משרות והצעות עבודה
תחום המשרה
הישוב שלך
יו"ר/ית קיבוץ ניר עוז במהלך תקופת הביניים (עד החזרה לקיבוץ)
תיאור התפקיד:
היו"ר/ית נושא/ת באחריות הכוללת להובלת והנהגת תהליכי האיחוי, השיקום והפיתוח של קהילת ניר עוז והקיבוץ. תפקידו/ה של היו"ר לקדם אסטרטגיה וחזון ולגבש מדיניות שתוביל את ניר עוז לשנים הבאות, תוך התמודדות עם האתגרים שהציבו לה אירועי השבעה באוקטובר, בכל ההיבטים- קהילתי, משקי, דמוגרפי, פנסיוני ועוד. היו"ר אחראי/ת למענים ולניהול כלל האוכלוסייה המוגדרת כאוכלוסיית ניר עוז, לרבות תושבים שגרו בניר עוז לפחות שנה לפני 7.10.2023 , בנים במסלול, חברים ונקלטים.
הגדרת התפקיד
• אחריות לגיבושה של תכנית אסטרטגית שתקדם תהליכי איחוי, שיקום ופיתוח
הקהילה והקיבוץ.
• קידום אופק כלכלי ומענה לכלל חברי הקיבוץ ובתוכם גם אלה שיבחרו לא לחזור
להתגורר בניר עוז.
• דרישה ועבודה מול המדינה, באמצעות הפרוייקטורית, למתן פיצוי ומענה לתושבים,
לרבות אלו שיבחרו שלא לחזור לניר עוז.
• התאמת החלטות מלפני ה-7.10.2023 עפ"י צורך למציאות הנוכחית
• מנהל את ישיבות ההנהלה הרחבה ואחראי לסדר היום, פרסום פרוטוקולים ויישום
ההחלטות.
• אחראי לקיום אסיפות חברים (שיחות קיבוץ), ניהולן ויישום ההחלטות שהתקבלו
בהן.
• ניהול מנהל הקהילה והמנהל העסקי ואחראי על התיאום ביניהם. בנוסף, מנהל/ת את דוברת הקיבוץ (לרבות נושא התקשורת והתיעוד), פרוייקטור שיקום ובינוי הקיבוץ
ואת יו"ר צמ"ד.
• אחריות לקיומם של תהליכי קבלת החלטות שקופים ולשקיפות המידע לחברים
ולקהילה בתחום העסקי והקהילתי.
• מהווה כתובת לעמידה מול גורמי חוץ ומשמש כנציג הקיבוץ במוסדות חיצוניים ו/או
אחראי על מינוי נציג מטעמו.
יו"ר/ית קיבוץ ניר עוז במהלך תקופת הביניים (עד החזרה לקיבוץ)
תיאור התפקיד:
היו"ר/ית נושא/ת באחריות הכוללת להובלת והנהגת תהליכי האיחוי, השיקום והפיתוח של קהילת ניר עוז והקיבוץ. תפקידו/ה של היו"ר לקדם אסטרטגיה וחזון ולגבש מדיניות שתוביל את ניר עוז לשנים הבאות, תוך התמודדות עם האתגרים שהציבו לה אירועי השבעה באוקטובר, בכל ההיבטים- קהילתי, משקי, דמוגרפי, פנסיוני ועוד. היו"ר אחראי/ת למענים ולניהול כלל האוכלוסייה המוגדרת כאוכלוסיית ניר עוז, לרבות תושבים שגרו בניר עוז לפחות שנה לפני 7.10.2023 , בנים במסלול, חברים ונקלטים.
הגדרת התפקיד
• אחריות לגיבושה של תכנית אסטרטגית שתקדם תהליכי איחוי, שיקום ופיתוח
הקהילה והקיבוץ.
• קידום אופק כלכלי ומענה לכלל חברי הקיבוץ ובתוכם גם אלה שיבחרו לא לחזור
להתגורר בניר עוז.
• דרישה ועבודה מול המדינה, באמצעות הפרוייקטורית, למתן פיצוי ומענה לתושבים,
לרבות אלו שיבחרו שלא לחזור לניר עוז.
• התאמת החלטות מלפני ה-7.10.2023 עפ"י צורך למציאות הנוכחית
• מנהל את ישיבות ההנהלה הרחבה ואחראי לסדר היום, פרסום פרוטוקולים ויישום
ההחלטות.
• אחראי לקיום אסיפות חברים (שיחות קיבוץ), ניהולן ויישום ההחלטות שהתקבלו
בהן.
• ניהול מנהל הקהילה והמנהל העסקי ואחראי על התיאום ביניהם. בנוסף, מנהל/ת את דוברת הקיבוץ (לרבות נושא התקשורת והתיעוד), פרוייקטור שיקום ובינוי הקיבוץ
ואת יו"ר צמ"ד.
• אחריות לקיומם של תהליכי קבלת החלטות שקופים ולשקיפות המידע לחברים
ולקהילה בתחום העסקי והקהילתי.
• מהווה כתובת לעמידה מול גורמי חוץ ומשמש כנציג הקיבוץ במוסדות חיצוניים ו/או
אחראי על מינוי נציג מטעמו.
מנהל/ת אבטחת איכות לחברת פארמה גלובלית מצליחה
עיקרי התפקיד:
• ניהול צוות האיכות
• פיקוח על עמידה בתקני איכות ורגולציה דוגמת GMP ו-FDA
• אחריות על תהליכי הוולידציה ושיטות העבודה של הארגון.
• פיתוח ויישום תוכניות עבודה לפיילוטים ולידציה ותחזוקתם.
• הכנה וכתיבה של דוחות וולידציה מסודרים ורמת דיוק גבוהה בהתאם לסטנדרטים
רגולטוריים.
• פיקוח על תהליך הבדיקות והאישורים של חומרי גלם, מוצרים בתהליך ומוצרים
גמורים.
• הדרכת והטמעת נהלי איכות ודרישות רגולציה.
• ביצוע הדרכות למפעלי ייצור, מחלקות בקרת איכות וספקים
• ביצוע ביקורות פנימיות על מערכות האיכות והתהליכים השונים.
• עבודה בשיתוף פעולה עם מנהלי מחלקות אחרות כדי לוודא עמידה בסטנדרטים
ודרישות איכות.
החברה ממוקמת באזור גדרה
תמחירן-כלכלן משק וקהילה – לקיבוץ ניר עוז ותאגידיו
תחומי אחריות ומשימות עיקריות:
תמחיר – רישום פקודות תמחיריות, הפקת דוחות תמחיריים חודשיים לענפים
ולתאגידים של הקיבוץ, לרבות תחום הפנסיה בקיבוץ.
תקציב – בניית תקציב שנתי בשיתוף המנהלים והצגתו בהנהלות ובאסיפת
הקיבוץ.
ניהול רישום ובקרת תקציב שוטף והשקעות.
מטלות שונות לרבות סיוע למנהלת הכספים ולמנהלת החשבונות הראשית –הכנת
דוחות חודשיים, רבעוניים, שנתיים וביקורת.
ניתוחים אנליטיים של הדוחות
הצגה וניתוח של דוחות למנהלים (כולל הכנת מצגות)
הצגה וניתוח דוחות תמחיריים (בקונטיקי ובמצגות) להנהלות, לפחות אחת לרבעון.
סגירת דוחות חודשיים מקצה לקצה בשיתוף פעולה ובהתאמה עם הנה"ח ורואה
החשבון.
ביצוע רישומים בהנהלת חשבונות
חשב קרן המילואים של הקיבוץ
Engineering & NPI Manager For a rapidly growing technology company in the sustainability industry
The new product introduction leader engineer will function as a key operations team member and ensure an orderly transition from R&D to operations.
The NPI / Product lead Eng will be responsible for new product introduction, manufacturing processes, product documentation, tech aspects, tooling, support test equipment, and automation for both new and existing products. In addition, the engineer will support sustainable manufacturing products and activities.
Responsibilities:
• Responsible for building and managing Product/Production files,
Product documentation, BOM, jigs/tools/Fixtures design, DFXs,
production needs, and troubleshooting.
• Be the operation's technical focal point and collaborate cross-
functionally with R&D, engineering, supply chain, and quality.
• Managing and controlling Turn- Key/Suppliers engineering activities
for box build/subunits, local and overseas, throughout the project
lifecycle and post-release
• Engaging test-related projects with subcontractors delivering electrical
and mechanical-related test equipment to the production line
• Responsible for conducting product ECO processes, including
implementation and configuration control.
• Manage and execute FAIs at subcontractors’ sites.
• Validate the manufacturing process to meet targets, production
output, and quality standards.
• Support operation engineering processes such as Waiver/Deviations,
EOL, FMEA, root causes analysis, continuous improvement, and Audits.
Support on-going production processes and equipment, train
subcontractors & production line
• Support IQC, IPQC, OQC documentation and process
• Implementation of manufacturing transfer requirements, TTP from the
company to Suppliers/Contract Manufacturing and its 2nd tier
VP R&D For a rapidly growing technology company in the sustainability industry
We are looking for VP of R&D to lead the Org Technological advancements.
Responsibilities
1. Strategic Leadership:
• Develop and execute the R&D strategy aligned with the company’s
vision and growth objectives.
• Lead innovation efforts to expand Org’s product portfolio, ensuring
competitiveness and relevance in the global market.
2. Team Development & Management:
• Build, lead, and mentor a high-performing R&D team, fostering a
collaborative and innovative culture.
• Establish processes to enhance team efficiency and deliver quality
outputs on time and within budget.
3. Product Development:
• Oversee the design, development, and testing of advanced liquid
cooling systems and related technologies.
• Ensure product designs meet or exceed industry standards for
performance, reliability, and environmental sustainability.
4. Technology Innovation:
• Stay abreast of industry trends, emerging technologies, and
competitor offerings to identify growth opportunities.
• Drive the adoption of cutting-edge tools, techniques, and materials to
enhance product capabilities.
5. Cross-Functional Collaboration:
• Partner with sales, marketing, and operations teams to ensure
products align with customer needs and market demands.
• Collaborate with supply chain and manufacturing teams to ensure
smooth product scaling and deployment.
6. Budget & Resource Management:
• Develop and manage the R&D budget, ensuring optimal allocation of
resources for maximum ROI.
• Secure and manage external partnerships, grants, and funding
opportunities for technology development.
7. Regulatory & Compliance:
• Ensure all products and processes adhere to applicable regulatory
requirements and industry certifications.
• Advocate for sustainability and green innovation in all product
development initiatives.
מנהל/ת פרויקט / מהנדס/ת ביצוע לחברה קבלנית בתחום החשמל התעשייתי
מהנדסי ביצוע ומנהלי פרויקטים (למגוון פרויקטים בפריסה ארצית).
התפקיד כולל אחריות על הצד המקצועי, הטכני והכלכלי של הפרויקטים.
מנהל/ת תפעול לחברה יצרנית מתחום המחזור (ממוקמת באזור קריית מלאכי)
תיאור התפקיד:
אחריות מלאה לכל הפעילות הייצור, התחזוקה והלוגיסטיקה של הארגון
ניהול שוטף של פעילות היומיום
אחריות לתוכניות עבודה, תהליכי שיפור והתייעלות
ניהול פרויקטים חדשים
ניהול צוות עובדים גדול ומנהלי ביניים
דיווח למנכ"ל
מנהל/ת חשבונות ספקים לחברת סטארט אפ (ממוקמת סמוך לאור עקיבא) - גמישה והיברידית
תחומי האחריות:
- התנהלות שוטפת מול ספקים - בחינת חשבוניות, סיווג ותשלום לספקים
- התאמות בנקים וכרטיסי אשראי בארץ ובחו"ל
- הכנת דיווחים שוטפים לרשויות
- הכנת החזרי הוצאות לעובדים
- סיוע בתהליך הסגירה החודשית והדוחות הרבעוניים
מטלורג/ית ראשי/ת לחברה תעשייתית מצליחה באזור בית שמש
התפקיד כולל:
ביצוע אנליזות ועריכת דו"חות מטלורגיים.
ביצוע תחקירים לכשלים בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים.
עמידה במבדקי לקוחות, גופים רגולטוריים ורשויות הסמכה.
מטלורג/ית לחברה תעשייתית גלובלית בבית שמש
ידע בהכנת דגמים מטלוגרפיים
בדיקות מטלוגרפיות
בדיקות חוזק, בדיקות מכאניות
כתיבת דוחות
השתתפות בסקרים
כתיבה ועדכון נהלים
השתתפות בחקרי כשל
מהנדס/ת מכניקה NPI לחברה תעשייתית מצליחה (בבית שמש)
במסגרת התפקיד:
תמיכה בשלבים השונים של חיי המוצר מפיתוח ועד לייצור סדרתי
אפיון ומקור ידע בתחום ייצור המכני וההרכבות בנושאי Design for Manufacturing (DFM), Design for Assembly (DFA)
ליווי דגמי פיתוח, אישורי סדרה ראשונה ועד ליציבות המוצר
שיפור תהליכי ייצור
איש/אשת קשר ליצרנים מכניים לתמיכה טכנית
אפיון דרישות מכניות בציודי בדיקה והרכבה
חקרי כשל משלב הפיתוח והדגמים והמשך בייצור סדרתי
אחריות על תיעוד מכני – יצירת הוראות ושרטוטי הרכבה, ליווי שרטוטי חלקים לייצור
מוקד ידע בנושא חומרים טכניים: הדבקות, צבעים, הלחמות, שטיפה, אטימות
יכולת להציע חומרים תחליפיים / חדשים לייצור, פיתוח והנדסה
קדם רכש - לחברה תעשייתית מצליחה בבית שמש
במסגרת התפקיד:
• אחריות על מעקב ובקרה אחר הזמנות רכש פתוחות וקידומן מול ספקים וקבלני משנה
בארץ ובחו"ל.
• אחריות על מעקב אחר חלקים והרכבות ברצפת הייצור, ההרכבה והמחלקות
התומכות בחברה.
• הרמת דגלים לגורמים הרלוונטיים לגבי מגמות באי עמידה באספקות.
• סיוע לאנשי האגף בכל נושא הלוגיסטיקה ,אדמיניסטרציה ועוד.
מהנדס/ת חשמל למחלקת פיתוח בחברה תעשייתית בבית שמש
תיאור התפקיד:
תמיכה בפיתוח ויצור מנועי סילון וחלקיהם
הפקת שרטוטי ייצור
כתיבת מפרטי חלקים, רכיבים, מכלולים
כתיבת מפרטי ניסוי
תמיכה בניסויי פיתוח
בדיקות בטיחות במערכות חשמל
הכנה והשתתפות בסקרי תיכון
בדיקות חשמליות
אפיון רכש בדיקה ושימוש בציוד ניסויים ומערכות איסוף נתונים
חשמלאי/ת אחזקה לחברת פארמה מצליחה
ביצוע אחזקה שוטפת של תשתית החשמל במפעל: מערכות אלקטרו מכניות
• פתרון תקלות חשמל ,תחזוקה שוטפת של מערכות.
• עדכון תוכניות ושרטוטי חשמל.
• ליווי פיקוח והפעלת קבלני משנה
• עבודה ע"פ נהלים הנדרשים ממפעל פרמצבטי. ניסיון במפעל פרמצבטי – יתרון.
• נכונות ומסוגלות לביצוע כוננות שבועית כולל שישי שבת בסבב אחת לחודשיים
• כפיפות : ראש צוות
ר"צ ביצור לחברת פארמה גלובלית מצליחה
תיאור המשרה:
• אחריות על תהליכי הייצור, אחריות על תיקי המוצר, עבודה תחת דרישות GMP,
מילוי יומני רישום הכוללים רשימות פעילות המחלקה ותיעודם.
• אחריות על צוות העובדים - ריכוז הפעילות בצוות, ליווי וחניכה מקצועית, מתן מענה
לצרכים העולים בשטח, הדרכה בנושאי נהלי העבודה, הקצאת משימות ותעדוף
לאורך יום הפעילות, הקפדה על נהלי הבטיחות.
• אחריות על תהליכי הייצור - בדיקה ופיקוח על התהליכים המבוצעים על ידי מרכז
העבודה בהתאם לנהלים. פתיחה וכתיבת חריגות/שינויים, כתיבת נהלים ואישורם.
• תיקי מוצר - בדיקת התיק, כולל עמידה בדרישות ה-GMP, עד לסגירתם.
• יומני רישום: בדיקת היומנים ,ביקורת התיעוד לפי נהלי GMP.
• תחזוקה - פתרון בעיות בזמן אמת. שמירת אינטגריות של המערכות. טיפול מונע
וטיפולי שבר, תאומים עם מחלקת האחזקה לטיפולים תקופתיים.
• תיאום העבודה בין ממשקים שונים בארגון.
• דיווח, טיפול ושיפור איכות בתהליכים ושיטות עבודה.
מנהל/ת איכות לחברת מזון לתפקיד המשלב איכות וטכנולוגיה
תחומי אחריות:
הוצאה לפועל של מערכת האיכות ובטיחות המזון בחברה.
בקרת מסמכי האיכות המבוקרים במפעל, עדכונם והפצתם.
תכנון ומעקב של מבדקים פנימיים.
תיעוד הטיפול במוצר שירות לא מתאים.
יזום פעולות מתקנות: מעקב אחר ביצוען ואפקטיביות הפעולה.
ניתוח תלונות לקוחות לישיבות איכות.
בקרה אחר ביצוע תכנית ההדרכה.
עדכון סקר סיכונים והזדמנויות אחת לשנה והבאה לדיון במסגרת סקר הנהלה.
קשר עם גופים חיצוניים ולקוחות בתחום אחריותה, כגון: צבא, IQC, דרישות לקוחות.
ליווי הטכנולוג הראשי בפיתוח מוצרים חדשים, שיפור תהליכים ושיטות ייצור טכנולוגיות של מוצרים קיימים.
יצירת קשר עם גורמי חוץ בנושאי אבטחת איכות וטכנולוגיה לפי הצורך, כתיבת נהלים של תהליכי ייצור.
*החברה ממוקמת באזור נתיבות
Head of Quality for a successful Pharma company (at Ramat Hovav)
Job description:
The role involves wearing two hats: managing the quality of the manufacturing site and being a member of the plant's management team. The Quality Manager directly supervises four mid-level managers: two Quality Managers, a Regulatory Affairs Manager, and a Compliance Manager. These managers oversee a team of 80 employees. The Quality Manager has 13 Site Quality colleagues across all sites. A significant part of the role involves attending meetings with various stakeholders on topics such as supply chain, engineering, annual operating plans, expenses, KPIs, and strategy.
On the quality side:
• Quality management at the site to ensure the highest quality standards are met, in accordance with company procedures and regulatory requirements.
• Promoting a culture of quality within the plant.
• Overseeing audits at the plant, ensuring 100% compliance without any critical findings. These audits may include FDA audits, customer audits, and others.
• Working with engineering and maintenance to ensure that systems are operating correctly, preventive maintenance is performed on time, and there are no breakdowns.
• Preparing and presenting site data in management meetings.
On the site side:
• Partnering in the development and implementation of the plant's 3-4 year strategy.
• Effectively managing quality risks to protect the business, even if it goes against the plant manager's opinion.
•Balancing quality and business needs. For example, knowing when to expedite quality processes and testing to avoid negatively impacting the business.
הנדסאי/ת שירות (איש שטח) לחברת סחר בתחום האנרגיה המתחדשת (ממוקמת בשרון הצפוני)
תיאור התפקיד:
o פיקוח על התקנות ציוד אנרגיה סולארית באתרי הלקוח.
o ליזום ולבצע תהליכי תחזוקה מונעת לציוד אנרגיה סולארית.
o טיפול בקריאות שירות במקרה של תקלה – הגעה לאתר, אפיון תקלה, ניהול
קשר עם ספק וביצוע משימות תיקון באופן עצמאי.
o הדרכת לקוחות כיצד לטפל ולתחזק ציוד.
o עבודה בשטח גם בשעות לא שגרתיות.
o נכונות לטיסות לחול לצורך השתלמויות.
RT Embedded Developer For a growing and promising robotics company
We are seeking a talented and motivated RT Embedded Developer to join our dynamic team. In this role, you will be responsible for designing, implementing, and optimizing embedded software applications for real-time systems. You will jjoin the team as the leader of the activity and will work closely with hardware engineers, algorithmic experts.
Key Responsibilities:
•Design and develop embedded software for real-time applications.
•Implement and test algorithms to meet performance and timing constraints.
•Collaborate with hardware engineers to understand system requirements and constraints.
•Optimize embedded code for memory and speed efficiency.
•Debug and troubleshoot issues in embedded systems and software.
•Conduct code reviews and maintain documentation for software development processes.
•Participate in system architecture discussions to enhance overall product functionality.
•Stay updated with industry trends and emerging technologies in embedded systems.
דף 1 מתוך 2 (20-1 מתוך 30 משרות)
1 2
שורות לדף: