משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

לאגף כספים והתקשרויות דרוש.ה מ"מ מנהל.ת חשבונות (החלפה לחל"ת)
מנהל.ת החשבונות אחראי.ת על ביצוע פעילויות חשבונאיות שוטפות במכללה, כולל הנהלת חשבונות כפולה, התאמות בנקים, גבייה ובקרות כספיות. התפקיד דורש יכולת עבודה עם מערכת הפריוריטי, ביצוע התאמות ספקים ולקוחות, עבודה עם כרטיסי אשראי, סגירת מאזן וביצוע פקודות נוספות בתחום החשבונאות.

עוזר.ת מנכ"לית
העוזרת למנכ"לית במכללה האקדמית ספיר אחראית על מתן סיוע שוטף למנכ"לית, תוך ניהול משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות, תיאום פגישות, הכנת חומרים, וייעוץ בתהליכים שונים המתקיימים במוסד. התפקיד דורש יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון ברמה גבוהה, ייצוגיות ויכולת ניהול של מספר משימות במקביל.
תיאור התפקיד:
• הכנה ועריכה של חומרים ומסמכים, כולל מצגות, דוחות, וסיכומים.
• שמירה על רמת סודיות גבוהה בנוגע למסמכים ופרויקטים רגישים.
• סיוע בהכנת פרויקטים אסטרטגיים המנוהלים על ידי המנכ"לית.
• מעקב אחרי משימות, הצעות פעולה, ופרויקטים בזמן אמת.
• ניהול קשרים ושותפויות עם בעלי תפקידים בכירים וגורמים חיצוניים.
• תמיכה בארגון אירועים חשובים כגון כנסים, פגישות הנהלה, ישיבות ועד מנהל
וכו'.
• סיוע בארגון ישיבות הנהלה, כולל הכנת סדר יום, תיאום משתתפים, תיעוד
החלטות ומעקב אחר ביצוע.
• ניהול הקשר עם חברי הסגל המנהלי, ועדות ומוסדות חיצוניים.
• סיוע בתיאום בין מחלקות ויחידות שונות במכללה.
• סיוע למזכירת לשכת הנהלה בניהול יומן המנכ"לית, לרבות תיאום פגישות
מרובות משתתפים, וסיוע בקביעת סדרי עדיפויות לפגישות.
• ביצוע משימות נוספות בהתאם לדרישות מנכ"לית המכללה.
• עבודה בשעות מאומצות ולעתים לא שגרתיות.

מנהל.ת פיתוח עסקי - משרה פנימית המיועדת רק לעובדי המכללה
הזדמנות לקחת חלק בעיצוב העתיד של ההשכלה הגבוהה!
אנחנו מחפשים מוביל.ת דרך עם חשיבה אסטרטגית, יצירתיות, אוריינטציה עסקית ויכולת הנעה לפעולה – לתפקיד משמעותי בצומת שבין אקדמיה, קהילה ושותפויות עסקיות.
• הובלת תהליכי פיתוח עסקי וייזום שיתופי פעולה עם גופים ציבוריים, פרטיים
וממשלתיים
• איתור הזדמנויות להרחבת מקורות הכנסה ופעילות עסקית של המכללה
• ניהול ממשקים עם שותפים אסטרטגיים בארץ ובחו"ל
• ניהול המרכז ללימודי חוץ והמשך
• פיתוח והובלת פרויקטים חדשניים בשדה האקדמי-עסקי
• עבודה צמודה עם הנהלת המכללה, אגף השיווק ויחסי הציבור, אגף גיוס
משאבים וקשרי חוץ ורשות המחקר

למחלקה לשיווק טכנולוגי דרוש.ה רכז.ת לענייני סטודנטים
• אחריות וטיפול כולל בסטודנטים; מתן שירות, קבלת קהל, מענה טלפוני, מענה
למיילים, טיפול בבקשות סטודנטים, פטורים, סגירת תואר, יעוץ וסיוע בנושא
מערכת שעות ורישום לקורסים, שמירה על קשר עם הסטודנטים ושימור.
• מעקב אחר חובות הסטודנטים.
• ריכוז וועדת הוראה מחלקתית, הכנת חומרים, ביצוע ומעקב אחר החלטות.
• טיפול בבחינות, ציונים, ערעורים.
• טיפול בקבלת מועמדים למחלקה, זימון לראיונות, מימוש הרשמה.
• הזנת נתונים במערכת ממוחשבת.
• תאום פגישות סטודנטים עם ראש המחלקה.
• השתתפות בימים פתוחים, ימי יעוץ, טקס הענקת תארים ואירועים נוספים
• הדפסה של חומר שוטף, הפקת אישורים, ארגון חומרי לימוד.
• תיאום וקשר עם סגל אקדמי.
• טיפול וסיוע בהכנת אירועים מחלקתיים
• סיוע לרכזת המחלקה ותחומים נוספים בהתאם להנחיות הממונים

