משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

דרוש.ה נציג.ת תמיכה טכנית – Help Desk לאגף טכנולוגיות מידע
מכללת ספיר מפעילה מרכז תמיכה טכנית באמצעות נציגים התומכים טלפונית במשתמשי קצה תוך השתלטות מרחוק על מחשבים לצורך פתרון תקלות. הנציגים עוקבים אחר הפניות, מאפיינים את התקלות, ובמידת הצורך מעבירים להמשך טיפול ביחידת המחשב עד סגירתן. בנוסף, תומכים הנציגים בשיעורים המתקיימים בכיתות לימוד ובמעבדות מחשבים ומבצעים משימות נוספות לפי צרכי האגף.

למחלקה לשיווק טכנולוגי דרוש.ה רכז.ת לענייני סטודנטים
• אחריות וטיפול כולל בסטודנטים; מתן שירות, קבלת קהל, מענה טלפוני, מענה
למיילים, טיפול בבקשות סטודנטים, פטורים, סגירת תואר, יעוץ וסיוע בנושא
מערכת שעות ורישום לקורסים, שמירה על קשר עם הסטודנטים ושימור.
• מעקב אחר חובות הסטודנטים.
• ריכוז וועדת הוראה מחלקתית, הכנת חומרים, ביצוע ומעקב אחר החלטות.
• טיפול בבחינות, ציונים, ערעורים.
• טיפול בקבלת מועמדים למחלקה, זימון לראיונות, מימוש הרשמה.
• הזנת נתונים במערכת ממוחשבת.
• תאום פגישות סטודנטים עם ראש המחלקה.
• השתתפות בימים פתוחים, ימי יעוץ, טקס הענקת תארים ואירועים נוספים
• הדפסה של חומר שוטף, הפקת אישורים, ארגון חומרי לימוד.
• תיאום וקשר עם סגל אקדמי.
• טיפול וסיוע בהכנת אירועים מחלקתיים
• סיוע לרכזת המחלקה ותחומים נוספים בהתאם להנחיות הממונים

לאגף טכנולוגיות מידע(IT) דרושים.ות סטודנטים.ות
סטודנטים.ות הלומדים במכללה ורוצים לצבור ניסיון תעסוקתי בתחום ה-IT ולקבל למידה משמעותית בתחום- זו המשרה בשבילכם.
אנו מחפשים למשרות סטודנט:
• נציגי.ות תמיכה ותחזוקה מונעת בכיתות
• נציגי.ות תמיכה טכנית – Help Desk
מכללת ספיר מפעילה מרכז תמיכה טכנית באמצעות נציגים התומכים בשיעורים המתקיימים בכיתות לימוד ובמעבדות מחשבים, מבצעים תחזוקת מחשבים, תומכים בכנסים ואירועים, ומבצעים משימות נוספות לפי צרכי האגף.
במרכז מבצעים גם תמיכה טלפונית במשתמשי קצה תוך השתלטות מרחוק על מחשבים לצורך פתרון תקלות. הנציגים עוקבים אחר הפניות, מאפיינים את התקלות, ובמידת הצורך מעבירים להמשך טיפול ביחידת המחשב עד סגירתן. בנוסף, תומכים הנציגים בשיעורים המתקיימים בכיתות לימוד ובמעבדות מחשבים ומבצעים משימות נוספות לפי צרכי האגף.

למחלקת שכר דרוש.ה חשב.ת שכר
למחלקת השכר שלנו דרוש.ה חשב.ת שכר עם תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה וזו ההזדמנות שלך להיכנס לארגון גדול ולצבור ניסיון משמעותי בתחום.
אם הנך בעל.ת יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ובעל.ת דגש על דיוק וארגון, אם את.ה מחפש.ת אתגרים חדשים, עבודה בצוות ולמידה משמעותית בתחום – מקומך איתנו!
תיאור התפקיד:
• טיפול בשכר בהתאם להסכמים קיבוציים ולהוראות החוק
• טיפול בתשלומים שוטפים של אוכלוסיות בהסכמים שונים
• אחריות על עיבוד, מעקב ובקרה על תשלומי השכר
• טיפול בטפסי קליטת עובד וסיום העסקה (101, תיאומי מס, תיאומי ביטוח לאומי,
161 וכו')
• מתן מענה מקצועי לעובדים בנושאי שכר
• ביצוע תפקידים נוספים בהתאם לצורך

למחלקת משאבי אנוש דרוש.ה מזכיר.ה
מזכירת מחלקת משאבי אנוש אחראית על ניהול המערך המנהלתי של המחלקה, תוך מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות משאבי האנוש ושמירה על תפקוד תקין ויעיל של האגף.
תחומי אחריות:
ניהול יומן המחלקה
•ניהול יומן מנהל.ת המחלקה
•קביעת מופעים מחלקתיים
אדמיניסטרציה של תהליכי משאבי אנוש
•סיוע בתהליכי גיוס (תיאום ראיונות, זימון מועמדים לראיונות, מעקב אחר מועמדים, שליחת תשובות למועמדים ועדכון סטטוס במערכת הגיוס הממוחשבת)
•טיוב נתונים שנתיים של אנשי סגל
אחריות על הארכיון הדיגיטלי של המחלקה
•תיוקים
•סריקת מסמכים
•העברת מסמכים לארכיון
•שליפת מסמכים ואחזור מהארכיון
•מעקב אחר אינדקס ארכיביון
ניהול משרד ופעילות המחלקה
•הנפקת כרטיסי עובדים
•אחריות על הזמנת ציוד משרדי
•סיוע בפעילויות רווחה
•מענה לשיחות טלפון ופניות פרונטליות וממוחשבות בכל ערוצי התקשורת עם המח'
•ניהול קופה קטנה של המח'
•סיוע במטלות שונות לבעלי תפקידים במחלקה בהתאם לצורך ועפ"י החלטת הממונה

למכללה האקדמית ספיר דרוש.ה מנהל.ת מחלקת משאבי אנוש
אם אתם מחפשים את ההזדמנות להוביל ולהשפיע הצטרפו אלינו! אנחנו מגייסים מנהל.ת מחלקת משאבי אנוש וזו ההזדמנות שלך להיות אחראי.ת על הובלת כלל היבטי ניהול ההון האנושי במוסד האקדמי, תוך התאמת מדיניות משאבי האנוש לערכי המכללה, יעדיה האסטרטגיים וצרכיה המשתנים. התפקיד כולל אחריות על פיתוח וניהול מערך משאבי האנוש המשלב סגל אקדמי וסגל מנהלי, ויצירת סביבת עבודה תומכת המעודדת מצוינות אקדמית ומנהלית. מנהל.ת המחלקה מהווה שותף.ה אסטרטגי.ת להנהלת המכללה בכל הקשור להיבטי ההון האנושי במוסד.
תחומי אחריות:
הובלת תהליכי גיוס וקליטת עובדים
- פיתוח וניהול תהליכי גיוס ומיון מקצועיים לסגל אקדמי ומנהלי
- זיהוי צרכי כוח אדם במחלקות השונות ומתן מענה מיטבי
- פיתוח תהליכי מיון יעילים ומותאמים לתפקידים השונים במכללה
- ניהול מאגרי מועמדים ויצירת קשרים עם מקורות גיוס רלוונטיים
- ליווי מנהלים בתהליכי גיוס וקליטת עובדים חדשים
יחסי עבודה
- אחריות על הסכמי עבודה לכלל עובדי המכללה (אקדמי ומנהלי)
- אחריות על יישום הסכמי עבודה ונהלים במכללה
- מו"מ על הסכמים קיבוציים חדשים ויישומם של הסכמים קיימים
- חברות בוועדות שונות בתחום יחסי עבודה (אקדמי ומינהלי)
- אחריות על יישום נהלי המכללה והרגולטורים השונים
- דיווחים תקופתיים לרגולטורים
רווחה ופרט
- פיתוח וניהול מדיניות רווחה לעובדי המכללה
- טיפול בפניות אישיות של עובדים וסיוע בפתרון בעיות
- תכנון וארגון אירועי רווחה, ימי גיבוש ופעילויות העשרה
- פיתוח והטמעת תכניות לאיזון בית-עבודה ורווחה נפשית
- ניהול מערך התגמולים וההטבות לעובדים
הדרכה
- זיהוי צרכי הדרכה ופיתוח תכניות הדרכה מותאמות לסגל האקדמי והמנהלי
- ניהול תהליכי הערכת עובדים ומשוב
- פיתוח מסלולי קידום וניהול תכניות לשימור עובדים
- הובלת תהליכי למידה ארגונית ופיתוח מקצועי
פיתוח ואקלים ארגוני
- הובלת יוזמות לשיפור האקלים הארגוני ותרבות העבודה במכללה
- פיתוח והטמעת ערכי הליבה של המכללה בקרב העובדים
- ניטור ומדידה של שביעות רצון עובדים וגיבוש תכניות שיפור
- קידום סביבת עבודה מגוונת ומכילה
- ליווי תהליכי שינוי ארגוני

