פרטי משרה והגשת מועמדות

תומך/ת טכני/ת בתחום התקשורת והרשתות - תמיכה אפליקטיבית
(894505)

תיאור המשרה

זמן אמת, הנותנת פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שישתלבו בצוות החומרה שלנו. במסגרת התפקיד: א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן. ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה וניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק). תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00. מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה) מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון, המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.

דרישות התפקיד

א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי). ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון

הגשת מועמדות

*שם פרטי:
*שם משפחה:
טלפון:
דוא"ל:
*קורות חיים:
להעלאה גררו את הקובץ לכאן
או
בחרו קובץ
הערות נוספות:

שתפו את ההזדמנות הזאת עם חברים:

promo image