משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

דרוש/ה מנהל/ת אבטחת מתקן בהרצליה פיתוח
למתקן בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל/ת אבטחה
כולל ליווי ואבטחת אישים בפועל בעת שהמאובטח שוהה בארץ.
תיאור התפקיד:
ניהול שוטף של צוות אבטחה הכולל כ-8 מאבטחים
ביצוע ביקורות מקצועיות ומתן משוב לצוות
הטמעה ופיקוח על יישום נהלים קיימים וחדשים
טיפול בענייני משמעת ושגרות עבודה
עבודה שוטפת בין משרדי חברת האבטחה לבין המתקן (בית המאובטח, הסמוך למשרד)

איש/אשת שירות שדה
לחברה תעשייתית מובילה דרוש/ה איש/אשת שירות שדה לאזור גוש דן
מהות התפקיד: מתן שירות טכני ותיקונים למוצרי החברה הנמצאים אצל לקוחות. העבודה בעיקר בגוש דן, עם אפשרות לנסיעות שירות בכל חלקי הארץ. העבודה כוללת חלקים פיזיים ויכולה להיות בתנאים פחות נוחים (כגון נוכחות בהפעלה ראשונית בבניין הנמצא בתהליך בנייה)
התפקיד כולל:
• הפעלה וכוון מערכות ומגופי חברה חדשים כולל דו"ח ביצוע.
• תיקון תקלות במגופי החברה כולל ביצוע דו"חות שירות.
• ביצוע הסבות ושינויים נדרשים בשטח למגופי החברה.
• טיפול במוצרי דיגיטל של החברה
היקף העבודה: משרה גלובאלית, עם מוכנות ל"קריאות חרום" מחוץ לשעות העבודה הרגילות מעת לעת
כפיפות למנהל השירות.

גזברי/ית לחברה גלובלית מובילה
לחברה גלובלית אהובה גדולה ומוכרת דרוש/ה גזבר/ית.
במסגרת התפקיד:
אחראיות על ניהול כל הפעילות הפיננסית של הארגון, כולל תזרים מזומנים, ניהול חשבונות בנק, תכנון ובקרת תקציב, ניהול אשראי ללקוחות, שיתוף פעולה עם בנקים ורשויות, וניהול התהליכים הפיננסיים היומיים.
תחומי אחריות עיקריים:
- ניהול חשבונות בנק ותזרים מזומנים.
- הכנת תקציב שנתי ותיאום עם מחלקות רלוונטיות.
- מעקב שוטף ובקרה על ביצוע התקציב.
- ניהול תיקי האשראי של הלקוחות.
- הובלת פעולות פיננסיות יומיות וטיפול בהתחייבויות.
- תקשורת ועבודה מול בנקים, ספקים ורשויות ממשלתיות.
- פיקוח על ערבויות, מסגרות אשראי ודיווחים פיננסיים.
- הכנת חומרים והשתתפות בביקורות פנימיות וחיצוניות.

דרוש/ה מנהל/ת מוצרי FP
לחברה תעשייתית גלובלית מובילה בתחום המגופים דרוש/ה מנהל/ת מוצרי FP
מהות התפקיד:
ניהול המוצר והידע לגביו לאורך מחזור החיים בממשקים עם מערכי פיתוח, רכש ותפעול, שיווק, הנדסת יישומים ומכירות. מוביל תהליכים, מפקח ומבצע אינטגרציה של כל הנושאים הדרושים להשגת יעדי צמיחה ורווחיות וליישום של האסטרטגיה השיווקית והתחרותית של המוצר.
התפקיד כולל:
📌בניית אסטרטגיה תחרותית למוצר, הגדרת Road map (התפתחות המוצר בטווח של מספר שנים).
📌ניתוח צרכי שוק, מוצרים ומתחרים, זיהוי פוטנציאל שוק ייזום, תכנון והובלה של סמינרים והדרכות בתוך החברה וללקוחות רלוונטיים, איסוף צרכים מהשוק.
📌ייזום פיתוח של מוצרים חדשים, שיפור ושדרוג מוצרים קיימים
📌ניהול שיווקי של המוצר, לרבות תחזוקת המעטפת: מארזים, קטלוגים, ברושורים, מחירונים, דפי מוצר, מצגות, מערכות דמו, סיפורי לקוח, וכדומה
📌תמיכה מקצועית במהנדסי יישומים במטה/ בחברות הבת וביצוע הדרכות וסמינרים
* התפקיד כולל נסיעות לחו"ל בתדירות של כ 4,5 נסיעות לשנה.

