משרות והצעות עבודה

המשרה הזאת כבר לא פעילה, אבל אולי יש לנו משרות מתאימות אחרות בשבילך להלן

תחום המשרה
 
הישוב שלך
 
ישוב המשרה
 
חיפוש
promo image
רכז/ת שירות לקוחות ובק אופיס לחברה בינלאומית בתחום הביוטי
לחברה בינלאומית מובילה ומוכרת דרוש/ה רכז/ת שירות לקוחות ובק אופיס לתפקיד מאתגר, מעניין ובעל השפעה הזדמנות להצטרף לארגון יציב, יוקרתי ומתקדם. תיאור התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי ותפעולי ללקוחות ולמנהלי החברה. עבודה מול צוותי החנויות, המוקד וההנהלה. טיפול מלא בפניות לקוחות – טלפוניות ודיגיטליות – כולל מעקב אחר ביצוע וסגירת מעגל טיפול. ליווי תהליכי הזמנה מקצה לקצה: מקבלת ההזמנה ועד אספקתה ללקוח. עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים: תפעול, לוגיסטיקה, מכירות ומוקדים מקצועיים. אחריות על ניהול נתונים, בקרה ומעקב במערכות המידע. תמיכה בתהליכי בק אופיס ופעילות המחלקות השונות. יתרון: ניסיון קודם בתפקיד שירות/בק אופיס בפרויקטים מעולמות הבנייה או העיצוב. למה שווה לעבוד איתנו? חברה מובילה וחדשנית בעולמות העיצוב ארוחות מסובסדות בחדר אוכל נדרשת יכולת עבודה טכנולוגית שכר גבוה ותמריצים מתגמלים מענק התמדה במהלך השנה בונוסים ואופציות קידום אמיתיות סיבוס, מתנות בחגים, ימי גיבוש בארץ ובחו"ל סביבת עבודה משפחתית, תומכת ונעימה הכשרה מלאה על חשבון החברה משרדי החברה באזור המרכז והשפלה
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת סניף מכירה והפצה לסניף לוגיסטי לחברה גלובלית מובילה
דרוש/ה מנהל/ת מקצועי לניהול סניף חדש לחברה בינלאומית מוכרת המתמחה בפתרונות אנרגיה מובילה להובלת פעילות המכירה וההפצה לבעלי מקצוע בתחום. הזדמנות ייחודית להצטרף לארגון גלובלי חזק ויציב, בתפקיד משמעותי ומרכזי בצוות המטה. מהות התפקיד: ניהול כולל של סניף מכירה ושירות – הובלת צוות, שירות ומכירה. עבודה מול בעלי מקצוע – לא לצרכן סופי. אחריות על מלאי, הזמנות, דוחות וחשבוניות. פיתוח שוק מקומי והרחבת מאגר הלקוחות. שירות ומכירה לבעלי מקצוע לא לצרכן הסופי לא באולם תצוגה אלא מחסן ממוחשב שיתוף פעולה שוטף עם גורמים פנים וחוץ ארגוניים. יכולת מכירה גבוהה, מו"מ, שירותי ובעל יחסי אנוש טובים, ראש גדול, יכולת ניהול מלאי, תפעולי, יכולת עבודה עם ממשקים שונים בחברה. ניהול והפעלה של מחסנאי/מלגזן (בהמשך). למה לעבוד איתנו? תנאים: שכר גבוה, מענקים רבעוניים, סבסוד ארוחות (סיבוס), החזרי נסיעות, תנאים סוציאליים מלאים, קרן השתלמות חברה גלובלית משרה יציבה לטווח ארוך עם אפשרות לקידום קורס מלגזה על חשבוננו מיקום: תל אביב והסביבה (ניידות חובה) שעות עבודה גמישות ימי הכשרה בתשלום מלא. גיבושים וערבי צוות מפנקים! מיקום נוח מאוד – צמודים לקו לרכבת!
