משרות והצעות עבודה
תחום המשרה
הישוב שלך
לחלל אורבני ייחודי לאירועים, בתל אביב, דרוש.ה מנהל.ת משרד עם אהבה לעולם הפקות האירועים:
לחלל אורבני ייחודי לאירועים דרוש.ה מנהל.ת משרד בעל.ת ניסיון, שתשמש כיד ימינו של מנהל החברה ותתרום לניהול השוטף והיעיל של המשרד.
התפקיד כולל מגוון רחב של תחומי אחריות, החל מניהול כספים וגבייה ועד לתקשורת עם לקוחות וספקים.
תחומי אחריות מרכזיים:
• כספים: הפקת חשבוניות ומעקב גבייה, תשלומים לספקים, הכנה לשכר (כולל מעקב נוכחות), בנקים, מילוי נתונים כספיים בהנחיית היועץ העסקי ועבודה שוטפת מול רו"ח והנה"ח
• ניהול משרד: אדמיניסטרציה שוטפת, הזמנת ציוד, ניהול תקשורת וספקים חיצוניים ושמירה על סביבת עבודה מסודרת ונעימה
• רווחה: מתנות לחגים, ארגון הרמות כוסית, ימי הולדת
• יד ימינו של המנכ"ל: ניהול יומן, תשלומים וטיפול בעניינים האישיים
• תיאום ושיתוף פעולה: עבודה משותפת עם מחלקות שונות בארגון, לפי הצורך, לקידום נושאים ויעדים מגוונים
למוסד אקדמי דרוש.ה מנהל.ת לשכה – עם ניסיון מוכח
רוצה להצטרף למוסד אקדמי מוביל?
דרוש.ה מנהל.ת לשכה מוכשר.ת בעל.ת ניסיון
משרה מלאה 8:00-16:30 / 8:30-17:00 מעט גמיש, שעות נוספות לפי צורך ודרישה
רחובות – קו רכבת
תיאור המשרה:
למוסד אקדמי דרוש.ה מנהל.ת לשכה בעלת ראש גדול – ואנגלית ברמה טובה - חובה!!!
משרה מלאה, ברחובות – קו רכבת.
אם את:
• בעלת ראייה מרחבית ויודעת לרדת לפרטים
• דיסקרטית, בעלת תודעת שרות ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה
• יוזמת, בעלת יכולת ארגון, סדר ובקרה
• יכולת עבודה באופן עצמאי ובצוות
• יכולת עבודה בתנאי לחץ ונכונות לעבודה במשרה מלאה
• זמינה מעבר לשעות העבודה בהתאם לצורך
• מכירה מערכות פנים ארגוניות כגון תפנית – יתרון
אז אנחנו רוצים אותך!
מה בתפקיד:
• ניהול יומנים ותיאום פגישות מרובות משתתפים
• מענה טלפוני וטיפול במיילים
• הבטחת תפקוד חלק של הלשכה על ידי מתן סיוע יומיומי
• סיוע בבניית מצגות
• ריכוז חומרים לקראת ישיבות
• מעקב ובקרה אחר ביצוע ויישום החלטות
• ביצוע הזמנות רכש וציוד משרדי
• ניהול נסיעות לחו"ל
• אחריות על פעילויות רווחה לכלל עובדי היחידה ולצוות האדמיניות
אדמינית למיקור חוץ
דרוש.ה מנהל.ת אדמיניסטרציה מדהימה לצוות המדהים שלנו
אם את.ה פרילנסר.ית שמחפש.ת ג'וב מגניב ומגוון מהבית, עם גמישות בשעות
את.ה בדיוק מי שאנחנו מחפשות
☕️ קפצי לקישור שלנו ונשמח לשמוע עלייך
אם את פרילנסרית ויש לך ידע וניסיון הן במתן שרותי אדמיניסטרציה מרחוק והן בגיוס,
אם יש לך בין 3-4 שעות פנויות ביום ומשרד ביתי חמוד ונעים אנחנו רוצות אותך איתנו!
בואי לקחת חלק ממשפחת ASP – גיוס ואדמיניסטרציה במיקור חוץ, מקסימום תיהני 🙂
מעניין אותך? אנחנו פה
קורות חיים רלוונטיים ניתן לשלוח ל: asp@app.civi.co.il
בציון מספר משרה 567012
*המשרה מנוסחת בלשון נקבה אך מיועדת לכל המגדרים*
שכר התחלתי 50-60 ₪ לשעה
#עבודהמהבית #פרילנסרית #צוותנשים"
3 משרות