מיישמ.ת SAP-FI
לחברה פיננסית מובילה דרוש.ה מיישמ.ת SAP-FI
תיאור התפקיד:
השתלבות בצוות SAP-FI (יישום רחב - כולל מודולים AP, GL ומורחב עם הרבה פיתוחים)
התפקיד כולל תמיכה ביישום קיים ואפיון והובלה של תהליכים חדשים הנדרשים ללקוחות פנימיים.
תמיכה בתקן 17IFRS המיושם במודול FPSLֹ_SAP
דרישות חובה:
תואר אקדמי בתחום פיננסי
ניסיון של שנתיים לפחות ביישום מודול FI-AP, FI-GL
היכרות מעמיקה עם תהליכי ספקים
היכרות מעמיקה עם תהליכי בנקים
יתרון:
לימודי חשבונאות/רואה חשבון
היכרות עם מערכת SEM
היכרות עם מודולים CO, FM, PS
היכרות עם מערכת FPSL/ או עם תקן 17IFRS

דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת לדיור מוגן באשדוד המתמחה בבריאות הנפש וטראומה מורכבת
לדיור מוגן באשדוד המתמחה בבריאות הנפש וטראומה מורכבת דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת מקצועי/ת ומסור/ה להצטרף לצוות המוביל שלנו.
התפקיד כולל :
👈הדרכות מקצועיות קבועות של המדריכי שיקום.
👈פגישות עם הדיירים אחת לשבוע, משרה טיפולית.
👈case management,
👈מיצוי זכויות של המתמודדים.

דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת להובלת דירת נשים המתמודדות עם טראומה מורכבת בראשון לציון!
מחפשת תפקיד משמעותי ומרתק? הגעת למקום הנכון!
לדירה ייחודית לנשים צעירות בראשון לציון,
המתמודדות עם טראומה מורכבת (פגיעות מיניות, פגיעות עצמיות, חרדה ועוד),
דרושה עובדת סוציאלית בעלת חוסן אישי, רגישות גבוהה ויכולת הובלה.
התפקיד כולל:
✔ ליווי רגשי ותמיכתי לדיירות
✔ אחריות על בניית תכניות שיקום מותאמות
✔ הדרכת צוות והובלת ישיבות צוות
✔ ניהול תהליכים טיפוליים ותיאום עם גורמים מקצועיים
✔ שילוב בין עבודה טיפולית להיבטים ניהוליים במסגרת

דרוש/ה מנהל/ת לפרויקט שיקום רב-תחומי באזור שדרות ועוטף עזה
פרויקט חדש ומרגש יוצא לדרך!
אנו מחפשים מנהל/ת מוביל/ה שיצטרף/תצטרף לצוות מקצועי וייעודי להקמת והובלת שירות שיקום רב-תחומי עם דגש על טראומה מפעולות איבה.
זה תפקיד משמעותי במיוחד בתקופה זו, עם הזדמנות אמיתית לקחת חלק בשיקום אזור הדרום ויצירת שינוי בחייהם של רבים.
תחומי אחריות:
✅ הובלת הפרויקט משלב ההקמה והפיתוח ועד ליישום בפועל
✅ ניהול צוות מקצועי רב-תחומי ומתן תמיכה מקצועית ואדמיניסטרטיבית
✅ פיתוח שיתופי פעולה עם גורמים בקהילה, רשויות מקומיות וארגונים רלוונטיים
✅ גיוס משאבים ופיתוח מענים חדשניים לטובת נפגעי טראומה
✅ יצירת תהליכי שיקום מותאמים אישית לצורכי האוכלוסייה

