משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
חיפוש
promo image
לפמילי אופיס מוביל ובצמיחה, דרוש.ה מנהל.ת המשרד
לפמילי אופיס מוביל ובצמיחה, דרוש.ה מנהל.ת משרד משרה מלאה 09:00-17:00, רמת גן, מתחם הבורסה מספר משרה 838589 התפקיד כולל: • אחריות על התפעול היומי כולל הזמנת ציוד משרדי וכיבוד • מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות ועובדי המשרד • עבודה מול ממשקים שונים - בנקים זרים וישראליים, מנהלי השקעות, עו"ד ורו"ח • עבודה בכפיפות לשני מנכ"לים • ניהול יומנים ותיאום פגישות • עבודה מול ספקים • עבודה מול נותני שירותים - חברת אחזקה, שרותי ניקיון, חניות ועוד • קבלת אורחים והגשת כיבוד • הכנת חומרים לישיבות - הדפסות, כריכות ועוד • מעקב נוכחות עובדים – ימי חופשה, מחלה וכיו'ב
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
promo image
רפרנט.ית גבייה מנוסה
לחברה גלובלית, ותיקה ויציבה אנו מחפשות רפרנט/ית גבייה מנוסה למחלקת הגבייה. משרה מלאה – שעות עבודה 8:00-17:00 (יש מעט גמישות) מיקום: פתח תקווה מספר משרה 526645 אנחנו מציעות: • סביבת עבודה יציבה ותומכת בארגון ותיק ומוערך • שכר הוגן ותנאים סוציאליים טובים • הזדמנות להצטרף לצוות תומך תחומי אחריות: • גביית כספים מלקוחות – יתרון מחברת בנייה • גיול חובות • התאמת כרטסות • מענה לדו"חות בקרה • עבודה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
promo image
מנהל.ת חשבונות לחברה גלובלית
לחברה גלובלית, ותיקה ויציבה אנו מחפשות מנהל.ת חשבונות. משרה מלאה – שעות עבודה 8:00-17:00 (יש מעט גמישות) מיקום: פתח תקווה מספר משרה 626598 אנחנו מציעות: • סביבת עבודה יציבה ותומכת בארגון ותיק ומוערך • שכר הוגן ותנאים סוציאליים טובים • הזדמנות להצטרף לצוות תומך תחומי אחריות: • הנהלת חשבונות לקוחות • התאמת כרטסות • גיול חשבונות • הפקת חשבוניות על מערכת SAP • גבייה
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
promo image
עוזר.ת מנכ"לית
לחברה גלובלית, ותיקה ויציבה אנו מחפשות עוזר.ת מנכ"לית. משרה מלאה – שעות עבודה 8:00-17:00 (יש מעט גמישות) מיקום: פתח תקווה מספר משרה אנחנו מציעות: • סביבת עבודה יציבה ותומכת בארגון ותיק ומוערך • שכר הוגן ותנאים סוציאליים טובים • גמישות בשעות העבודה • הזדמנות לבנות תפקיד ולהתפתח איתו תחומי אחריות: • סיוע למנכ"לית: ניהול יומן, תיאום פגישות וניהול זמן • נוכחות בישיבות וכתיבת וסיכומים • התנהלות שוטפת מול: הסמנכ"לים ומנהלים בחברה, מטה החברה בארץ ובחו"ל • הזמנת ציוד משרדי וכיבוד לישיבות • תמיכה בשיווק – העלאת פרסומים לרשתות החברתיות + הפקת ושליחת ניוזלטר • סיוע בהכנת מצגות • הזמנת טיסות ומלונות בחו"ל • הכנת דוחות הוצאות ארץ + חו"ל דרישות התפקיד: • עד 5 שנות ניסיון בתפקיד דומה • אוריינטציה טכנולוגית – חובה • ניסיון עם יישומי אופיס: Outlook, Excel, PPT - חובה • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • Canva - יתרון • יכולת עבודה עצמאית ותקשורת בינאישית מצוינת • יכולת ניהול זמן וארגון משימות • תואר ראשון- יתרון מחפשות מועמד.ת: • מסודר.ת, מדויק.ת ובעל.ת יכולת למידה מהירה • בעל.ת יכולת התבטאות באופן רהוט וברור • ראש גדול, ראייה מערכתית, תקתקן.ית • פרואקטיביות • מוטיבציה להתקדם ולהתפתח מיקום: פתח תקווה, משרה מלאה – שעות עבודה 8:00-17:00 (יש מעט גמישות) משרה מספר **המודעה מופנית לכל המגדרים**
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
promo image
עוזר.ת למנהל.ת המשרד
לחברת פמילי אופיס מובילה, דרוש/ה עוזר/ת למנהל/ת המשרד. משרה מלאה 8:30-17:00, הרצליה פיתוח, יש חניה. התפקיד כולל: • אחריות על התפעול היומי, מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות ועובדי המשרד • עבודה בכפיפות למנהלת המשרד • עבודה מול ספקים - הזמנת ציוד משרדי, מוצרי מזון, מחשוב וכיוב' • עבודה מול נותני שירותים - חברת אחזקה, שרותי ניקיון, חניות וכיוב' • קבלת אורחים והגשת כיבוד • הכנת חומרים לישיבות - הדפסות, כריכות וכיוב' • יציאה לדואר, בנק, איסוף חבילות וכיוב' • ניהול ומעקב אחר חשבוניות וקבלות - תיוק, סריקה, עבודה עם אקסל • העברת חומרים לרו"ח • תיוק מסמכים וסריקה • סיוע בפעילות רווחה יחד עם מנהלת המשרד מה חשוב לנו: • יכולת עבודה בצוות - העבודה בצמידות למנהלת המשרד • מולטי-טסקינג • יכולת ניהול עצמי גבוה • יחסי אנוש מצוינים • ייצוגיות ושירותיות
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
promo image
למשרד עורכי דין בוטיק דרוש.ה מנהל.ת משרד מקצועי.ת ומסור.ה – משרה מלאה.
מיקום: לב תל אביב משרה מספר 614980 מה תכלול העבודה: • ניהול יומן, תיאום פגישות ולו"ז המנכ"לית • הכנת חומרים לפגישות כולל תיוק והכנת מסמכים • יד ימינה של המנכ"לית כולל סיוע וטיפול במשימות אישיות • אדמיניסטרציה שוטפת – מענה טלפוני, הזמנת ציוד משרדי, כיבוד, התנהלות שוטפת מול ספקים ותמיכה כללית • ניהול מסמכים דיגיטליים, תיוקם ושמירה על סדר ונגישות • עבודה מול מערכות משפטיות ומשרדיות שונות • שיתוף פעולה עם צוות המשרד • אחריות על שיבוץ חדרי הישיבות כולל הכנתם והגשת כיבוד
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
promo image
מנהל.ת משרד למשרה מלאה. משרד עו"ד תל אביב.
למשרד עו"ד ותיק, דרוש.ה מנהל.ת משרד. משרה מלאה. מרכז תל אביב החשמונאים: 3 פעמים בשבוע: 08:30-16:30 (מעט גמיש) פעמיים בשבוע: 10:30-18:30 התפקיד כולל: • אחריות על ניהול משרד, תיאום פגישות, מענה טלפוני ותמיכה כללית • ציוד משרדי • הזמנת אוכל וכיבוד • התנהלות מול חברת אחזקה • ניהול יומן מנהלים • הכנת מסמכים • קבלת קהל ולקוחות • עבודה מול מערכות משפטיות ומשרדיות שונות • תיחזוק עמוד פייסבוק (העלאת תמונות מהיום יום) ואינסטגרם • רווחה מה חשוב לנו: • יכולת ניהול עצמי גבוה • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות • ייצוגיות ושירותיות
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
promo image
אדמינית עצמאית - 2/3 משרה מהבית
חברת A.S.P מחפשת אדמינית מוכשרת ומסודרת (עצמאית עם חשבונית) להצטרף לצוות שלנו! דרושה מישהי סופר מסודרת שאוהבת מספרים 😊 התפקיד כולל: • ניהול יומנים • עבודה מול ספקים • הכנת הצעות מחיר • הפקת חשבוניות • מעקב גבייה • תשלום לספקים • עבודה עם מערכות להפקת חשבוניות • העברת תשלומים פנסיונים • טיפול בביטוחים • משימות אדמיניסטרטיביות נוספות לפי הצורך • טיפול בטיסות לחו"ל החל מהזמנת כרטיס הטיסה, דרכי הגעה ואיסוף, לינה, אוכל ועד החזרה הביתה + דוח נסיעה/הוצאות חו"ל • עבודה עצמאית לצד עבודת עם צוות A.S.P עבודה עם: • גוגל ודרייב • דרופבוקס • אסאנה • אנגלית ברמה גבוהה: כתיבה, קריאה ושיחה
פרטים נוספים
הגשת מועמדות
8 משרות

שיתוף עם חברים:

facebook.svgwhatsapp.svglinkedin.svgtelegram.svgemail.svg