משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

אחראי/ת תחום ארגון ושיטות
אנו מחפשים אחראי/ת תחום ארגון ושיטות לחברה גלובלית.
התפקיד כולל הובלת שיפור תהליכי עבודה, מדיניות ניהול מלאי ותכנון ייצור, ופיתוח כלים מבוססי נתונים לשיפור ביצועים. האחריות כוללת תכנון S&OP, תחזוקת מדדי DPA, ייזום פרויקטים לשיפור מתמיד, ניהול מלאי ותמיכה בתהליכים מחשוביים.

מנהל/ת צוות QA Compliance - משרה 846
אנו מחפשים מנהל/ת צוות QA Compliance מקצועי/ת לחברה בתחום הפארמה
המשרה כוללת ניהול צוות עובדים ואחריות כוללת לבניית ותחזוקת מדיניות איכות אחידה בכל אתרי החברה. המנהל/ת יהיה/תהיה אחראי/ת לניהול תחומי הידע של GMP Compliance, להובלה ולניהול תהליכי ניהול סיכונים ולניהול מערכות איכות GXP על מנת להבטיח עמידה מלאת בדרישות הרגולציה. כמו כן, המנהל/ת יעסוק/תעסוק בזיהוי מגמות בארגון באמצעות כתיבה וניתוח דו"חות איכות ובקרה על תחום ה-Data integrity. בנוסף, הוא/היא יוביל/תוביל את מערך ההערכות לביקורות חוץ מול רשויות ולקוחות, יעמוד/תעמוד בכל ההתחייבויות ויבצע/תבצע ביקורות ומבדקים באתרי החברה. תפקיד זה דורש איתור פערי compliance והובלת פרויקטים לסגירתם תוך איחוד והתאמת המדיניות בכל אתרי החברה.

מנהל/ת איכות תפעולי
אנו מחפשים מנהל/ת איכות תפעולי להובלת תחום האיכות ובטיחות המוצר ברצפות התפעול לחברה יצרנית.
התפקיד כולל הגדרת תהליכי איכות ובקרה והטמעתם בשטח, מעקב אחר ביצועי האיכות, זיהוי מגמות ויישום תהליכי שיפור משמעותיים. כמו כן, נדרש לנהל צוות בטיחות מוצר ולבצע עיבוד וניתוח נתונים עבור סקרי הנהלה וישיבות איכות. המנהל/ת ת/יובילה ות/יתמוך בפרויקטים לשיפור האיכות ופיתוח מוצרים חדשים, בתהליכים מורכבים ומאתגרים.

מנהל/ת רכש ויבוא חומרי גלם
אנו מחפשים מנהל/ת רכש ויבוא חומרי גלם בתפקיד שמשלב עבודה דינמית ובינלאומית. תפקיד זה כולל ניהול קשרי ספקים קיימים וחדשים ברחבי העולם, כולל משא ומתן על הסכמים, כשרויות ותקני איכות. בנוסף, תתבקשו לנהל את מחזור חיי ההזמנות ולעבוד בשיתוף פעולה מול מחלקות מגוונות בתוך הארגון כגון מכירות, כספים, איכות ולוגיסטיקה.

הנדסאי/ת אדריכלות לעיצוב ותכנון לחברה תעשייתית
📢📐📋 אנו מחפשים הנדסאי/ת אדריכלות מבריק/ה לתפקיד מרתק בחברה תעשייתית
אם אתם בעלי יצירתיות, יכולת טכנית גבוהה ושאיפה למצוינות, הצטרפו אלינו והיו חלק מצוות מוביל בתחום האדריכלות והתכנון.
התפקיד כולל:
1. תכנון ועיצוב פנים של חדרים מערכות ורכיבים
2. פיתוח מודלים מפורטים בעזרת AutoCAD ותוכנות CAD מתקדמות (🔝 יתרון ל-Revit או Rhinoceros).
3. הכנת שרטוטי ייצור והוראות הרכבה.
4. תיאום עם צוותי הנדסה להבטחת שילוב התכן.
5. תמיכה בתהליך מעבר מתכנון לייצור.
6. שיתוף פעולה עם ספקים וקבלנים.
7. יישום שינויים בהתאם למשוב הלקוח.

פלנר/ית
אנו מחפשים פלנר/ית להתמחות בתכנון יצור ובקרה על תכנית היצור בהקשר לביקושים ולמלאי בארגון. התפקיד כולל ניתוח תכנון מול ביצוע, הרצת MRP שבועית וניהול פקעות. הפלנר/ית יהיה אחראי/ת על תיאום מועדי ניסיונות ביצור, ניתוח חוסרים וניהול דוחות שוטפים המספקים תמונה עדכנית על המלאי וביצועי היצור. העבודה כוללת שיתוף פעולה עם מחלקות יצור, פיתוח, הנדסת ייצור ותפ"י.

Sales Specialist – Medical Solutions Israel
We are seeking a dynamic Sales Specialist to lead the sales efforts for a medical company products within Israeli Medical Devices Companies, Medical Facilities, and Clinics. The ideal candidate will implement strategies to build key customer relationships, acquire new clients, identify business opportunities, and execute winning sales strategies. This role requires expertise in managing tenders within Israeli organizations and a comprehensive understanding of the market to offer tailored solutions to potential customers.

מנהל/ת מפעל/אתר תפעולי לחברה תעשייתית גלובלית
מנהל/ת אתר/מפעל מוכשר/ת ואחראי/ת עם יכולות ניהול והנעת עובדים ברמה הגבוהה ביותר לחברה גלובלית תעשייתית.
תחומי אחריות מרכזיים כוללים:
✅ עמידה והובלה בתכנית העבודה ובהתאם ליעדי התפעול.
✅ ניהול ובקרה על תהליכי הייצור והתקציבים.
✅ תפעול מיטבי של תשתיות וטכנולוגיה מתקדמת.
✅ שמירה על נהלי בטיחות, איכות ורגולציה.
✅ הובלת פרויקטים לשיפור תהליכים וחיסכון בעלויות.
✅ ניהול ופיתוח מקצועי של הצוותים והמנהלים.

מנהל/ת רכש
אנו מחפשים מנהל/ת רכש מקצועי/ת לחברה יצרנית צומחת ומתפתחת . התפקיד כולל ניהול אסטרטגי של פעולות הרכש, החל מאיתור ספקים וביצוע מו"מ על תנאי התקשרות, ועד לביצוע הסכמי מסגרת ועמידה ביעדי הארגון השנתיים. מנהל/ת הרכש יהיה/תהיה אחראי/ת לתכנון וביצוע תכנית עבודה שנתית בתחום הרכש, מעקב וניהול תהליך ההזמנות, כולל פעילות יבוא, וכן בחינה והערכת מחירים. העבודה כוללת שיתוף פעולה שוטף עם כלל המחלקות בחברה לשיפור תהליכים והבטחת התאמה לצרכי הארגון.

מנהל/ת חדשנות וחוויית לקוח
התפקיד כולל הובלת תהליכי פיתוח של מוצרים ושירותים חדשים בארגונים, קידום חשיבה ומתודולוגיות חדשות לפיתוח הצעות ערך, הובלת פרויקטים והשפעה על תהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות, הגדרת הבריף העסקי וייצור תהליכים, שירותים ומוצרים לחברות המובילות במשק
מה נדרש?
• תואר ראשון או שני בעיצוב
• תיק עבודות
• 3 שנים ניסיון לפחות בתפקידי יעוץ, בדגש על ארגונים גדולים.
• היכרות וניסיון בחשיבה עיצובית
• ניסיון בניהול צוות במסגרת הפעלת כלי מחקר איכותניים וכמותניים
• ניסיון בגיבוש והובלת תהליכים סדנאיים
• היכרות עם מגמות, מקרי בוחן מעניינים וסקרנות כללית לגבי ״מה חדש״
• היכרות וניסיון עם כלכלה התנהגותית (יתרון משמעותי)
• יכולת עבודה עצמאית ועמידה בלוחות זמנים
• יכולות עבודה והשתלבות בצוות קיים
• שליטה באנגלית
• יכולות התנסחות בכתב (עברית ואנגלית)

מהנדס ייצור לחברה יצרנית רפואית
הצטרפו לארגון מוביל בתחום הייצור הרפואי ופעלו בלב העשייה ההנדסית המתקדמת. תפקיד מהנדס הייצור מהווה עמוד התווך בשיפור תהליכים הנדסיים ותפעוליים וכולל הובלה של תהליכי שינוי, פתרון תקלות וייעול מתמיד בתהליכי הייצור. המהנדס ימלא תפקיד מכריע בתיעוד תהליכים מדויק, בניהול פיילוטים ובתכנון מתקנים ייחודיים. בנוסף, תספקו תמיכה קריטית בתהליכי הולידציה ווריפיקציה ותבטיחו את האיכות והיעילות הגבוהים של מוצרינו.

QA & RA manager
📢דרושים/ות מנהל/ת QA & RA לחברה מובילה בתחום המכשור הרפואי📢
מנהל/ת QA & RA מסור/ה וממוקד/ת לפרטים, לחברה רפואית באזור הצפון, איכות המוצר ותאימותו לרגולציות על ידי תחזוקת מערכת ניהול האיכות (QMS) ועמידה בסטנדרטים של FDA, CE ו-ISO. שיתוף פעולה עם מחלקות שונות לקידום תחומי רגולציה, כגון הכנת תיקים וניהול תקשורת עם רשויות רגולטוריות בסביבה דינמית ורבת פרויקטים.

מנהל/ת כספים לחברה תעשייתית
ניהול הדוחות הכספיים החודשיים, הרבעוניים והשנתיים ובניית תקציבים חשובים לפיקוח ובקרה שוטפת של ביצועי החברה.הצגת תובנות מעשיות להנהלה ולדירקטוריון על פערי ביצועים ועל מגמות בתחום התקציב.ניהול תזרים מזומנים אפקטיבי, עבודה מול בנקים בשוטף, והגשת בקשות אשראי וגיוס הלוואות. תהליכי גבייה ותשלומים ובקרות שכר, דיווחים תקינים לרשויות המס ולמוסדות ממשלתיים. בנוסף, ליווי פיננסי בתהליכי מיזוג ורכישה והובלת מחלקת הכספים על כל מרכיביה.

רפרנט/ית פנסיוני ובריאות
רפרנט/ית פנסיוני ובריאות למשרד ביטוח מוביל באזור חיפה/קריות.
תיאור המשרה כולל:
🔹 טיפול בתביעות ביטוח ומעקב סטטוס
🔹 מתן מענה מקצועי ללקוחות ולסוכנים
🔹 עדכון מערכות מידע והפקת דוחות
🔹 ביצוע שינויים ועדכונים בפוליסות
דרישות התפקיד:
✔️ ניסיון של שנתיים לפחות בביטוח פנסיוני/בריאות
✔️ שליטה בתוכנות אופיס וניסיון עם CRM
✔️ יחסי אנוש מעולים ויכולת לעבודת צוות
🔍 יתרון לרישיון ביטוח
לפרטים נוספים והגשת מועמדות, לחצו על הקישור: [קישור להגשת מועמדות]

סמנכ"ל/ית שיווק
לחברה מובילה בתחומה סמנכ"ל/ית שיווק להובלת פעילות השיווק הבינלאומית של החברה. התפקיד כולל פיתוח שווקים ולקוחות חדשים, ניהול צוות מנהלי שיווק והכנת הצעות מחיר ללקוחות הגלובליים של החברה. על המועמד/ת להיות בעל/ת יכולות זיהוי ומימוש הזדמנויות שיווקיות גלובליות.

איש/ת בקאופיס למחלקת מכירות ושיווק לחברה גדולה
תמיכה במח' מכירות, הוצאת הצעות מחיר ותיאום פגישות.
מעקב יומי אחרי דו"חות מכירות.
מעקב גבייה ותיאום גביה מול לקוחות.
טיפול ומעקב אשראי לקוחות מול ביטוח אשראי.
עבודה מול ממשקים חיצוניים רלוונטיים.
עדכון מחירונים למגוון סוגים מוצרי החברה.
טיפול ומענה שוטף ללקוחות
קידום פרויקטים חדשים ומגוונים.
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד.
16 משרות