משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

מזכירה
מזכירה המחליפה את ברוריה

מלקט
מלקט

מהנדס שטיחים
מהנדס

איש/אשת מכירות גרמניה
עבודה עם לקוחות שונים - ארגונים ממשלתיים ועיירות - בגרמניה ואוסטריה.
נסיעות ללקוחות
הבנת צרכים
הקמת פעילויות שיווקיות

איש מכירות לונדון
אחראי על מכירות מוצרי החברה בממלכה המאוחדת

ביטוח חיים
פירוט על הביטוח

איש מכירות שטח – הצטרף/י לחברה צעירה ומרגשת בבאר שבע!
בואו להצעיד קדימה את הקריירה שלכם עם משרה סופר מסקרנת ויצירתית! אנחנו חברה דינאמית בבאר שבע שמחפשת איש/אשת מכירות שטח עם אנרגיות בשמיים ורצון לפרוץ גבולות. תפקיד עם הרבה מקום לביטוי אישי, שבו תעבדו עם אנשים, תגיעו לאתרים מעניינים ותובילו תהליכים חשובים. אם אתם אנשים שאוהבים אתגרים, להיות בתזוזה ולהרגיש את פעימות השטח – זה המקום שלכם לזרוח!

דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עורכי דין
משרד עורכי דין מוביל במרכז הארץ מחפש מזכיר/ה מקצועי/ת להצטרף לצוות המשפחתי שלנו. במסגרת התפקיד, תעסוק/י בניהול יומיומי של המשרד, כולל תיאום פגישות, מענה לטלפונים, מתן שירות ללקוחות ותמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות עורכי הדין במשרד. אנו מחפשים אדם אחראי, בעל תודעת שירות גבוהה, יכולת ארגון וניהול זמן, שישתלב בסביבת עבודה דינמית ומקצועית.

מלצרים למסעדת בוטיק יוקרתית – הזדמנות לחוויה קולינרית מרתקת!
הצטרפו לצוות המוביל שלנו במסעדת בוטיק יוקרתית!
אנו מחפשים מלצרים מוכשרים ומנוסים אשר ישדרגו את חווית האירוח של לקוחותינו.
אם אתם מלאי אנרגיה, חדורי מוטיבציה ומעוניינים לעבוד בסביבה דינאמית ומאתגרת – אנחנו רוצים אתכם איתנו!
אנו מציעים תנאים מעולים, אווירה משפחתית והזדמנות להתפתח בתחום האירוח והשירות.

דרוש/ה סמנכ"ל/ית לחברה לשילוח בינלאומי המתמחה באיקומרס באזור המרכז
אנו מחפשים סמנכ"ל/ית מנוסה ומוכשר/ת להצטרף לצוות ההנהלה הבכירה של חברה מובילה בתחום השילוח הבינלאומי והאיקומרס באזור המרכז. התפקיד כולל ניהול אסטרטגי של פעילויות השילוח, תכנון והוצאה לפועל של יוזמות צמיחה עסקיות, ניהול יחסי ספקים ולקוחות, ופיקוח על תהליכי עבודה ופרויקטים מורכבים ומתמשכים.

איזון בית עבודה חשוב לך ? זו המשרה עבורך ! (ניהול אדמיניסטרטיבי )
אנחנו מתרחבים ומחפשים אותך לתפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי .
עבודה היברידית ותנאים מדהימים למתאימים.ות !
לאחת החברות הגדולות והמוכרות בתחום הפיננסים דרוש.ה מנהל.ת אדמין , במסגרת התפקיד :
* ניהול ואיוש עמדת הקבלה בכניסה .
*שירות ומענה טלפוני אדיב וחייכני לאורחי ולעובדי החברה
* ניהול יומן ולשכת מנכ"ל
* רכש לוגיסטי למשרדים .
* אחריות על HAPPY HOUR , מתנות וחגים
* מענה בכתב על פניות ותיאום פגישות .

מגייסת מקצועית בתל אביב
עבודה מלאה בסיפוק
יחסי אנוש מעולים חוב

אנשי מכירות בתל אביב
מחפשים אתגר מקצועי ומעניין בתחום המכירות? אנחנו מחפשים אנשי מכירות נמרצים ומלאי מוטיבציה להצטרפות לצוות הדינמי שלנו בתל אביב! עבודה מאתגרת ומספקת הכוללת פגישות עם לקוחות בשטח ושיחות טלפוניות בצמוד למשרד. שעות עבודה גמישות ונוחות – א'-ה' בין השעות 8:00-17:00. מיקום העבודה: מרכז תל אביב.

Customer Care Professional
OFTSWISS continues to expand the team and is looking for Customer Care Specialists. We are currently seeking candidates who can work from our pleasant office, located in Sofia, Bulgaria.
We need true professionals who share our culture and values.
Key responsibilities:
Responding to customer queries in a timely and accurate way via emails or chats.
Identifying customer needs and assist customers with their queries.
Escalate technical issues.
Follow communication procedures, guidelines and Company policies.
Knowledge of the admin area, the ability to use all the provided tools (training).
Work from a comfortable office – is a must (Sofia).
Working on shift schedule 2/2 (shift 12 hours, alternation of day and night shifts)

Technical Writer - Electronics
Our client is a Bulgarian technology company with offices in Bulgaria and the US and more than 15 years of experience, creating and implementing innovative communication and IoT solutions for the security industry. The mission of the company is to accelerate the mass adoption of smart security through universal and affordable IoT technology – bringing safety to every home and business with our award-winning products.
Your new role
As a Technical Writer, your role will involve collaborating closely with the product, sales, and technical support teams to develop and maintain comprehensive and detailed documentation for our products, partners, and internal teams. Your objective will be to produce documentation that meets the standards set for company's products. Your work will play a vital role in facilitating the understanding and efficient utilization of our products and services by both internal teams and external stakeholders. Your strong communication skills, meticulous approach to information gathering, and ability to collaborate effectively with cross-functional teams will be instrumental in delivering high-quality documentation that meets the needs of our users.

Customer Support Specialist (Software Engineering)
'We simplify the cloud technologies and share our knowledge and experience with our customers through the products and services we are building.
We believe creativity doesn’t have a schedule or a workplace, but if you want to work in an office, we have a few.
If you are Jedi looking for something more than just an assignment or a job to pay the bills, we are waiting for you to join our Customer Success Team in Sofia.
So, what’s the role all about?
* Communicate with developers and marketers using chat, email, and phone;
* Provide online assistance for our products and services;
* Answer customer’s queries in a timely and professional manner;
* Collaborate closely with other team members and colleagues in the office;
* Guide customers into finding the best solution for them;
* Preparing blog posts and articles that are helpful to our clients;
* Take part in additional activities you would find interesting for you.

רפרנט/ית בילינג וגבייה.
זה הזמן שלך להכנס לתחום הגיוס, בחברה מובילה במשק.
התפקיד כולל גיוס עובדים, פרסום משרות, ראיונות טלפונים ופרונטאליים.
תנאים מצוינים הכוללים:
- הכשרה מקצועית
- שכר גבוה
- קרן השתלמות
- ארוחות ומזון

דרושה ניסיון
ההה

Python Developer
Coordinating with development teams to determine application requirements.
Writing scalable code using Python programming language.
Testing and debugging applications.
Developing back-end components.
Integrating user-facing elements using server-side logic.
Assessing and prioritizing client feature requests.
Integrating data storage solutions.
Coordinating with front-end developers.
Reprogramming existing databases to improve functionality.
Developing digital tools to monitor online traffic.

קופאי/ת בסניף חיפה
עבודה על הקופה בסניף בחיפה
משעה 8-17 בימים א-ה
משעה 7-14 בשישי
עבודה עם לקוחות
דף 1 מתוך 2 (20-1 מתוך 33 משרות)
1 2 

שורות לדף: