משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
 
הישוב שלך
 
ישוב המשרה
 
חיפוש
promo image
רכז/ת שיווק והרשמה לבי"ס
רכז/ת שיווק והרשמה לבי"ס תפקיד של רכז/ת המדור לסייע בכל התחומים המנוהלים במדור. בפרט, רכזת המדור אחראי/ת על תחומי השיווק וההרשמה הכוללים ביצוע תהליך רישום לבי"ס של מועמדים חדשים, וליוויים החל מרגע הפרסום ועד לקליטתם בתחילת שנת הלימודים העוקבת. בתוך כך, הרכז/ת מהווה כתובת ומענה לפניות ולשאלות המתעניינים והמועמדים לאורך כל תהליך ההרשמה והמיון ובמקביל אחראי/ת לבצע את רישומם בפועל ולנהל את התקדמותם בתהליך. דרישות: תואר ראשון - חובה ! ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית- יתרון! שירותית ואדיב/ה עם חיוך ואנרגיות טובות. רמה אישית גבוהה. שליטה בתוכנות אופיס (בדגש על אקסל). יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות. פניות למשרה מלאה ושעות נוספות במידת הצורך. היקף משרה: 100% (42 ש"ש)- 5 ימים בשבוע
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת מכירות B2B
לחברה במרכז דרוש/ה מנהל/ת מכירות B2B ניהול והעמקת קשרים עסקיים מול לקוחות מובילים בתחום הריטייל . העבודה משלבת חשיבה עסקית ואסטרטגית בסביבה דינמית, עם דגש על פיתוח והעמקת שותפויות ארוכות טווח. תיאור תפקיד : • פיתוח וניהול מערכות יחסים אסטרטגיות . • ניהול יעדי מכירות מוגדרים שמירה על רווחיות מקסימלית • גיבוש והוצאה לפועל של תוכניות עסקיות להגדלת היקפי פעילות • הובלת משא ומתן מורכב וסגירת עסקאות משמעותיות לטווח הארוך • ניהול תקציבי פעילות והשגת יעדים שאפתניים • פיתוח והעברת תוכניות הדרכה מקצועיות ללקוחות . דרישות : • ניסיון מוכח בניהול תיקי לקוחות B2B, עדיפות לניסיון בתחום מוצרי הצריכה • ניסיון משמעותי בניהול קשרים מול מנהלים ובעלי עסקים בכירים • יכולת מוכחת בהובלת תהליכי צמיחה והרחבת היקפי פעילות • הבנה עסקית מעמיקה ויכולת ניתוח שווקים • תואר ראשון – יתרון • זמינות למשרה מלאה א-ה , זמינות לשעות נוספות . כישורים אישיים: • תקשורת בינאישית מעולה וכושר שכנוע , חשיבה אסטרטגית . • יוזמה, אחריות ויכולת הובלה עצמאית של תהליכים , יכולת ניתוח והפקת דוחות מכר. • יכולת עבודה בסביבה דינמית תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
פרטים נוספים
promo image
רפרנט/ית בק אופיס, שירות לקוחות, מלאי והזמנות.
לחברה גדולה בהרצליה דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס, שירות לקוחות, מלאי והזמנות. התפקיד כולל: עבודת בק אופיס תפעולית ,לוגיסטית ושירותית במחלקת התפעול והלוגיסטיקה. קבלת ועדכון הזמנות, טיפול בשירות התיקונים והמלאי, עדכון אמצעי תשלום ושינויים של לקוחות, מענה ללקוחות פרטיים ועסקיים באופן פרונטלי וטלפוני, פתיחת וסגירת הזמנות, בדיקות מלאים ועדכונם במערכות. מענה לאנשי המכירות ואיש/ת קשר למחלקות השונות והתיאום בינהן. ידע במחשוב, רצוי סאפ. משרה מלאה בימים א'-ה', בין השעות 18 /8:00-17:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פרטים נוספים
promo image
מתאם/ת רכש ויבוא
דרוש/ה לאיזור מודיעין מתאם / ת רכש ויבוא עבודה מול ספקי החברה. הגדרת מגוונים לסניפי הרשת . ביצוע חלוקות נכונה של המוצרים לסניפי הרשת הקמת המגוונים במערכות הרשת המלצה על הכנסת מוצרים נוספים למגוון . יבוא זיהוי ספקים חדשים וחיפוש אחר מוצרים נוספים . טיפול בהזמנות ייבוא - משלב הצעת המחיר הראשונית עבודה מול משלח ועמילי מכס עבודה מול משרד הבריאות טיפול ותשלומים לספקים השונים בחול מעקב שוטף אחרי אחוזי רווחיות
פרטים נוספים
promo image
לרשת קמעונאית דרוש/ה מנהל/ת רשת
לרשת קמעונאית דרוש/ה מנהל/ת רשת אחריות על גיוס הדרג הניהולי ועמידה בתקני כח האדם ברשת . עמידה ברמות ויעדי השכר לפי הגדרות הרשת המשתנות מעת לעת. הכרת ועבודה ע"פ דיני עבודה לרבות שלבי סיום העסקה. אחריות מלאה על מנהלי האיזור , הסניפים הזכיינים ומערך העובדים בסניפים שתחת אחריותו/ה. ביצוע שיחות אישיות ושיחות משוב תקופתיות מול מנהלי האזור ,מנהלי הרשת , זכיני הרשת וצוות העובדים גיוס מנהלים: אחריות בגיוס, הכשרה ופיתוח מנהלי אזור ומנהלי הסניפים . אחריות על העלאת צורך בפרסום משרות ואיתור מועמדים בדרכים שונות פיתוח עתודות ניהוליות מתוך הסניפים . ניהול ושימור מנהלי האזור , מנהלי הסניפים, זכיינים בשיתוף ההנהלה ובאמצעות: הצבת יעדים ומטרות תוך חניכה וליווי המנהלים לעמידה ביעדים אלה ביצוע פגישות עבודה אישיות ואיזוריות באופן תדיר זיהוי וטיפול בבעיות וקשיים אצל מנהלים מכהנים – תוך בניית תכנית מסודרת הקשבה, זיהוי ומתן פתרונות לבעיות מקצועיות ואישיות תוך יצירת קשר טוב עם המנהל דאגה ומתן מענה לצרכים אישיים וכלכליים שעלולים להפריע בתפקוד המנהלים פיקוח ומתן דגשים מקצועיים למנהל האזור / הסניף פיתוח מקצועי והקניית ידע להכשרת עתודות ניהוליות ברשת ביצוע ימי וערבי גיבוש לליכוד צוות המנהלים ברשת ( כולל זכיינים ) הכשרת וליווי המנהלים לקליטה נכונה וסיום העסקת עובדים. סניפים ברשת : ניהול ובקרה תקופתית אחר שיגרת יום תקינה של הסניפים – מלאים, פלנוגרמות ומבצעים בקרת עמידה בנהלי עבודה כלליים בסניף ובנהלי עבודה פרטניים של מנהל אזור / הסניף העלאת צרכים תפעוליים מול המטה ועזרה בקידום המענה לצוות מנהלי האזור / הסניפים קידום מכירות : בניית תוכנית עבודה עם כל מנהל אזור / סניף על מנת לעמוד ביעדי המכירות שיתוף ידע ברמת אזור עם הצוות המוביל ובין האזורים השונים אישור פרסום, שיווק, רעיונות לקידום מכירות לסניפים – בתיאום עם מחלקת שיווק זיהוי ואיתור מיקומים אסטרטגיים לפתיחת סניפים חדשים ושיתוף מנהל הפיתוח הכרת המתחרים והתחרות באזור: עריכת סיורים ותיעוד מתחרים חדשים מעקב אחר פעילות המתחרים הקיימים (חידושים, מחירים, מגוון, מבצעים וכד') בקיאות ב"טרנדים חמים" בשוק המקומי. שימור והרחבת מועדון הלקוחות – באמצעות חשיפה לקהל יעד חדש, גיוס לקוחות חדשים, טיפול יזום בלקוחות נוטשים. רווחיות ותמחור : ניהול האיזור כיחידת רווח והפסד עבודה שוטפת מול מנהל מחסן , מתאמת יבוא וסחר של הרשת . הגדלת הרווחיות בהתאם ליעדי הרשת. מעקב דוחות רווחיות של המוצרים . בקרת החזרות והשמדות. מעקב אחר הדוחות הכספיים של הסניפים באזור – מול מנהל הכספים שירות לקוחות : אכיפת הסטנדרט הרשתי אצל המנהלים וצוותיהם טיפול במקרי קיצון מול לקוחות עזרה במתן מענה לבעיות עם לקוחות הדרכה ומעקב אחר רמת השירות הניתן ללקוחות ברשת הטמעת תרבות שירות מוכר בקרב המנהלים וצוות העובדים ברשת .
פרטים נוספים
promo image
לרשת קמעונאית דרוש/ה מנהל/ת איזור
לרשת קמעונאית דרוש/ה מנהל/ת איזור ניהול כח האדם באזור : אחריות על גיוס מנהלי סניפים בסניפי בעלות /שותפות עמידה ברמות ויעדי השכר לפי הגדרות הרשת המשתנות מעת לעת. הכרת ועבודה ע"פ דיני עבודה לרבות שלבי סיום העסקה. אחריות מלאה על מנהלי הסניפים בבעלות , סניפי השותפות וסניפי הזכיינים . ביצוע שיחות אישיות ושיחות משוב תקופתיות מול מנהלי הסניפים הנמצאים באזור אחריותו . גיוס מנהלים וצוות עובדים בסניפים הנמצאים בתחום אחריותו ( בעלות / שותפות ) : אחריות על העלאת צורך בפרסום משרות ואיתור מועמדים בדרכים שונות. ניהול ושימור מנהלי הסניפים : הצבת יעדים ומטרות תוך חניכה וליווי המנהלים לעמידה ביעדים אלה ביצוע פגישות עבודה אישיות באופן תדיר הקשבה, זיהוי ומתן פתרונות לבעיות מקצועיות ואישיות תוך יצירת קשר טוב עם מנהלי הסניפים . פיקוח ומתן דגשים מקצועיים למנהל הסניף הכשרת וליווי המנהלים לקליטה נכונה וסיום העסקת עובדים. סניפים ברשת : ניהול ובקרה תקופתית אחר שיגרת יום תקינה של הסניפים – מלאים, פלנוגרמות ומבצעים. בקרת עמידה בנהלי עבודה כלליים בסניף ובנהלי עבודה פרטניים של מנהל הסניף. העלאת צרכים תפעוליים מול המטה ועזרה בקידום המענה לצוות מנהלי הסניפים . קידום מכירות : בניית תוכנית פעולה עם כל מנהל סניף על מנת לעמוד ביעדי המכירות שיתוף ידע ברמת אזור עם הצוות המוביל ובין האזורים השונים העלאת רעיונות לקידום מכירות לסניפים – בתיאום עם מחלקת השיווק הכרת המתחרים והתחרות באזור: עריכת סיורים ותיעוד מתחרים חדשים מעקב אחר פעילות המתחרים הקיימים (חידושים, מחירים, מגוון, מבצעים וכד') בקיאות ב"טרנדים חמים". הרחבת מועדון הלקוחות – באמצעות הסניפים ברשת .