דרוש/ה מיישם/ת לוגיסטי/ת במערכות מידע
הזדמנות שווה באמת!
לחברה תעשייתית גלובלית מעולה באזור נהריה דרוש/ה מיישם/ת לוגיסטי/ת במערכות מידע ואנחנו מחפשים מועמדים.
התפקיד כולל:
• הובלת פרויקטים במערכות מידע החל משלב האפיון מול הלקוח דרך עבודה מול המתכנתים כולל בדיקות המערכת ועד סיום מוצלח של הפרויקט
• תמיכה שוטפת בבעיות משתמשים בחברה הגלובלית בתחום התפעולי (אורקל ומערכות נוספות)
• ביצוע הדרכות למשתמשים

מתאם/ת יצוא - יבוא
לחברה תעשייתית מובילה באזור נהריה דרוש/ה מתאם/ת יצוא - יבוא ואנחנו מחפשים מועמדים.
תיאור התפקיד:
תיאום שינוע של חומרי גלם ומוצרים סופיים- יבוא ויצוא, בכפוף לתנאי מכר, תוך עמידה ביעדי לו"ז, תקציב ואיכות.
תחומי אחריות עיקריים:
· טיפול בהזמנת שילוח: קבלת דרישה, פנייה לספקים לקבלת הצעת מחיר, בחירת ספק, הוצאת הזמנה וטיפול בניירת ובתעודות
· טיפול בניירת השילוח של משלוחי יצוא ושליחתה למשלח - ים: מכולות/ המכלות ואוויר, כולל הפקת ניירת הקשורה בתהליך השחרור מהמכס.
· ביצוע מעקב אחר המשלוחים, בקרה ועדכון ממשקים רלוונטיים online על משלוחים עד הגעתם ליעד.
· טיפול ומעקב אחר משלוחי יבוא עד הגעתם לשער המפעל כולל תהליך שחרור ממכס והובלה לחברה.
· בדיקת חשבוניות הספקים והעברתם לתשלום
· טיפול בניירת המחלקה: תיוק, צילומים, סריקה וניהול הארכיב.
· מתן שירות, תמיכה וגיבוי ראש צוות יבוא יצוא
משרה מלאה. נכונות לשעות נוספות
דרישות התפקיד:
השכלה:
חובה: קורס יבוא / יצוא והשתלמויות והדרכות בתחום היבוא והיצוא ובתחום הכרת תנאי מכר
יתרון: תואר ראשון וקורס פקידי מכס
3 שנים נסיון בתפעול משלוחי יבוא ויצוא בחברה מסחרית. יתרון: לבעלי ניסיון מחברות שילוח
עברית ברמת שפת אם, אנגלית טובה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור)
שימוש במחשב: שליטה מלאה ביישומי OFFICE. אופיס, אורקל(או תוכנת ERP אחרת), תוכנות שילוח, אינפו-פק

מהנדס.ת מכונות למחלקת פיתוח והנדסה
לחברה תעשייתית גלובלית מצליחה דרוש/ה מהנדס/ת מכונות למחלקת פיתוח והנדסה לתחום הגומי.
מהות התפקיד:
ליווי פרוייקטי פיתוח החל משלב הרעיון, דרך פיתוח המוצר ועד שילובו בייצור. תמיכה הנדסית לאורך חיי המוצר, תכנון ותמיכה בתהליך הייצור ומתן פתרון לתקלות ובעיות.
עיקרי התפקיד:
• ליווי ותמיכה הנדסית של מוצרי החברה (בדגש על אלסטומרים)
• תמיכה הנדסית בשרשרת האספקה, בהנדסת היישומים ובשיווק.
כולל תמיכה בייצור הפנים ארגוני ובספקים חיצונים וקבלני משנה.
מתן פתרונות לתקלות וסיוע בתכנון ייצור המוצרים שבאחריות הצוות.
• ניהול עצי מוצר של מוצרים שבתחום אחריות הצוות - בניית עצי מוצר (BOM), ביצוע שינויים הנדסיים (ECO)
דרישות התפקיד:
תואר ראשון בהנדסת מכונות
מינימום שלוש שנות ניסיון בתכנון ופיתוח של מוצרים (יתרון לגומי / פלסטיק).
עדיפות לניסיון בחברה תעשייתית והכרות עם תהליכי עבודת פיתוח וניהול משימות
עברית ברמת שפת אם.
אנגלית טובה מאוד (חשיבות לאנגלית טכנית) קריאה כתיבה ודיבור.
שפות נוספות יתרון.
נדרשת שליטה בתוכנת CAD תלת ממדית (יתרון ל – SOLIDWORKS), אוטוקאד
אורקל ו- MS Project – יתרון.
שליטה בתוכנות Office.

SAP MM/SD Implementer
A leading company providing wireless technology solutions for businesses is seeking a SAP MM/SD Implementer.
Location: Kfar Saba. Hybrid • Full-time.
Position Functions or Responsibilities
• Business requirement gathering for SD/MM projects.
• Analyze requirements and investigate feasibility.
• Identifying fits and gaps and write technical/functional specs.
• Work closely together with others and share expertise to ensure product success.
• Coordinate development with developer. (onsite and offshore)
• Prepare Business Process Procedures, Test Scenarios, and training Key-Users.
• Collaborate with multiple IT and business groups.

מנהל/ת חשבונות לחברה תעשייתית גלובלית
לחברה תעשייתית גלובלית הממוקמת באזור נהריה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות.
משרה מלאה עם הזדמנות להשתלב בצוות מקצועי ודינאמי.
התפקיד כולל הנהלת חשבונות רחבה הכוללת התנהלות מול בנקים, רישום תקבולים מלקוחות, רישום חשבוניות ספקים ומעקב על תיקי השקעה בני"ע. בנוסף, נדרש טיפול בספר רכוש קבוע וניהול תקשורת מול בנקים בקשר לקבלת הלוואות.

מנהל/ת חשבונות עד למאזן למשרת אמון
חברה יזמית מגוונת מחפשת מנהל/ת חשבונות מנוסה ואמינ/ה למשרה חלקית.
התפקיד כולל ניהול החשבונות של הבעלים וכן של החברות העסקיות השונות בבעלותו, הכוללות פעילויות נדל"ן, היי-טק וייצוג עסקי.
היקף המשרה: ימים א-ה בשעות 9:00-15:00 (גמיש)
מיקום: מרכז תל אביב.
תחומי האחריות:
ניהול ספרי החשבונות עד רמת מאזן סוג 3
הכנת דוחות כספיים ועבודה שוטפת מול רואה חשבון
הנהלת חשבונות - חשבוניות, תשלומים, משכורות ועוד
טיפול בדרישות חשבונאיות ככלל לחברות ולבעלים הפרטי

חתם/ת אלמנטרי לסוכנות ביטוח מצליחה בפתח תקווה
לסוכנות ביטוח אלמנטרי מובילה בפתח תקווה דרוש/ה חתם/ת רכב.
לא חובה ניסיון! הזדמנות מדהימה לרכוש מקצוע בסוכנות בתהליך גדילה מטורף.
במסגרת התפקיד:
-ריכוז תחום נישה במחלקת הרכב.
- חידוש, שינוי ושדרוג פוליסות ביטוחי רכב/דירה ללקוחות המשרד.
- ניהול משא ומתן, הצעות מחיר, סגירת עסקאות והפקת פוליסות.
- עבודה מול ממשקי חברות הביטוח.
היקף המשרה:
משרה מלאה, ימים א-ה, בשעות 8:30 - 17:00

איש/אשת מכירות לתחום ההשקיה בצפון
לחברה תעשייתית מצליחה דרוש/ה איש/אשת מכירות עם ניסיון בתחום ההשקיה לאזור הצפון.
התפקיד כולל:
פיתוח לקוחות ושווקים חדשים: יזום וניהול כנסים, הדרכות ללקוחות, ייצוג בכנסים, תערוכות ובפורומים. כמו גם ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות
שימור לקוחות קיימים
ליווי ותמיכה טכנית של לקוחות
עבודה באזור מגידו ועד מטולה
משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות

קניין/ית רכש אסטרטגי
לחברה תעשייתית גלובלית מעולה באזור נהריה דרוש/ה קניין/ית רכש אסטרטגי.
תיאור התפקיד:
יישום מדיניות ואסטרטגיית רכש החומר בארגון.
איתור, ניהול וליווי ספקים וקבלני משנה בארץ ובעולם.
סגירת הסכמי רכש וחתירה מתמדת לשיפור של מחיר, איכות וערך מוסף.
התפקיד כולל:
• ניהול הספקים וקבלני המשנה בקטגוריות הרכש שבתחום הפעילות, לרבות גיבוש תוכנית עבודה רב שנתית, תקשורת שוטפת, תשתיות מידע (מחירונים, זמני אספקה וכו') ובקרת ביצוע.
• ניטור מגמות גלובליות של חומרי גלם, מרכיבי עלות הרכש וכו'.
• הובלת תהליך הרכש משלב הצעות מחיר ועד אספקה.
• חתירה לשיפור מתמיד בהיבט של רמת שירות, איכות ומחיר.
• ייצוג הרכש במסגרת תהליכים בארגון (פיתוח, הנדסה, שיווק ומכירות, כספים וכו').

רפרנט/ית שירות לקוחות לסוכנות ביטוח
הזדמנות מדהימה להיכנס לעולם הביטוח וללמוד מהטובים ביותר!
לסוכנות ביטוח בצמיחה מדהימה בפתח תקווה דרוש/ה רפרנט/ית קשרי לקוחות.
אין צורך בניסיון, הכשרה מלאה על חשבון החברה.
היקף משרה: א-ה, 8:30-17:00.7:00.
במסגרת התפקיד:
• מתן שירות לסוכנים
• שירות לקוחות
• טיפול בתביעות
• עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
דרישות:
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
היכרות עם תוכנות OFFICE
ניסיון בשירות לקוחות – יתרון

מתאם/ת מכירה
לחברה תעשייתית גלובלית מצליחה דרוש/ה מתאם/ת מכירה.
התפקיד כולל:
· אחריות על מכלול הפעילויות המתבצעות מול הלקוח ואיש המכירות, החל משלב הבקשה להצעת המחיר דרך בניית ההצעה, תוך התאמתה למוצרי החברה, והוצאתה ללקוח
· קבלת ההזמנה והכנסתה למערכת בתיאום של כל הגורמים הרלוונטיים, הפקת מסמכים טכניים הנדרשים
· סגירת המשלוח, הפקת ניירת ייצוא תוך עמידה בקשר עם אנשי המכירות (back office). בקרת תשלומי לקוח אל מול ההזמנה.
· ייצוג האינטרסים של הלקוח יחד עם איש המכירות, בעבודה מול גורמים פנים ארגוניים (הנדסה, מפעל, ר"צ) לעמידה בלוחות הזמנים, בדרישות ההזמנה ובהסכמים.
· טיפול שוטף בדרישות המשתנות של הלקוח כולל פתיחת תלונות לקוח ותחזוקת מידע במערכת ה ERP וה CRM.
דרישות התפקיד:
תואר ראשון
ניסיון של שנה לפחות בתחום תמיכת מכירות טכניות בחברה גלובלית ועבודה מול לקוחות
עברית, אנגלית ברמה גבוהה – חובה (דבור קריאה וכתיבה). יתרון משמעותי לרוסית
תוכנות: OFFICE , כמו גם ניסיון בעבודה עם ERP (יתרון להכרות עם ORACLE), יתרון להכרות עם מע' CRM.

מהנדס/ת מכונות למחלקת פיתוח והנדסה
לחברה תעשייתית גלובלית מצליחה דרוש/ה מהנדס/ת מכונות למחלקת פיתוח והנדסה.
התפקיד: פיתוח, תכנון וליווי המוצרים שבאחריותו משלב הרעיון דרך הפיתוח ועד העברה לייצור. תמיכה הנדסית לאורך חיי המוצר, תכנון ותמיכה בתהליך הייצור ומתן פתרון לתקלות ובעיות
דף 1 מתוך 2 (20-1 מתוך 26 משרות)
1 2 

שורות לדף: