משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
 
הישוב שלך
 
ישוב המשרה
 
חיפוש
promo image
לעדי ירושלים דרוש/ה מנהל/ת מערך דיור
מרכז עדי בירושלים הינו חלק מרשת עמותת עדי (נגב נחלת ערן וירושלים) המעניק קשת רחבה של שירותים מגוונים הניתנים על ידי אנשי צוות בכיר ומוביל בתחומו, ומספק מענה ייחודי בריאותי, שיקומי וחינוכי לילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ומוטורית, להם ולבני משפחותיהם. מנהלת המערך אחראית על כל הצוות הטיפולי סיעודי של המרכז, התפקיד כולל: גיוס, ליווי, הדרכה , בקרה והטמעת נהלי עבודה. המנהלת אמונה על כל נושא איכות הטיפול בילדים, על תפקוד הצוות במהלך כל המשמרות, ובכל תחומי הפעילות. תוך הבנייה של המערך וביצוע בקרות . מנהלת המערך הינה שותפה מלאה בקביעת מדיניות הטיפול במרכז ושותפות בצוות הבכיר של המרכז. מרכיבי התפקיד: - ניהול שוטף של הצוות הסיעודי –טיפולי - הנחיה ,הנעה ובקרה על תפקוד הצוות ואיכות הטיפול בילדים - בניית תוכניות עבודה והכשרה של הצוות - בניית תוכניות טיפוליות מותאמות אישית לילדים בשיתוף עם מנהלת הסיעוד ומקצועות הבריאות. - שמירה על קשר רציף עם משפחות הילדים. - עבודה בממשק עם כל ראשי התחומים ואחראית על תפקוד המטפלים במערכות השונות. - הבניית המערך וקידומו
פרטים נוספים
promo image
Resource Development person for "Osim Shchuna"
Osim Shchuna" is a social initiative that grew out of the ground in response to the increasing division in society and the weakening sense of common ground. Youth wander without frameworks, unemployment, and uncertainty. It was precisely from this complex reality that the importance of a strong community was revealed, along with the power of mutual responsibility, the value of giving, and social solidarity. A resource development and fundraising person will be part of the organization's headquarters team, responsible for supporting fundraising and donation processes in Israel and internationally, liaising with donors, submitting and following up on requests, and operating and overseeing the organization's tours and donor visits. Job Components - Marketing and writing support requests, building value propositions tailored to the donor/organization - Fundraising and resource management with philanthropic foundations, federations, private and institutional donors and business entities in Israel and abroad - Monitoring donations, investment channels, their absorption in the system and reporting to donors - Updating marketing materials and updating the website for the purposes of resource development and positioning the association - Writing and compiling performance reports and preparing annual reports - Developing and maintaining donor relationships and partnerships - Supporting and assisting in the operation and inclusion of donor tours/volunteer missions and following up with participants - Preparing reports and presentations
