משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

רכז.ת אופרציה לתכנית תגלית מתנדבים- משרה זמנית עם אופציה
לתכנית תגלית מתנדבים דרוש.ה רכז.ת אופרציה שיודעים לתקתק
תגלית מתנדבים הוא פרויקט שקם בתחילת המלחמה כאשר תיירים מחו"ל לא יכלו להגיע לארץ אבל רצו לתמוך ולעזור לחברה הישראלית בשעת משבר.
המשתתפים, יהודיים מחו"ל בגילאי 20-40 מגיעים לתקופה של שבוע-שבועיים, גרים בת"א ויוצאים יום יום להתנדב במקומות שונים (חקלאות, לוגיסטיקה, בישול לחיילים ועוד)
תיאור התפקיד:
תיאום מקומות התנדבות ותיאומים לוגיסטים נוספים עבור קבוצות מחו"ל שמגיעות להתנדב בארץ
קשר עם ממשקים רבים - ספקים, לקוחות, מדריכים
הזנת נתונים במערכות שונות
דרישות התפקיד:
זמינות למשרה מיידית בנס ציונה - מעכשיו ועד סוף אוגוסט
יכולות גבוהות של סדר וארגון, ירידה לפרטים קטנים
יכולת לעבוד על משימות מרובות ולתעדף אותן
יכולת לעבוד בצוות
שירותיות ונועם
שליטה טובה בoffice
אנגלית טובה
זמינות למשרה מלאה

רכז/ת תוכניות למחלקה הרוסית בטללים
טללים, קבוצה מובילה בתחום התיירות החינוכית, מחפשת רכז/ת תוכניות להצטרף למחלקה הרוסית שלנו.
אם יש לך זיקה לישראל, ניסיון בייעוץ או מכירות, ורצון להשפיע על צעירים יהודים מהעולם – זו ההזדמנות שלך.
מהות התפקיד:
ליווי מועמדים צעירים בגילאי 18–50, דוברי רוסית, במסע חינוכי לישראל דרך תוכניות ארוכות טווח (כמו מסע, Onward, תגלית ופרויקטי התנדבות).
מהפנייה הראשונה ועד ההגעה לארץ – את.ה תהיו הכתובת שלהם.
תחומי אחריות:
מכירה וייעוץ אישי על תוכניות חינוכיות מגוונות
עריכת ראיונות עומק עם מועמדים
ליווי בתהליך ההרשמה וההכנה ליציאה
התאמת התוכניות לצרכים האישיים של כל משתתף
קשר שוטף עם שותפים ועמיתים בארץ ובחו"ל
השתתפות באירועים, הדרכות וישיבות צוות
מתן מענה מהיר ומקצועי אונליין ובטלפון
דרישות תפקיד:
ניסיון מוכח במכירות / ייעוץ / גיוס – חובה
שליטה מלאה ברוסית (דיבור, קריאה, כתיבה) – חובה
שליטה טוב בעברית (דיבור)- חובה
כישורי תקשורת ויכולת יצירת קשרים בין-אישיים
כושר ארגון, עצמאות, דיוק ויכולת עמידה בריבוי משימות
היכרות עם עולם יהדות התפוצות
יתרונות נוספים:
ניסיון בעבודה עם קהילות יהודיות בחו"ל
שליטה ביישומי Office וניהול בסיסי נתונים
למה להצטרף אלינו?
חברה עם שליחות וותק של מעל 45 שנה
סביבת עבודה צעירה, דינמית ותומכת
השפעה ישירה על אלפי צעירים בשנה

לחברת תיירות נכנסת ותיקה ומצליחה דרוש.ה רכז.ת HR להחלפה לחל"ד (עם אופציה)
מה בתפקיד?
• ליווי תהליך הגיוס מקצה לקצה: אפיון משרות מול מנהלים, פרסום משרות, סינון קורות חיים, ראיונות טלפוניים ותיאום ראיונות עם מנהלים. תמיכה במנהלים וקשר רציף מולם בתהליך הגיוס (כולל לעיתים ראיון HR לאחר ראיון מנהל)
• קליטת עובדים: הכנת חוזים וטפסים, ליווי בתהליך החתימה והדרכה ביום הראשון.
• ניהול נוכחות: עבודה רציפה מול חשבת השכר, מעקב אחרי דיווחי עובדים וטיפול בתקלות.
• רווחה: תכנון אירועי חברה, חגים, טיולים, ימי גיבוש ומתנות .
• ניהול חיי העובד בארגון: מעקב אחרי תחילת עבודה, סיום העסקה, חידוש חוזים ועדכוני תנאים.
מה אנחנו מחפשים?
• 1-3 שנים ניסיון קודם בגיוס או בתפקיד דומה.
• היכרות עם מערכות גיוס וידע טוב ברשתות חברתיות.
• אהבה לאנשים ויכולת להניע תהליכים.
• סדר, ארגון ויכולת לרדת לפרטים הקטנים.
• שליטה מלאה ביישומי מחשב (אופיס וכו').
• גישה חיובית, ראש גדול ורצון ללמוד ולהתפתח.
• אנגלית טובה חובה
הצטרפ.י אלינו לעשייה משמעותית בסביבה נעימה ומשפחתית!
מיקום המשרה פארק המדע בנס ציונה
תקופת העסקה – מאי עד פברואר (עם אופציה להמשיך)
היקף משרה: מלאה

אחראי.ת מכירות ופיתוח תיירות פנים
אנחנו מחפשים אחראי.ת מכירות ופיתוח תיירות פנים, לניהול תחום הסיורים הפרטיים לחברות וארגונים, לצד ניהול ההזמנות והתפעול של סיורים רגולרים לישראלים. התפקיד כולל אחריות מלאה על הפעילות העסקית של תיירות הפנים, פיתוח התחום, יצירת שיתופי פעולה והגעה ליעדי מכירות.
תחומי אחריות עיקריים:
*ניהול תחום הסיורים הפרטיים לחברות וארגונים – אחריות על כל שלבי התהליך, משלב יצירת הקשר עם הלקוח ועד להשלמת העסקה והגבייה.
*מענה ללידים וטיפול שוטף בפניות נכנסות – כולל הוצאת הצעות מחיר תוך 24 שעות, ניהול פולואו-אפ אפקטיבי וסגירת עסקאות.
*הגעה ליעדים תקציביים ואחוזי המרה – מעקב וניהול תהליכי מכירה, שימור לקוחות קיימים, הגדלת מחזור המכירות ופיתוח הזדמנויות חדשות.
*ניהול תחום הסיורים הרגולרים לישראלים – מעקב אחר הזמנות, מתן מענה ללקוחות והבטחת חווית שירות מיטבית.
*שמירה על קשרים עם לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים – עבודה ישירה מול מנהלות משאבי אנוש, חברות, וארגונים.
*השתתפות בסיורים והיכרות עם המוצרים – לצורך שיפור תהליכי מכירה, חוויית הלקוח ופיתוח עסקי.
*יצירת שיתופי פעולה עסקיים והובלת יוזמות לפיתוח התחום – כולל שיתוף פעולה עם גופים שיווקיים, חברות הפקה וגורמים נוספים בתחום התיירות.
*הובלת פעילויות לחשיפה והגדלת נוכחות השוק – כגון הפקת ימי חשיפה ייעודיים.
דרישות התפקיד:
*ניסיון מוכח במכירות ושירות לקוחות – ניסיון בתיירות או מלונאות – יתרון משמעותי.
*יכולות תקשורת בינאישיות גבוהות וכושר שכנוע – מיומנויות מכירה, ניהול מו"מ ויצירת קשרים עסקיים.
*אהבה והיכרות עם עולם התיירות והסיורים – רצון להיות חלק מעולם התיירות המקומית ולהוביל אותו קדימה.
*יכולת ניהול זמן, סדר וארגון ברמה גבוהה – עבודה מול לידים, ניהול תהליכים ומעקב שוטף.
*חשיבה יצירתית ויכולת יוזמה – פיתוח עסקי, יצירת שיתופי פעולה ושיפור מתמיד של המוצר.
*גישה פרואקטיבית ויכולת עבודה תחת לחץ – שמירה על אופטימיות ואפקטיביות גם בתקופות מאתגרות.
*אנגלית ברמה גבוהה – דיבור וכתיבה (יתרון לשפות נוספות).
פרטי המשרה:
משרה מלאה, בכפיפות למנהלת מחלקת טורס.
תחילת עבודה מיידית.
התחייבות לשנה לפחות בתפקיד.
זמינות טלפונית נדרשת במהלך השבוע ובסופי שבוע במידת הצורך (כאשר מתקיימים סיורים רלוונטיים).
המשרה ממוקמת בתל אביב ובנס ציונה.
אפשרות להרחבת תחומי האחריות עם גדילת המחלקה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

אופרייטור.ית למחלקת תגלית
טללים, חברת תיירות נכנסת גדולה ומצליחה, מחפשת רכז.ת אופרציה לעבודה עם קבוצות תגלית.
התפקיד כולל:
* תכנון והוצאה לפועל של ביקור קבוצות תגלית בארץ
* עבודה מול ספקים שונים ומגוונים
* ביצוע הזמנות ועבודה על לו"זים
דרישות התפקיד:
*אנגלית ברמה גבוהה יתרון
* סדר וארגון
* כישורי מחשב טובים
* יכולת עבודה בצוות ועצמאית
*חריצות, יכולת אלתור ועבודה תחת לחץ
*ירידה לפרטים קטנים
*נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות מדי פעם.
*הכרת הארץ- יתרון
*תודעת שירות גבוהה
המשרה היא משרה מלאה מהמשרד שלנו בנס ציונה

דרוש.ה רכז.ת למחלקת מפגשים של תגלית-משרה זמנית עם אופציה
טללים, חברת תיירות ותיקה ומצליחה מחפשת רכז.ת לעבודה מול המשתתפים הישראליים בקבוצות תגלית. העסקה מיוני עד ספטמבר, עם אופציה
מהות התפקיד:
• עבודה מול ממשקים שונים - תגלית, מורי דרך ומחלקות האופרציה, קצינות חינוך ועוד
• עבודה מול המשתתפים הישראלים היוצאים לתגלית מרגע השיבוץ ועד לסיום התגלית , כולל זימון לכנסים והעברת הכנסים למשתתפים הישראלים.
התנהלות שוטפת מול המשתתפים הישראליים כולל זמינות מעבר לשעות המשרד לעיתים.
• תיאום הרצאות של מרצים חיצוניים ותיאום פעילויות לקבוצות מיוחדות.
משרה מלאה מהמשרדים בנס ציונה, כולל יציאה לכנסים ולפגוש קבוצות בשטח מדי פעם.
התחלה מיידית.
דרישות התפקיד:
*יכולת עמידה מול קהל
*אינטיליגנציה רגשית ותקשורת בין אישית מצויינת
*יכולת העברת מסרים לגורמים שונים ברגישות ובאסרטיביות
*יכולת פתרון בעיות
*סבלנות ואורך רוח
*היכרות עם המערכת הצבאית-יתרון
*ניסיון בתפקיד שירותי- יתרון
*ראייה רחבה לצד יכולת ירידה לפרטים קטנים
*אנגלית טובה- יתרון
*לעיתים נדרשת זמינות מעבר לשעות המשרד (בעיקר מתן מענה לשאלות המשתתפים בטלפון /מתן פתרון למקרים דחופים)

רכזת שירות לקוחות ואופרציה למסעות בתי ספר לפולין
*המשרה כתובה בלשון נקבה אך היא מתאימה לכל המגדרים
טללים, חברת תיירות חינוכית מובילה וותיקה מחפשת רכזת שירות לקוחות ואופרציה למסעות בתי ספר לפולין
תיאור התפקיד:
הרכזת תהיה אשת הקשר עבור הורים וצוותים חינוכיים של בתי הספר היוצאים למסע לפולין ותהיה אחראית על
1. מענה טלפוני ללקוחות – בעיקר הורים ומורים
2. ניהול שוטף של לקוחות והזמנות כולל יצירת דוחות
במערכת MYT
3. ניהול גביה ומעקב תשלומים של ההורים
4. עבודה שוטפת מול ספקים בארץ ובחו"ל, בעיקר בפולין
5. מעקב קפדני אחרי תנאי תשלום, ניהול העברת מקדמות
ועדכון כמויות
דרישות:
יכולת שיח וכתיבה בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה
תודעת שירות גבוהה, סבלנות יתרה ותגובה מהירה.
אסרטיביות
סדר וארגון
ניסיון אדמינסטרטיבי- יתרון
משרה מלאה מהמשרד בנס ציונה

דרושים מדריכים לעבודה עם סטודנטים מצפון/דרום אמריקה בפרוייקט Onward Israel
אנו מחפשים א.נשים מוכשרים, עם ניסיון הדרכה, אנגלית ו/או ספרדית/פורטוגזית מעולה והמון רצון להשפיע וליצור קשרים עם סטודנטים יהודיים אמריקאיים /מאמריקה הלטינית אשר מגיעים לישראל במהלך חופשת הקיץ שלהם לטובת התמחות מקצועית בחברות ישראליות מובילות.
התפקיד כולל:
*הדרכה שבועית של הקבוצה בנושאים כמו - חברה ישראלית, ציונות, זהות יהודית ועוד.
*טיפול בלוגיסטיקה וצרכי הפרט של הקבוצה (נושאים כמו מגורים, טיפול רפואי, בעיות אישיות)
*התנהלות מול ספקים ונותני שירות שונים.
דרישות:
* ניסיון הדרכה (תנועת נוער, שנת שירות, צה"ל)
* אנגלית/ספרדית/פורטוגזית טובה מאוד -להתנהלות שוטפת מול המשתתפים והעברת תכנים חינוכיים
*מגורים באיזור ת"א/ירושלים והסביבה
* היכרות עם יהדות התפוצות ובפרט ארה"ב/אמל"ט- יתרון
*נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות (נדרשת זמינות 24/7 לטיפול במקרים דחופים, ויכולת להגיע תוך זמן קצר לקבוצה בכל שעה)
* אחריות, ראש גדול, יוזמה ויכולת פתרון בעיות.
תקופת ההעסקה- אמצע אפריל עד אמצע אוגוסט
8 משרות