משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
חיפוש
promo image
עוזר.ת למנהל.ת המשרד
לחברת פמילי אופיס מובילה, דרוש/ה עוזר/ת למנהל/ת המשרד. משרה מלאה 8:30-17:00, הרצליה פיתוח, יש חניה. התפקיד כולל: • אחריות על התפעול היומי, מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות ועובדי המשרד • עבודה בכפיפות למנהלת המשרד • עבודה מול ספקים - הזמנת ציוד משרדי, מוצרי מזון, מחשוב וכיוב' • עבודה מול נותני שירותים - חברת אחזקה, שרותי ניקיון, חניות וכיוב' • קבלת אורחים והגשת כיבוד • הכנת חומרים לישיבות - הדפסות, כריכות וכיוב' • יציאה לדואר, בנק, איסוף חבילות וכיוב' • ניהול ומעקב אחר חשבוניות וקבלות - תיוק, סריקה, עבודה עם אקסל • העברת חומרים לרו"ח • תיוק מסמכים וסריקה • סיוע בפעילות רווחה יחד עם מנהלת המשרד מה חשוב לנו: • יכולת עבודה בצוות - העבודה בצמידות למנהלת המשרד • מולטי-טסקינג • יכולת ניהול עצמי גבוה • יחסי אנוש מצוינים • ייצוגיות ושירותיות
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
promo image
למשרד עורכי דין בוטיק דרוש.ה מנהל.ת משרד מקצועי.ת ומסור.ה – משרה מלאה.
מיקום: לב תל אביב משרה מספר 614980 מה תכלול העבודה: • ניהול יומן, תיאום פגישות ולו"ז המנכ"לית • הכנת חומרים לפגישות כולל תיוק והכנת מסמכים • יד ימינה של המנכ"לית כולל סיוע וטיפול במשימות אישיות • אדמיניסטרציה שוטפת – מענה טלפוני, הזמנת ציוד משרדי, כיבוד, התנהלות שוטפת מול ספקים ותמיכה כללית • ניהול מסמכים דיגיטליים, תיוקם ושמירה על סדר ונגישות • עבודה מול מערכות משפטיות ומשרדיות שונות • שיתוף פעולה עם צוות המשרד • אחריות על שיבוץ חדרי הישיבות כולל הכנתם והגשת כיבוד
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
promo image
מנהל.ת משרד למשרה מלאה. משרד עו"ד תל אביב.
למשרד עו"ד ותיק, דרוש.ה מנהל.ת משרד. משרה מלאה. מרכז תל אביב החשמונאים: 3 פעמים בשבוע: 08:30-16:30 (מעט גמיש) פעמיים בשבוע: 10:30-18:30 התפקיד כולל: • אחריות על ניהול משרד, תיאום פגישות, מענה טלפוני ותמיכה כללית • ציוד משרדי • הזמנת אוכל וכיבוד • התנהלות מול חברת אחזקה • ניהול יומן מנהלים • הכנת מסמכים • קבלת קהל ולקוחות • עבודה מול מערכות משפטיות ומשרדיות שונות • תיחזוק עמוד פייסבוק (העלאת תמונות מהיום יום) ואינסטגרם • רווחה מה חשוב לנו: • יכולת ניהול עצמי גבוה • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות • ייצוגיות ושירותיות
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
promo image
אדמינית עצמאית - 2/3 משרה מהבית
חברת A.S.P מחפשת אדמינית מוכשרת ומסודרת (עצמאית עם חשבונית) להצטרף לצוות שלנו! דרושה מישהי סופר מסודרת שאוהבת מספרים 😊 התפקיד כולל: • ניהול יומנים • עבודה מול ספקים • הכנת הצעות מחיר • הפקת חשבוניות • מעקב גבייה • תשלום לספקים • עבודה עם מערכות להפקת חשבוניות • העברת תשלומים פנסיונים • טיפול בביטוחים • משימות אדמיניסטרטיביות נוספות לפי הצורך • טיפול בטיסות לחו"ל החל מהזמנת כרטיס הטיסה, דרכי הגעה ואיסוף, לינה, אוכל ועד החזרה הביתה + דוח נסיעה/הוצאות חו"ל • עבודה עצמאית לצד עבודת עם צוות A.S.P עבודה עם: • גוגל ודרייב • דרופבוקס • אסאנה • אנגלית ברמה גבוהה: כתיבה, קריאה ושיחה
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
4 משרות

שיתוף עם חברים:

facebook.svgwhatsapp.svglinkedin.svgtelegram.svgemail.svg