פרטים נוספים
promo image
למנהלת יהדות ישראלית דרוש/ה מנהל/ת פרוייקט שיקום קהילות בישובי קו העימות (צפון ודרום)
המנהלת ליהדות ישראלית הנה מיזם משותף של ארגון פנים - ארגון הגג של ארגוני היהדות הישראלית, ומשרד התפוצות. מטרת המנהלת לחזק את התרבות היהודית-ישראלית באמצעות ארגון, הרחבה ופיתוח הפעילות של השדה והארגונים הפועלים בו. המנהלת פועלת באמצעות קידום ותקצוב אסטרטגי של בתי מדרש, תכניות מנהיגות, אירועי תרבות, פיתוח קהילתי ופרויקטים נוספים. קהילות רבות בדרום ובצפון נפגעו במהלכה הממושך של המלחמה. הפרויקט לשיקום קהילתי ביישובי קו העימות נבנה מתוך התפיסה שחלק משמעותי משיקומם של קהילות אלו עובר דרך חיזוק הרוח, בניית החוסן הקהילתי מחדש, וחיזוק תחושת הזהות המקומית והלאומית. התוכנית עוסקת בתוכן של יהדות ישראלית: חוויה של מעגל השנה היהודי והישראלי, קבוצות זהות ושיח, העמקה בארון הספרים היהודי ועיסוק במעגל החיים תוך חיזוק הכוחות הפנימיים מתוך הקהילות וכל זאת בכדי לסייע לקהילה לבנות עצמה מחדש. באחריות מנהל/ת הפרוייקט- הובלה וביסוס הפרוייקט בתוך הקהילות בצפון ובדרום. מרכיבי התפקיד: ● בניית תוכנית עבודה שנתית ● בניית תקציב שנתי וניהולו ● ניהול שוטף של הפרויקט: הכשרה והנחייה מקצועית, מתן מענה לאתגרים, מעקב ובקרה. ● הנחיית ארגוני השטח המפעילים את הפרויקט: ליווי צמוד של הארגונים המפעילים את הפרויקט בשטח לאורך כל תהליך העבודה השוטפת: ● ניהול השותפויות של הפרויקט עם משרדי ממשלה רשוית מקומיות ופילנתרופיה ● מדידה והערכה של הפרויקט (באמצעות ספק חיצוני) ● שיווק הפרויקט לקהלי היעד ולשותפים. ● הפקת כנסים וימי עיון למובילי הפרויקט
פרטים נוספים
promo image
ל"עושים שכונה" (ע"ר) דרוש/ה איש/אשת פיתוח משאבים
“עושים שכונה" היא יוזמה חברתית שצמחה מהשטח בעקבות הפילוג המתגבר בחברה ותחושת המכנה המשותף המתערערת. נוער משוטט ללא מסגרות, אבטלה וחוסר ודאות. דווקא מתוך המציאות המורכבת, התגלתה חשיבותה של קהילה חזקה, על עוצמתה של הערבות ההדדית, ערך הנתינה והסולידריות החברתית. איש/אשת פיתוח משאבים וגיוס כספים יהיו חלק מצוות מטה העמותה, אחראים לתמיכה בתהליכי גיוס הכספים והתרומות בארץ ובעולם, קשר עם התורמים, הגשת הבקשות והמעקב אחריהן, תפעול ותיכלול מערך הסיורים וביקורי התורמים בעמותה. תיאור התפקיד: ● שיווק וכתיבת בקשות תמיכה, בניית הצעות ערך מותאמות לתורם/אירגון ● גיוס כספים וניהול משאבים מול קרנות פילנתרופיות, פדרציות, תורמים פרטיים ומוסדיים וגופים עסקיים בארץ ובחו״ל ● מעקב אחר כספי התרומות, אפיקי השקעתם, קליטתם במערכת והדיווח לתורמים ● עדכון חומרים שיווקיים ועדכון האתר למטרות פיתוח משאבים ומיצוב העמותה ● כתיבה וחיבור דוחות ביצוע וביצוע דיווחים שנתיים ● העלאת דרישות תשלום במערכת התשלומים הממשלתית ● פיתוח ושימור קשרי תורמים ושותפויות ● תמיכה וסיוע בתפעול ותכלול סיורי תורמים/משלחות התנדבות וביצוע מעקב עם המשתתפים ● הכנת דוחות ומצגות ● ביצוע משימות נוספות לפי הצורך
פרטים נוספים
promo image
ל"ידידים למען הנוער והחברה" דרוש/ה עו"ס לניהול תוכנית ארצית
"ידידים למען הנוער והחברה" הנו ארגון ארצי, הפועל החל משנת 1991 בקרב ילדים, בני נוער וצעירים במצבי מצוקה וסיכון מכל גווני האוכלוסייה בארץ. הארגון הוא אחד הגדולים בישראל ומסייע בכל שנה לכ-3,000 מוטבים בפעילויות תהליכיות הנמשכות לאורך השנה כולה. הארגון מפעיל למעלה מ-1,700 סטודנטים ומתנדבים בתכניות חינוך ורווחה שונות במעל ל-160 קבוצות ברחבי הארץ. מנהל/ת התוכנית אחראי על ביצוע מיטבי של תוכנית רחבת היקף, בפריסה ארצית: • ניהול צוות עובדים ומתנדבים • הובלת תהליכים חינוכיים • פיתוח וכתיבה של תורה מקצועית ותכניות עבודה והכשרות לצוותים • ניהול שותפויות ברמה מקומית וארצית • קידום מחקר והערכה של התחום • ניהול תקציב
פרטים נוספים
promo image
ל"חמניות" דרוש/ה מנהל/ת מחלקת גיוס כספים
חמניות- הבית ליתומים בישראל, היא עמותה המספקת תוכניות תמיכה ליתומים, ובמקביל מייצרת שינוי מדיני, חברתי ותודעתי כלפי יתומים. תפקיד ניהול מחלקת גיוס כספים כולל: • ניהול מערך גיוס הכספים בארגון ובכלל זה ניהול צוות עובדים מקצועי • בניית תוכנית עבודה לגיוס הכספים והוצאתה לפועל • איתור משקיעים/ות חדשים/ות לצד שימור המשקיעים/ות הקיימים/ות • שימור ופיתוח קשרים עם שותפי הארגון
פרטים נוספים
promo image
דרוש/ה מנהל/ת למרכז חירום "רימונים" בערד
אחריות כוללת על שלומם הפיזי והרגשי של הילדים. אחריות על הפעלה מקצועית ומנהלית של המרכז, כולל מעורבות שוטפת בתחומים הטיפוליים, החינוכיים, הלימודיים, המנהליים, המשמעתיים והתקציביים. ממשק עבודה הדוק מול משרד הרווחה ניהול צוות רב מקצועי מגוון גיוס צוות מקצועי, הדרכה, העשרה ופיקוח עליו. אישור תוכניות חינוכיות וטיפוליות של כל אחד מהחניכים
פרטים נוספים
promo image
לעמותת עדן דרוש/ה מנהל/ת אסטרטגיה ופיתוח
עמותת עדן היא עמותה פמיניסטית הפועלת משנת 1997 באזור עוטף עזה והנגב המערבי, מתמחה בטיפול בטראומה בנערות, צעירות ונשים. העמותה מפעילה תוכניות ומסגרות טיפוליות לצד שירותים לקהל הרחב, במטרה לקדם חוסן אישי וחברתי. באחריות מנהל/ת אסטרטגיה ופיתוח להוביל תהליכים אסטרטגיים לפיתוח העמותה ומשאביה. מנהל/ת אסטרטגיה ופיתוח היא חלק מצוות הנהלת העמותה. תיאור התפקיד: • פיתוח אסטרטגיה ארוכת טווח להרחבת השפעת העמותה, תוך ביסוס תוכניות קיימות ופיתוח מענים חדשניים לצורכי הקהילה בתחום המומחיות של העמותה -טראומה ונשים • הובלת צוות גיוס משאבים, שילוב מענים פילנתרופיים ואסטרטגיות מימון יצירתיות, וקידום שותפויות עם תורמים, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות • ניהול צוותי תכניות ותחומים, עם דגש על רתימה והעצמה של המנהלות והצוותים כולל ניהול תקציבים ובקרה פיננסית • ניהול צוות השיווק כולל יצירת שפה שיווקית אחידה ואסטרטגיית תוכן מותאמת למטרות הארגון
פרטים נוספים
promo image
דרוש/ה מנהל/ת מחלקת מדיניות ציבורית לעמותת "חמניות"
חמניות- הבית ליתומים בישראל, היא עמותה המספקת תוכניות תמיכה ליתומים, ובמקביל מייצרת שינוי מדיני, חברתי ותודעתי כלפי יתומים. ניהול מחלקת מדיניות ציבורית הינו תפקיד מרכזי בעמותה וחלק מצוות ההנהלה. באחריות מנהל/ת המחלקה: קידום חקיקה רלוונטית, קידום שירות מיצוי זכויות ומיצוי משאבים ממשרדי ממשלה. מרכיבי התפקיד: - יצירת תשתית ארגונית לתחום ובניית תוכנית עבודה שנתית - תכנון והנעת תהליכים ומהלכים בתחומי החקיקה ושינוי המדיניות למען יצירת מענים מוסדיים מדיינים ליתומים - הקמה וניהול שירות מיצוי זכויות - יצירת מיזמים עם הממשלה לתקצוב פעילויות הארגון - ניהול צוות המחלקה ואיתור וגיוס עובדים
פרטים נוספים
promo image
לאקים ישראל דרוש/ה סגן/ית מנהלת מערך דיור ת"א ומנהל/ת מסגרת דיור
אקים ישראל הוא הארגון הארצי לאנשים עם מוגבלות שכלית ולבני משפחותיהם. הארגון פועל כארגון ממוקד אדם ומייצג את האנשים עם המוגבלות השכלית ואת משפחותיהם, תוך שמירה על זכויותיהם וחירותם. הארגון פועל למיצוי זכויותיהם, לקידום ולשיפור איכות חייהם ורווחתם של כ- 35 אלף אנשים עם מוגבלות שכלית ומשפחותיהם, להכללה (Inclusion) של אנשים עם מוגבלות שכלית בקהילה, מעניק להם כלים להתמודדות עצמאית וללקיחת אחריות אישית ומעודד אותם להשמיע את קולם ברוח. באחריות סגן/ית סיוע בניהול ותכלול של מערכי דיור בקהילה (הוסטל ודירות בקהילה) של עמותת אקים באזור תל אביב. בנוסף ניהול ישיר של אחת ממסגרות הדיור. מרכיבי התפקיד: • ניהול צוות עובדים – ניהול ישיר של רכזי הבתים, התומכים המקצועיים (המדריכים והמטפלים), הכשרה ופיתוח מקצועי, הנחיה, גיוס ושימור עובדים. • אחריות על בריאותם, מוגנותם וביטחונם של האנשים במערך הדיור. • יישום תכניות ארגון ממוקד אדם ותכניות קידום אישי – מעקב אחר ביצוע, העשרת הידע של הצוות בנושא. • קשר עם גורמי חוץ ורגולטורים – רשויות הרווחה, רשויות מקומיות, גורמים בקהילה • תכלול תקינות כל מערכות התפעול בדיור בהתאם להנחיות כיבוי אש, משרד הבריאות, משרד הרווחה. • ניהול הקשר השוטף מול המשפחות וועדי ההורים. • ניהול תקציב ותוכניות עבודה שנתיות ועמידה ביעדים. • חלק מהצוות הניהולי הבכיר באגף.
פרטים נוספים
promo image
Resource Development Manager for "KOLOT" 50% position
For the past 27 years, Kolot has convened cohorts of Israeli leaders to engage in beit midrash study that draws from the Jewish tradition inspiration, a language for shared core values, and tools for action, thus allowing them to meet the urgent challenges in advancing a Jewish and democratic Israel. Job Description: 50% position with possibility of expanding - Work in close collaboration with Director of Beit Midrash and CEO, leading the shared workflow - Write grant applications - Maintain ongoing communications with donors, including organizing webinars/distance learning initiatives with supporters abroad - Lead and oversee production of marketing content and data used for development materials - Initiate and oversee visits of donors from abroad to Israel and Kolot development trips abroad - Spearhead “Voices of Lod” initiative - visits of groups and missions from abroad to Lod to combine learning at Kolot with site visits and meetings with Kolot alumni in action
פרטים נוספים
promo image
ל"שמחה לילד" (ע"ר) דרוש/ה מנהל/ת משאבי אנוש 60% משרה
שמחה לילד (ע"ר) הוקמה בשנת 2004 במטרה לסייע לילדים חולים ובני משפחותיהם, תוך מתן דגש על ליווי אישי של הילדים לאורך תהליך האשפוז והשיקום, ובניית סביבה חברתית לילדים. פעילויות העמותה השונות נותנת מענה לקשת רחבה של צרכי הילדים ובני משפחותיהם. מנהל/ת משאבי האנוש אחראי/ת על כל היבטי ניהול ההון האנושי בארגון, כולל גיוס, פיתוח, רווחה ושימור עובדים. התפקיד כולל אחריות מלאה על מערך משאבי האנוש, תוך התמקדות ביצירת סביבת עבודה חיובית ותומכת. תחומי אחריות עיקריים: • ניהול מערך השכר והתגמולים • גיוס, מיון וקליטת עובדים חדשים • פיתוח והדרכת עובדים • ניהול תהליכי הערכת עובדים ומשוב • טיפול ברווחת העובדים ויצירת תכניות לשיפור סביבת העבודה • ליווי מנהלים בנושאי משאבי אנוש • ניהול יחסי עבודה וטיפול בסוגיות משמעת • פיתוח ויישום מדיניות משאבי אנוש • אחריות על תהליכי שימור עובדים
פרטים נוספים
promo image
דרוש/ה פרוייקטור/ית למיזם קהילתיות וזהות יהודית ברשויות המקומיות
המינהלת לזהות יהודית במשרד ההתיישבות והמשימות הלאומיות מחפשת פרוייקטור/ית לקידום שיתופי פעולה ויזמות בתחום זהות יהודית וקהילתיות ברשויות המקומיות. המיזם מופעל ע"י "אינרייז" (חברה לפתרונות אסטרטגיים במגזר הציבורי) בשיתוף חברת מטריקס, תוך שיתוף פעולה הדוק עם החברה למתנ"סים. באחריות הפרויקטור/ית חיזוק והרחבת האקוסיסטם היישובי שכולל שותפים ובעלי עניין המקדמים פעולות היוצרות ומחזקות קהילתיות וזהות יהודית במרחב העירוני. בשלב ראשון: פעילות ב3-4 רשויות נבחרות. מרכיבי התפקיד - מיפוי השותפים הרלוונטיים במרחב והנעת שיתופי פעולה בין-ארגוניים ובין-מגזריים בתחום קהילתיות וזהות יהודית בתוך הרשות המקומית, תוך איתור הזדמנויות לשיתופי פעולה משמעותיים ויצירתיים. - בניית הרשת המקצועית של עמותות וארגונים המפעילים תוכניות לזהות יהודית בכל אחת מרשויות הפרויקט. - הנחיה של מפגשים קבוצתיים עם השותפים לטובת קידום תהליכים עירוניים והקניית כלים בתחום הקהילתי, יזמי וזהותי. - כתיבת דו"חות, מסמכי פעילות וגיבוש המלצות לאגף לזהות יהודית על פעולות, כלים ומנגנונים שיסייעו לחיזוק התפיסה הקהילתית בפעילות זהות יהודית ברשויות. .
פרטים נוספים
promo image
לכוורת יועצים דרוש/ה יועצ/ת ארגוני/ת כלכלי/ת
חברת "כוורת יועצים" מספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי, כלכלי וארגוני, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים ומתודולוגיות ייחודיות. החברה מספקת שירותי ייעוץ בעיקר למגזר הציבורי ובכלל זה לרשויות מקומיות ומשרדי ממשלה. יועצ/ת ארגוני/ת כלכלי/ת אחראי/ת על תכלול תהליכי העבודה מול הלקוח מקצה לקצה עד למימושה המלא של התוכנית. תהליך העבודה כוללים ממשקי עבודה מול בכירים במגזר הציבורי, ניהול יועצים חיצוניים, פיתוח מודלים ועוד. מרכיבי התפקיד: שותפות בתהליך השיווק והמכירה בניית תוכניות עבודה לפרוייקטים ממשק עבודה צמוד עם לקוחות המגזר הציבורי ניהול עובדים וספקי חוץ איסוף נתונים וניתוחם כתיבת דוחות, ניירות עמדה ומצגות
פרטים נוספים
promo image
לכוורת יועצים דרוש/ה יועצ/ת ארגוני/ת אסטרטגי/ת
חברת "כוורת יועצים" מספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי, כלכלי וארגוני, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים ומתודולוגיות ייחודיות. החברה מספקת שירותי ייעוץ בעיקר למגזר הציבורי ובכלל זה לרשויות מקומיות ומשרדי ממשלה. יועצ/ת ארגוני/ת אסטרטגי/ת אחראי/ת על תכלול תהליכי העבודה מול הלקוח מקצה לקצה עד למימושה המלא של התוכנית. תהליך העבודה כוללים ממשקי עבודה מול בכירים במגזר הציבורי, ניהול יועצים חיצוניים, פיתוח מודלים ועוד. מרכיבי התפקיד: שותפות בתהליך השיווק והמכירה בניית תוכניות עבודה לפרוייקטים ממשק עבודה צמוד עם לקוחות המגזר הציבורי ניהול עובדים וספקי חוץ איסוף נתונים וניתוחם כתיבת דוחות, ניירות עמדה ומצגות
פרטים נוספים
promo image
ל"עושים שכונה" דרוש/ה סמנכ"ל/ית
"עושים שכונה" הוא ארגון שנוסד בשנת 2020 אשר שם לעצמו למטרה להביא לשינוי חברתי עמוק בישראל. מאז הקמתו הארגון נמצא בצמיחה ובגדילה מתמדת. העשייה מתמקדת כיום בשכונות המצוקה. בישראל 196 שכונות מצוקה שחיים בהן כ-2 מיליון איש. אנו מאמינים כי דווקא האתגרים בשכונות אלו מהווים כר לפיתוח מנהיגי העתיד של החברה בישראל. לקיחת האחריות על האתגרים השונים בשטח מהווה פוטנציאל ענק לאחדות וחיבורים בין כל חלקי העם והחברה. בשלוש שנים הצמיחה התנועה מאות מנהיגים מקומיים ולקחו חלק משמעותי בעשייה למעלה מ-20,000 מתנדבים. העשייה של הארגון פרושה על פני 18 שכונות ופועלים מיזמים לאומיים שונים בעשרות רשויות בארץ. סמנכ"ל/ית הארגון יהיה חלק מצוות ההנהלה המוביל של הארגון ושותף/ה מרכזי/ת במיסוד תהליכי העבודה של הארגון, בייצוב תהליכי הצמיחה המואצים של הארגון ובהשגת יעדי הארגון. מרכיבי התפקיד: • פיתוח ויישום האסטרטגיה בעמותה • הובלת תהליכים ארגוניים ושגרות ניהול • ניהול ואחריות על הפעילות השוטפת בארגון: ניהול צוות המוביל את פעילות השטח, התפעול, החינוך והכספים בעמותה • כתיבה, הובלה ובקרה של תכניות שנתיות • "סקייל-אפ" - בניית מודל בר שיכפול לתוכניות השונות • ביסוס והעמקה של שותפויות ותכניות קיימות • מתן מענה אפקטיבי לצורכי השטח
פרטים נוספים
promo image
לארגון לתת דרוש/ה מנהל/ת תוכנית "סיוע לחיים"- החלפה לחל"ד (ספטמבר 2024- יוני 2025)
תכנית 'סיוע לחיים' - תכנית סיוע הוליסטית לניצולי שואה נזקקים הכוללת סיוע פיזי וחברתי ליותר מ- 1600 ניצולים בפריסה ארצית. ניהול התוכנית כולל: • ניהול צוות של 8 עובדים • ניהול ובקרה של תקציב מורכב • ניהול התוכנית ותהליכים פנימיים וחיצוניים לעמידה במטרות ובתוכנית העבודה השנתית • ניהול שיתופי פעולה אסטרטגיים- ייצוג התוכניות השונות, שימור ויצירת קשרים עם שותפים אסטרטגיים וספקים חדשים וקיימים • עבודה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, כתיבת דיווחים שוטפים לתורמים של התוכנית
פרטים נוספים
promo image
ליעדים לצפון דרוש/ה מנכ"ל/ית
עמותת יעדים לצפון עוסקת בפיתוח, הפעלה וקידום תכניות חברתיות הכוללות שירותים לגיל הרך, לצעירים וצעירות, למשפחות במצבי עוני והדרה, נפגעי טראומה מינית ואנשים עם מגבלות ראיה במטרה לקדם מוביליות חברתית, בעיקר בצפון ישראל. למנכ"ל/ית הארגון אחריות כוללת לקידום חזון, פעילות ומשאבי "יעדים לצפון". - הובלת מהלכים רחבים לקידום תושבי הצפון והתשתיות החברתיות בו, בכלל זה ייזום וקידום פעולות חדשניות לצד ניהול פעילות מורכבת ומגוונת בתחומים שונים. - הובלת שותפויות מורכבות עם שחקנים מרכזיים בזירה הצפונית בכלל זה משרדי הממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים חברתיים ועוד. - ניהול משאבי הארגון: ניהול המשאב האנושי, בכלל זה ניהול מנהלי המטה והשטח לצד ניהול תקציב הארגון. - פיתוח משאבים וגיוס כספים עבור מטרות הארגון
פרטים נוספים
promo image
לארגון "בטרם" דרוש/ה מנהל/ת אגף קשרי חוץ וממשל
ארגון בטרם לבטיחות ילדים הינו הגוף היחיד בישראל העוסק בקידום בטיחות הילדים. החזון שלנו הינו עולם בטוח לילדים בישראל. אנו פועלים לצמצום ממדי ההיפגעות ויצירת תרבות של בטיחות ילדים. פעילותנו מתקיימת לילדים מגילאי לידה ועד גיל 17 כולל. הארגון פועל ברמה הבינלאומית, הלאומית והמקומית, תוך שילוב מגוון אסטרטגיות פעולה מוכחות. באחריות מנהל/ת אגף קשרי חוץ וממשל ניהול הקשר עם משרדי הממשלה, כנסת וגופים ציבוריים אחרים, ניהול מערך התקשורת של הארגון ושותפות בקידום קשרים בינלאומיים של הארגון. מנהל/ת קשרי חוץ וממשל חבר/ה בצוות ההנהלה הבכיר של הארגון ושותף/ה למימוש יעדי הארגון. התפקיד כולל: • ניהול המדיניות הציבורית של הארגון – ניהול וקידום אסטרטגיה ארגונית להעלאת נושא בטיחות הילדים לסדר היום הציבורי; ייזום והשתתפות בישיבות ועדות הכנסת; שיתופי פעולה עם ארגונים לאומיים וארגוני מגזר שלישי; כתיבת ניירות עמדה ומסמכי מדיניות. • ניהול הקשר עם משרדי ממשלה שונים – קידום וניהול שוטף של שיתופי פעולה עם משרדי ממשלה, גיוס משאבים ממשלתיים וציבוריים. • ייצוג הארגון בתוכנית הלאומית לבטיחות ילדים. • קשרים בינלאומיים - שותפות בהתוויה ומימוש קשרים בינלאומיים של הארגון. • ניהול מערך התקשורת של הארגון – קידום נושא בטיחות הילדים בסדר היום התקשורתי, הכנת מרואיינים ממומחי הארגון. • חברות בהנהלת הארגון – שותפות בהתוויית אסטרטגיה ארגונית, השתתפות בישיבות הנהלה וישיבות ועד מנהל • ניהול של עובד/ת יחיד/ה
פרטים נוספים
promo image
לעמותת "עת לעשות" דרוש/ה מנהל/ת עמותה
העמותה פועלת בפריסה ארצית של 5 מרחבי פעילות ומפעילה מערך התנדבות של כ- 500 בני נוער, המלווים בקביעות כ- 300 ילדים מיוחדים במגוון פעילויות אחה"צ, שבתות, חגים, מחנות וחונכויות אישיות תוך קידום אישי והעצמת הילד בתוך משפחתו ובחברה. בנוסף, מפעילה העמותה קו רווחה המספק למשפחות סלי מזון, מערך הלוואות, תמיכה רגשית ומעשית בהתמודדות היום יומית עם האתגרים הרבים. מהות התפקיד: אחריות כוללת על הפעילות השוטפת של העמותה, צוות העובדים, גיוס המשאבים הנדרשים לפעילות הארגון, הובלת פעילות הליבה של הארגון ומימוש חזון העמותה. תחומי אחריות עיקריים: • יישום החזון ומימוש היעדים בהתאם לתכניות העבודה השנתית • ייזום, תכנון, אישור וביצוע תוכנית עבודה שנתית • פיתוח וגיוס משאבים עבור הארגון ושמירה על יציבות כלכלית • ניהול צוות עובדים ומתנדבים • תכנון וניהול תקציב הארגון • ייזום, פיתוח וקידום שיתופי פעולה רב ממשקיים לקידום מטרות הארגון ופעולותיו • אחריות על מערך השיווק והמיתוג של הארגון
פרטים נוספים
דף 1 מתוך 2 (20-1 מתוך 26 משרות)
1 2 chevron-left.svgchevron-double-left.svg
שורות לדף:

שיתוף עם חברים:

facebook.svgwhatsapp.svglinkedin.svgtelegram.svgemail.svg