משרות והצעות עבודה
תחום המשרה
הישוב שלך
מנהל/ת ועד מקומי ואגודה חקלאית (באזור השפלה)
הגדרת התפקיד:
מנהל/ היישוב אחראי/ת על ניהולו השוטף של היישוב בהיבטים המוניציפליים, הקהילתיים, החקלאיים, תוך קידום רווחת התושבים ופיתוח היישוב.
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול כללי
• ניהול מערך השירותים המוניציפליים ביישוב
• תמיכה בפעילות החינוכית ביישוב
• אחריות על תקציב היישוב, תכנון וביצוע, בקרה תקציבית, משכורות ועוד
• עבודה סדירה מול מוסדות ורשויות (מועצה אזורית, משרדי ממשלה ועוד)
• אחריות על תחזוקת תשתיות היישוב
• ניהול צוות העובדים ביישוב
ניהול עסקי וכלכלי
• טיפול שוטף בנכסי היישוב הקיימים
• פיתוח מקורות הכנסה חדשים ומינוף נכסי היישוב
• ליווי ותמיכה בהנהלה בפיתוח עסקי והזדמנויות חדשות לישוב.
• גיוס משאבים ומענקים ממשרדי ממשלה וגופים ציבוריים
אגודה חקלאית
• מתן שירותים לחקלאיים - תשתיות, מים, דרכים, ריסוסים, חלקות חדשות ועוד
פיתוח קהילתי
• תמיכה בוועד הישוב באירועי ספורט, חינוך, תרבות, נוער, חגים ומועדים
ביטחון וחירום
• תמיכה בצוות צח"י
• טיפול שוטף מול אמצעי הבטחון ומיגון היישוב.
Supply Chain Manager For a rapidly growing technology company in the sustainability industry
Job Summary:
The Supply Chain Director oversees and manages the entire supply chain process, ensuring the efficient movement of goods and materials from suppliers to customers. This role focuses on strategy development, operational execution, and collaboration with internal and external stakeholders to achieve business objectives while optimizing costs, quality, and customer satisfaction.
________________________________________
Key Responsibilities
• Develop and implement supply chain strategies aligned with
organizational goals.
• Monitor industry trends and market conditions to inform strategic
decisions.
• Oversee procurement, inventory management, logistics, and
distribution activities.
• Ensure the timely and cost-effective delivery of materials and finished
goods.
• Build and maintain strong relationships with suppliers and vendors.
• Negotiate contracts to secure the best terms for quality, delivery, and
cost.
• Lead, mentor, and develop a high-performing supply chain team.
• Identify and mitigate supply chain risks, including disruptions and
compliance issues.
• Develop contingency plans to ensure business continuity.
• Establish KPIs and monitor the performance of supply chain processes.
• Use data analytics to identify inefficiencies and drive process
improvements.
• Manage supply chain budgets and optimize costs without
compromising quality.
• Drive cost-saving initiatives through efficient sourcing and process
optimization.
• Incorporate sustainable practices into supply chain operations.
• Ensure compliance with environmental regulations and ethical
sourcing standards.
• Work closely with production, PPC R&D, NPI, and Sales & marketing
teams to align supply chain operations with business needs.
• Communicate effectively with stakeholders to provide updates and
address concerns.
מנהל.ת כספים לחברה יצרנית קטנה-בינונית (באזור שדרות)
תיאור התפקיד: מנהל.ת הכספים ישמש/תשמש כשותף/ה אסטרטגי/ת להנהלה הבכירה, תוך אחריות כוללת על ניהול ותכנון הפעילות הפיננסית של החברה והחברות הבנות שלה בארץ ובחו"ל. התפקיד כולל ניהול ישיר של צוות הכספים, אחריות לתכנון ובקרה תקציבית, ניהול תזרים מזומנים, וניתוח נתונים עסקיים ותפעוליים לצורך קבלת החלטות אסטרטגיות.
תחומי אחריות מרכזיים:
1. ניהול פיננסי:
o ניהול המערך הפיננסי של החברה והחברות הבנות בארץ ובעולם.
o תכנון, בקרה וניהול תקציב החברה, כולל מעקב אחר עמידה ביעדי התקציב.
o פיקוח על תזרים המזומנים ותחזיות פיננסיות, תוך ניהול סיכונים פיננסיים.
o אחריות על גביה, גיול חובות, אובליגו וחובות אבודים.
o אחריות על תחומי תמחיר והמחרה, כדאיות כלכלית וניתוחי רווחיות
o הכנה והגשת דוחות פיננסיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים בהתאם לדרישות
החוק והתקנים החשבונאיים הבינלאומיים (IFRS/GAAP).
2. ניהול צוות:
o הובלה וניהול של צוות הכספים, כולל גיוס, הכשרה ופיתוח מקצועי של עובדים.
o שיפור תהליכים פנימיים במחלקת הכספים ושימוש בכלים טכנולוגיים לייעול
עבודה.
3. ניתוח נתונים עסקיים:
o ביצוע ניתוחים פיננסיים מעמיקים של פעילות החברה והחברות הבנות, כולל
מגמות מכירה, עלויות ורווחיות.
o מתן המלצות למנכ"ל ולהנהלה הבכירה על בסיס ניתוחי נתונים לשיפור ביצועים
עסקיים.
o תמיכה בקבלת החלטות אסטרטגיות על ידי סיפוק נתונים ומידע פיננסי רלוונטי.
4. ניהול קשרי חוץ:
o עבודה מול בנקים, רואי חשבון, משרדי מסים ויועצים חיצוניים בארץ ובחו"ל.
o ייצוג החברה מול רשויות מס ורשויות רגולטוריות שונות.
o ניהול והבטחת מימון לפרויקטים חדשים והתרחבות עסקית.
o עבודה מול גופים ממשלתיים ותוכניות מענקים, כולל דיווחים, קידום תמריצים.
5. שיתופי פעולה אסטרטגיים:
o עבודה צמודה עם מחלקות אחרות בחברה, כגון מכירות, שיווק ותפעול, על מנת
לייצר סינרגיה בין ההיבטים העסקיים והפיננסיים.
o השתתפות פעילה בתכנון אסטרטגי של החברה והובלת פרויקטים חוצי ארגון.
כפיפות: מנכ"ל
PMO למחלקת פיתוח וייצור בחברה תעשייתית מצליחה באזור בית שמש
עיקרי התפקיד:
• אחריות על תוכנית עבודה, ניהול משאבים, מעקב תקציבי ובקרה אחר משימות
שוטפות, הכנת מצגות להנהלה.
• ניתוח לוחות זמנים – נתיב קריטי, סיכונים, חסמים וכו', ניתוח ובחינת עומסי משאבים
בפרויקטים.
• תמיכה שוטפת במנהלי הפרויקטים, בהיבט של עמידה בלו"ז מול תוכניות העבודה
המאושרות.
QA & Product Release for a successful pharma company
הצוות אחראי על קביעת מדיניות האיכות במפעל בנושאים שונים: סקירה ואישור של תיקי יצור, אריזה, בדיקה ויזואלית ו- QC, שחרור אצוות, ניהול רשומות איכות (חריגות, פעולות מתקנות ומונעות), מבדקי פנים, ביצוע QA Oversight על מחלקות המפעל (QC ושרשרת אספקה), תלונות איכות, השתתפות בפרויקטים, חקירות, ובביקורות של גופים רגולטורים ולקוחות.
תיאור המשרה:
• התפקיד כולל ניהול צוות עובדים- פיקוח וריכוז הפעילות בצוות, הדרכת העובדים
וניהול משימותיהם.
• ניהול רשומות איכות
• ביצוע QA Oversight על מחלקות המפעל
• קביעת מדיניות האיכות בנושאים עליהם אחראי הצוות
• השתתפות בביקורות של גופים רגולטורים ולקוחות
• השתתפות כנציג QA בפורומים שונים
מוביל/ת מצוינות תפעולית לחברת פארמה מצליחה (באזור השפלה)
כללי:
מחלקת מצוינות תפעולית אחראית להובלה והטמעה של מתודולוגיות לשיפור תהליכים עסקיים תוך שימוש בכלים מתחומי ה- Lean-Six-Sigma, מיפוי ושיפור תהליכים, הפחתת בזבוזים, פתרון בעיות, שיפור תקשורת ועבודת ממשקים, הבניית תהליכים ויצירת- Standard Work, הפחתת שונות והידוק השליטה בתהליכי הייצור, הטמעה של מערכות מידע וטכנולוגיות חדשות, בקרה ושיפור של מדדים תפעוליים – Performance Management, ניהול ידע ויצירת ארגון לומד וככלל- עידוד תרבות ארגונית של שיפור מתמיד.
תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
1.1.פרוייקטי שיפור – הובלה/תמיכה בביצוע פרוייקטי שיפור גלובאליים ומקומיים
1.2.הדרכות Lean Six Sigma - הדרכות עובדים בתחום Lean-Six-Sigma, פתרון בעיות, הפחתת טעויות אנוש, שיפור תהליכים וכדומה
1.3.פתרון בעיות – הובלה/תמיכה בביצוע חקירות, מציאת גורמי השורש לבעיות ויישום פעולות תיקון/מניעה אפקטיביות, הדרכות עובדים בתחום זה
1.4.מערכות מידע – ניתוח, שיפור ופישוט תהליכי עבודה טרם הכנסת מערכות חדשות, אפיון והתאמה של מערכות מידע לצרכים התפעוליים והעסקיים של הארגון
1.5.ניהול ביצועים – יישום ובקרה של מדדים תפעוליים, שגרות ניהול ומנגנוני פיקוח לצורך יצירת ערך ניהולי והתייעלות.
רכז/ת מערכות השקיה ותפעול למשק חקלאי מצליח במושב לכיש
עיקרי התפקיד
• הובלת תחום המים, הדשן ומערכות ההשקיה של המשק
• תפעול וארגון שוטף של הפעילות המשקית לרבות צוותי עובדים
• טיפול, טיפוח וגידול הענפים החקלאיים
• לקיחת חלק בהדרכות והעשרה מקצועיות.
• חלק מהצוות המוביל במשק
• מגורים: דרום/ שפלה/ מטה יהודה
מנהל/ת כספים וחשב/ת – לקיבוץ ניר עוז (העבודה בקרית גת)
פעילויות ותחומי אחריות עיקריים בתפקיד
• אחריות ניהולית ומקצועית על מערכות המידע הפיננסי ומחלקת הנה"ח.
• ניהול וטיפול במערכת הכספים של התאגידים, העסקים והקהילה.
• אחריות ישירה על ביצוע כלל הדוחות הכספיים והניהוליים מאוחדים של הקיבוץ
והתאגידים כולל תוכנית הקיבוץ, המשק (תאגיד העסקים) והקהילה– בקרה מול
ביצוע.
• אחריות על הדיווחים לרשויות המס, ביטוח לאומי וכל המוסדות, כולל דוח המס
השנתי.
• הכנת תכנית ותקציב שנתיים לקיבוץ ותאגידיו.
• אחריות לקשר עם רואי החשבון, יועצי המס והיועצים המשפטיים.
• אחריות להצגת המאזנים כולל הדוחות הניהוליים, התמחיריים והפיננסים אחת
לרבעון ושנתי בהנהלות השונות במשק ובקהילה.
• סיוע וייעוץ למנהל העסקי, מנהל הקהילה, מנהלי התאגידים ולמנהלי הפעילויות
השונות בכל התחומים הכספיים הרלוונטיים.
• ליווי פיננסי למנהל העסקי ולמנהל הקהילה (ולמנהלים האחרים) ברמת ניתוח
כלכלי לצורך סיוע בקבלת החלטות עסקיות משמעותיות.
אחריות כוללת על ניהול הכספים של הקיבוץ והתאגידים
• ניהול תזרים מזומנים שוטף כולל פיקוח, בקרה וניהול חשבונות הבנקים.
• בקרת תשלומים לספקים, בקרת תקבולים מלקוחות וטיפול בחובות חריגים.
• ניהול ועדת כספים ובקרת תיק הנכסים הפיננסיים של הקיבוץ.
• ניהול חשבונות וקשר עם בנקים, ארגוני קניות ומוסדות כספיים.
• ניהול של מערך האובליגו.
• ניהול ובקרת תיק הנכסים הפיננסיים של הקיבוץ באמצעות ועדת כספים
היקף משרה – 100%
כפיפות - מרכז המשק
השתתפות בפורומים: הנהלה רחבה, צוות תיאום, הנהלה עסקית, ועדת כספים.
איש/אשת רכש ולוגיסטיקה למחלקת פיתוח ויצור בחברה תעשייתית גלובלית
במסגרת התפקיד:
• איתור ספקים וקבלני משנה בארץ ובחו"ל וניהולם
• ניהול מו”מ ושיפור עלויות הרכש.
• הכנה דרישות / הזמנות רכש
• מעקב ואחריות כוללת על הרכש מתחילתו ועד סופו
• ניהול הספקים במדדי: איכות, עמידה בהתחייבויות ושירות.
מנהל.ת חשבונות ראשי.ת לחברה תעשייתית (ממוקמת דרומית לאשקלון)
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות ראשי/ת אחראי/ת לניהול מלא של תחום הנהלת החשבונות והפקת דוחות פיננסיים. התפקיד דורש עבודה שוטפת מול כל ממשקי הארגון כולל חברות בנות בחו"ל.
תחומי אחריות:
תחום הנהלת חשבונות ראשית –
• ניהול שוטף של מחלקת הנהלת חשבונות.
• אחריות ובקרה על כל תחומי הנה"ח עד הכנה למאזן של מספר תאגידים כולל
עבודה מול רו"ח המבקר.
• הכנת דוחות חודשיים.
• עבודה שוטפת מול בנקים כולל מט"ח.
• אחריות על גביה מלקוחות כולל טיפול מול עו"ד, ביטוח אשראי וניהול אובליגו.
• דיווחים חודשיים ושנתיים לרשויות המס.
• תשלומים לספקים.
• יד ימינה של מנהל.ת כספים - עזרה בפרויקטים רוחביים והכנת דו"חות.
ניהול תהליכים חשבונאיים:
• ניהול ותחזוקה תהליכי הנהלת החשבונות הכולל את כל תחומי הפעילות הפיננסיים
של החברה, כולל רישום
• תנועות פיננסיות, התאמות בין דוחות כספיים ודיווחים.
• הכנת דוחות כספיים חודשיים ושנתיים, דוחות רווח והפסד, מאזן והצהרות הון.
• ניהול התאמות בנקים, כרטיסי אשראי, ספקים ולקוחות.
מנהל/ת הנדסה ופיתוח מערכות מולטידיסיפלינריות לחברה מובילה בתחום המחזור
לחברה מובילה בתחום המחזור דרוש/ה מנהל הנדסה ופיתוח למערכות מולטידיסציפלינריות המשלבות חומרה, תוכנה ומכניקה.
תיאור התפקיד:
ניהול מחלקת הנדסה ופיתוח, הכולל ליווי התהליך מפיתוח ועד מעבר לייצור.
אחריות על ההנדסה, NPI, פיתוח והאיכות בחברה.
מתן פתרונות טכניים, ביצוע שינויים, עריכת סקרים ותמיכה בתפעול.
עבודה לפי שלבי הפיתוח המוגדרים והמתפתחים בחברה.
הובלת מחלקת הנדסה ופיתוח המאופיינת בדינמיות של סטארט אפ, הכוללת מהנדסי אלקטרוניקה ומכניקה.
עבודה מול קבלני משנה מתחומים שונים (תוכנה, חומרה, ייצור ועוד).
מיישם/ת מערכות מידע לחברה תעשייתית מצליחה בבית שמש
לימוד תהליכי העבודה במערכת ה ERP של החברה, במודולים השונים (ייצור, הרכבה, רכש, כספים, מכירות) ומתן תמיכה על בסיס יומי בתקלות השונות במערכת.
אפיון בקשות לשינויים במערכת.
תמיכה במשתמשים בארץ ובעולם.
תמיכה בממשקים למערכות השונות של החברה.
QA Manager For a rapidly growing technology company in the sustainability industry
Job Overview:
A leading global company, seeks a passionate and detail-oriented Quality Assurance Manager to lead thr quality assurance and regulatory affairs function. In this critical role, you will drive organizational excellence by ensuring the highest quality standards in our products and strict adherence to our customer's and partners' requirements and regulatory requirements.
Responsibilities:
• Provide strategic leadership for the quality assurance and regulatory
affairs function, fostering a culture of continuous improvement.
• Oversee the upkeep and improvement of our ISO 9001-compliant
Quality Management System, ensuring its effectiveness in meeting
quality objectives.
• Lead all the system verification and validation activities that are
required to release the system for production.
• Design and define testing methods, including acceleration and long-
term reliability tests.
• Develop and execute QA manual &automation s test scripts using
industry-standard tools.
• Conduct regression, performance, and functional tests on NPI
products.
• Oversee customer complaints, non-conformance, and corrective action
processes, ensuring timely and effective resolution.
• Lead the preparation, coordination, and management of internal and
external inspections and audits.
• Stay current on evolving government and industry quality standards,
ensuring compliance with all relevant regulations.
תמחירן/ית - כלכלן/ית משק וקהילה – לקיבוץ ניר עוז ותאגידיו (העבודה בקרית גת)
תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
תמחיר – רישום פקודות תמחיריות, הפקת דוחות תמחיריים חודשיים לענפים
ולתאגידים של הקיבוץ, לרבות תחום הפנסיה בקיבוץ.
תקציב – בניית תקציב שנתי בשיתוף המנהלים והצגתו בהנהלות ובאסיפת
הקיבוץ.
ניהול רישום ובקרת תקציב שוטף והשקעות.
מטלות שונות לרבות סיוע למנהלת הכספים ולמנהלת החשבונות הראשית –הכנת
דוחות חודשיים, רבעוניים, שנתיים וביקורת.
ניתוחים אנליטיים של הדוחות
הצגה וניתוח של דוחות למנהלים (כולל הכנת מצגות)
הצגה וניתוח דוחות תמחיריים (בקונטיקי ובמצגות) להנהלות, לפחות אחת לרבעון.
סגירת דוחות חודשיים מקצה לקצה בשיתוף פעולה ובהתאמה עם הנה"ח ורואה
החשבון.
ביצוע רישומים בהנהלת חשבונות
חשב קרן המילואים של הקיבוץ
יו"ר/ית קיבוץ ניר עוז במהלך תקופת הביניים (עד החזרה לקיבוץ)
תיאור התפקיד:
היו"ר/ית נושא/ת באחריות הכוללת להובלת והנהגת תהליכי האיחוי, השיקום והפיתוח של קהילת ניר עוז והקיבוץ. תפקידו/ה של היו"ר לקדם אסטרטגיה וחזון ולגבש מדיניות שתוביל את ניר עוז לשנים הבאות, תוך התמודדות עם האתגרים שהציבו לה אירועי השבעה באוקטובר, בכל ההיבטים- קהילתי, משקי, דמוגרפי, פנסיוני ועוד. היו"ר אחראי/ת למענים ולניהול כלל האוכלוסייה המוגדרת כאוכלוסיית ניר עוז, לרבות תושבים שגרו בניר עוז לפחות שנה לפני 7.10.2023 , בנים במסלול, חברים ונקלטים.
הגדרת התפקיד
• אחריות לגיבושה של תכנית אסטרטגית שתקדם תהליכי איחוי, שיקום ופיתוח
הקהילה והקיבוץ.
• קידום אופק כלכלי ומענה לכלל חברי הקיבוץ ובתוכם גם אלה שיבחרו לא לחזור
להתגורר בניר עוז.
• דרישה ועבודה מול המדינה, באמצעות הפרוייקטורית, למתן פיצוי ומענה לתושבים,
לרבות אלו שיבחרו שלא לחזור לניר עוז.
• התאמת החלטות מלפני ה-7.10.2023 עפ"י צורך למציאות הנוכחית
• מנהל את ישיבות ההנהלה הרחבה ואחראי לסדר היום, פרסום פרוטוקולים ויישום
ההחלטות.
• אחראי לקיום אסיפות חברים (שיחות קיבוץ), ניהולן ויישום ההחלטות שהתקבלו
בהן.
• ניהול מנהל הקהילה והמנהל העסקי ואחראי על התיאום ביניהם. בנוסף, מנהל/ת את דוברת הקיבוץ (לרבות נושא התקשורת והתיעוד), פרוייקטור שיקום ובינוי הקיבוץ
ואת יו"ר צמ"ד.
• אחריות לקיומם של תהליכי קבלת החלטות שקופים ולשקיפות המידע לחברים
ולקהילה בתחום העסקי והקהילתי.
• מהווה כתובת לעמידה מול גורמי חוץ ומשמש כנציג הקיבוץ במוסדות חיצוניים ו/או
אחראי על מינוי נציג מטעמו.
מנהל/ת אבטחת איכות לחברת פארמה גלובלית מצליחה
עיקרי התפקיד:
• ניהול צוות האיכות
• פיקוח על עמידה בתקני איכות ורגולציה דוגמת GMP ו-FDA
• אחריות על תהליכי הוולידציה ושיטות העבודה של הארגון.
• פיתוח ויישום תוכניות עבודה לפיילוטים ולידציה ותחזוקתם.
• הכנה וכתיבה של דוחות וולידציה מסודרים ורמת דיוק גבוהה בהתאם לסטנדרטים
רגולטוריים.
• פיקוח על תהליך הבדיקות והאישורים של חומרי גלם, מוצרים בתהליך ומוצרים
גמורים.
• הדרכת והטמעת נהלי איכות ודרישות רגולציה.
• ביצוע הדרכות למפעלי ייצור, מחלקות בקרת איכות וספקים
• ביצוע ביקורות פנימיות על מערכות האיכות והתהליכים השונים.
• עבודה בשיתוף פעולה עם מנהלי מחלקות אחרות כדי לוודא עמידה בסטנדרטים
ודרישות איכות.
החברה ממוקמת באזור גדרה
VP R&D For a rapidly growing technology company in the sustainability industry
We are looking for VP of R&D to lead the Org Technological advancements.
Responsibilities
1. Strategic Leadership:
• Develop and execute the R&D strategy aligned with the company’s
vision and growth objectives.
• Lead innovation efforts to expand Org’s product portfolio, ensuring
competitiveness and relevance in the global market.
2. Team Development & Management:
• Build, lead, and mentor a high-performing R&D team, fostering a
collaborative and innovative culture.
• Establish processes to enhance team efficiency and deliver quality
outputs on time and within budget.
3. Product Development:
• Oversee the design, development, and testing of advanced liquid
cooling systems and related technologies.
• Ensure product designs meet or exceed industry standards for
performance, reliability, and environmental sustainability.
4. Technology Innovation:
• Stay abreast of industry trends, emerging technologies, and
competitor offerings to identify growth opportunities.
• Drive the adoption of cutting-edge tools, techniques, and materials to
enhance product capabilities.
5. Cross-Functional Collaboration:
• Partner with sales, marketing, and operations teams to ensure
products align with customer needs and market demands.
• Collaborate with supply chain and manufacturing teams to ensure
smooth product scaling and deployment.
6. Budget & Resource Management:
• Develop and manage the R&D budget, ensuring optimal allocation of
resources for maximum ROI.
• Secure and manage external partnerships, grants, and funding
opportunities for technology development.
7. Regulatory & Compliance:
• Ensure all products and processes adhere to applicable regulatory
requirements and industry certifications.
• Advocate for sustainability and green innovation in all product
development initiatives.
מנהל/ת פרויקט / מהנדס/ת ביצוע לחברה קבלנית בתחום החשמל התעשייתי
מהנדסי ביצוע ומנהלי פרויקטים (למגוון פרויקטים בפריסה ארצית).
התפקיד כולל אחריות על הצד המקצועי, הטכני והכלכלי של הפרויקטים.
מנהל/ת תפעול לחברה יצרנית מתחום המחזור (ממוקמת באזור קריית מלאכי)
תיאור התפקיד:
אחריות מלאה לכל הפעילות הייצור, התחזוקה והלוגיסטיקה של הארגון
ניהול שוטף של פעילות היומיום
אחריות לתוכניות עבודה, תהליכי שיפור והתייעלות
ניהול פרויקטים חדשים
ניהול צוות עובדים גדול ומנהלי ביניים
דיווח למנכ"ל
מטלורג/ית ראשי/ת לחברה תעשייתית מצליחה באזור בית שמש
התפקיד כולל:
ביצוע אנליזות ועריכת דו"חות מטלורגיים.
ביצוע תחקירים לכשלים בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים.
עמידה במבדקי לקוחות, גופים רגולטוריים ורשויות הסמכה.
דף 1 מתוך 2 (20-1 מתוך 29 משרות)
1 2
שורות לדף: