חברת השקעות ופיננסים בהרצליה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת אישי
המועמד/ת האידיאלי יהיה פרואקטיבי, מאורגן ובעל כישורי תקשורת מצוינים
ניהול לוחות זמנים , מענה טלפוני, ניהול יומנים, הכנת מצגות, תפקיד הכולל תכנון אסטרטגי וטקטי כאחד,
סיוע בתעדוף משימות, מעקב אחר פרויקטים מרכזיים ולהבטיח ביצוע בזמן.
מקשר בין לקוחות מקומיים/גלובליים ושותפים עסקיים תוך שמירה על סודיות. - תמיכה תפעולית ואדמיניסטרטיבית: מתן תמיכה מקיפה, החל מלוגיסטיקה ועד למשימות אישיות. - ביקורים בחו"ל: ניהול לוגיסטיקה ותוכן עבור ביקורים בחו"ל. יוזמות אחריות חברתית: לפקח על יוזמות האחריות החברתית של החברה (CSR) בהתאם למאמצי יחסי הציבור.
דרישות:
אתה מכוון לפרטים ויכול ללהטט במספר סדרי עדיפויות בסביבה מהירה. פותר בעיות טבעי, אתה מעריך במהירות מצבים ומקבל החלטות חכמות. - יזום ועצמאי: אתה לא מחכה להוראות - אתה צופה צרכים ומבצע פעולה. - מיומנויות בין-אישיות: אדם עם כישורי תקשורת מצוינים, המסוגל ליצור אינטראקציה חלקה עם לקוחות ושותפים חיצוניים. - שיתוף פעולה: מסוגל לעבוד ביעילות עם עמיתים על פני תרבויות ואזורי זמן שונים. דרישות: • חובה תואר ראשון. מועדף MBA. • בקיא ב-Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint). • ניסיון של שנתיים לפחות בפיננסים/פיתוח עסקי (עדיפות). • לפחות שנתיים כעוזר בכיר/אישי, רצוי תמיכה במנהלי C-suite. • שליטה שוטפת בעברית ובאנגלית (בדיבור ובכתב). • יכולת לשגשג בסביבה דינאמית, מהירה ועם גישה פרואקטיבית.

מהנדס/ת או"ש
לחברה באיזור עפולה דרוש/ה מהנדס/ת או"ש
תחומי אחריות עיקריים:
הגדרת תהליכי עבודה אפקטיביים
אפיון ,תכנון וביצוע שינויים בתהליכי הייצור
הכנה והצגת תכניות מדודות לשיפור מתמיד בתהליכי העבודה בייצור
ביצוע מדידות עבודה ותצפיות
הכנת תוכנית ייצור תקופתית
הכנת תכנית ייצור יומית
פיקוח על הייצור
פיקוח על עמידה בתפוקות
פיקוח על יעילות מכונות
הפקת דוחות לחישוב הפרמיות וניתוחם על פי תפוקות
הפקת דוחות מידע , עיבודם וביצוע מעקב
ניתוח נתונים מהדוחות ברמה יומית וחודשית ושנתית ברמה מחלקתית/ מפעלית
בקרה על עמידה בתוכנית העבודה חודשי )תכנון מול ביצוע(
השכלה:
השכלה- הנדסת תעשייה וניהול עם התמחות בייצור
ניסיון תעסוקתי:
ניסיון של לפחות 3 שנים כמהנדס/ת תפ"י/ או"ש
כישורים:
יסודיות וירידה לפרטים
ראיה מערכתית
מוסר עבודה גבוה
יושר אישי ואמינות גבוהה
יכולת רתימה מול ממשקי עבודה והובלת תהליכים
יחסי אנוש מעולים
לויאליות לארגון
היקף המשרה:
משרה מלאה עם נכונות לעבודה בשעות נוספות

מנהל/ת רשת וממונה הגנת מידע ופרטיות
לחברה באיזור זכרון יעקב דרוש/ה מנהל/ת רשת וממונה הגנת מידע ופרטיות
ידע וניסיון
ניסיון תעסוקתי כמנהל/ת רשת ו/או איש/ת סיסטם.
שליטה במערכות ההפעלה של מיקרוסופט
ידע בתחום הווירטואליזציה, כולל הסמכות מתאימות.
הסמכה של MCSE או MCSA - חובה
IIS, DHCP,DNS ,Active Directory בניהול וניסיון ידע
ניסיון בניהול רכיבי רשת: מתגים, נתבים, שרתים ו- FW.
ידע וניסיון בניהול סטורג'ים )QNAP, HP)
היכרות עם תוכנות גיבויים.
ניסיון בתמיכת משתמשים בתחום תוכנות ה- Office
יכולת תמיכה בציוד היקפי לרבות מדפסות/מצלמות/מסופונים וכיו"ב.
היכרות עם מערכות מידע ארגונית BI /Priority - יתרון
ניסיון עם תקני אבטחת מידע 27001 ISO ו- 27799 ISO - יתרון משמעותי
היכרות עם חוק הגנת הפרטיות – יתרון משמעותי
עבודה בצוות, וגיבוי הדדי של שני אתרים.
השכלה בתחום מערכות הפעלה ומחשוב – הנדסאי או תואר ראשון - יתרון
כישורים נדרשים-
בעלת/ת גישה שירותית
בעל/ת אוריינטציה טכנית
כישורים בינאישיים גבוהים
ניסיון במתן תמיכה ובעבודה עם ריבוי משתמשים
נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות
שיתוף פעולה עם גורמים פנימיים וחיצוניים לארגון
יוזמה אישית לשיפור תהליכי עבודה ופתרון בעיות
היקף המשרה- משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות

טכנאי/ת תיקונים למחסן לתיקון ציוד על גלגלים
לחברה בהרצליה דרוש/ה טכנאי/ת תיקונים למחסן לתיקון ציוד על גלגלים
התפקיד כולל גם עבודות של מחסנאי/ת במחסן
טיפול במלאי סחורות ובלאי

מנהל/ת משרד
לחברה בתחום הקבלנות בבנימינה דרוש/ה מנהל/ת משרד
תיאור התפקיד:
* תיאום פגישות וניהול יומנים
מתן מענה לספקים, טיפול בקבלות, תשלומים, העברת נתוני שכר לרו"ח
טיפול בחשבונות, הזמנות ודו"חות.
* מתן back office לעובדי המחלקות
* ניהול תיוקי מסמכי העבודה בשוטף
* מעקב אחר ביצוע המשימות אשר ניתנות לנותני השירות החיצוניים עימם החברה התקשרה
* ביצוע תשלומים מקוונים אשר נדרשים אל מול הרשויות
משרה מלאה בימים א’-ה’, שעות – 8:00-16:00.
תנאים מצויינים יוצעו למתאים/ה.
דרישות המשרה:
ניסיון אדמניסטרטיבי
יכולת עבודה עצמאית
שליטה ביישומי מחשב
ארגון וסדר ,יחסי אנוש טובים, ייצוגית ונעימה.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

רכז/ת שיווק והרשמה לבי"ס
רכז/ת שיווק והרשמה לבי"ס
תפקיד של רכז/ת המדור לסייע בכל התחומים המנוהלים במדור. בפרט, רכזת המדור אחראי/ת על תחומי השיווק וההרשמה הכוללים ביצוע תהליך רישום לבי"ס של מועמדים חדשים, וליוויים החל מרגע הפרסום ועד לקליטתם בתחילת שנת הלימודים העוקבת. בתוך כך, הרכז/ת מהווה כתובת ומענה לפניות ולשאלות המתעניינים והמועמדים לאורך כל תהליך ההרשמה והמיון ובמקביל אחראי/ת לבצע את רישומם בפועל ולנהל את התקדמותם בתהליך.
דרישות:
תואר ראשון - חובה !
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית- יתרון!
שירותית ואדיב/ה עם חיוך ואנרגיות טובות.
רמה אישית גבוהה.
שליטה בתוכנות אופיס (בדגש על אקסל).
יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות.
פניות למשרה מלאה ושעות נוספות במידת הצורך.
היקף משרה: 100% (42 ש"ש)- 5 ימים בשבוע

מנהל/ת מכירות B2B
לחברה במרכז דרוש/ה מנהל/ת מכירות B2B
ניהול והעמקת קשרים עסקיים מול לקוחות מובילים בתחום הריטייל .
העבודה משלבת חשיבה עסקית ואסטרטגית בסביבה דינמית, עם דגש על פיתוח והעמקת שותפויות ארוכות טווח.
תיאור תפקיד :
• פיתוח וניהול מערכות יחסים אסטרטגיות .
• ניהול יעדי מכירות מוגדרים שמירה על רווחיות מקסימלית
• גיבוש והוצאה לפועל של תוכניות עסקיות להגדלת היקפי פעילות
• הובלת משא ומתן מורכב וסגירת עסקאות משמעותיות לטווח הארוך
• ניהול תקציבי פעילות והשגת יעדים שאפתניים
• פיתוח והעברת תוכניות הדרכה מקצועיות ללקוחות .
דרישות :
• ניסיון מוכח בניהול תיקי לקוחות B2B, עדיפות לניסיון בתחום מוצרי הצריכה
• ניסיון משמעותי בניהול קשרים מול מנהלים ובעלי עסקים בכירים
• יכולת מוכחת בהובלת תהליכי צמיחה והרחבת היקפי פעילות
• הבנה עסקית מעמיקה ויכולת ניתוח שווקים
• תואר ראשון – יתרון
• זמינות למשרה מלאה א-ה , זמינות לשעות נוספות .
כישורים אישיים:
• תקשורת בינאישית מעולה וכושר שכנוע , חשיבה אסטרטגית .
• יוזמה, אחריות ויכולת הובלה עצמאית של תהליכים , יכולת ניתוח והפקת דוחות מכר.
• יכולת עבודה בסביבה דינמית תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד

מתאם/ת רכש ויבוא
דרוש/ה לאיזור מודיעין מתאם / ת רכש ויבוא
עבודה מול ספקי החברה.
הגדרת מגוונים לסניפי הרשת .
ביצוע חלוקות נכונה של המוצרים לסניפי הרשת
הקמת המגוונים במערכות הרשת
המלצה על הכנסת מוצרים נוספים למגוון .
יבוא
זיהוי ספקים חדשים וחיפוש אחר מוצרים נוספים .
טיפול בהזמנות ייבוא - משלב הצעת המחיר הראשונית
עבודה מול משלח ועמילי מכס
עבודה מול משרד הבריאות
טיפול ותשלומים לספקים השונים בחול
מעקב שוטף אחרי אחוזי רווחיות

לרשת קמעונאית דרוש/ה מנהל/ת רשת
לרשת קמעונאית דרוש/ה מנהל/ת רשת
אחריות על גיוס הדרג הניהולי ועמידה בתקני כח האדם ברשת .
עמידה ברמות ויעדי השכר לפי הגדרות הרשת המשתנות מעת לעת.
הכרת ועבודה ע"פ דיני עבודה לרבות שלבי סיום העסקה.
אחריות מלאה על מנהלי האיזור , הסניפים הזכיינים ומערך העובדים בסניפים שתחת אחריותו/ה.
ביצוע שיחות אישיות ושיחות משוב תקופתיות מול מנהלי האזור ,מנהלי הרשת , זכיני הרשת וצוות העובדים
גיוס מנהלים:
אחריות בגיוס, הכשרה ופיתוח מנהלי אזור ומנהלי הסניפים .
אחריות על העלאת צורך בפרסום משרות ואיתור מועמדים בדרכים שונות
פיתוח עתודות ניהוליות מתוך הסניפים .
ניהול ושימור מנהלי האזור , מנהלי הסניפים, זכיינים בשיתוף ההנהלה ובאמצעות:
הצבת יעדים ומטרות תוך חניכה וליווי המנהלים לעמידה ביעדים אלה
ביצוע פגישות עבודה אישיות ואיזוריות באופן תדיר
זיהוי וטיפול בבעיות וקשיים אצל מנהלים מכהנים – תוך בניית תכנית מסודרת
הקשבה, זיהוי ומתן פתרונות לבעיות מקצועיות ואישיות תוך יצירת קשר טוב עם המנהל
דאגה ומתן מענה לצרכים אישיים וכלכליים שעלולים להפריע בתפקוד המנהלים
פיקוח ומתן דגשים מקצועיים למנהל האזור / הסניף
פיתוח מקצועי והקניית ידע להכשרת עתודות ניהוליות ברשת
ביצוע ימי וערבי גיבוש לליכוד צוות המנהלים ברשת ( כולל זכיינים )
הכשרת וליווי המנהלים לקליטה נכונה וסיום העסקת עובדים.
סניפים ברשת :
ניהול ובקרה תקופתית אחר שיגרת יום תקינה של הסניפים – מלאים, פלנוגרמות ומבצעים
בקרת עמידה בנהלי עבודה כלליים בסניף ובנהלי עבודה פרטניים של מנהל אזור / הסניף
העלאת צרכים תפעוליים מול המטה ועזרה בקידום המענה לצוות מנהלי האזור / הסניפים
קידום מכירות :
בניית תוכנית עבודה עם כל מנהל אזור / סניף על מנת לעמוד ביעדי המכירות
שיתוף ידע ברמת אזור עם הצוות המוביל ובין האזורים השונים
אישור פרסום, שיווק, רעיונות לקידום מכירות לסניפים – בתיאום עם מחלקת שיווק
זיהוי ואיתור מיקומים אסטרטגיים לפתיחת סניפים חדשים ושיתוף מנהל הפיתוח
הכרת המתחרים והתחרות באזור:
עריכת סיורים ותיעוד מתחרים חדשים
מעקב אחר פעילות המתחרים הקיימים (חידושים, מחירים, מגוון, מבצעים וכד')
בקיאות ב"טרנדים חמים" בשוק המקומי.
שימור והרחבת מועדון הלקוחות – באמצעות חשיפה לקהל יעד חדש, גיוס לקוחות חדשים, טיפול יזום בלקוחות נוטשים.
רווחיות ותמחור :
ניהול האיזור כיחידת רווח והפסד
עבודה שוטפת מול מנהל מחסן , מתאמת יבוא וסחר של הרשת .
הגדלת הרווחיות בהתאם ליעדי הרשת.
מעקב דוחות רווחיות של המוצרים .
בקרת החזרות והשמדות.
מעקב אחר הדוחות הכספיים של הסניפים באזור – מול מנהל הכספים
שירות לקוחות :
אכיפת הסטנדרט הרשתי אצל המנהלים וצוותיהם
טיפול במקרי קיצון מול לקוחות
עזרה במתן מענה לבעיות עם לקוחות
הדרכה ומעקב אחר רמת השירות הניתן ללקוחות ברשת
הטמעת תרבות שירות מוכר בקרב המנהלים וצוות העובדים ברשת .

לרשת קמעונאית דרוש/ה מנהל/ת איזור
לרשת קמעונאית דרוש/ה מנהל/ת איזור
ניהול כח האדם באזור :
אחריות על גיוס מנהלי סניפים בסניפי בעלות /שותפות
עמידה ברמות ויעדי השכר לפי הגדרות הרשת המשתנות מעת לעת.
הכרת ועבודה ע"פ דיני עבודה לרבות שלבי סיום העסקה.
אחריות מלאה על מנהלי הסניפים בבעלות , סניפי השותפות וסניפי הזכיינים .
ביצוע שיחות אישיות ושיחות משוב תקופתיות מול מנהלי הסניפים הנמצאים באזור אחריותו .
גיוס מנהלים וצוות עובדים בסניפים הנמצאים בתחום אחריותו ( בעלות / שותפות ) :
אחריות על העלאת צורך בפרסום משרות ואיתור מועמדים בדרכים שונות.
ניהול ושימור מנהלי הסניפים :
הצבת יעדים ומטרות תוך חניכה וליווי המנהלים לעמידה ביעדים אלה
ביצוע פגישות עבודה אישיות באופן תדיר
הקשבה, זיהוי ומתן פתרונות לבעיות מקצועיות ואישיות תוך יצירת קשר טוב עם מנהלי הסניפים .
פיקוח ומתן דגשים מקצועיים למנהל הסניף
הכשרת וליווי המנהלים לקליטה נכונה וסיום העסקת עובדים.
סניפים ברשת :
ניהול ובקרה תקופתית אחר שיגרת יום תקינה של הסניפים – מלאים, פלנוגרמות ומבצעים.
בקרת עמידה בנהלי עבודה כלליים בסניף ובנהלי עבודה פרטניים של מנהל הסניף.
העלאת צרכים תפעוליים מול המטה ועזרה בקידום המענה לצוות מנהלי הסניפים .
קידום מכירות :
בניית תוכנית פעולה עם כל מנהל סניף על מנת לעמוד ביעדי המכירות
שיתוף ידע ברמת אזור עם הצוות המוביל ובין האזורים השונים
העלאת רעיונות לקידום מכירות לסניפים – בתיאום עם מחלקת השיווק
הכרת המתחרים והתחרות באזור:
עריכת סיורים ותיעוד מתחרים חדשים
מעקב אחר פעילות המתחרים הקיימים (חידושים, מחירים, מגוון, מבצעים וכד')
בקיאות ב"טרנדים חמים".
הרחבת מועדון הלקוחות – באמצעות הסניפים ברשת .

נציגי/ות שירות לבאר שבע
נציגי/ות שירות לבאר שבע
התפקיד כולל מתן מענה ושירות טלפוני לשיחות נכנסות של לקוחות החברה.
פעילות המוקד: ימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00- 8 שעות
גמישות לסטודנטים 4-3 ימי עבודה (בזמן הקורס משרה מלאה)
אפשרות לעבודה מהבית עד פעמיים בשבוע לאחר ההכשרה
דף 1 מתוך 3 (20-1 מתוך 59 משרות)
1 2 3 

שורות לדף: