משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל ומנהל/ת משרד
אנו מגייסים עוזר.ת אישי.ת למנכ"ל ומנהל.ת משרד, עבודה במשרה מלאה בכפיפות למנכ"ל ,במשרדי החברה בפתח תקווה.
תחומי אחריות :
עבודה אל מול מנכ"ל החברה:
- ניהול מלא של יומן המנכ"ל וחדרי ישיבות, טיפול בנסיעות עבודה –הזמנת טיסות, מלונות וויזות.
- סיוע יומיומי במשימות שוטפות למנכ"ל ולהנהלת החברה ככל שנדרש
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף:
- ניהול תקציב משרדי, פתיחת הזמנות רכש ועבודה מול ספקי ציוד משרדי,כיבוד, אירועים , ניקיון ועוד
- אחריות על סידורי חניה, טיפול בדואר נכנס ופיזור דואר לעובדים, קשר עם הנהלת המיתחם
-סיוע למחלקת כספים: העברה לחתימה על העברות בנקאיות, מעקב אחר הוצאות אשראי.
-ניהול ותיאום משימות המנקה במשרדי החברה.
- קליטת עובדים חדשים: סידור עמדת עבודה, עדכון תרשים ארגוני ואלפון ותיאום תוכנית חפיפה.
- סיוע לרווחת העובדים: משלוח ברכות ימי הולדת ואירועים, סיוע באירועי חברה.

נציגי.ות מכירות – מענק 5,000 ש"ח!
חברת גילת טלקום מגייסת נציגי.ות מכירות לפעילות ה- ISP, באוירה משפחתית ונעימה, עם תנאים מעולים ומענק הצטרפות של 5,000 ש"ח!
תיאור התפקיד: מכירת שירותי אינטרנט סיבים בשיחות נכנסות ויוצאות ללידים חמים.

דיסקרטי
דרוש/ה תומך.ת טכני לטכנאים בשטח
• מתן תמיכה טכנית בזמן אמת לטכנאים הנמצאים בשטח
• סיוע בפתרון תקלות מורכבות ובמתן הנחיות להפעלה ותיקון
• עבודה מול מערכות ניהול תקלות ותיאום מול גורמים נוספים בחברה
• תיעוד הפעולות שבוצעו והמלצות לשיפור תהליכים
ך

עו"ד מתחיל.ה למחלקה המשפטית
גילת טלקום מגייסת עו"ד מתחיל.ה למחלקה המשפטית, הזדמנות מצוינת לתחילת הדרך.
גילת טלקום הינה חברה ציבורית גלובלית, הנסחרת בבורסה בת"א, ומובילה בתחום פתרונות תקשורת, אינטרנט ומחשוב בארץ ובעולם.
אנו משרתים עשרות אלפי לקוחות פרטיים, מאות לקוחות עסקיים, גופים ביטחוניים וממשלתיים, מפעילי תקשורת וספקי שירות בינלאומיים.
מה בתפקיד?
ליווי משפטי שוטף למחלקות החברה
ניסוח וסקירה של הסכמים מסחריים
סיוע ברגולציה וציות
ניהול תיקים משפטיים וטיפול בגבייה משפטית

דרוש.ה מנהל.ת פרויקטים טכנולוגים – גילת טלקום
חברת גילת טלקום, מובילה בתחום שירותי התקשורת והאינטרנט לעסקים וגופים מוסדיים, מגייסת מנהל/ת פרויקטים להובלת פרויקטים טכנולוגיים מקצה לקצה – בתשתיות תקשורת, אינטרנט ופתרונות תקשורת מתקדמים.
התפקיד כולל אחריות מלאה לניהול הפרויקטים, תיאום בין ממשקים פנים וחוץ-ארגוניים, וכן הובלת יוזמות לשיפור תהליכי עבודה, ייעול תפעולי והטמעת פתרונות חדשניים.
תחומי אחריות:
· ניהול צוות שירותי מומחה
· ניהול וליווי פרויקטים בתחום פתרונות תקשורת (כולל תשתיות, אינטרנט, ציוד תקשורת).
· ניתוח צרכים, תכנון וניהול לוחות זמנים, תיעדופים ובקרת ביצוע.
· עבודה מול לקוחות, מהנדסי מערכות, מחלקות פנימיות וספקים.
· הובלת תהליכי שיפור וייעול – זיהוי צווארי בקבוק, הטמעת שיטות עבודה מיטביות, שיפור ממשקי עבודה.
· אחריות על תיעוד, דיווח שוטף וניהול סיכונים בפרויקטים.
כישורים מקצועיים:
· ניסיון בעבודה עם מערכת NetSuite CRM – יתרון משמעותי.
· ראייה מערכתית ויכולת לנהל ממשקים מרובים
· יכולת עבודה עצמאית והובלת תהליכים מול גורמים שונים.
· גישה פרואקטיבית, חשיבה יצירתית ויכולת פתרון בעיות.
· סדר, ארגון, ירידה לפרטים ועמידה בלוחות זמנים.
· תקשורת בין-אישית גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
· כישורי מולטיטאסקינג