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת רשת מכירות לאולם תצוגה למותג מוביל בעיצוב הבית
רוצים להיות חלק ממותג מוביל שמעצבים איתו את הבית הישראלי? אנחנו מחפשים מנהל/ת רשת מכירות לאולם תצוגה – מישהו/י שיודע/ת לא רק למכור, אלא ליצור חוויה שלמה, מרגשת ומקצועית ללקוח. תחומי אחריות: מתן שירות ומכירה ברמה גבוהה ללקוחות באולם תצוגה מרשים, תוך יצירת חוויית לקוח אישית ומדויקת. ניהול מלא ועצמאי של תהליך המכירה – החל משלב ההתעניינות ועד סגירת העסקה. ניהול משא ומתן מקצועי ושמירה על רווחיות לצד שירות מצטיין. עבודה שוטפת מול מחלקות הייצור, ההתקנה ושירות הלקוחות – להבטחת חוויית לקוח עקבית, איכותית ומכובדת. למה להצטרף אלינו? קרן השתלמות מהיום הראשון חלק מהמותג המוביל והחזק בישראל בתחום דלתות הפנים שכר מצוין + בונוסים גבוהים למצטיינים סביבת עבודה איכותית, מקצועית ותומכת אופק להתפתחות וצמיחה מקצועית בארגון יציב וחזק נגישות גבוהה – קו רכבת קרוב לסניף אפשרות להצטרף לאחד מסניפינו: נתניה / קריית גת / בני ברק
פרטים נוספים
promo image
אחראי/ת מחסן/ראש צוות-שכר גבוה! לניהול סניף – חברה גלובלית מובילה
מנהל/ת תפעול לניהול סניף ארצי לחברה גלובלית המתמחה בפתרונות אנרגיה מובילה להובלת פעילות המכירה וההפצה לבעלי מקצוע בתחום. מהות התפקיד: ניהול כולל של סניף חדש במרכז הארץ בתחום מכירה ושירות לבעלי מקצוע עבודה מול בעלי מקצוע – לא לצרכן סופי. אחריות על מלאי, הזמנות, דוחות וחשבוניות. פיתוח שוק מקומי והרחבת מאגר הלקוחות. שירות ומכירה לבעלי מקצוע לא לצרכן הסופי לא באולם תצוגה אלא מחסן ממוחשב שיתוף פעולה שוטף עם גורמים פנים וחוץ ארגוניים. יכולת מכירה גבוהה, מו"מ, שירותי ובעל יחסי אנוש טובים, ראש גדול, יכולת ניהול מלאי, תפעולי, יכולת עבודה עם ממשקים שונים בחברה. ניהול והפעלה של מחסנאי/מלגזן (בהמשך). למה לעבוד איתנו? משרה יציבה לטווח ארוך עם אפשרות לקידום קורס מלגזה על חשבוננו מיקום: תל אביב והמרכז (ניידות חובה) תנאים: שכר גבוה, מענקים רבעוניים, סבסוד ארוחות (סיבוס), החזרי נסיעות, תנאים סוציאליים מלאים, קרן השתלמות שעות עבודה גמישות ימי הכשרה בתשלום מלא. גיבושים וערבי צוות מפנקים! מיקום נוח מאוד – צמודים לקו לרכבת!
פרטים נוספים
promo image
כלכלן/ית לחברה בינלאומית מובילה בתחום המזון ומוצרי הצריכה
לחברה גלובלית בתחום מוצרי צריכה ומזון מובילה דרוש/ה כלכלן/ית בכיר/ה לתפקיד משמעותי במטה הארגוני, עם אחריות על ניתוחים כלכליים, תכנון אסטרטגי ותמיכה בקבלת החלטות הנהלה. תיאור התפקיד: ביצוע ניתוחי רווחיות ובדיקות כדאיות כלכלית לפעילויות החברה אחריות מקצועית על תהליכי מלאי ובקרה פיננסית בתחום המלאי בניית תקציב ובקרה תקציבית שוטפת עריכת ניתוחים ומודלים כלכליים לתמיכה בקבלת החלטות ביצוע ניתוחי עומק של הכנסות ורווחיות ברמת מוצר וברמת לקוח תמחור הצעות מחיר, בניית מחירונים והקמת קבצי תמחור לפעילויות לוגיסטיות, ייצור, שיווק ומכירות עבודה שוטפת עם תהליכי ייצור ומלאי הפקת דוחות חודשיים וניתוח רווחיות גולמית לפי פעילויות ניהול ובקרה על תקציבי שיווק, סחר ומכירות ניתוח רווחיות של חטיבות, מוצרים ועסקאות נקודתיות הצגת ממצאים והמלצות כלכליות להנהלה הבכירה ליווי כלכלי של מערך המכירות ויישום תהליכי סחר לשיפור הביצועים ייזום מהלכים לשיפור יעילות וחיסכון תנאים ומיקום: תפקיד מטה-כפיפות לסמנכ"ל החטיבה משרה מלאה – ממוקמת במרכז הארץ קרן השתלמות מהיום הראשון נגישות לתחנת רכבת תפקיד ניהולי עם אחריות משמעותית המשרה ללא רכב ואינה היברידית (נוכחות מלאה במשרד)
פרטים נוספים
promo image
עוזרת אישית
לחברה מובילה בתחום עיצוב הבית אנחנו מגייסים מנהל/ת שירות לקוחות ובק אופיס לתפקיד דינמי ומגוון לצוות מקצועי ודינמי בחברה המתמחה בעיצוב הבית ובמתן פתרונות מותאמים אישית ללקוחותינו. התפקיד כולל מתן שירות איכותי ומקיף ללקוחות לאחר הרכישה, במטרה להבטיח את שביעות רצונם ולהעניק חוויית שירות יוצאת דופן. במסגרת התפקיד: מתן מענה מקצועי ויעיל לפניות לקוחות לאחר ביצוע הרכישה טיפול בבדיקות מלאי ועדכון הלקוחות בהתאם תיאום לוחות זמנים עם טכנאים וגורמים פנימיים להבטחת שירות מושלם טיפול בתהליכי גבייה ומעקב אחר התשלומים פתרון בעיות ותיאום מול מחלקות שונות בחברה להבטחת חוויית שירות איכותית ומקיפה מתן מידע מקצועי ללקוחות בנוגע למוצרים, שירותים ומצב ההזמנות שלהם עבודה שוטפת מול מערכות מחשב ייעודיות לניהול קשרי לקוחות למה כדאי לך להצטרף אלינו? אווירה משפחתית חמה ותומכת חדר אוכל עם ארוחות מסובסדות מיקום נגיש וקל להגיע אליו, קרוב לקו הרכבת אפיקי קידום מקצועיים ברורים שכר גבוה ותנאים מעולים הזדמנות להשתלב בצוות מנצח ולהתפתח מקצועית מיקום: יבנה | משרה מלאה, א'-ה', 8:00–16:30 | קו רכבת נגיש
פרטים נוספים
promo image
דרוש/ה מנהל/ת מרחב – חברה בינלאומית למוצרי צריכה ומזון
דרוש/ה מנהל/ת מרחב ארצי לחברה מובילה וחדשנית בתחום מוצרי הצריכה, המזון והטואלטיקה, בדגש על פעילות מסחרית מול רשתות שיווק גדולות. ניהול מערך המכירות במרחב והובלת הצוות להשגת היעדים העסקיים והכמותיים. בנייה ויישום של תוכניות עבודה, ניהול והנעת צוות המכירות לעמידה ביעדים. אחריות להעמקת המכירות, פיתוח קשרים עסקיים עם לקוחות, מפיצים וספקים, ואיתור הזדמנויות חדשות. יישום אסטרטגיית סידור מדף ונראות בנקודות המכירה. חניכה, ליווי ופיתוח מקצועי של הצוות. אכיפת תוכנית ביקורים ובקרה שוטפת על ביצועי השטח. אחריות על סחר מול לקוחות פרטיים גדולים. החברה המובילה בישראל במכירות והפצה למוצרי FMCG (מוצרי צריכה ומזון) למה להצטרף אלינו? חברה מובילה בתחומי המזון והטואלטיקה. תפקיד אסטרטגי עם השפעה ישירה על הצלחת החברה. התמחות ייחודית בניהול קשרי סחר עם רשתות פארם, בדגש על סופר-פארם. סביבת עבודה דינמית עם אפשרויות קידום אמיתיות. שכר גבוה + רכב צמוד ותנאים מעולים למתאימים/ות.
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת אולם תצוגה לחברה מוכרת בתחום העיצוב
דרוש/ה רכז/ת סניף לאולם תצוגה בתחום עיצוב הפנים לחברה מובילה ומוכרת. הזדמנות מצוינת להצטרף לחברה מובילה בתחום עיצוב הפנים! מחפשים אותך – איש/אשת שירות לאולם תצוגה מוכר ויוקרתי עם אהבה לאסתטיקה וסביבה מעוצבת. ניהול ותפעול שוטף של הסניף קבלת לקוחות ומתן שירות איכותי וייעוץ ראשוני עבודה מול ספקים, מעצבים ואדריכלים טיפול בהזמנות, חשבוניות ומעקב אחר מלאי אחריות על נראות האולם וחוויית הלקוח תנאים מעולים למתאימים, אפשרויות קידום למתאימים. בונוס התמדה חודשי – 300 ₪ לחודש עבודה מלא בונוסים גבוהים מאד על תיאום פגישות ללא תקרה החזר נסיעות ע"פ חוק תנאים סוציאליים מלאים, ארוחות מסובסדות. הכשרה והדרכה ע"ח החברה צמוד לקו רכבת וחנייה חופשית היקף משרה: משמרות גמישות, אפשרות למשרה חלקית ימי ו' לסירוגין– מתאים לסטודנטים!
פרטים נוספים
promo image
אחראי/ת (מעתד/ת) ניהול מלאי לחברה מובילה בתחום העיצוב לבית
לחברה חדשנית ויציבה בתחום העיצוב לבית מחפשת מתאם/ת מלאי מקצועי/ת, שייקח/תיקח חלק מרכזי בניהול ותכנון המלאי הארגוני. לחובבי עולם הלוגיסטיקה והשרשרת האספקה זו ההזדמנות שלכם להצטרף לארגון מוביל! התפקיד כולל אחריות רחבה על ניתוח ובקרה של מלאי, הגדרת נקודות הזמנה מחדש, ותיאום יומיומי מול ספקים ורכש סביבה מקצועית, דינמית ומלאת השראה. תחומי אחריות: ניתוח רמות מלאי קיימות. תכנון צרכים מול תחזיות ביקוש, הזמנות לקוחות ויעדי החברה. איתור חוסרים או עודפים והצעת פתרונות למניעת פערים. תיאום מול ספקים, רכש, ייצור ומחסנים לצורך תזמון אספקות. מעקב אחר זמני אספקה וסטיות מהתכנון. הפקת דוחות מלאי שוטפים והצגתם להנהלה. למה כדאי לעבוד אצלנו? שכר גבוה סביבת עבודה חדשנית ומקצועית אפשרויות קידום והתפתחות לטווח ארוך ארוחות מסובסדות קרן השתלמות מהיום הראשון גישה נוחה מיקום סמוך לקו רכבת וחנייה לעובדים חברה יציבה ומובילה בתחומה
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת אדמיניסטרציה ושירות לקוחות לחברה מובילה בתחום העיצוב לבית והנדל"ן
לחברה איכותית, יציבה ובעלת מוניטין בתחום העיצוב לבית והנדל"ן, דרוש/ה מנהל/ת Back Office ואדמיניסטרציה, עם תודעת שירות גבוהה ויכולת ניהול מספר משימות במקביל. התפקיד כולל אחריות רוחבית ותפעולית על תהליכים מול לקוחות וגורמים פנים-ארגוניים. התפקיד כולל: תמיכה שוטפת באנשי המכירות והקבלנים ומתן שירות מקצועי ומדויק לכל שלבי התהליך. בניית מפרטים מדויקים לקבלני ביצוע בהתאם לדרישות מנהלי המכירות גיבוי ותמיכה שוטפת במנהלי המכירות בשטח, כולל מענה לפניות ופתרון בעיות ליווי וטיפול בתהליכי הזמנה מקצה לקצה – משלב הקליטה ועד האספקה בדיקת מלאי ועדכון שוטף של רמות המלאי במערכת תיאום וליווי מול קבלנים בנושאים טכניים ולוגיסטיים הכנת דוחות ומסמכים מנהלתיים ותמיכה במנהלים השונים מתן מענה טלפוני ומייל ללקוחות פנימיים וחיצוניים עבודה שוטפת מול אדריכלים, קבלנים, יזמים ולקוחות פרימיום למה אצלנו? סביבת עבודה משפחתית וחמה חברה יציבה עם מותג בינלאומי חזק ארוחות מסובסדות בחדר אוכל אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית שכר מתגמל ותנאים טובים למתאימים/ות מיקום: מרכז הארץ-יבנה/ראשל"צ/בני ברק תחבורה ציבורית וקו רכבת נגיש משרה מלאה: א'-ה', 8:00–17:00/ 8:00-16:30
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת תיקי לקוחות ובק אופיס לחברה מובילה בעיצוב
לחברה בינלאומית מובילה ומוכרת בתחום עיצוב הפנים מגייסת רפרנט/ית אדמינסטרציה ושירות לקוחות לתפקיד מאתגר, מעניין ובעל השפעה הזדמנות להצטרף לארגון יציב, יוקרתי ומתקדם. תיאור התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי ותפעולי ללקוחות ולמנהלי החברה. טיפול מלא בפניות לקוחות – טלפוניות ודיגיטליות – כולל מעקב אחר ביצוע וסגירת מעגל טיפול. ליווי תהליכי הזמנה מקצה לקצה: מקבלת ההזמנה ועד אספקתה ללקוח. עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים: תפעול, לוגיסטיקה, מכירות ומוקדים מקצועיים. אחריות על ניהול נתונים, בקרה ומעקב במערכות המידע. תמיכה בתהליכי בק אופיס ופעילות המחלקות השונות. יתרון: ניסיון קודם בתפקיד שירות/בק אופיס בפרויקטים מעולמות הבנייה או העיצוב. למה שווה לעבוד איתנו? חברה מובילה וחדשנית בעולמות העיצוב שכר גבוה ותמריצים מתגמלים מענק התמדה במהלך השנה בונוסים ואופציות קידום אמיתיות סיבוס, מתנות בחגים, ימי גיבוש בארץ ובחו"ל סביבת עבודה משפחתית, תומכת ונעימה הכשרה מלאה על חשבון החברה משרדי החברה באזור המרכז והשפלה קו רכבת
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת תיקי לקוחות אסטרטגיים -חברת תקשורת מובילה -שכר גבוה
לחברת תקשורת גדולה ומובילה בתחום האינטרנט והסלולר דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות (מת"ל) עסקיים טלפוני לאגף הלקוחות העסקיים מחפש/ת את השלב הבא בקריירה? מה כולל התפקיד? ניהול טלפוני של תיקי לקוחות עסקיים קיימים תחומי הפעילות: תקשורת נייחת, ניידת, אינטרנט, אבטחת מידע ותקשורת נתונים ביצוע מכירה והשבחת התיק הקיים מניעת נטישה ושמירה על רמת שביעות רצון גבוהה עמידה ביעדים חודשיים ויצירת ערך ללקוח ויש גם בונוס שווה במיוחד: 10,000 ₪ מענק לאחר חצי שנה למה כדאי להצטרף אלינו? קליטה כעובדי חברה מהיום הראשון תהליך גיוס אישי, מהיר ונעים כלים אמיתיים להתפתחות מקצועית ארוחות מסובסדות שירותי תקשורת וטלוויזיה בתנאים מיוחדים נופשים, אירועי חברה, הטבות לעובדים.
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת מכירות שטח קבלנים +רכב צמוד-חברה גלובלית
לחברה גלובלית מובילה בתחום הבנייה והנדל"ן דרוש/ה מנהל/ת מכירות שטח למגזר הקבלנים. תיאור התפקיד: ניהול תיקי לקוחות בתחום הבנייה והתשתיות איתור לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים ניהול מו"מ וסגירת עסקאות עבודה מול קבלנים, יזמים וספקים בתחום הבנייה עמידה ביעדי מכירות וגבייה תחומי אחריות: ניהול ופיתוח קשרים ארוכי טווח עם קבלנים ולקוחות עסקיים. איתור וגיוס לקוחות חדשים בשוק הקבלני. ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות. עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים (רכש, לוגיסטיקה, שירות לקוחות). עמידה ביעדי מכירות ודו"חות ביצוע. הכוללים סגירת חוזים והסכמים, ניהול משא ומתן, וליווי כל התהליך המסחרי של הפרויקט עד סיום הגבייה. זיהוי וגיוס לקוחות חדשים בתחום הבנייה. תהליך מכירה ארוך ומורכב הכולל ניהול מו"מ, הובלת העסקאות ופתרון בעיות שוטף. ליווי פרויקטים מתחילתם ועד סיום הגבייה. תנאים: משרה מלאה. שכר גבוה ומתגמל. תנאים סוציאליים מלאים + קרן השתלמות מהיום הראשון רכב צמוד. מגורים באזור מרכז-שפלה -דרום. למה כדאי לעבוד איתנו: חברה גלובלית יציבה שמובילה בתחום החדשנות. הזדמנויות למידה והתקדמות מקצועית. סביבה עבודה מאתגרת ודינאמית. תנאים מצוינים ואיזון בין העבודה לחיים האישיים. הצטרפות לצוות מקצועי ומנוסה.
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת מכירות ארצי/ת לרשת סניפים מובילה+רכב
לרשת מובילה בתחום עיצוב לבית ושל אולמות תצוגה בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת מכירות ארצי/ת לניהול פעילות המכירות בסניפי הרשת ברחבי הארץ. התפקיד כולל אחריות כוללת להובלת אסטרטגיית המכירות, פיקוח על ביצועי סניפים, והנעת צוותי המכירה לעמידה ביעדים עסקיים. תחומי אחריות: גיבוש ויישום אסטרטגיית מכירות ארצית בהתאמה ליעדי החברה. ניהול ופיקוח על ביצועי מנהלי הסניפים וצוותי המכירה בכל הארץ. ניתוח דוחות מכירה, זיהוי מגמות וייזום פעולות לשיפור הביצועים. אחריות על עמידה ביעדי מכירות, הגדלת הכנסות ושימור לקוחות. הדרכה וליווי מקצועי למנהלי סניפים וצוותי מכירה. פיתוח שיטות עבודה מתקדמות לשיפור חוויית הלקוח בסניפים. עבודה בשיתוף פעולה עם מחלקות השיווק, התפעול והלוגיסטיקה. מיקום: סניפים בפריסה ארצית. היקף משרה: מלאה, כולל נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך. כישורים אישיים: אוריינטציה מכירתית חזקה ויכולת לפתור בעיות בזמן אמת. אסרטיביות לצד יכולת הקשבה ושיתוף פעולה. תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול גורמים מגוונים בארגון. כושר מנהיגות, אסרטיביות ויחסי אנוש מעולים. מה אנחנו מציעים? תנאים מעולים, כולל שכר מתגמל + בונוסים מבוססי ביצועים. רכב חברה צמוד. הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח בחברה מובילה ולצמוח יחד איתה.
פרטים נוספים
promo image
רכז/ת פרוייקטים ובק אופיס בתחום העיצוב לבית
דרוש/ה רכז/ת פרויקטים ובק אופיס לחברה מובילה בתחום העיצוב לבית הזדמנות ייחודית להצטרף לחברה חדשנית, דינמית ומובילה בתחום העיצוב לבית, ולשמש חלק בלתי נפרד ממחלקת הפרויקטים שלנו. אם את/ה בעל/ת יוזמה, סדר וארגון, חוש יצירתי ותשוקה לעולם העיצוב – נשמח להכיר אותך! התפקיד כולל: עבודות בק אופיס שוטפות והזנת נתונים במערכת ייעודית. ניהול ותיאום פרויקטים מול קבלנים, דיירים ולקוחות פרטיים. ליווי שינויים בפרויקטים חדשים בתחום הדיור. מתן מענה טלפוני ובמייל ללקוחות ולספקים. עבודה שוטפת מול מחלקות פנים-ארגוניות וממשקים חיצוניים. ביצוע בקרות ומעקב אחר סטטוס פרויקטים ועמידה בלוחות זמנים. פרטים נוספים: משרה מלאה, ימים א’-ה’. עתודה ניהולית ואפיקי קידום מהירים. תנאים מצוינים ושכר גבוה מאוד למתאימים/ות. מיקום המשרה – סמוך לקו רכבת, נגיש ונוח להגעה.
פרטים נוספים
promo image
אחראי/ת אולם תצוגה לחברה מוכרת בתחום העיצוב
דרוש/ה רכז/ת סניף לאולם תצוגה בתחום עיצוב הפנים לחברה מובילה ומוכרת. הזדמנות מצוינת להצטרף לחברה מובילה בתחום עיצוב הפנים! מחפשים אותך – איש/אשת שירות לאולם תצוגה מוכר ויוקרתי עם אהבה לאסתטיקה וסביבה מעוצבת. ניהול ותפעול שוטף של הסניף קבלת לקוחות ומתן שירות איכותי וייעוץ ראשוני עבודה מול ספקים, מעצבים ואדריכלים טיפול בהזמנות, חשבוניות ומעקב אחר מלאי אחריות על נראות האולם וחוויית הלקוח תנאים מעולים למתאימים, אפשרויות קידום למתאימים. בונוס התמדה חודשי – 300 ₪ לחודש עבודה מלא בונוסים גבוהים מאד על תיאום פגישות ללא תקרה החזר נסיעות ע"פ חוק תנאים סוציאליים מלאים, ארוחות מסובסדות. הכשרה והדרכה ע"ח החברה צמוד לקו רכבת וחנייה חופשית היקף משרה: משמרות גמישות, אפשרות למשרה חלקית ימי ו' לסירוגין– מתאים לסטודנטים! עבודה במשמרות: בוקר: 10:00-17:00 ערב: 11:00-19:00/20:00 (כולל 2-3 משמרות ערב בשבוע). ימי שישי: 09:30-13:30 אחת לשבועיים.
פרטים נוספים
promo image
מנהל/ת פרויקטים בשטח בעולמות הבנייה- שכר גבוה- רכב צמוד!
חברה בינלאומית מובילה בתחום פתרונות הבנייה והדלתות מחפשת מנהל/ת פרויקטים דינמי/ת ומנוסה לניהול ותיאום פרויקטים באתרי לקוחות. התפקיד כולל אחריות מלאה על ביצוע הפרויקטים, פיקוח על איכות ההתקנה, עמידה בלוחות זמנים ושיתוף פעולה עם צוותים פנימיים, ספקים וקבלני משנה. תחומי אחריות: ניהול ותיאום התקנת דלתות באתרי לקוחות, תוך שמירה על איכות העבודה וסטנדרטים מקצועיים. ניהול קבלני משנה וספקים, והבטחת עמידה בלוחות זמנים. פתרון בעיות בזמן אמת ושמירה על תפעול רציף של הפרויקטים. תיעוד ודיווח שוטף על התקדמות הפרויקטים. עבודה בצמוד לצוותים פנימיים וחיצוניים להבטחת הצלחת הפרויקט. מה אנחנו מציעים: שכר מתגמל ותנאים מעולים. סיבוס מהיום הראשון. קרן השתלמות מהיום הראשון. עבודה בחברה בינלאומית יציבה בצמיחה מתמדת. הזדמנות להתפתח מקצועית ולצבור ניסיון מעשי בתחום הבנייה והדלתות. היקף המשרה: משרה מלאה, ימים א’-ה’. ללא ימי שישי וערבי חג משרדי ההנהלה במרכז הארץ
פרטים נוספים
promo image
מתאם/ת קשרי לקוחות לחברה מובילה בעיצוב שכר גבוה
חברה מובילה בתחום העיצוב דרוש/ה אחראית קשרי לקוחות מתאם/ת שינויי דיירים. שכר גבוהה! הזדמנות ייחודית להצטרף לחברה דינמית ומובילה ולמחלקת הפרויקטים שלנו. אם את/ה נמרץ/ת, יצירתי/ת ובעל/ת תשוקה לשיווק ורצון להשפיע - מקומך איתנו! התפקיד כולל: שירות אישי ומקצועי לרוכש הדירות. אחריות על ניהול שינויי הדיירים מול רוכשי הדירות בחברה. בדיקת תוכניות יועצים והכנת סופרפוזיציה. חישוב כמויות, הכנת מטריצות. עריכת תוכניות בהתאם לדרישת דייר. בדיקת תוכניות שינויים של מעצבות מטעם הדיירים. תמחור שינויים. סגירת תיק דייר בהתאם ללוח זמנים. בקרה ווידוא של ביצוע השינויים בשטח. התנהלות מול ספקים וקבלני משנה ימים א'- ה' משרה מלאה עתודה ניהולית ואפיקי קידום מהירים
פרטים נוספים
promo image
עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל בחברה מובילה לעיצוב הבית והסטיילינג
לחברה גלובלית מובילה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל ומנהל/ת משרד בכירה, בעל/ת ניסיון בתמיכה אדמיניסטרטיבית להנהלה הבכירה וניהול שוטף של סביבת עבודה דינאמית ומקצועית. הזדמנות להשתלב בתפקיד משמעותי לצד מנכ"ל החברה. התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד ניהול יומן המנכ"ל, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות ממשק שוטף מול גורמים בכירים, לקוחות, ספקים וגורמים חיצוניים הכנת חומר לפגישות, סיכומים ודו"חות אחריות על תפעול, סדר וארגון סביבת העבודה תמיכה בפרויקטים ובמשימות הנהלה שוטפות מה תקבלי מאיתנו? קליטה ישירה לחברה יציבה ומובילה תנאים סוציאליים מלאים קרן השתלמות + קרן פנסיה מהיום הראשון החזר נסיעות מלא סביבת עבודה מקצועית, נעימה ודינאמית עבודה צמודה למנכ"ל וצוות הנהלה איכותי שלח/י קורות חיים והצטרפי אלינו להצלחה!
פרטים נוספים
promo image
לחברה בינלאומית מובילה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה, שירות לקוחות ובק אופיס
לחברה בינלאומית מובילה בתחום עיצוב הפנים והבית, דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה ושירות לקוחות לתפקיד מאתגר, מעניין ובעל השפעה. תיאור התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי ותפעולי שוטף ללקוחות ולמנהלי החברה. מתן שירות לקוחות טלפוני ודיגיטלי טיפול בפניות לקוחות, מעקב אחר ביצוע משימות וסגירת מעגל טיפול ליווי תהליכי הזמנות – החל מקבלת ההזמנה ועד אספקתה ללקוח. טיפול בפניות לקוחות ומתן שירות איכותי ומקצועי. עבודה מול מחלקות פנים-ארגוניות. אחריות על ניהול נתונים, מעקב ובקרה במערכות המידע. אחריות על תהליכי בק אופיס ותמיכה במחלקות השונות למה שווה לעבוד איתנו? מה אנחנו מציעים? שכר גבוה ותמריצים מתגמלים מענק התמדה במהלך השנה בונוסים ואופציות קידום אמיתיות סיבוס, מתנות בחגים, ימי גיבוש בארץ ובחו"ל סביבת עבודה משפחתית, תומכת ונעימה הכשרה מלאה על חשבון החברה עבודה בימים א’-ה’, 08:00–17:00 / 16:00 (ללא ימי שישי) מיקום נגיש לתחבורה ציבורית ובצמוד לקו רכבת משרדי החברה באזור המרכז
פרטים נוספים
20 משרות

שיתוף עם חברים:

לשתף ב- Facebookלשתף ב- Whatsappלשתף ב- Linkedinלשתף ב- Telegramלשתף ב- Email