למחלקת שכר דרוש.ה חשב.ת שכר
למחלקת השכר שלנו דרוש.ה חשב.ת שכר עם תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה וזו ההזדמנות שלך להיכנס לארגון גדול ולצבור ניסיון משמעותי בתחום.
אם הנך בעל.ת יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ובעל.ת דגש על דיוק וארגון, אם את.ה מחפש.ת אתגרים חדשים, עבודה בצוות ולמידה משמעותית בתחום – מקומך איתנו!
תיאור התפקיד:
• טיפול בשכר בהתאם להסכמים קיבוציים ולהוראות החוק
• טיפול בתשלומים שוטפים של אוכלוסיות בהסכמים שונים
• אחריות על עיבוד, מעקב ובקרה על תשלומי השכר
• טיפול בטפסי קליטת עובד וסיום העסקה (101, תיאומי מס, תיאומי ביטוח לאומי,
161 וכו')
• מתן מענה מקצועי לעובדים בנושאי שכר
• ביצוע תפקידים נוספים בהתאם לצורך

למחלקת משאבי אנוש דרוש.ה מזכיר.ה
מזכירת מחלקת משאבי אנוש אחראית על ניהול המערך המנהלתי של המחלקה, תוך מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות משאבי האנוש ושמירה על תפקוד תקין ויעיל של האגף.
תחומי אחריות:
ניהול יומן המחלקה
•ניהול יומן מנהל.ת המחלקה
•קביעת מופעים מחלקתיים
אדמיניסטרציה של תהליכי משאבי אנוש
•סיוע בתהליכי גיוס (תיאום ראיונות, זימון מועמדים לראיונות, מעקב אחר מועמדים, שליחת תשובות למועמדים ועדכון סטטוס במערכת הגיוס הממוחשבת)
•טיוב נתונים שנתיים של אנשי סגל
אחריות על הארכיון הדיגיטלי של המחלקה
•תיוקים
•סריקת מסמכים
•העברת מסמכים לארכיון
•שליפת מסמכים ואחזור מהארכיון
•מעקב אחר אינדקס ארכיביון
ניהול משרד ופעילות המחלקה
•הנפקת כרטיסי עובדים
•אחריות על הזמנת ציוד משרדי
•סיוע בפעילויות רווחה
•מענה לשיחות טלפון ופניות פרונטליות וממוחשבות בכל ערוצי התקשורת עם המח'
•ניהול קופה קטנה של המח'
•סיוע במטלות שונות לבעלי תפקידים במחלקה בהתאם לצורך ועפ"י החלטת הממונה

לאגף מינהל ושירות - מח' הבית דרוש.ה איש צוות לוגיסטי (אב בית)
התפקיד כולל אחריות, שירות ותיקונים שוטפים בתחומי אחזקה, אמצעי הוראה טכנולוגיים, בטיחות, סדר ציבורי, אחריות ופיקוח על ניקיון המרחב עליו אחראי אב הבית.
• תפעול ותחזוקת מערכות חשמל, מים וביוב
• תפעול ותחזוקת ריהוט
• ליווי טכנאים וקבלנים לפתרון תקלות והתקנות
• תפעול ותחזוקת מערכות תאורה ומיזוג – כיבוי/ הדלקה, וידוא שלמות ותקינות
• אחריות על פתיחת וסגירת כיתות
• אחריות על שלמות הבניין על כל מתקניו וחלליו: בקרה יומית על ניקיון כיתות,
משרדים ושטחי החוץ של המבנה
• היכרות עם מערכות אזעקה וכריזה
• אחריות לוגיסטית וביצועית על אירועים וכנסים בתחום המבנה
• ידע בעבודות צבע וטיח, ריצוף (פנים/חוץ), בינוי וגבס, אלומיניום פרזול ומסגרות

למחלקה להנדסה שנה א' דרוש.ה רכז.ת לענייני סטודנטים
- מתן שירות לסטודנטים: קבלת קהל, מענה טלפוני, ייעוץ בנושא מערכת השעות של
הסטודנטים, הפקת אישורים לסטודנטים
- מעקב אחר חובות הסטודנטים
- אחריות על הקשר עם אוניברסיטת בן גוריון וכל הקשור לטיפול בסטודנטים
- טיפול בבחינות
- השתתפות בימים פתוחים, ימי ייעוץ
- הדפסה של חומר שוטף
- דיווח ומעקב אחר ציונים
- טיפול בקבלת מועמדים למחלקות
- ריכוז ועדת הוראה מחלקתית
- סיוע בהכנת אירועים מחלקתיים
- סיוע לרכזת המחלקה ותחומים נוספים בהתאם להנחיות הממונים

דרושים.ות סטודנטים.ות למרכז מידע, ייעוץ ורישום לתפקיד יועצי.ות לימודים
סטודנטים/יות בספיר?
הצטרפו לנבחרת יועצי הלימודים שלנו!
לשלב עבודה משמעותית בסביבה צעירה תוך כדי הלימודים
התפקיד כולל:
מתן ייעוץ פרונטלי וטלפוני להכוונת מתעניינים בלימודים
השתתפות בכנסים וימים פתוחים
עבודת צוות מרובת ממשקים
סביבת עבודה דינמית וצעירה
9 משרות