דרוש/ה טכנאי/ת תקשורת לתפקיד שטח
חברת גילת טלקום מגייסת טכנאי תקשורת לתפקיד שטח לפעילות ה- ISP
תיאור התפקיד:
• טיפול בהתקנות ותקלות בבית לקוח (מגזר פרטי+ עסקי)
• ידע וניסיון בחיבור יחידות קצה אופטיות
• הכרה עם תשתיות סיבים אופטיים של בזק, פרטנר ו- IBC
• פריסת סיבים עד שקע ראשון
• התקנת נתבים ומגדילי טווח (Mesh)
• טיפול בתקלות תקשורת בתוך בית הלקוח
• הנחיה והדרכה של לקוחות לשימוש בשירותים והמוצרים של החברה

אחראי.ת משלוחים פנים ארצי
לחברת גילת טלקום, המובילה בתחום התקשורת על גבי לווין וסיבים אופטיים,
דרוש.ה אחראי.ת על משלוח מוצרי אינטרנט פרטיים ללקוחות ישראליים.
תפעול תהליך המשלוח מהזמנה ועד למסירה, תוך ניהול ממשקים עם מחלקת הלוגיסטיקה ושירות הלקוחות.
המשרה במשרדי החברה בפ"ת.
מה תעשו אצלנו?
תפעול תהליך המשלוח דרך מערכת CRM.
ניהול משלוחים ואיסופים מלקוחות באמצעות חברת הפצה ישראלית.
אריזת משלוחים חדשים ואריזת ציוד שחזר מלקוחות.
קבלת קהל – מסירה ואיסוף מלקוחות באיסוף עצמי.
הפקת שטרי מטען במערכת ההפצה וניהול מלאים.
שיתוף פעולה עם מחלקת הלוגיסטיקה, Back Office של חטיבת ISP ושירות הלקוחות.

נציגי.ות Back Office לחטיבת ISP
מחפשים להשתלב בחברת תקשורת גלובאלית?
אנו מגייסים!
גילת טלקום-חברת האינטרנט הבינלאומית מגייסת משרת נציגי.ות תפעול / Back Office למערך ISP
משרה מלאה וקבועה בימים א'-ה בין השעות 08:00-17:00 בפ"ת.
מה עושים ביום יום?
תפקיד עצמאי הכולל מתן מענה ללקוחות החברה, תמיכה אדמיניסטרטיבית ותפעולית , תוך כדי עבודה מול מערכות CRM ומול ממשקי החברה.

נציגי.ות תמיכה טכנית ללקוחות פרטיים ועסקיים.
חברת גילת טלקום, חברת תקשורת בינלאומית, מחפשת אתכם - נציגי.ות תמיכה טכנית, שמדברים את שפת האינטרנט.
מה אנחנו מציעים?
הכשרה על חשבון חברה, מסלול התקדמות מקצועית עם תגמולים כספיים לצידו
והדרכות פנימיות, יציאה ללימודי CCNA, juniper
מוקד בוטיק, בחלק מחברה פעילה ומתפתחת, באוירה אנרגטית ודינמית
עבודת משמרות 24/7 (כולל סופ"שים וחגים-בתגמול נוסף)
9 משרות