פרטים נוספים
promo image
נציגי/ות שירות לבאר שבע
נציגי/ות שירות לבאר שבע התפקיד כולל מתן מענה ושירות טלפוני לשיחות נכנסות של לקוחות החברה. פעילות המוקד: ימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00- 8 שעות גמישות לסטודנטים 4-3 ימי עבודה (בזמן הקורס משרה מלאה) אפשרות לעבודה מהבית עד פעמיים בשבוע לאחר ההכשרה
פרטים נוספים
promo image
איש/ת טלסיילס (telesales) לצוות המכירות
לחברה בצמיחה באיזור השרון דרוש/ה איש/ת טלסיילס (telesales) לצוות המכירות. התפקיד כולל שיחות נכנסות ויוצאות, שימור וגיוס לקוחות חדשים, הגדלת נפח הפעילות והיקף סל המוצרים, התאמת פתרונות מקצועיים ללקוחות, טיפול בהצעות מחיר, ניהול מו"מ ומעקב. דרישות התפקיד: ניסיון במכירות שטח או מכירות טלפוניות – חובה! אוריינטציה שיווקית ומכירתית אוריינטציה טכנית ויכולת לימוד עצמי גבוהה אנגלית ברמה טובה עדיפות לבעלי רקע במדעי הטבע ולבעלי ניסיון בעבודת מעבדה אופי העבודה: עבודה אישית וצוותית עבודה על פי יעדים ותכניות עבודה
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת צוות מכירות בתחום הרפואי
לחברה במרכז הארץ דרוש/ה מנהל/ת צוות מכירות בתחום הרפואי משרת שטח ארצית המשלבת משרד תיאור התפקיד: ניהול והובלת צוות מכירות, קידום מכירות ורווחיות באמצעות הדרכה ופיתוח אנשי המכירות. אחריות על גיוס, חניכה ופיתוח עובדים להשגת יעדי מכירות. שיתוף פעולה עם צוותי השיווק בפיתוח ויישום תכניות אסטרטגיות. דרישות התפקיד: - תואר ראשון במדעים - יתרון - ניסיון של 5 שנים לפחות במכירות בתחום הדנטלי/אסתטיקה/ציוד רפואי - ניסיון בניהול צוות - היכרות עם שיטות מכירה מובנות ומערכות מידע, ניהול ובקרה. - יכולות מנהיגות והדרכה מוכחות - יחסי אנוש מעולים - אוריינטציה מוכוונת ביצועים - יכולת התמודדות עם מצבי לחץ - אנגלית ברמה גבוהה
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת ביקורת ארצי
לחברה באיזור השפלה דרוש/ה מנהל/ת ביקורת ארצי , אחראי/ת על כלל האשכולות, קובע יעדים, מדדים, בודק עמידה בהם ומחוייב בבקרה. דרישות תפקיד : חובה ניסיון קודם בפיקוח ובקרה , רצוי רקע מעולם התחבורה הציבורית . ניסיון קודם - כמנהל/ת בקרה חובה , רצוי מעולם התחבורה הציבורית . ניסיון בניהול עובדים – חובה . , שליטה מלאה ביישומי מחשב אקסל במיוחד משרה מלאה נכונות לעבודה בשעות נוספות /לא שיגרתיות
פרטים נוספים
promo image
רפרנט/ית רכש
לחברה במודיעין רפרנט/ית רכש תחום חלפים לרכב ניהול מלאי שוטף וביצוע הזמנות ניהול מו״מ מול ספקים השווואת מחירים , בדיקת חשבוניות ואישור הזמנות מענה מקצועי בתחום החלפים לכלל מחלקות רלוונטיות . קידום תהליכי רכש ובקרה מעקב מול חוסרי יצרן וקידום הזמנות נסיון קודם מעולם חלפים ברכב - חובה רצוי מעולם האוטובוסים עבודה במשרה מלאה לא היברידית עבודה במודיעין
פרטים נוספים
promo image
חשמלאי/ת
חשמלאי/ת למפעל באיזור חיפה הגדרת התפקיד : תיקון ואחזקת כלל הציוד החשמלי במפעל ) מכונות/ מבנים / ציוד תיאור התפקיד: תיקון ומתן שירות מבחינת מערכות חשמל ובקרה לכלל המכונות והציוד אשר בשטח המפעל )מכבשים, ציוד לעיבוד שבבי וציוד יעודי(. ביצוע אחזקה מונעת ותיקון תקלות שבר בציוד יצור קריטי תחת לחץ זמן. מתן מענה ללקוחת פנימיים וליווי קבלנים חיצוניים. עבודה בשיתוף עם מכונאים וחשמלאים נוספים. כישורים נדרשים כישורים קיימים נדרשת רישיון חשמלאי מוסמך - חובה חשמלאי ראשי / הנדסאי חשמל - יתרון בעל ניסיון של 5 שנים לפחות כחשמלאי בתעשייה ידע נרחב בפיקוד ובקרה לרבות בקרים מתוכנתים היכרות מעמיקה עם מכונות CNC - יתרון היכרות מעשית עם מערכי מתח גבוה אנגלית טכנית יכולות עבודה בצוות ומתן שירות יכול לימוד גבוהה
פרטים נוספים
promo image
רפרנט/ית יבוא/יצוא
לחברה באיזור השרון הצפוני דרוש/ה רפרנט/ית יבוא/יצוא כפיפות: מנהל/ת יבוא תיאור התפקיד:  מעקב ובקרה על הזמנות יבוא/יצוא מול ספקים בחו"ל משליחת ההזמנה לספק עד קבלת הסחורה במחסן.  עבודה מול חברות שילוח, ועמילות מכס לצורך מעקב ושחרור סחורות.  הכנה ובקרת תשלומים לספקים.  עבודה מול מובילים יבשתיים בארץ.  מעקב ובקרה של כל הוצאות היבוא והיצוא כולל אישור חשבוניות השילוח והפקת מסמכים.  מתן שירות למספר ממשקים בארגון (לוגיסטיקה, מכירות, כספים) דרישות התפקיד:  ניסיון בתחום היבוא והשילוח הבינלאומי  שליטה בחוקיות יבוא ותנאי מכר  אנגלית ברמה גבוהה - חובה  שליטה בתוכנות OFFICE - חובה  הכרות עם סביבת ERP - יתרון להכרות עם פריוריטי  תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים.  סדר וארגון, ירידה לפרטים, יסודיות ואחריות  עבודה בתנאי לחץ  משרה מלאה ממשרדי החברה
פרטים נוספים
promo image
רואה/ת חשבון
לחברה ליד נהריה דרוש/ה רו"ח מוסמך לאחר התמחות. שליטה מלאה ביישומי Office לרבות Excel ברמה גבוהה. ניסיון קודם בתפקיד המשלב הכרות עם עולם התעשייתי ( במסגרת ההתמחות) שליטה טובה בשפה האנגלית- חובה. שליטה בספרדית- יתרון משמעותי. הכרות עם מערכת ERP Priority -יתרון משמעותי. תואר ראשון בתחום החשבונאות ורשיון +התמחות - חובה!! עבודה במשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת חשבונות לתחום הלקוחות
מנהל/ת חשבונות לתחום הלקוחות תחומי האחריות כוללים הקמת לקוחות חדשים, מתן מענה שוטף ללקוחות, הפקת דוחות, ביצוע התאמות כרטיסי לקוחות, טיפול בזיכויים, הפקת קבלות. עבודה עם ממשקים מרובים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים. עבודה בצוות. משרה מלאה בימים א'-ה' שעות 08:00-16:30. ישנם שעות נוספות במהלך שבוע הראשון של תחילת החודש. דרישות המשרה: תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2- חובה ניסיון בתפקיד הנה"ח מארגון- חובה שליטה מצוינת באופיס ובדגש על אקסל. שליטה טובה בתוכנת פריוריטי- יתרון משמעותי נכונות לעבודה בשעות נוספות במהלך תחילת החודש. יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, ראש גדול
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת פרויקטים במיזוג אוויר.
לחברה במרכז דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים במיזוג אוויר לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים בתחום מיזוג האוויר - סיוע למנהל מח’ מיזוג אויר - תמחור מכרזים כולל יצירת קשר עם ספקים וקבלנים לקבלת הצעות מחיר - השתתפות בסיורי קבלנים - הזנת נתוני התמחור למערכת ממוחשבת - הגשת הצעה על פי דרישות המזמין ובזמן הנדרש. - ניהול קבלני משנה בשטח - קבלת אישורים לציוד - הגשה וטיפול בחשבונות - העבודה הינה עבודת שטח בשילוב עם עבודת משרד בראש העין
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת פעילות אאוטסורסינג וקשרי לקוחות
דרוש/ה לחברה באיזור הצפון מנהל/ת פעילות אאוטסורסינג וקשרי לקוחות מנהל/ת התחום אחראי על עמידה ביעדי הצירופים והגדלת אחוז החדירה במגזר הערבי אל מול משווקים , ואחראי על עמידה ביעדי השימור וההצלות של המערך  ניהול מקצועי ואישי של מיקור החוץ למגזר הערבי  ניהול פעילות קש"ל במערך  אחריות על עמידה ביעדי התחום כולל יעדי איכות המכר.  בניית תכניות עבודה שנתיות ,רבעוניות , חודשיות  אחריות על ייזום ויישום, הטמעה ובקרה של תהליכי העבודה ו/או שינויים ושיפורים בתהליכי עבודה קיימים.  קיום שיגרת ניהול: ביצוע ניתוחים ,הפקת משמעויות ומתן משובים למנהלי הפעילויות השונות שתחת אחריותו.  איתור הזדמנויות עסקיות  אחריות על מקצועיות והרחבת הידע המקצועי הקיים. ממשקי עבודה:  מנהלת תחום חברה ערבית  גופי מטה באגף (מנהלת תפעול, מנהלת מחלקת שטח, אנליזה וכו;)  מנהלים במערך (שיווק, פיתוח עסקי, פניות הציבור, תפעול, שירות  ספקים חיצוניים (מוקדים חיצונים, בעלי תפקידים) כישורים הכרחיים :  הכרות עם עולם המוקדים והשטח  ניסיון בניהול  ניהול מערכי אאוטסורסינג-יתרון  יכולת הובלת תהליכים ושינויים  יכולות אנליטיות  יכולות מכירה  הכרות משמעותית עם מאפייני החברה הערבית  כריזמטיות  רצון עז להצליח, מוטיבציה  אסרטיביות  גמישות מחשבתית - פתיחות לשינויים  יחסי אנוש טובים  ניסיון בבניית תוכניות עבודה היקף משרה :  עבודה במשרה מלאה  נכונות לעבודה בשעות נוספות או בימי ו במידת הצורך  נכונות לעבודת שטח השכלה נדרשת:  תואר ראשון בתחומי ניהול , כלכלה , משפטים - יתרון  שליטה ביישומי Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook. שפות:  עברית - קריאה, כתיבה ודיבור - ברמה גבוהה  ערבית - קריאה, כתיבה ודיבור - ברמת שפת אם-יתרון
פרטים נוספים
promo image
מהנדס/ת ייצור, ארגון ושיטות ומצוינות תפעולית
למפעל בחיפה דרוש/ה מהנדס/ת ייצור, ארגון ושיטות ומצוינות תפעולית הגדרת התפקיד : אבחון וניתוח מצב נתון, גיבוש המלצות, בניית תכנית עבודה, יישום וליווי המנהלים במטרה לשפר ולייעל ממשקים, תהליכי עבודה וחיסכון במשאבים תיאור התפקיד: אחריות כוללת על תהליכי שיפור מתמיד במערך הייצור והתפעול. לימוד וניתוח תהליכים קיימים אפיון דרכים ותהליכי שיפור שיביאו לחסכון בעלויות וקיצור זמני יצור בניית כלים, שיטות עבודה ותהליכי בקרה והטמעתם בחברה הנעת תהליכים של שיפור מתמיד, התייעלות ארגונית, חיסכון במשאבים ושליטה ניהולית כוללת על תהליכים ופונקציות בארגון. הנעת תהליכים שיגדילו את תפוקות היצור הנעת תהליכים ובקרה על היצור שיבטיחו עמידה במועדי אספקה מובטחים ללקוחות בקרה על נתוני ביצועי היצור בפועל- זמני תקן ויעילות ניתוח מצב קיים והנעת פעילות שיפור הביצועים לשיפור היעילות והשירות ללקוחות החברה ביצוע מעקב ובקרה של תהליכים ושיפורם דרישות: מהנדס/הנדסאי תעשייה וניהול 3-5 שנות ניסיון בתחום ארגון ושיטות וLEAN בחברה יצרנית היכרות מעמיקה עם תהליכי ייצור חשיבה אסטרטגית ראיה מערכתית מנהיגות ויכולת הנעת צוותים מקצועיים יצירתיות וגמישות מחשבתית יכולת ניהול תהליכים חוצי ארגון אנגלית ברמה גבוהה שליטה בתוכנות ה – OFFICE, Priority
פרטים נוספים
promo image
מהנדס/ת תעשייה וניהול
לחברה ליד רמת גן דרוש/ה מהנדס/ת תעשייה וניהול מה מחכה לך בתפקיד? תכנון, פיתוח והשקה של מוצרים פורצי דרך – ניתוח שוק, זיהוי הזדמנויות, אפיון צרכי לקוח ותמחור מוצרים שיגדילו את הערך העסקי ניהול פרויקטים חוצי ארגון – הובלת פרויקטים משלב הרעיון ועד להצלחה בשטח, תוך עבודה עם ממשקים מגוונים קבלת החלטות מבוססות דאטה – איסוף, ניתוח ותרגום נתונים לתובנות שיניעו צמיחה ושיפור מתמיד מעקב, אופטימיזציה ומדידה – בניית KPIs, ניתוח ביצועים ושיפור תהליכים לשיפור חוויית הלקוח והיעילות התפעולית. השפעה גלובלית ומקומית – שיתוף פעולה עם צוותים בינלאומיים ומקומיים להובלת חדשנות בשוק יצירתיות ופתרון בעיות – מציאת פתרונות חכמים לאתגרים תפעוליים ומסחריים, במטרה להוביל את החברה קדימה. משרה מלאה א'-ה'. אחת לשבוע עבודה מהבית) מה אנחנו מחפשים? תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול – חובה ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול פרויקטים – חובה שליטה ברמה גבוהה ב-Excel וכלי MS-Office – אנגלית ברמה גבוהה – עבודה בסביבה גלובלית כישורים אנליטיים חדים ויכולת לקבל החלטות עסקיות מבוססות נתונים יכולת לפשט תהליכים מורכבים ולהעביר מסרים בצורה ברורה חשיבה אסטרטגית בשילוב יצירתיות ויכולת ייזום והובלה של פרויקטים חדשניים תנאים מעולים והטבות
פרטים נוספים
promo image
נציג\ת הזמנות לחברה בקרית ביאליק
נציג\ת הזמנות לחברה בקרית ביאליק התפקיד כולל: מתן מענה לסוכני השטח מענה טלפוני ללקוחות עסקיים ופרטיים הקלדת הזמנות מענה טלפוני כללי במחלקת הזמנות תיאומי אספקה ללקוחות פרטיים הדפסת תעודות עזרה למנהלת מחלקת הזמנות בהכנת דוחות ודוחות בקרה דרישות: הכרת עבודה באקסל הכרת פריוריטי – יתרון יכולת לימוד ועבודה עצמאית יכולת מעקב ומתמשך ופתרון בעיות עמידה בלחץ וריבוי משימות סדר וארגון שעות עבודה 08:00-16:30 ימי שישי לסירוגין.
פרטים נוספים
דף 1 מתוך 3 (20-1 מתוך 48 משרות)
1 2 3 chevron-left.svgchevron-double-left.svg
שורות לדף:

שיתוף עם חברים:

facebook.svgwhatsapp.svglinkedin.svgtelegram.svgemail.svg