פרטי משרה והגשת מועמדות

דרוש\ה עובד\ת Back Office למחלקת רכש - תקן זמני אזור השרון
(904906)

תיאור המשרה

רושה רפרנטBack Office מקצועיתלמחלקת רכש, אחראית על ניהול שוטף של מערכות הרכש והתקשרויות, תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה וטיפול בספקים. תחומי אחריות עיקריים: ניהול שוטף של מערכות הרכש - מעקב אחרי הזמנות והתקשרויות טיפול בהזמנות רכש קטנות וקשר עם ספקים תיאום פגישות, סיכומי פגישות והעברת מסמכים לארכיון עדכון מערכות ממוחשבות ותמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למחלקה 📍 מיקום: השרון

דרישות התפקיד

✅ דרישות התפקיד דרישות חובה: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בתחום הרכש/כספים - חובה! יכולת מולטיטאסקינג ברמה גבוהה שליטה מלאה במערכות ERP - יתרון משמעותי שליטה מצוינת באקסל ומערכות ממוחשבות תקשורת מעולה ויכולת עבודה עם ספקים דקדקנות ודיוק בביצוע משימות

הגשת מועמדות

*שם מלא:
*טלפון:
*דוא"ל:
ישוב מגורים:
 
*קורות חיים:
להעלאה גררו את הקובץ לכאן
או
בחרו קובץ
תחומי משרה נוספים שמעניינים אותי:
 
הערות נוספות:

שתפו את ההזדמנות הזאת עם חברים:

promo image