משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת למחוז ירושלים במסגרת תוכנית ° 360 , התוכנית הלאומית לילדים ולבני נוער בסיכון 50% משרה
תיאור התפקיד :
• סיוע בריכוז של הכנה וניתוח דיווחים מחוזיים דוחות סטאטוס,
• סיוע בריכוז נושא התקציב ריכוז ומעקב אחר התקציב ועבודה מול תקציבאית התוכנית או מי –מטעמה.
• סיוע ריכוז ומעקב אחר הדיווחים התקציביים לרשויות סיוע בריכוז ומעקב אחר השימוש במערכת הממוחשבת תמ"י כולל איסוף נתונים מחוזיים, קשר שוטף עם ה תכנית ברשויות.
• סיוע לוגיסטי ואדמיניסטרטיבי בהוצאה לפועל של פעולות המחוז והוועדה המחוזית,
• ביצוע פעולות נוספות בהתאם לדרישה ולצרכים משתנים

מנהלת תפעול וגיוס
- הובלת פרויקטים שונים משלב התכנון עד לביצוע - פיתוח תשתיות ארגוניות, הטמעה בשטח, תכלול הקשר עם גורמים רלוונטיים ועוד
- הובלת כנסים, ימי עיון וימי צוות כולל הפקת אירועים ותיאום מול גורמים רלוונטיים.
- ניהול ואפיון תהליכי עבודה במערכות מידע.
- מעקב אחר ספקים הוצאות ותשלומים.
- גיבוש נהלים ותכנון תגובות למצבי חירום והטמעתם בשטח.
- אחריות על תהליכי גיוס

דרוש\ה מנהל/ת הסברה
אחריות עיקרית:
ניהול ופיתוח מערך ההסברה של המחלקה. התפקיד כולל בנייה וחיזוק של תדמית המחלקה כגוף מוביל בתחום הא.נשים עם מוגבלות, תוך הדגשת ערכי הכללה, נגישות ושוויון. אחריות ליצירת והפצת תכנים המסייעים בהעלאת המודעות הציבורית, שינוי תפיסות וקידום השתתפות פעילה של א.נשים עם מוגבלות בקהילה.
תחומי אחריות:
1. אסטרטגיית הסברה ותדמית:
o פיתוח והובלת אסטרטגיית הסברה להרחבת החשיפה והמודעות לפעילות המחלקה והתוכניות בה.
o פיתוח תכנים מותאמים לכל ערוץ הפצה (דיגיטלי, מודפס, תקשורתי).
2. פיתוח רשתות השפעה והכשרת שגרירים:
o הכשרת שגרירים ושגרירות עם מוגבלות להובלת פעילות הסברה בקהילה.
o יצירת שיתופי פעולה עם מובילי דעה, ארגונים ועמותות לקידום המסר הציבורי.
o יוזמה, קידום והפצה של סיפורים אישיים רלוונטיים לתקשורת בשותפות עם דוברות החברה.
3. יצירת והפצת תכנים מותאמים ומונגשים:
o הפקת חומרים חזותיים, כתובים, ווידאו המותאמים לקהלי היעד.
o עבודה צמודה עם צוות התקשורת וגורמים חיצוניים לפיתוח חומרי הסברה מותאמים.
o הבטחת הנגשת כל התכנים בהתאם לתקנים ולהנחיות הנגישות.
4. תכנון והובלת קמפיינים ציבוריים:
o תכנון והוצאה לפועל של קמפיינים ציבוריים, בשיתוף גורמים רלוונטיים.
o יצירת קשרים עם שותפים רלוונטיים, יוזמה, כתיבה והפצה של חומרי הסברה.
o מדידה והערכה של אפקטיביות הקמפיינים ושיפורם המתמיד.

לתוכנית לחיזוק החוסן החברתי בחברה הדרוזית והצ'רקסית –דרוש/ה מנהל/ת פרויקט אזורי
תיאור התפקיד:
- אחריות על בנייה ויישום תכנית עבודה.
- ליווי תפעול ובקרה של כ - 9-10 רשויות דרוזיות וצ'רקסיות בגליל ובגולן, הכוללים גם נוכחות
פיזיות בחלק מהפעילויות וליווי צמוד של הרשויות.
- תיאום תכנית העבודה עם כל רשות מקומית ואיש הקשר מטעמה.
- אחריות על יישום והטמעת התוכנית בכל רשות, מעקב ובקרה ביישום התוכנית בפועל ואחריות
על קשר עם ספקים ולוגיסטיקה.
- סיוע לרשויות בפתרון חסמים ואתגרים.

למנהל הכספים דרוש /ה מרכז /ת תקציבים בכיר /ה
אחריות על ביצוע בקרה בנושאים כספיים כפי שהוגדרו ע"י החברה למתנסים.
אחריות על בקרה כספית של פרויקטים המבוצעים ע"י החברה למתנסים.
הזנת נתונים חשבונאיים למערכת ממוחשבת, מעקב, בקרה ודיווח לגורמים הממונים.
עבודה חשבונאית מול מרכזים קהילתיים (מתנ"סים), כולל מעקב, דיווח ובקרה חשבונאית ותקציבית.
סיוע בבניית תכנית תקציב, רב שנתית ואחריות לבחון את מימושה וניצולה.
אחריות לבצוע הזמנות רכש ועבודה מול ספקים.
אחריות על בקרת ההון האנושי ושכר של עובדי האגף והפרויקטים עליהם ממונה.
בצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

לחברה למתנס"ים דרוש/ה מנהל/ת יחידת גיוס מטה
רקע:
תפקיד משמעותי כחלק ממערך ההון האנושי של החברה למתנ"סים, הכולל אחריות כוללת על גיוס עובדים
למטה החברה, בנייה והטמעה של תהליכי גיוס חדשניים ומותאמים, שמירה על עמידה בתקנים רגולטוריים,
והבטחת חווית מועמד מקצועית והוגנת. התפקיד נועד לתמוך ביעדים האסטרטגיים של החברה באמצעות
חיזוק מצבת כוח האדם במטה, בדגש על איכות ומקצועיות.
תיאור התפקיד:
•מימוש מדיניות הגיוס והמיון ברמה ארצית, בהתאם למדיניות הדירקטוריון וה נהלת החברה בתחומי
התפקיד.
•אחריות כוללת על ניהול מערך הגיוס למטה החברה – כולל גיוס בכירים, מנהלים, עובדים מקצועיים
ותפקידי מטה רוחביים.
•הובלת תהליכי מיון והערכת מועמדים – פיתוח והטמעת כלי מיון, מרכזי הערכה, ראיונות עומק ותהליכי
סינון.
•עבודה עם פלטפורמות ממוחשבות לניהול תהליכי גיוס, מיון וההערכה.
•פיתוח והטמעת תהליכי גיוס דיגיטליים וחדשניים, לרבות שימוש ברשתות חברתיות, מיתוג מעסיק ושיפור
חווית מועמד, בסטנדרטים הנהוגים בדפוסי השוק המשתנה.
•ליווי מקצועי למנהלים ולעובדי משאבי אנוש במטה בתהליכי מיון וגיוס .
•שמירה על עמידה בהוראות הדין והרגולציה והאחריות התאגידית: שוויון הזדמנויות, צווים ותקנות עבודה,
נהלים והנחיות הרגולציה בשירות הציבור, כל זאת בהתאמה לשוק המשתנה.
•איסוף וניתוח נתוני גיוס, הפקת דוחות ובקרה שוטפת על עמידה ביעדים .
•השתתפות בועדות קבלה ברחבי הארץ, כולל בשעות הערב .
•בניית סטטוסים שוטפים למנכ"ל ולממונה והכנת מצגות מקצועיות על פי צורך.
•שמורה להנהלת החברה הזכות לשלב את נושא הערכת העובדים השוטפת לרבות את הטיפול בנושא גיוס
ומיון מנהלי מרכזים קהילתיים כחלק מאחריות התפקיד, בהתאם לצורך הארגוני .
•ביצוע מטלות נוספות על פי דרישות הממונה ועל פי הצורך הארגוני.

לחברה למתנס"ים דרוש/ה מנהל/ת תכנון והדרכה תוכניות עבודה
רקע:
מינהל אסטרטגיה בין תפקידיו אמון על גיבוש אסטרטגיית החברה, תהליכי התכנון השנתיים והרב-שנתיים, ניהול וקידום מהלכים אסטרטגיים ארגוניים ('המאיץ'), וכן על תחומי המחקר, המדידה, ההערכה והדאטה, כתשתיות ארגוניות תומכות.
תיאור התפקיד:
• אחריות על גיבוש תכניות העבודה השנתיות ותהליכי הבקרה השוטפים מתוך ראייה מערכתית, בתיאום עם
ראשי היחידות המקצועיות במטה ובמחוזות החברה.
• פיתוח תשתית, תהליכים, כלים ושיטות עבודה לניהול תהליך תכניות העבודה בחברה, ובכלל זה הכנת הנתונים והמידע הנדרשים להכנת התוכניות, תיקוף המטרות והיעדים, בחינת מדדי התוצאה, ותכניות הפעולה התומכות במימוש היעדים.
• אחריות מקצועית על הדרכת היחידות בתהליכי תכנון, יישום ובקרת תוכניות העבודה - הכוונה, הנחיה, הטמעה ובקרת התוכניות בארגון.
• פיתוח הדרכה והכשרה של ממוני התכנון (רפרנטים) ביחידות המטה ומחוזות החברה והכשרתם בהטמעת תהליך התכנון והמדידה שלו.
• שותפות בבניית תהליכי הערכה, מעקב ובקרה על תכניות העבודה ומדיניות החברה והטמעתם ביחידות המטה ובמחוזות.
• ריכוז תחזוקת בסיס הנתונים במערכת ועדכונו, ווידוא שלמות תוכניות העבודה השנתיות והרב שנתיות בהיבטי מפרטי התכנון, גורמים מבצעים, גורמים אחראיים, לוח זמנים, תקצוב, בקרה, תהליכי בקרה ומנגנוני הערכת ביצוע.
• סיוע למרכזים הקהילתיים בגיבוש תכניות עבודה.
• ליווי וסיוע בתהליכים אסטרטגיים וארגוניים.
• כתיבת מסמכים ומצגות לסיכום עבודות המטה כפי שייקבע על ידי הממונה.
• ביצוע מטלות נוספות על פי דרישות הממונה ועל פי הצורך הארגוני.

לחברה למתנ"סים דרוש/ה מנהל/ת תחום פיתוח משאבים, שותפויות וגיוס משאבים
רקע:
תפקיד מפתח בהובלת מערך גיוס המשאבים, השותפויות וקשרי הממשל של החברה למתנ"סים. התפקיד כולל אחריות כוללת על פיתוח והובלת אסטרטגיית גיוס משאבים ושותפויות בארץ ובחו"ל, מיצוב החברה כגוף מוביל בזירה הציבורית, העסקית והפילנתרופית, יצירת קשרים אסטרטגיים עם תורמים, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות, ניהול צוות מקצועי בארץ ובחו"ל, וחיזוק תשתיות התמיכה וההשפעה של החברה באמצעות רתימת שותפים מגוונים סביב יעודה החברתי קהילתי.
תיאור התפקיד:
• נושא באחריות כוללת לניהול מערך גיוס המשאבים, שותפויות וקשרי ממשל של החברה למתנ"סים בהתאמה למדיניות החברה.
• אחריות על בנייה ויישום אסטרטגיית גיוס המשאבים והשותפויות אל מול כל המגזרים (עסקי, חברתי, ציבורי, תורמים) בארץ ובחו"ל.
• ניהול צוות האגף – כולל גייסי משאבים וצוותי תמיכה מקצועיים.
• אחריות על ניהול היחידות שתחת האגף בתחום פיתוח משאבים ושותפויות בישראל וגיוס משאבים ושותפויות חו"ל. בכלל זה, ניהול פעילות האגודה בארץ ובחו"ל.
• ניהול, ייזום ופיתוח קשרים עם גורמי ממשל, מגזר עסקי ופילנתרופיה לגיוס משאבים ושותפויות עבור החברה והמתנ"סים וייצוג החברה בפני גורמים אלו.
• איתור תורמים בארץ ובחו"ל לפיתוח אפיקי גיוס חדשים ויצירת קשרים אסטרטגיים. ניהול, שימור ומעקב אחר הקשרים.
• הכנת תכנית עבודה ותקציב שנתי לפעילויות שבתחום האחריות וקיום מעקב ובקרה על ביצועם.
• אחריות לעבודה שוטפת מול יחידות החברה – מטה, מחוזות ומרכזים קהילתיים – וסנכרון כלל הפעילות בתחומי גיוס המשאבים והשותפויות בהתאם לתעדופי המנכ"ל והאסטרטגיה הארגונית.
• אחריות על מערך ההכשרה וההנחיה למטה, למחוזות ולמרכזים הקהילתיים בתחום גיוס משאבים ופיתוח שותפויות, וניהול ממשקי עבודה בין גורמים אלו.
• אחריות לניהול מערך הבקרה, הדיווח, לצורך ניהול, בקרה ושקיפות של כלל הפעילות עבור הנהלת החברה ולשותפים.
• אחריות על תוכנית העבודה השיווקית: חומרים שוטפים ורבעוניים לחיזוק הקשר עם שותפים – לרבות ניוזלטרים, דיווחים מותאמים לתורמים בארץ ובחו"ל, מצגות, עדכונים שוטפים, ומסמכי סיכום פעילות.
• דיווח שוטף למנכ"ל ולגורמי הנהלה רלוונטיים על כלל תחומי הפעילות – גיוס משאבים, פיתוח שותפויות וקשרי ממשל – כולל התקדמות מול יעדים, אתגרים ותובנות מהשטח.
• ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית מנכ"ל החברה.

דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש – החלפה לחל"ד
תיאור התפקיד:
רכז/ת משאבי אנוש י/תתן מענה מקצועי בתחומים הבאים:
קליטת עובדים שעתיים חדשים .
הקמת העובדים במערכות הממוחשבות של החברה.
הדרכת עובדים בנושא דיווח נוכחות.
כתיבת חומרי הדרכה והפצתם לעובדים.
מתן מענה בכל נושא כ"א לעובדים בשטח.
ריכוז וטיפול בכל מסמכי העובדים והעברתם לשכר.
מעקב וניהול דוחות נוכחות עובדי חברה.
טיפול בכל נושאי כ"א ושכר ככל שיידרש על ידי הממונה.

מדריך.ה מקצועי.ת לתוכנית יומלא
תוכנית 'יומלא' הינה תוכנית חדשה של החברה למתנ"סים, במסגרתה החל משנת תשפ"ה מפעילה החברה למעלה מ - 230 מסגרות לפעילות חינוכית המשכית לילדים וילדות מהמגוון האוטיסטי, כזרוע ביצוע של משרד החינוך.
דרושים מדריכים מקצועיים
תיאור התפקיד:
בנייה של תוכניות מקצועיות לקידום ילדי וילדות התוכנית בדגש על פנאי והעשרה.
מתן הדרכה אישית וקבוצתית לפיתוח וקידום צוותי ההובלה והניהול בתוכנית.
מתן כלים יישומיים לצוות על מנת לתת מענה מותאם ומיטיבי בהתאם לגיל הילד/ה וצרכיו/ה.
תכנון תהליכי הדרכה אישיים וקבוצתיים.

רכז/ת מתכללת לתוכנית יומלא
החברה למתנ"סים תפעיל בשנת תשפ"ה מסגרות לפעילות חינוכית המשכית ("צהרון") לילדים על הרצף האוטיסטי כזרוע ביצוע של משרד החינוך ותייצר פעילות בגנים/כיתות לתלמידים על הרצף האוטיסטי הלומדים בגני תקשורת ובכיתות בבתי ספר רגילים ובבתי ספר כוללניים
תיאור התפקיד:
רכז/ת מתכלל/ת יהיה אמון על איתור פערי כוח אדם, מיון, סינון והשלמת איושי תקינה
בניית אסטרטגיית גיוס מאפס, יישום והוצאה שלה לפועל
הובלת תהליכי גיוס מטה מקצה לקצה הגדרת תפקיד, סינון קורות חיים וראיונות טלפוניים ופרונטליים
ניהול מערך המכרזים לאיוש משרות במרכזים הקהילתיים
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה
ליווי מנהלים בתהליכי גיוס וכתיבת חוות דעת אבחוני
ליווי מועמדים בתהליכי גיוס פיתוח מקורות גיוס וסורסינג ברשתות החברתיות
טיפול שוטף בנושאי צו הרחבה
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה

דרוש /ה רכז /ת אדמיניסטרטיבי /ת לנגב המערבי למילוי למקום לחל"ד
סיוע למנהל 360 בישובי הנגב המערבי.
ביצוע הטמעה, מעקב ובקרה על פעולות התכנית הלאומית ברשויות השותפות בהתאם למדיניות התכנית.
ריכוז נתונים והכנת דוחות וניתוחים יישוביים - דוחות סטאטוס, דוחות מרכזי מדע, דוחות אודות שימוש במערכת הממוחשבת ודו"חות נדרשים אחרים ע"פ צורך.
ריכוז ומעקב אחר הדיווחים התקציביים, תיקון דיווחים, והחזרי תשלומים.
סיוע לוגיסטי ואדמיניסטרטיבי בהוצאה לפועל של פעולות התוכנית כולל מעקב אחר קביעת צוותים מלווים.
סיוע בהדרכת אנשי מקצוע בשימוש במערכת המידע.
ביצוע פעולות נוספות בהתאם לדרישה ולצרכים משתנים.
עבודה הינה ב 4 רשויות בנגב המערבי, כולל נסיעות בין הרשויות השונות.

רכז.ת מדיה בלוד לתכנית 'עמיתים לבוגרים' (50% משרה)
מה תעשו ביום-יום:
o עיצוב חומרי הדרכה ותוכן בפרינט ובדיגיטל.
o עבודה בסביבה מרובת ממשקים.
o עבודה על פרויקטים מגוונים בתוך צוות השיווק.
למה כדאי לעבוד איתנו?
o עבודה עם אוריינטציה חברתית-קהילתית שנותנת סיפוק ומרבה טוב בעולם.
o עבודה קבועה וגמישה.
o קרן השתלמות ופנסיה - מיום התחלת העסקה.
13 משרות