לאגף מינהל ושירות - מח' הבית דרוש.ה איש צוות לוגיסטי (אב בית)
התפקיד כולל אחריות, שירות ותיקונים שוטפים בתחומי אחזקה, אמצעי הוראה טכנולוגיים, בטיחות, סדר ציבורי, אחריות ופיקוח על ניקיון המרחב עליו אחראי אב הבית.
• תפעול ותחזוקת מערכות חשמל, מים וביוב
• תפעול ותחזוקת ריהוט
• ליווי טכנאים וקבלנים לפתרון תקלות והתקנות
• תפעול ותחזוקת מערכות תאורה ומיזוג – כיבוי/ הדלקה, וידוא שלמות ותקינות
• אחריות על פתיחת וסגירת כיתות
• אחריות על שלמות הבניין על כל מתקניו וחלליו: בקרה יומית על ניקיון כיתות,
משרדים ושטחי החוץ של המבנה
• היכרות עם מערכות אזעקה וכריזה
• אחריות לוגיסטית וביצועית על אירועים וכנסים בתחום המבנה
• ידע בעבודות צבע וטיח, ריצוף (פנים/חוץ), בינוי וגבס, אלומיניום פרזול ומסגרות

למרכז ללימודי קדם, חוץ והמשך דרוש.ה מ"מ רכז.ת פיתוח עסקי (החלפה לחופשת לידה)
• אחריות על איתור וגיוס לקוחות פוטנציאליים – מוסדות, ארגונים, קהילות,
מועצות וכיו"ב.
• זיהוי הזדמנויות עסקיות וחקר מגמות בשוק התעסוקה
• פיתוח וניהול רשת שיתופי פעולה אזוריים
• פיתוח ושיווק תוכניות לימוד ללקוחות פרטיים ושותפים עסקיים
• פיתוח תכנית אסטרטגית לשיווק תכניות הלימוד של המרכז ועבודה שוטפת עם
אגף השיווק
• טיפול במכרזים וקולות קוראים בתחום הכשרות מקצועיות מול מוסדות וארגונים
ממשלתיים
• ביצוע סקרי שוק והערכת מתחרים ועבודה לפי יעדים

לאגף מינהל ושירות דרוש.ה סטודנט.ית למוקד שירות וביטחון
- קבלת פניות מעובדים, סטודנטים/יות וכלל באי המכללה למפגעים וצרכים תפעוליים של המכללה בשגרה ובחירום.
- טיפול שוטף בפניות (פתיחת פניות, ניתוב, מעקב וסגירת טיפול).
- עבודה במערכת ניהול פניות.
- ביצוע בקרת איכות על טיפול בפניות לרבות הפקת דוחות.
- תפעול מערך המצלמות.

דרושים.ות סטודנטים.ות למרכז מידע, ייעוץ ורישום לתפקיד יועצי.ות לימודים
סטודנטים/יות בספיר?
הצטרפו לנבחרת יועצי הלימודים שלנו!
לשלב עבודה משמעותית בסביבה צעירה תוך כדי הלימודים
התפקיד כולל:
מתן ייעוץ פרונטלי וטלפוני להכוונת מתעניינים בלימודים
השתתפות בכנסים וימים פתוחים
עבודת צוות מרובת ממשקים
סביבת עבודה דינמית וצעירה
10 משרות